Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Onko tuossa kuvassa Lasse Kurki???
Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).
Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.
Oli se anna mennä kyllä niin selvä! Sit kun tuli enemmän niitä videoita chachachasta, vaikutti että osa keskusteli ihan eri videosta kun samoissa viesteissä pyöri monta linkkiä.
🥱
Sun haukottelu ja pilkkaamis viestit loppuvat heti, jos Kärtsältä ja Bojanilta/Jokereilta ilmestyy yhteistä musikkia Warnerin alaisuudessa.
Käsi sydämellä: Vaikka tällainen kuvio olis tulossa (ja hienoa jos on!), uskotteko tosissanne, että Lasse Kurki oli Joker Outin ja Wild Youthin kiertuebussissa huutamassa "anna mennä" Bojanin bilevideolle?
No kuulostaakin se hullulta, mutta eihän täällä uskottu Jokereiden possujunaan tai Bojanin Suomeen tuloonkaan. Jos oli kiertuebussissa, niin yhteistyökuvioiden ja viran puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Keskityttekö te täällä niin paljon muihin asioihin, ettei teille edes juolahda sellainen asia mieleen, että Käärijältä ja Jokereilta olisi tulossa yhteistä musaa? Toki he ovat hiljaa asiasta ja varmaan sopimuskin edellyttää näin. Taatusti asiasta ollaan neuvoteltu ja ehkä edelleenkin neuvotellaan.
On se juolahtanut monta kertaakin. Mutta eihän siinä mitään keskustelemista ole kun mitään sen kummempaa ei ole tullut julki. Paitsi jotkut B kommentit.
Paljon mahdollista, että ollut siellä bussissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidatonriehuja
https://twitter.com/koppitules/status/1683161524402110467
Paidaton B
Ihana kuva Bojanista! Miten joku voikin olla noin täydellinen!
Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.
Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.
Ketkä me? Älä oleta kiitos.
Anteeksi! En tarkoittanut!
Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.Kenen kyr**ä oikein tarkoitat? Putosin kärryiltä.
Et putoa kärryiltä, jos vaivaudut lukemaan kommenttiketjua ja erityisesti viimeisintä kommenttia, johon itse kommentoit. Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvio 40+ vuotiaita eniten
Otetaanpa galluppi täällä Joker Outin konserttiin menijöille.
Ylös jos olet yli 40
Alas jos olet alle 40
Ja juu eihän tämä mikään lopullinen tulos ole kumpia menee enemmän.
Mä oon tasan 40 ja aina yhtä vaikee vastata tähän. :D Ihan tarkotuksella oon täpänny, että yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä "mammaa" nyt ihan kauheena sanana pidä. Aika hauska. Ei pahantahtoinen. Mun exä kutsui mua joskus niin, ja kivampi se kun olla aina kaikkien äiti. Siis et mies sanos "Hei äiti, missä pikku Bojanin huppari on?"
Eikös Loreenia pidetty "äitinä" viisuissa: Mother. :)
Eiku tää on taas joku nuorisolaisten juttu, jos on joku nainen, jota he kattovat ylöspäin niin se on Mother. Esim. La Zarra oli monessa yhteydessä Mother.
Joo ja Bojan on balkan dad, käärijä varmaan vaan Dad. Mutta molemmat myös baby girl.
Juu ja Princess & Pookie on myös käytössä
Mikä toi Pookie on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?
Kiki on uusi Reko. Reko2.0.
Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.
Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.
Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.
Minä oon nyt nostanut pöydälle täysin ujostelematta sekä Bojanin pullottavan etumuksen (eilinen kuva) että Janin laitteisto-ongelmat. 😋 Nyt on aika pitää palstalta pieni breikki varmaan.
Jätetään Bojan baby näiden etumusjuttujen ulkopuolelle?😄
No ei sitten🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskityttekö te täällä niin paljon muihin asioihin, ettei teille edes juolahda sellainen asia mieleen, että Käärijältä ja Jokereilta olisi tulossa yhteistä musaa? Toki he ovat hiljaa asiasta ja varmaan sopimuskin edellyttää näin. Taatusti asiasta ollaan neuvoteltu ja ehkä edelleenkin neuvotellaan.
