Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51041/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihana 💕

Ja Janin yksityishenkilö!

Vierailija
51042/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote

Pitää velipojasta huolta.

Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.

Ewwee on pitämässä huolta.

Kyllä mulla tulee koko ajan sellanen viba että se Miken vaimo yrittää sata lasissa saada itselleen hyötyä Jerestä. Ja Mikestä en ymmärrä miks kuljetetaan mukana monessa paikassa, niin into piukeana kuvaa joka paikassa ja lopputuloksena muutama kuva.

En kyl ite kauheesti pidä Jeren crewn tunnelmasta ja menosta kuinka tavalliset baarityöntekijät ja bikinifitness mallit duunailee omiaan. Mut ei mun tarvii tykätäkään.

Mä taas en tajua tätä K:n lähipiirin jatkuvaa arvostelua. He tekee varmasti paljon (luultavasti pääosin jopa ihan ilmaista) työtä hänelle koska haluavat auttaa läheistään. Esim. tänään oli Miken vaimolla story jossa lajittelivat ja pakkasivat Käärijä-merchiä tuntikaupalla.

Mulla ei vaan tuu heistä mitenkään positiivinen viba verrattuna muiden artistien crewhun. Mutta eihän ne tätä mua varten tee ja se on ihan fine. Diggaan vaan enemmän muiden artistien tavasta pyörittää se kokonaisuus hallitusti.

Jeren crew, he myös tuovat koko ajan itseään esille, ja yleensä taustajoukot pysyvät taaempana antaen artistille tilaa ja huomion. Tuskin kovin monen muun suomalaisen artistin taustajoukot mainostavat kuinka monta tuntia pakkaavat merchiä somessa ja kuinka veljen lapsi laskee cd levyjä. On ihan normaalia työskennellä tuolla alalla ja monella muulla alalla ilmaiseksi ja rakkaudesta lajiin varsinkin jos sukulaiselle tekee.

Ei multa mitään säälipisteitä heru mistään merchin pakkauksesta :D

Jos mainostat julkkis sukulaista sun somessa, väkisinkin jollekin tulee siitä tyrkky fiilis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51043/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vielä kerran että kukaan ei moderoi viestejä. Tarpeeksi kun rämppää "ilmoita asiattomaksi" kohtaa niin viestit katoaa. Kuka tahansa voi täällä hallita ja määrätä. Poistavat ketjun jos tarpeeksi tulee ilmiantoja.

Tästä ketjussa ollaan tehty satoja, jos ei jopa tuhansia ilmiantoja ja silti täällä ollaan edelleen.

Vierailija
51044/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta mietin, että miten mahtaavat mennä palkkiot tuon K:n crewn osalta, jotkut ovat ns. pienemmässä osassa, mutta kuitenkin koko ajan mukana keikoilla ja uhraavat kesänsä tälle. Kuka nämä palkat neuvottelee.

Keväällä on ilmeisesti perustettu Paidatonriehu Oy jonka kautta noi kaikki palkkahommat, myynnit ja laskutukset menee. Eli olisko ihan tuntipalkalla tai jollain muulla sopparilla

Vierailija
51045/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka maadottaa Jereä Ahvenanmaalla?

Anders, kuten kuvistakin näkyy.

Vierailija
51046/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta mietin, että miten mahtaavat mennä palkkiot tuon K:n crewn osalta, jotkut ovat ns. pienemmässä osassa, mutta kuitenkin koko ajan mukana keikoilla ja uhraavat kesänsä tälle. Kuka nämä palkat neuvottelee.

Keväällä on ilmeisesti perustettu Paidatonriehu Oy jonka kautta noi kaikki palkkahommat, myynnit ja laskutukset menee. Eli olisko ihan tuntipalkalla tai jollain muulla sopparilla

*Paidatonriehuja Oy

Vierailija
51047/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihana 💕

Niin on! Maailman ihanin! Tavallisen taivaallinen ja jumalainen!💕💖

Vierailija
51048/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Astro suzy haastiksesta saa kyl vähän sen kuvan, et B oikeesti säikähtikin somea viimeistään sen Helsingin reissun jälkeen. Ja just kun se alkoi taas vapautua sen kanssa, niin tuli tää kakkamyrsky. Ja, että on sitten kuitenkin herkempi kuin olin itselleni uskotellut. Tää on kyl varmasti sille ainoa oikea tapa nyt toimia somensa suhteen.

Vierailija
51049/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote

Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.

