Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49721/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?

Kiki on uusi Reko. Reko2.0.

Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.

Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.

Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.

Vierailija
49722/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K+A häät tulossa 😂😂

https://vm.tiktok.com/ZGJqdEXuS/

Pitää lähettää.paidaton olavi ryöstämään sulhanen ja estronauta tyrmäämäån A.Bojanin morsianta ei viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49723/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänne kaikki anna liisat kampittamaan kakarat kumoon. Daddyn kanssa meet and greettiä vähän pidemmän kaavan mukaan 🤣

https://www.instagram.com/p/CvFKEsmND93/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Toivottavasti tämä ymmärretään jättää lapsille.

Miksi?

Avasitko ton? Se on lapsille järjestetty tapahtuma.

Vierailija
49724/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvio 40+ vuotiaita eniten

Otetaanpa galluppi täällä Joker Outin konserttiin menijöille.

Ylös jos olet yli 40

Alas jos olet alle 40

Ja juu eihän tämä mikään lopullinen tulos ole kumpia menee enemmän.

Vierailija
49725/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.

Onko tuossa kuvassa Lasse Kurki???

Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).

Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.

Lasse on töissä Warnerilla eli K:n levy-yhtiössä 🤔

Vierailija
49726/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?

Tietääkö LadySLo kuka tämä? Onko kiertueteknikko niin kuin täällä joku sanoi? Onko slovenialainen?

Aika jännä että häntä kutsuttiin iconiksi kommenteissa mutta googlen kuvahaku antoi ihan muuta kun haki. No kaipa sitä tietoa tulee jokerout crewn instaan sitten joskus.

En ole LadySLO mut tietoa voi muutkin etsiä. @razpizdjan_drkulj IG:ssa. Jokereiden backline-henkilökuntaa.

Vierailija
49727/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.

Tarkoitatko tuota silmälasipäistä? Hän on Sandi Puric.

Vierailija
49728/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).

Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.

Oli se anna mennä kyllä niin selvä! Sit kun tuli enemmän niitä videoita chachachasta, vaikutti että osa keskusteli ihan eri videosta kun samoissa viesteissä pyöri monta linkkiä.

Vierailija
49729/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi vain universal finland jakaa tätä? Tuskin se sopimus tänne on tehty (vaikka ois kyl aika siistiä). Vai löytyykö jonkun muunkin maan universal musicilta tietoa?

Ei näy mitään Universalin Slovenian tai pääsivuilla. Ois kyllä huippua, vaikkakin aika hassua, jos heillä soppari Universalin Suomen toimipaikan kanssa 😅

Vierailija
49730/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K+A häät tulossa 😂😂

https://vm.tiktok.com/ZGJqdEXuS/

Ei näkynyt mulla.

Vierailija
49731/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke, nyt olisi aika infota siitä q&a:sta 😂💚 tänään oli kyllä hyvä päivä, kuknen virunut palstalla koko päivää. Suosittelen irtautumaan välillä, kyllä tää palsta pysyy täällä 🙈

Vierailija
49732/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli liittyy myös K:hon?

Vierailija
49733/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että nää meidän poitsut näytteli Barbie elokuvassa 😂

https://www.tumblr.com/wednesdayday/723735453615931392/the-barbie-movie…

https://www.tumblr.com/wednesdayday/723737296972726272/when-bojan-saw-t…

Ihana Kärde barbi kuolen 🤣🤣

Vierailija
49734/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksanut enää kirjoitella kyseisestä aiheesta täällä, koska osa porukasta intti vastaan niin hanakasti. Kyllä, se on minusta myös Lasse Kurki ja hänen äänensä. Juu ja alapeukkuja satelee, mutta olen silti 100% varma tästä asiasta.

Vierailija
49735/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takamatkalta ihmettelen:

1) Miksi siellä eilisellä JO-keikalla oli niin tyhjää?

2) Se Jere&Bojan halauskuva finaalin jälkeen (ilman juomatölkkiä), missä sen alkuperäinen otos on ja kuka on sen kuvaaja, onko se selvinnyt?

Saa vastailla, luen kommentit 15 sivun kuluttua!

Vierailija
49736/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se anna mennä kyllä niin selvä! Sit kun tuli enemmän niitä videoita chachachasta, vaikutti että osa keskusteli ihan eri videosta kun samoissa viesteissä pyöri monta linkkiä.

🥱

Vierailija
49737/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ihan söpö. Mutta ei se kuuma ole, liian kaunis poika. Menee samaan kategoriaan nuoren Siltsun, anatuden ja adamlambertin kanssa.

Nuori Siltsu ja Bojan, ai kauhee, ei niitä ny voi verrata 🤣

Vierailija
49738/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö LadySLo kuka tämä? Onko kiertueteknikko niin kuin täällä joku sanoi? Onko slovenialainen?

Aika jännä että häntä kutsuttiin iconiksi kommenteissa mutta googlen kuvahaku antoi ihan muuta kun haki. No kaipa sitä tietoa tulee jokerout crewn instaan sitten joskus.

En ole LadySLO mut tietoa voi muutkin etsiä. @razpizdjan_drkulj IG:ssa. Jokereiden backline-henkilökuntaa.

Kiitän. Ja se on ilmeisesti se äijä mikä on siinä yhdessä kuvassa Bojanin jalkojen välissä. Neljäs kuva instassa ja sarjan kolmas kuva. Ei nyt enää niin K oloinen kun useamman kuvan katsoi.

Vierailija
49739/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksanut enää kirjoitella kyseisestä aiheesta täällä, koska osa porukasta intti vastaan niin hanakasti. Kyllä, se on minusta myös Lasse Kurki ja hänen äänensä. Juu ja alapeukkuja satelee, mutta olen silti 100% varma tästä asiasta.

Voitteko kertoa, kuka noista kuvassa muka ois lasse?

Vierailija
49740/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

Sun haukottelu ja pilkkaamis viestit loppuvat heti, jos Kärtsältä ja Bojanilta/Jokereilta ilmestyy yhteistä musikkia Warnerin alaisuudessa.

Ketju on lukittu.