Toinen Warnerilla ja JO universalilla?
Jo ei ole Universalin alainen.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidatonriehuja
https://twitter.com/koppitules/status/1683161524402110467
Paidaton B
Ihana kuva Bojanista! Miten joku voikin olla noin täydellinen!
Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.
Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.
Ketkä me? Älä oleta kiitos.
Anteeksi! En tarkoittanut!
Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.Kenen kyr**ä oikein tarkoitat? Putosin kärryiltä.
Et putoa kärryiltä, jos vaivaudut lukemaan kommenttiketjua ja erityisesti viimeisintä kommenttia, johon itse kommentoit. Niin yksinkertaista se on.
No jos joku käyttää kirjainta k, niin mistä sitä voi tietää, että mistä puhutaan. Varsinkin kun kommentointi koski Bojania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?
Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.
Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.
Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.
Minä oon nyt nostanut pöydälle täysin ujostelematta sekä Bojanin pullottavan etumuksen (eilinen kuva) että Janin laitteisto-ongelmat. 😋 Nyt on aika pitää palstalta pieni breikki varmaan.
Myöhäistä vaikken näiden juttujen suurfani olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä tuo breikki, kun noin kuumia juttuja olet esille ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menikin eilen suoraan kieltolistalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Jos tarkoitit tuota Lewisin vietellä olevaa, hän on Sandi Puric niinkuin jo aiemmin sanoin.
https://www.instagram.com/p/CvE7_W1o_XY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Ei vaan se toinen.
Miksi universal kyselisi warnerin tyypistä?
Mikä Universalin tyyppi? Tällä putoaa jo kärryiltä.😂🙈
Vierailija kirjoitti:
Tuolla uk:n keikoilla oli ilmeisesti useita sellaisia faneja jotka kävivät monella keikalla ja jonottivat aina eturiviin. Osa tuntui suorastaan brändäävän itseään kuten se, joka on ottanut omaksi jutukseen ihmisten kuvaamisen sydämenmuotoisissa aurinkolaseissa. Joku voisi tehdä jonkun kyökkipsykologisen arvioinnin siitä miksi tällainen jostain syystä ärsyttää minua 🙈 Kun en oikeastaan ole kateellinen enkä esimerkiksi itse ehkä siitä eturivistä oikein nauttisikaan kun en pärjää tungoksessa, mutta jostain syystä tällainen tökkii. Onko se sit sitä että näiden päivityksistä alkaa paistaa sellainen vaikutelma että he ajattelevat olevansa jotain enemmän kuin vain faneja ja alhaisessa mielessäni haluan palauttaa heidät takaisin maan pinnalle? En ole jaksanut kauheasti tuota g juttua miettiä, mutta olen paljon pohtinut tätä että miksi tiettyjen tyyppien keikkapäivitykset eri someissa aiheuttaa tällaisia tunteita. Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen, enemmän siellä villasukkaosastolla kuin helmirannekorujen tekijä. Onko fanikulttuuria tutkittu, löytyisikö vastauksia?
Samaa mieltä, jostain syystä ärsyttää. Valitettavasti sieltä taisi olla ainakin joku tulossa myös Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänen etumus jossakin Neitsyn Marian pyhässä suojeluksessa vai? Miten se eroaa Janin vastaavasta?
Se on Käärijän suojeluksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänen etumus jossakin Neitsyn Marian pyhässä suojeluksessa vai? Miten se eroaa Janin vastaavasta?
Janilla on isompi.
Onko tää ihminen nyt tosissaan tän Kurki homman kanssa!? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitit tuota Lewisin vietellä olevaa, hän on Sandi Puric niinkuin jo aiemmin sanoin.
https://www.instagram.com/p/CvE7_W1o_XY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Ei vaan se toinen.
Mikä Universalin tyyppi? Tällä putoaa jo kärryiltä.😂🙈
Universalin kuvassa kyseltiin, tunnistatteko kuka kuvassa, miksi ne ois tarkoittanu lassea, joka puolestaan on warnerilla?
Kärtsärin keikalle ei tapella prkle