Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
https://www.instagram.com/p/B0O85XjD9am/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ja vielä toinen baby boo-hooo😭
Mulla on ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä!
Mullaki! Miten me selvitään tästä?😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne bojania yritä loata. Toi laulajan kiusaaminen kuuluu fanikulttuuriin ihan lempeästi.
No ei kyllä tähän tilanteeseen liittyen ole yhtään lempeää! Gregorkin on ollut noiden kanssa alusta asti niin johan se on tarpeeksi järkyttävää pojille että Gregoria yritetään heivata pellolle. Ei hitossa ole tässä kohtaa mitkään hautakivikuvat tai Bojanin kuvista poistamiset ok. Huh mitä porukkaa tuolla on.
Onkohan nuo taulapäät ehtineet miettiä kuka tekisi JO:n biisit sen jälkeen, jos Bojankin lähtisi... 🙄
Kris tekis biisit. Mutta ei Bojan lähde. Eikö se jo kokeillut soolouraa ja palasi takaisin, kun huomasi, että on kivempaa bailata kavereiden kanssa kuin istua kaljalla yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä!Mullaki! Miten me selvitään tästä?😭
Ei me selvitä. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt K siis vetää 6 keikkaa viidessä päivässä 😶🌫 onkohan se jo siellä Maarianhaminassa? 👀 Ihana että menee sinnekin, en tiedä kuinka usein artistit vierailee Ahvenanmaalla keikoilla 🙏
Lennettiin tänään yksityiskyydillä. Käärijä IGmentiin koneeseen.
Toivotaan, että pää pysyy viileenä ja mielummin kylmänä, koska Kääryle on saanut tämän kaiken hyvin pienen ajan sisällä ja ihan "hulluahan" se on ollut. Kaikkea hyvää kuitenkin Kääryleelle ja jaksamista keikkailuun.Toivottavasti Jerellä on kuitenkin aikaa jossakin välissä käydä treffaamassa parasta euroviisu tsempparia ja joskus myös rentoutua hetken verran "parhaassa" seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä!Mullaki! Miten me selvitään tästä?😭
Ei me selvitä. 😭
Onneksi jaat mun kans tän tuskan!😭
Vierailija kirjoitti:
Mä kopion täältä kommenteja ja aion laittaa niitä takaisin, jos ne poistuu. Laitan vaikka ne tuhat kertaa, jos tarve.
Mä miettisin samaa noiden pitkien ja hyvien kommenttien kohdalla. Ihan vain siksi, että ärsyttää tämä joidenkin omavaltainen toiminta täällä.
Tämä on kyllä ainoa oikea vastaus. https://twitter.com/kehollesun/status/1683801959625637889
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne bojania yritä loata. Toi laulajan kiusaaminen kuuluu fanikulttuuriin ihan lempeästi.
No ei kyllä tähän tilanteeseen liittyen ole yhtään lempeää! Gregorkin on ollut noiden kanssa alusta asti niin johan se on tarpeeksi järkyttävää pojille että Gregoria yritetään heivata pellolle. Ei hitossa ole tässä kohtaa mitkään hautakivikuvat tai Bojanin kuvista poistamiset ok. Huh mitä porukkaa tuolla on.
Onkohan nuo taulapäät ehtineet miettiä kuka tekisi JO:n biisit sen jälkeen, jos Bojankin lähtisi... 🙄
Kris tekis biisit. Mutta ei Bojan lähde. Eikö se jo kokeillut soolouraa ja palasi takaisin, kun huomasi, että on kivempaa bailata kavereiden kanssa kuin istua kaljalla yksinään.
Eihän toi enää toimis, Jokerit, jos B lähtee. Bojan ollut kokoajan solistina, vaikka muut vaihtuneet, tai Kris ollut kans alusta toki. Mut en usko et olis yhtä suosittu enää bändi. Bojan on niin valovoimainen tyyppi, ja laulaja. Bändin koossa pitävä voima.
