Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi vain universal finland jakaa tätä? Tuskin se sopimus tänne on tehty (vaikka ois kyl aika siistiä). Vai löytyykö jonkun muunkin maan universal musicilta tietoa?
Virgin Music Balkans ja Universal Music Serbia on tehny myös yhteispostauksen kuvista.
JO oli käymässä insta storien mukaan Virgin Recordsin Lontoon toimistolla, Universal omistaa Virginin. Eli ovat tekemässä sopparia jonkun Universalin brändin kanssa
Mitenköhän käy Jokereiden musiikille? Joku levy-yhtiöstä puuttuu heidän ulkoiseen habitukseen ja musiikkiin. Sitten saa mummon pitsiverhot lentää ulos ikkunasta ja otetaan käyttöön tiukat latex-asut. Tehdään cover jostakin Britney Spearsin hitistä ja Bojan tanssii lavalla sen tahtiin ja sanoo välillä uuh ooh.
Pitääkö tässä kohtaa viettää se hiljainen hetki.
https:// www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7259356758441856283
When Bojan did this :D
Välilyönti pois
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gregor poistanut nyt lisää kuvia instasta.
Mitä kuvia tarkalleen? Ne ovat kaikki edelleen siellä, voin silti nähdä ne kaikki.
Paitsi tarinat, jotka katoavat aina 24 tunnin kuluttua.
Kuvat UK-tourilta lähtivät nyt viimeksi.
Häh? Viimeinen viesti on valokuva Lewis Capaldista ja se on edelleen siellä.
Hän ei julkaissut mitään muuta Yhdistyneen kuningaskunnan kiertueelta PAITSI tarinoita, jotka katoavat automaattisesti 24:n jälkeen. Kukaan ei poista niitä.
Julkaisi kuvan, jossa makasi sohvalla vissiin UK tour bussissa ja kommenteissa oli mainintaa pojista (Jokereista).
Olet oikeassa, muistan sen kuvan. Se on todella poissa.
Se oli aikas sexy :)
Harmi, että katosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K+A häät tulossa 😂😂
https://vm.tiktok.com/ZGJqdEXuS/Ei toiminut linkki. On ilmeisesti king.krisun tiktok tili mutta äkkiseltään en löytänyt sieltä kyseistä videota.
Löytyy "tarinat" -kohdasta. oli viimeisin tarina kun linkkasin :)
Siis king krisu kuitenkin? Mulla ei näy mitään tarinat kohtaa vai pitääkö olla kirjautunut? Vain videot ja tykätty näkyy. Ensimmäinen video on se Bojan this whole summer barbie juttu.
Tämä on muistaakseni ensimmäinen tiktok mikä ei ole näkynyt.
Itse olen kirjautunut, niin en tiedä miten ei-kirjautuneille näkyy.. Minä näen ensimmäisenä (kiinnitettyjen alapuolella) ruudun, jossa lukee "stories (5)", ja siitä kun painaa, näkyvät hänen tarinoima julkaisemansa sisältö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!
En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D
Tämä selvä! Minäkään en täällä silti jatkuvasti hoe, että Käärijä ei ole ollenkaan minusta kuuma, komea tai makuuni, koska tiedän, ettei sellaisista kommenteista tykätä. Makuja on monia onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oikeesti. Jokerit on selvästi tehnyt sopimuksen Universalin kanssa. Warner ja Lasse Kurki eivät siihen liity.
Täällä kyllä tehdään ihmeellisiä johtopäätöksiä vaikka nuppineulasta ja sen jälkeen vielä innostutaan niitä. Mietitään nyt hetki, liittyikö kuvan julkaiseminen itse Jokereihin vai johonkin muuhun?
Heti kun on päiväkin somehiljaisuutta täällä lähtee jutut ihan laukalle :D. Jatkakaa.
Mulla on tullu vatsa kipeäksi liiasta nauramisesta, tämä on uutta
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidatonriehuja
https://twitter.com/koppitules/status/1683161524402110467
Paidaton B
Ihana kuva Bojanista! Miten joku voikin olla noin täydellinen!
Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.
Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.
Ketkä me? Älä oleta kiitos.
Anteeksi! En tarkoittanut!
Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.Kenen kyr**ä oikein tarkoitat? Putosin kärryiltä.
Et putoa kärryiltä, jos vaivaudut lukemaan kommenttiketjua ja erityisesti viimeisintä kommenttia, johon itse kommentoit. Niin yksinkertaista se on.
No jos joku käyttää kirjainta k, niin mistä sitä voi tietää, että mistä puhutaan. Varsinkin kun kommentointi koski Bojania.