Kyllä mulla tulee koko ajan sellanen viba että se Miken vaimo yrittää sata lasissa saada itselleen hyötyä Jerestä. Ja Mikestä en ymmärrä miks kuljetetaan mukana monessa paikassa, niin into piukeana kuvaa joka paikassa ja lopputuloksena muutama kuva.

En kyl ite kauheesti pidä Jeren crewn tunnelmasta ja menosta kuinka tavalliset baarityöntekijät ja bikinifitness mallit duunailee omiaan. Mut ei mun tarvii tykätäkään.

Mä taas en tajua tätä K:n lähipiirin jatkuvaa arvostelua. He tekee varmasti paljon (luultavasti pääosin jopa ihan ilmaista) työtä hänelle koska haluavat auttaa läheistään. Esim. tänään oli Miken vaimolla story jossa lajittelivat ja pakkasivat Käärijä-merchiä tuntikaupalla.

Kyllä sille merchille löytyisi varmasti satoja vapaaehtoisia lajittelijoita :D

Vierailija
51050/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tullut vähän sellanen kylmä vaikutelma siitä poppoosta, ja tuntuu että se on täynnä sellasia joilla ei oo kokemusta tämmösestä.

Mutta he kai haluaa pitää kivaa kaveriporukalla

Sanoihan se itsekkin että "hyvän mielen ja porukan kun pitää mukana niin kyllä tämä taittuu kivasti". Onhan siinä puolensa että on kaveriporukan kanssa. Ehkä auttaa häntä jaksamaan?

Vierailija
51051/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo kuulu muille kuin asianosaisille?

Vierailija
51052/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kaikki Janiin liittyvä lähtee. Eikä tarvitse edes mainita yksityishenkilöä.

Nyt on tarkka seula jollakin tänään. Pitäisikö tehdä ketju, minkä otsikko on Kärtsän, Jokereiden ja heidän henkilökuntansa fiilistelyketju, feat. Olavi, Johannes, Aapo jne.

Lista kasvaa kohta ahvenanmaalaisilla mummoilla ja papoilla.

Vierailija
51053/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rrrrrakastan Kärden pieniä p akaroita🥵

Vierailija
51054/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis mikkekin jotain sellaista ku jokereitten kuvaajat. Siis virallisesti kai on se mark joka tekee ne youtubejutut, mutta instassa on ainakin kaksi muuta kuvaajaa joita seuraan ihan niitten JO sisällön takia. Mikke varmaan pyrkii myymään niitä kuvia, mutta pakko kyllä sanoa että tiedän tässä vaiheessa jokusen slovenialaisen ja sen yhen irlantilaisen kuvaajan töistä paljon enemmän kuin miken. Mutta ehkä se ei tartte mainetta.

Vierailija
51055/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nyt jo ihan kauhea ikävä Bojania!

Helpotusta 🔥

https://twitter.com/imaginethat92/status/1683787865334112256

Mä en kestä tota Glasgown keikkaa!!!!! Niin mieletöntä tykistystä joka millisekunti. Mitä siinä niiden juomavedessä oikein on, vai mistä toi johtuu! 😍 

Vai olikohan Bojan Lontoossa vain jo niin tööt, että hype saada olla Britannian-tourneella oli korkeimmillaan tuolla Glasgowssa!

Se on ollut ihan liekeissä tolla keikalla 💋 🧡 👄

Tuossa videossa on kyllä frouville lisää sitä casual nöpötystä. Kohdasta 15s.

Kiinnitin asiaan huomiota jo päivemmällä, mutta edes minä en enää kehdannut mainita asiaa kolmannen kerran.

T. Alkuperäisen pullo****a e****s-kommentin heittäjä

Vierailija
51056/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasse

Vierailija
51057/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olavi karmit kaulassa kaapista ulos ,Janin yksityishenkilö, mouruava kolli , Olavi,Johannes ,prkl missä olet listan pitäjä 🤣

Jep, lista kehiin ja sassiin.

Vierailija
51058/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anders, kuten kuvistakin näkyy.

Anders 77v.

Y-äk. En tiedä onko tää enemmän Jeren vai vanhusten hyväksikäyttöä.

Vierailija
51059/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Kärde oikein hehkui ja myhäili tyytyväisyyttään äskeisessä stoorissaan 😘 Taisi olla hyvä reissu !

Vierailija
51060/123801 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n crewsta ainakin Mikke, Häärijä ja Jesse vaikuttaa äärettömän mukavilta ja lämpimiltä ihmisiltä oman kokemuksen mukaan.

Ketju on lukittu.