Jaahas, kaikki Janiin liittyvä lähtee. Eikä tarvitse edes mainita yksityishenkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Noh, miten tehdään possujuna Ahvenanmaalaisittain?
No jos vaikka Pelle,Åke Per, Anders,Johnny ja Linda. Kärde voi ratsastaa Lindalla kun se ei ole Boitsun pettämistä jos on naisen selässä.
Orkesteri soittaa tahtia ja Lasse huutaa amna mennä.
Ihan symppis haastattelu K:lta, mutta hieman häiritsee, että joka kerta mainitsee sen, että "halvalla ei lähde", tulee keikalle, jos maksetaan kunnolla. En tiedä, onko artisteilla yleensä tapana puhua näin. Voisko tämän tiedon pitää itsellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote
Pitää velipojasta huolta.
Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.Onkohan Myrtti mukana tuollakin.
Eikö tää käyty jo 30 sivua sitte läpi että ei oo mukana. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kopion täältä kommenteja ja aion laittaa niitä takaisin, jos ne poistuu. Laitan vaikka ne tuhat kertaa, jos tarve.
Mä miettisin samaa noiden pitkien ja hyvien kommenttien kohdalla. Ihan vain siksi, että ärsyttää tämä joidenkin omavaltainen toiminta täällä.
Laitoin lentokonetilan aina välillä päälle ja ilmiannoin yhden kommentin kolme kertaa. Se lähti kuin pieru Saharaan sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Se tanskalainen twitteristi (ehkä anastacia) on tehnyt järjettömiä listoja gregorin väitetyistä törkeyksistä. NYt yhtenä se julistaa sellaista videota, jossa jan on humalassa ja g suorastaan pakottaa siltä housut auki. Mitään linkkiä tai edes kuvakaappausta tähän ei tietenkään ole.
Miten musta nyt vähän tuntuu että näissä harhoissa on mennyt henkilötkin sekasin ja kyse on siitä meidän suosikkivideosta jossa wy pojat ja kris repii janin housuja, ja jan kyllä itsekin?
Ei varmaan tajua nuo Twitteristit että perättömistä syytteistä voi nostaa kunnianloukkaussyytteen. On kyllä sairasta touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mikke kuva jotain dokumenttia. Muuten en ymmärrä miks on mukana ottamassa pari hassua kuvaa.[/quote
Pitää velipojasta huolta.
Onkohan Miken vaimo myymässä paitoja ahvenmaalaisille? No ei sentään. Myrtti myy.Onkohan Myrtti mukana tuollakin.
Eikö tää käyty jo 30 sivua sitte läpi että ei oo mukana. 🙄
Tulin nyt vasta mukaan tänne tälle iltaa. En kyl jaksa selata 30 sivua taaksepäin, anteeksi nyt vain
Just ku Joksut oli Enkuissa ja siinä bussissa ja piti kivaa ja sit tulivat kotiin, menivät porukalla uimaan ja leffaan ... Ja sitten tää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan symppis haastattelu K:lta, mutta hieman häiritsee, että joka kerta mainitsee sen, että "halvalla ei lähde", tulee keikalle, jos maksetaan kunnolla. En tiedä, onko artisteilla yleensä tapana puhua näin. Voisko tämän tiedon pitää itsellään.
Joo, sama fiilis. Pääasia tuntuu olevan raha luonnollisesti mutta ei kai sitä tarvitsisi tuoda esille
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, kaikki Janiin liittyvä lähtee. Eikä tarvitse edes mainita yksityishenkilöä.
Nyt on tarkka seula jollakin tänään. Pitäisikö tehdä ketju, minkä otsikko on Kärtsän, Jokereiden ja heidän henkilökuntansa fiilistelyketju, feat. Olavi, Johannes, Aapo jne.
Miksi? Katson mielummin iltaisin Janin kuvia ja toivon tosissani, etteivät nämä seko-fanit lähde jahtaamaan häntä hänen eroottisten kuvien ja kommenttiensa vuoksi.