Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää tämmönen aika on laittaa pukustooria, kun palsta menee 10min päästä lukkoon?? Jessus sentään.
Reppana B, onneksi lepopäiviä edessä. Onkohan K jo huolehtinut..
Ihan varmasti on K huolestunut ja laittanut jo hellän hoivaviestin 💚💚💚
Sain itseasiassa tämän viestittelyn juuri korvanappiini:
K: "Just saw your story, you in hospital? Holy f*ck are you OK?"
B: "Are you?"
K: "Bojan thats so not funny"
B: ":D Why I'm laughing then. Yeah everything's fine now, just tired I guess. Thanks for asking"
K: "Because you are idiot"
K: "Thank god"
B: "Well then theres two of us"
B: "I'm sorry I worried you. Didn't mean to"
K: "It's okay. I'm happy you feel better."
B: "I am, thanks to you. Facetime tomorrow? I've missed your face"
K: "You must be very ill. Go back to hospital"
B: ":D"
K: "I call you tomorrow. Miss you too💚"
Minä niin tätäkin mietin, että olisin tosi onnellinen siitä tiedosta, jos näillä kaveruksilla olisi säännöllistä yhteydenpitoa. Miksei ne voi mitään kertoa, mikä on tilanne. No eihän ne tietenkään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?
Kiki on uusi Reko. Reko2.0.
Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.
Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.
Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.
Minä oon nyt nostanut pöydälle täysin ujostelematta sekä Bojanin pullottavan etumuksen (eilinen kuva) että Janin laitteisto-ongelmat. 😋 Nyt on aika pitää palstalta pieni breikki varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Takamatkalta ihmettelen:
1) Miksi siellä eilisellä JO-keikalla oli niin tyhjää?
2) Se Jere&Bojan halauskuva finaalin jälkeen (ilman juomatölkkiä), missä sen alkuperäinen otos on ja kuka on sen kuvaaja, onko se selvinnyt?
Saa vastailla, luen kommentit 15 sivun kuluttua!
1) Ei ollu tyhjää. Todistevideo oli tänä aamuna. En etsi.
Universal fi seuraa Jokereita? Mitä ihmettä nyt.
Keskityttekö te täällä niin paljon muihin asioihin, ettei teille edes juolahda sellainen asia mieleen, että Käärijältä ja Jokereilta olisi tulossa yhteistä musaa? Toki he ovat hiljaa asiasta ja varmaan sopimuskin edellyttää näin. Taatusti asiasta ollaan neuvoteltu ja ehkä edelleenkin neuvotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvio 40+ vuotiaita eniten
Otetaanpa galluppi täällä Joker Outin konserttiin menijöille.
Ylös jos olet yli 40
Alas jos olet alle 40
Ja juu eihän tämä mikään lopullinen tulos ole kumpia menee enemmän.
Menikö tää galluppi viimeks muuten about tasan?
Mä kaipaisin lisää miehiä tai miehen mielisiä JO keikoille. En yleistä, mutta saattais rauhoittaa näitä villeimpiä teinejä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Onko tuossa kuvassa Lasse Kurki???
Jos tarkoitit tuota Lewisin vietellä olevaa, hän on Sandi Puric niinkuin jo aiemmin sanoin.
https://www.instagram.com/p/CvE7_W1o_XY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jokereilla neuvottelut tulilla universalin kanssa instapostauksen perusteella? Tuskin vain Lewis Capaldiin liittyy.
Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).
Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.
Lasse on töissä Warnerilla eli K:n levy-yhtiössä 🤔
Sen kun jatkatte mun lynkkaamista, mutta joku yhteinen musajuttu näiltä on tulossa.
Toivottavasti tulee myös miehiä, kukkapaita oli ainakin tulossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin puolesta kyselen, että kukas tämä Kiki on 👀? Onko tehnyt aikasemmin yhteistyötä JO kanssa?
Kiki on kiertueteknikko. Esim Janin laitteisto-ongelmat (olikohan Manchesterin keikalla) osoittivat että on tarpeen tuollainen tyyppi kiertueella.
Janin laitteisto-ongelmat. 🥵😛 Ja minä olen se, jonka mielestä eilen Kikissä on jotain samaa näköä ja tyyliä kuin Käärijässäkin. Mutta toki K on kaikessa karismaattisuudessaan silti ykkönen.
Minäkin kiinnitin huomiota näihin Janin laitteisto-ongelmiin.🙈 En vaan kehdannut kirjoittaa siitä mitään.
