Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49561/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi aamun viestit ja keskustelu on käynyt kuumana 🙈 muutamia ajatuksia aiheista:

-G:n tapauksessa näen kummankin puolen. JO:lla tulee olla hankalampi PR:n kanssa tulevaisuudessa. Pienikin syytös voi nostaa kaikki tämän skandaalin jäänteet taas tapetille, jolloin ongelma voi eskaloitua.

-K:n puku 🤌 mustat hiukset, kengät ja kynnet sen kanssa.. kyllä silmä lepää 🤭

-Miken q&a 👀 onko IG live? Onko K:n kanssa? Olisiko joku ilmoitusluontoinen asia, jonka haluavat sujauttaa q&a:han..? Kuten uudesta biisistä vihjailu, tai osallistuminen jollekin festarille, tv-ohjelmaan yms.?

-olen itse nuorempi kuin K, enkä koe tytöttelyä loukkaavana (paitsi jos sitä käytetään seksistisesti työyhteisössä)

-B:n terveydestä ei kannata täällä spekuloida sen enempää, luultavasti stressi+juominen+matkustaminen+Slovenian helle on syyllisiä. Toivon lepoa ja terveyttä!

-toivon että saamme jotain stooria K:ltä tänään 💚

Hyvää päivää kaikille, pidetään positiiviset fiilikset!

Mielestäsi ei ole syytä spekuloida Bn terveydestä, mutta teet sen silti itse. Jännä.

Siis täällä jengi oli jo tehnyt päätelmiä että on perussairautta yms.

Vierailija
49562/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta jollekin niin iso uhka, että niitä viestejä täytyy aamusta iltaan olla poistelemassa?

En tiedä, miten viestien poistelija kokee. Kokisiko jostain kumman syystä palstan jopa uhkana itselleen. Joka tapauksessa ollaan yhdessä nähty, että poistoja ei tee pelkästään mode vaan jossain vaiheessa suurin osa poistoista on tapahtunut jonkun ryhmäläisen toimesta ja tällöin poisteluja on ollut aamusta iltaan.

Todella kummallista, epäasiallista toimintaa samoin kuin toisten ryhmäläisten haukkuminen. Haukkumasanat tuntuvat tulevan varsin impulsiivisesti.

Millä ihmeellä joku pystyy seuraamaan, mitä täältä on poistettu ja koska ellei sitten kyse ole sarjakirjoittajan omista teksteistä? Tätä samaa lässytystä on nyt lähes 50 000 kommenttia, eli aika paljon on jäljellä.

Kävin ketjussa viikko sitten ja jutut ei ole kyllä yhtään muuttuneet, samaa rutinaa mm. jostakin Gregorista edelleen.

Mä en tiedä mitä on poistettu mutta tuossa joku hetki takaperin luin näitä keskusteluja aina sivulle 2480 asti ja seuraavan kerran kun tulin takaisin (ja siis päivitin selaimen että tulisi uudet viestit näkyviin) niin olinkin taas sivulla 2479. Nyt pari tuntia eteenpäin ollaan menossa sivulla 2482. Kyllä tuolta siis viestejä lähtee. Taaksepäin en jaksa lukea niin en tarkemmin osaa tosiaan sanoa mitä sieltä lähtee.

Ja tuo kävi siis jonku pari kolme kertaa että vika sivu meni taaksepäin. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49563/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K oli kyllä hurmannut minut jo ennen näitä miesasioitakin noin 4 vuotta sitten, samassa hurmoksessa ollaan edelleen.

Ei me homot näin niinkun yleistettynä olla kansa, jonka saa kosiskeltua puolelleen tietynlaisella materiaalilla. Alusta saakka, loppuun asti!

Oikeesti? Hattu päästä! Pitkän linjan fani??

Fani siitä asti, kun katsojia oli sen kaksikymmentä ja meno oli vähintään yhtä kovaa, kuin nyt.

Olet sitten kokenut aidon keltahousu-Käärijän, ooh. Jotain mitä meistä monet ei tuu näkemään kuin vanhoissa videoissa.

