Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51021/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote

Pitää velipojasta huolta.

Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.

Ewwee on pitämässä huolta.

Kyllä mulla tulee koko ajan sellanen viba että se Miken vaimo yrittää sata lasissa saada itselleen hyötyä Jerestä. Ja Mikestä en ymmärrä miks kuljetetaan mukana monessa paikassa, niin into piukeana kuvaa joka paikassa ja lopputuloksena muutama kuva.

En kyl ite kauheesti pidä Jeren crewn tunnelmasta ja menosta kuinka tavalliset baarityöntekijät ja bikinifitness mallit duunailee omiaan. Mut ei mun tarvii tykätäkään.

Missä oli Jukka jos Mikke mahtui koneeseen? Lomaileeko mahdollisesti?

Vierailija
51022/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailij<br />

a kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/B0O85XjD9am/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Ja vielä toinen baby boo-hooo😭

Mulla on ikävä!

Mullaki! Miten me selvitään tästä?😭

Ei me selvitä. 😭

Onneksi jaat mun kans tän tuskan!😭

Jaan! Tässä on ainut vaihtoehto jakaa tuska ja olla toistemme tukena! 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51023/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kopion täältä kommenteja ja aion laittaa niitä takaisin, jos ne poistuu. Laitan vaikka ne tuhat kertaa, jos tarve.

Mä miettisin samaa noiden pitkien ja hyvien kommenttien kohdalla. Ihan vain siksi, että ärsyttää tämä joidenkin omavaltainen toiminta täällä.

Laitoin lentokonetilan aina välillä päälle ja ilmiannoin yhden kommentin kolme kertaa. Se lähti kuin pieru Saharaan sen jälkeen.

Liian helppoa siis. En vain käsitä, miksi joku vaivautuu tekemään noin.

Vierailija
51024/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote

Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.

Onkohan Myrtti mukana tuollakin.

Ei näkynyt koneessa eikä kuvissa. Taitaa ewwee myydä.

Tuskin ne koneella mitään isoa varastoa tuonne ovat voineet viedä, todennäköisesti ei siis kukaan myy yhtään mitään.

Vierailija
51025/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://t.co/Lh3Y55ZXWu

Lehtijuttu

Kiitos! Oikeasti, laitoitko koneelta vai kännystä. Tekninen este -kysymys?

Kännykältä. Kopsasin sen linkin siitä. En oo mikään velho minäkään et oli helppo juttu siinä mielessä ku minäkin osasin 😅💪

Mitä siellä pitäisi näkyä? Mulle näkyy se vanha Astro-lehden haastis mutta heittääkö nyt taas väärään kohtaan, pitäisikö olla joku uusi?

Vierailija
51026/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla tulee koko ajan sellanen viba että se Miken vaimo yrittää sata lasissa saada itselleen hyötyä Jerestä. Ja Mikestä en ymmärrä miks kuljetetaan mukana monessa paikassa, niin into piukeana kuvaa joka paikassa ja lopputuloksena muutama kuva.

En kyl ite kauheesti pidä Jeren crewn tunnelmasta ja menosta kuinka tavalliset baarityöntekijät ja bikinifitness mallit duunailee omiaan. Mut ei mun tarvii tykätäkään.

Mä taas en tajua tätä K:n lähipiirin jatkuvaa arvostelua. He tekee varmasti paljon (luultavasti pääosin jopa ihan ilmaista) työtä hänelle koska haluavat auttaa läheistään. Esim. tänään oli Miken vaimolla story jossa lajittelivat ja pakkasivat Käärijä-merchiä tuntikaupalla.

Vierailija
51027/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kopion täältä kommenteja ja aion laittaa niitä takaisin, jos ne poistuu. Laitan vaikka ne tuhat kertaa, jos tarve.

Mä miettisin samaa noiden pitkien ja hyvien kommenttien kohdalla. Ihan vain siksi, että ärsyttää tämä joidenkin omavaltainen toiminta täällä.

Tämä olisi kyllä hyvä vastaisku. Mä olen vaan liian laiska tuollaiseen.

Vierailija
51028/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä kaikki B:n seuraajat eivät edes tiedä tilin poistumisesta. Mulla on liikaa seurattavia ja puolien stoorit jää katsomatta tai huomaan kun on melkein poistumassa. B kuitenkin ilmoitti klo 23 jälkeen ja päivällä koko tili oli poissa. B:llä on varmasti seuraajia jotka ei seuraa fandomia. Siksi ei JO seuraajatkaan nousseet.