Ei tuossa ketjussa näy kukaan käyttäneen kirjainta k. Näyttää olleen joka kerta K. Ja ketjussa on mainittu sekä B että K. Kun ryhmä on K&B fiilistelyketju pitäisi sinunkin tietää K tarkoittavan Käärijää ja B Bojania. Välttyisit turhilta kommentoinneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.
Siltsu minkään ikäisenä mainittuna Bojanin yhteydessä, apua!
En ota nyt kantaa siltsuun, mutta näin ei-bojanistina voin sanoa, että kaikki eivät näe B:tä jumalaisena taikaolentona. Minulle hän näyttää perus, suht. komealta mieheltä, jollaisia löytyy n. 5 jokaiselta luokalta koulussa. Hän on kyllä luonteeltaan mukava, ja erityisesti K:n kanssa hauska ja leikkisä (en tiedä kameran ulkopuolella). Ei siis mitään negatiivista sanottavaa ulkonäöstä eikä luonteesta, mutta joillekin täällä hän vaikuttaa olevan yli-ihminen, mikä kuulostaa aika hauskalta omaan korvaani :D
Tämä selvä! Minäkään en täällä silti jatkuvasti hoe, että Käärijä ei ole ollenkaan minusta kuuma, komea tai makuuni, koska tiedän, ettei sellaisista kommenteista tykätä. Makuja on monia onneksi.
Kyllä noita K:n epäseksikkyydestä hokijoita on joka päivä palstalla (niistä vihaajista puhumattakaan). Eikä kommenttini ollut negatiivinen. Täysin neutraali! Arvostan B:tä artistina ja K:n kaverina todella paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla uk:n keikoilla oli ilmeisesti useita sellaisia faneja jotka kävivät monella keikalla ja jonottivat aina eturiviin. Osa tuntui suorastaan brändäävän itseään kuten se, joka on ottanut omaksi jutukseen ihmisten kuvaamisen sydämenmuotoisissa aurinkolaseissa. Joku voisi tehdä jonkun kyökkipsykologisen arvioinnin siitä miksi tällainen jostain syystä ärsyttää minua 🙈 Kun en oikeastaan ole kateellinen enkä esimerkiksi itse ehkä siitä eturivistä oikein nauttisikaan kun en pärjää tungoksessa, mutta jostain syystä tällainen tökkii. Onko se sit sitä että näiden päivityksistä alkaa paistaa sellainen vaikutelma että he ajattelevat olevansa jotain enemmän kuin vain faneja ja alhaisessa mielessäni haluan palauttaa heidät takaisin maan pinnalle? En ole jaksanut kauheasti tuota g juttua miettiä, mutta olen paljon pohtinut tätä että miksi tiettyjen tyyppien keikkapäivitykset eri someissa aiheuttaa tällaisia tunteita. Olen kuitenkin ihan aikuinen ihminen, enemmän siellä villasukkaosastolla kuin helmirannekorujen tekijä. Onko fanikulttuuria tutkittu, löytyisikö vastauksia?
Samaa mieltä, jostain syystä ärsyttää. Valitettavasti sieltä taisi olla ainakin joku tulossa myös Helsinkiin.
Joo, tämä hollantilainen sydänlasi-Maike on jotenkin erityisen ärsyttävä JO-bändäri. Hän taitaa olla Nacen kanssa oikeinkin hyvää pataa kun oli päässyt tatuoinninkin suunnittelemaan. Onneks se ei vissiin fanita Käärijää ollenkaan joten ehkä ei ole tunkemassa Suomen keikoille...
Mun Nacen kanssa vai?🤯 Ei tule kuuloonkaan. Mä varaan nyt lennon Sloveniaan ja käyn näyttämässä, että mistä estronauta pissii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Onko tuossa kuvassa Lasse Kurki???
Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).
Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.
Lasse on töissä Warnerilla eli K:n levy-yhtiössä 🤔
Sen kun jatkatte mun lynkkaamista, mutta joku yhteinen musajuttu näiltä on tulossa.
Olen TÄYSIN samaa mieltä. Olen kuulluut ANNA MENNÄ -alkuisen ccc nauhoituksen. Olen myös ennustanut yhteisen musan tekemisestä 👍. Ihana kuvitelma olisi B puheen toteutuminen: SCANDINAVIA/NORDIC...(= oikeasti Suomi 🥰) kiertueet kesäisin. Näin saisimme heidät sitten sysisuomeenkin. Hyvänä pidettäisiin ja turvassa pahalta! 💖
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidatonriehuja
https://twitter.com/koppitules/status/1683161524402110467
Paidaton B
Ihana kuva Bojanista! Miten joku voikin olla noin täydellinen!