Eli tämän 💚

https://twitter.com/koppitules/status/1680635594375049217

Minusta yksi parhaimpia on se Käärijän-Mic Mac (Virallinen musiikkivideo)-Youtube

Erityisesti sen keltaisen takin pukeminen siinä videon alussa heti viehättää.Ei varmaan ole vaikea arvata mistä syystä, mutta kannattaa tsekata.Olen katsonut sen aika monta kertaa, so nice.

Kyllä sen täällä saa ääneen sanoa, että siinä on videon alussa housujen saumat pahasti koetuksella, kun on niin timmi tarakka kankaaseen käärittynä.

Vierailija
49564/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä "mammaa" nyt ihan kauheena sanana pidä. Aika hauska. Ei pahantahtoinen. Mun exä kutsui mua joskus niin, ja kivampi se kun olla aina kaikkien äiti. Siis et mies sanos "Hei äiti, missä pikku Bojanin huppari on?"

Eikös Loreenia pidetty "äitinä" viisuissa: Mother. :)

Eiku tää on taas joku nuorisolaisten juttu, jos on joku nainen, jota he kattovat ylöspäin niin se on Mother. Esim. La Zarra oli monessa yhteydessä Mother.

Joo ja Bojan on balkan dad, käärijä varmaan vaan Dad. Mutta molemmat myös baby girl.

Musta ne on puhunu Kärtsästä nimellä millenial grandpa. 😂

En tiiä onko tuo nyt kehu vai loukkaus Kta kohtaan. 😅

Baby girl taas on joku joka on tosi söpö niiden mielestä.

Vierailija
49565/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi "honey" tai "love" lienee tavallista Jenkeissä ja Briteissäkin, kaikenikäisille. Varmaan just vanhemmat ihmiset on näille erityisesti kohderyhmänä. Vois kuvitella en tiedä.

Jenkeissä "Honey" on yleensä osoitettu itseään nuoremmalle henkilölle (sitä ei siellä pidetä alentavana toisin kuin näköjään nainen-> "tyttö" täällä meillä) siksi isäni pitääkin melko huvittavana, että hän 60 plussana on edelleen 40-50-vuotiaille tuntemattomille "Honey".

Vierailija
49566/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Kun kirjoitan tätä viestiä, olen sivulla 2481.)

Jos kirjaa ylös sivun jolla on kun viestin laittaa, niin voi paremmin nähdä miten täältä poistuu sisältöä.

En mä sen anna itseäni häiritä kuitenkaan. Tiedän etten ehdi kaikkea lukea eikä tarvitsekaan.

Toivottavasti B voi jo paremmin!

Vierailija
49567/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta jollekin niin iso uhka, että niitä viestejä täytyy aamusta iltaan olla poistelemassa?

En tiedä, miten viestien poistelija kokee. Kokisiko jostain kumman syystä palstan jopa uhkana itselleen. Joka tapauksessa ollaan yhdessä nähty, että poistoja ei tee pelkästään mode vaan jossain vaiheessa suurin osa poistoista on tapahtunut jonkun ryhmäläisen toimesta ja tällöin poisteluja on ollut aamusta iltaan.

Todella kummallista, epäasiallista toimintaa samoin kuin toisten ryhmäläisten haukkuminen. Haukkumasanat tuntuvat tulevan varsin impulsiivisesti.

Millä ihmeellä joku pystyy seuraamaan, mitä täältä on poistettu ja koska ellei sitten kyse ole sarjakirjoittajan omista teksteistä? Tätä samaa lässytystä on nyt lähes 50 000 kommenttia, eli aika paljon on jäljellä.

Kävin ketjussa viikko sitten ja jutut ei ole kyllä yhtään muuttuneet, samaa rutinaa mm. jostakin Gregorista edelleen.