Vierailija
51029/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä oli Jukka jos Mikke mahtui koneeseen? Lomaileeko mahdollisesti?

Jukan ei varmaan tarvinnu tulla ku tuolla oli se orkesteri.

Vierailija
51030/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://t.co/Lh3Y55ZXWu

Lehtijuttu

Kiitos! Oikeasti, laitoitko koneelta vai kännystä. Tekninen este -kysymys?

Kännykältä. Kopsasin sen linkin siitä. En oo mikään velho minäkään et oli helppo juttu siinä mielessä ku minäkin osasin 😅💪

Mitä siellä pitäisi näkyä? Mulle näkyy se vanha Astro-lehden haastis mutta heittääkö nyt taas väärään kohtaan, pitäisikö olla joku uusi?

Siis lehden etusivu missä Bojan ja kun menet alaspäin sivua tulee se haastattelu käännettynä englanniksi.

Vierailija
51031/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kaikki Janiin liittyvä lähtee. Eikä tarvitse edes mainita yksityishenkilöä.

Nyt on tarkka seula jollakin tänään. Pitäisikö tehdä ketju, minkä otsikko on Kärtsän, Jokereiden ja heidän henkilökuntansa fiilistelyketju, feat. Olavi, Johannes, Aapo jne.

Ei tässä auta mikään! Täältä lähtee Bojaniinki liittyvät viestit, mutta kai niissäki sitte fiilistellään liikaa Bojania.

Vierailija
51032/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sorry, Astro haastis on kesäkuulta, ei ole muuta. Ei uudempaa.

Vierailija
51033/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tanskalainen twitteristi (ehkä anastacia) on tehnyt järjettömiä listoja gregorin väitetyistä törkeyksistä. NYt yhtenä se julistaa sellaista videota, jossa jan on humalassa ja g suorastaan pakottaa siltä housut auki. Mitään linkkiä tai edes kuvakaappausta tähän ei tietenkään ole.

Miten musta nyt vähän tuntuu että näissä harhoissa on mennyt henkilötkin sekasin ja kyse on siitä meidän suosikkivideosta jossa wy pojat ja kris repii janin housuja, ja jan kyllä itsekin?

Ei varmaan tajua nuo Twitteristit että perättömistä syytteistä voi nostaa kunnianloukkaussyytteen. On kyllä sairasta touhua.

Ja siitä, että heittelevät uhkauksia sen päälle.

Vierailija
51034/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janin yksityishenkilö!

Vierailija
51035/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin lentokonetilan aina välillä päälle ja ilmiannoin yhden kommentin kolme kertaa. Se lähti kuin pieru Saharaan sen jälkeen.

Minä ilmiannoin päivällä kommentin yhden kerran ja ilman perusteita. Sinne meni bittitaivaaseen. Samoin olen testannut aiemminkin. Onko kukaan muuten antanut palautetta tästä?

Pitää jatkaa testailuja elokuussa jos tämä johtuu lomista mitä en kyllä usko. Enää en anna ilmi yhtäkään oikeasti ilmiannon ansaitsevaa kommenttia missään ketjussa. Hoitakoot palkatut modet ne tai olkoon sivusto vastuussa jos siellä on jotain.

t. testaaja

Vierailija
51036/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon vielä kerran että kukaan ei moderoi viestejä. Tarpeeksi kun rämppää "ilmoita asiattomaksi" kohtaa niin viestit katoaa. Kuka tahansa voi täällä hallita ja määrätä. Poistavat ketjun jos tarpeeksi tulee ilmiantoja.

Vierailija
51037/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta mietin, että miten mahtaavat mennä palkkiot tuon K:n crewn osalta, jotkut ovat ns. pienemmässä osassa, mutta kuitenkin koko ajan mukana keikoilla ja uhraavat kesänsä tälle. Kuka nämä palkat neuvottelee.

51038/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, miten tehdään possujuna Ahvenanmaalaisittain?

No jos vaikka Pelle,Åke Per, Anders,Johnny ja Linda. Kärde voi ratsastaa Lindalla kun se ei ole Boitsun pettämistä jos on naisen selässä.

Orkesteri soittaa tahtia ja Lasse huutaa amna mennä.

Kun Linda oli vastikään esittänyt jossain päin Ruotsia Ccc:n, oli siinä mukana neljä jotain tanssijaa. Saattoivat olla kaikki naisia. Siitä oli juttu jossain lehdessä. Tuli vastaan uutisfiidissä.

Vierailija
51039/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on ihana 💕

Vierailija
51040/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maadottaa Jereä Ahvenanmaalla?

Ketju on lukittu.