Mä niin haluaisin nähdä sen saman, minkä te näette, mutta en vaan näe. Minusta hän on tavallisen näköinen, tosi söpö kuitenkin. Kun hän on Jeren vierellä niin aistin sen heidän välisen upean kemian ja karisman, mutta yksinään Bojan on aika tylsä.
Ja mä taas en näe Kssa mitään mitä te näette. Ja tiedän, että minut kivitetään seuraavaksi.
Ketkä me? Älä oleta kiitos.
Anteeksi! En tarkoittanut!
Tarkoitin vain, että suurin osa täällä kuitenkin näkee Kssa jotain mitä minä en.Kenen kyr**ä oikein tarkoitat? Putosin kärryiltä.
Et putoa kärryiltä, jos vaivaudut lukemaan kommenttiketjua ja erityisesti viimeisintä kommenttia, johon itse kommentoit. Niin yksinkertaista se on.
No jos joku käyttää kirjainta k, niin mistä sitä voi tietää, että mistä puhutaan. Varsinkin kun kommentointi koski Bojania.
Ei tuossa ketjussa näy kukaan käyttäneen kirjainta k. Näyttää olleen joka kerta K. Ja ketjussa on mainittu sekä B että K. Kun ryhmä on K&B fiilistelyketju pitäisi sinunkin tietää K tarkoittavan Käärijää ja B Bojania. Välttyisit turhilta kommentoinneilta.
Kuka tämä nimimerkkiä käyttävä huumorintajuton ankeuttaja on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan viitsi selittää mitä Gregor on tehnyt?
Vietti kiihkeän yön Anna-Liisan kansa.
Mitä tää Anna-Liisa tarkoittaa?
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K+A häät tulossa 😂😂
https://vm.tiktok.com/ZGJqdEXuS/Ei toiminut linkki. On ilmeisesti king.krisun tiktok tili mutta äkkiseltään en löytänyt sieltä kyseistä videota.
Kyllä se tulee heti toisena esille krisu tiktok (profiilikuvana käärijä pupun korvat päässä), mutta aukeaa siis tuosta linkistä.
Toisena on se pukukuva eikä siinä kyllä alessandraa mainita vaan linnan juhlat. Ekana se barbie, tokana puku ja kolmantena yhtä vailla be like. Ja ei auennut linkistä vaan lukee vaan että sivua ei ole käytettävissä.
Mutta noh olkoon ehkä se sinne joskus ilmaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?
Kiki on uusi Reko. Reko2.0.
Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.
Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.
Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.
Minä oon nyt nostanut pöydälle täysin ujostelematta sekä Bojanin pullottavan etumuksen (eilinen kuva) että Janin laitteisto-ongelmat. 😋 Nyt on aika pitää palstalta pieni breikki varmaan.
Jätetään Bojan baby näiden etumusjuttujen ulkopuolelle?😄
Onko hänen etumus jossakin Neitsyn Marian pyhässä suojeluksessa vai? Miten se eroaa Janin vastaavasta?
No sen verran mulla pipo kiristää, että minusta miesten etumusjutut täällä palstalla on yhtä halventavia kuin vaikkapa miesten harrastamat tissijutut naisista. Janin etumusjuttujen suhteen olen jo luovuttanut, niitä ei kai täältä millään saa enää pois.😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Onko tuossa kuvassa Lasse Kurki???
Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).
Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.
Lasse on töissä Warnerilla eli K:n levy-yhtiössä 🤔
Sen kun jatkatte mun lynkkaamista, mutta joku yhteinen musajuttu näiltä on tulossa.
Olen TÄYSIN samaa mieltä. Olen kuulluut ANNA MENNÄ -alkuisen ccc nauhoituksen. Olen myös ennustanut yhteisen musan tekemisestä 👍. Ihana kuvitelma olisi B puheen toteutuminen: SCANDINAVIA/NORDIC...(= oikeasti Suomi 🥰) kiertueet kesäisin. Näin saisimme heidät sitten sysisuomeenkin. Hyvänä pidettäisiin ja turvassa pahalta! 💖
MANIFESTOIDAAN tälle.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun on päiväkin somehiljaisuutta täällä lähtee jutut ihan laukalle :D. Jatkakaa.
Kyllä :D Joku sais tehdä päivän yhteenvedon ;)
Ai vaikka se on siihen ilmoitettu sillä @ merkillä. Miksi ne sitä kyselisi?