Minä oon nyt nostanut pöydälle täysin ujostelematta sekä Bojanin pullottavan etumuksen (eilinen kuva) että Janin laitteisto-ongelmat. 😋 Nyt on aika pitää palstalta pieni breikki varmaan.
Jätetään Bojan baby näiden etumusjuttujen ulkopuolelle?😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitit tuota Lewisin vietellä olevaa, hän on Sandi Puric niinkuin jo aiemmin sanoin.
https://www.instagram.com/p/CvE7_W1o_XY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ei vaan se toinen.
Vierailija kirjoitti:
Keskityttekö te täällä niin paljon muihin asioihin, ettei teille edes juolahda sellainen asia mieleen, että Käärijältä ja Jokereilta olisi tulossa yhteistä musaa? Toki he ovat hiljaa asiasta ja varmaan sopimuskin edellyttää näin. Taatusti asiasta ollaan neuvoteltu ja ehkä edelleenkin neuvotellaan.
Toinen Warnerilla ja JO universalilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä kiiinostaisi. Hölmöä olisi kysellä Capaldista kun sehän on niissä tägeissä (?).
Kuuluiko siellä sittenkin se anna mennä vaikka itse tarkemmin kuunneltuna kuulin vain epämääräistä mölinää. Joka oli jotain sinne päin.
Oli se anna mennä kyllä niin selvä! Sit kun tuli enemmän niitä videoita chachachasta, vaikutti että osa keskusteli ihan eri videosta kun samoissa viesteissä pyöri monta linkkiä.
🥱
Sun haukottelu ja pilkkaamis viestit loppuvat heti, jos Kärtsältä ja Bojanilta/Jokereilta ilmestyy yhteistä musikkia Warnerin alaisuudessa.
Käsi sydämellä: Vaikka tällainen kuvio olis tulossa (ja hienoa jos on!), uskotteko tosissanne, että Lasse Kurki oli Joker Outin ja Wild Youthin kiertuebussissa huutamassa "anna mennä" Bojanin bilevideolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään Bojan baby näiden etumusjuttujen ulkopuolelle?😄
Onko hänen etumus jossakin Neitsyn Marian pyhässä suojeluksessa vai? Miten se eroaa Janin vastaavasta?
Vierailija kirjoitti:
K+A häät tulossa 😂😂
https://vm.tiktok.com/ZGJqdEXuS/
Ei toiminut linkki. On ilmeisesti king.krisun tiktok tili mutta äkkiseltään en löytänyt sieltä kyseistä videota.
Vierailija kirjoitti:
Takamatkalta ihmettelen:
1) Miksi siellä eilisellä JO-keikalla oli niin tyhjää?
2) Se Jere&Bojan halauskuva finaalin jälkeen (ilman juomatölkkiä), missä sen alkuperäinen otos on ja kuka on sen kuvaaja, onko se selvinnyt?
Saa vastailla, luen kommentit 15 sivun kuluttua!
Alkuperäinen kuva julkaistiin muistaakseni JO:n istassa storyna heti viisufinaalin jälkeen, mutta siinä oli lisäksi punainen sydän emoji liitettynä?
Tottakai levy-yhtiöiden someissa pitää olla kartalla mikä on nosteessa. Kärtsä sitä paitsi warnerin leivissä. Koittakaas nyt taas olla keksimättä satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi vain universal finland jakaa tätä? Tuskin se sopimus tänne on tehty (vaikka ois kyl aika siistiä). Vai löytyykö jonkun muunkin maan universal musicilta tietoa?
Virgin Music Balkans ja Universal Music Serbia on tehny myös yhteispostauksen kuvista.
JO oli käymässä insta storien mukaan Virgin Recordsin Lontoon toimistolla, Universal omistaa Virginin. Eli ovat tekemässä sopparia jonkun Universalin brändin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se anna mennä kyllä niin selvä! Sit kun tuli enemmän niitä videoita chachachasta, vaikutti että osa keskusteli ihan eri videosta kun samoissa viesteissä pyöri monta linkkiä.
🥱
Sun haukottelu ja pilkkaamis viestit loppuvat heti, jos Kärtsältä ja Bojanilta/Jokereilta ilmestyy yhteistä musikkia Warnerin alaisuudessa.
Käsi sydämellä: Vaikka tällainen kuvio olis tulossa (ja hienoa jos on!), uskotteko tosissanne, että Lasse Kurki oli Joker Outin ja Wild Youthin kiertuebussissa huutamassa "anna mennä" Bojanin bilevideolle?
🤣🤣🤣Lasse anna mennä
Virgin Music Balkans ja Universal Music Serbia on tehny myös yhteispostauksen kuvista.