Nyky opiskelioiden perus taidot ei riitä enää siihen että edes osaisi kerto taulua
Kommentit (28)
Suomen kielen taidotkin ovat näköjään suorastaan romahtaneet.
Me 60 lukulaiset osataan ne kuin vettä vaan.
lapsi on koululainen, ei opiskelija
Yhdys sana on yhdys sana. Tähän ei toki siellä Lappeen Rannassa tiedetä eikä osata
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Hhoho...ei mennyt ironia perille...
-AP-
Aloituksessa oli monta sanaa oikein.
T. Äidin kielen erikois asian tuntia
Ap, et itse hallitse edes tavallisia yhdyssanoja, joten olisin ihan hiljaa........😂
Onneksi kehitysmaista muuttaa lisää lahjakasta väkeä joka tekee työt ja maksaa verot joilla nämä suomalaiset pahvipäät elätetään.
Vierailija kirjoitti:
Ap, et itse hallitse edes tavallisia yhdyssanoja, joten olisin ihan hiljaa........😂
Kyllä hallitsen, äidinkielestä komea L saavutuksena. Kunhan nyt tylsyydessäni katselin tajuaako kukaan vitsiä. Ei tajunnut.
Persujen trollaus on kuin puhuisi miten vesi on kuivaa.
Teitkö ap tahallasi kaikki kirjoitusvirheet? Miksi kukaan haluaa esittää junttia.
Säästösyistä Opetushallitus voidaan lakkauttaa ja koulutuksesta ottaa rahaa pois kun ei siitä ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hallitsen, äidinkielestä komea L saavutuksena. Kunhan nyt tylsyydessäni katselin tajuaako kukaan vitsiä. Ei tajunnut.
Vaikea tajuta, mikä siinä on niin vitsikästä, että esittää idioottia. Tietenkin se oli itsestään selvää, että kirjoitit tarkoituksellisesti yhdyssanat erikseen, mutta se ei selviä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs yleistä.
T. äidin kielen erikois asijan tuntia
PS puhelin korjasi väärin edellisen viestini
Meinasin sanoa mene töihin, mutta sanonkin mene kouluun.