Mä en tiedä mitä on poistettu mutta tuossa joku hetki takaperin luin näitä keskusteluja aina sivulle 2480 asti ja seuraavan kerran kun tulin takaisin (ja siis päivitin selaimen että tulisi uudet viestit näkyviin) niin olinkin taas sivulla 2479. Nyt pari tuntia eteenpäin ollaan menossa sivulla 2482. Kyllä tuolta siis viestejä lähtee. Taaksepäin en jaksa lukea niin en tarkemmin osaa tosiaan sanoa mitä sieltä lähtee.

Tai sillä lailla että meinasin vastata tuolle edelliselle eli "millä ihmeellä..." ja päivitin sivua ensin niin viestit pomppasivat ja nyt en enää löytänyt koko viestiä (se lienee poistettu) joten vastataan sitten tähän.

Aloitan lukemisen siitä mihin olen jäänyt ja monesti lainauksissa on viestejä jotka ei ole tulleet vastaan. Siitäkin tietää että viestejä poistuu. Samoin ennen kuin vaihdan seuraavalle sivulle niin päivitän sivua koska on todennäköistä että viestejä on poistunut ja siten osa jäisi lukematta jos vain siirtyisin seuraavalle sivulle. Ne siis hyppäävät sille edelliselle sivulle.

Vierailija
49568/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi "honey" tai "love" lienee tavallista Jenkeissä ja Briteissäkin, kaikenikäisille. Varmaan just vanhemmat ihmiset on näille erityisesti kohderyhmänä. Vois kuvitella en tiedä.

Jenkeissä "Honey" on yleensä osoitettu itseään nuoremmalle henkilölle (sitä ei siellä pidetä alentavana toisin kuin näköjään nainen-> "tyttö" täällä meillä) siksi isäni pitääkin melko huvittavana, että hän 60 plussana on edelleen 40-50-vuotiaille tuntemattomille "Honey".

Joo mä muistan kans kun ekaa kertaa kävin Jenkeissä (taisin ihan vaan vaihtaa lentoa JFKlla) niin kaikki kutsui mua kokoajan Honeynä. 😅 Olin että mitä täällä tapahtuu mutta äkkiä siihen tottu, seuraavalla kerralla ei enää ihmetyttänyt. Ja siis ihan vaan saatto tulla joku random lentokenttävirkailija vastaan että Honey, onpas sulla kaunis käsilaukku tms. Mä olin jörönä suomalaisena vaan että Öö Thanks. 😂

Vierailija
49569/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K oli kyllä hurmannut minut jo ennen näitä miesasioitakin noin 4 vuotta sitten, samassa hurmoksessa ollaan edelleen.

Ei me homot näin niinkun yleistettynä olla kansa, jonka saa kosiskeltua puolelleen tietynlaisella materiaalilla. Alusta saakka, loppuun asti!

Oikeesti? Hattu päästä! Pitkän linjan fani??

Fani siitä asti, kun katsojia oli sen kaksikymmentä ja meno oli vähintään yhtä kovaa, kuin nyt.

Olet sitten kokenut aidon keltahousu-Käärijän, ooh. Jotain mitä meistä monet ei tuu näkemään kuin vanhoissa videoissa.

Eli tämän 💚

https://twitter.com/koppitules/status/1680635594375049217

Minusta yksi parhaimpia on se Käärijän-Mic Mac (Virallinen musiikkivideo)-Youtube

Erityisesti sen keltaisen takin pukeminen siinä videon alussa heti viehättää.Ei varmaan ole vaikea arvata mistä syystä, mutta kannattaa tsekata.Olen katsonut sen aika monta kertaa, so nice.

Kyllä sen täällä saa ääneen sanoa, että siinä on videon alussa housujen saumat pahasti koetuksella, kun on niin timmi tarakka kankaaseen käärittynä.

No täytyhän se video käydä taas kerran katsomassa ja aina se näyttää yhtä hyvältä😂

49570/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla on tanssimoovsit hallussa 😂

https://www.tiktok.com/@kaarijan/video/7259035008361352474?is_from_weba…

Kaikki videot K:sta tanssimassa on jotenkin todella hellyyttäviä ja hauskoja, siis hyvällä tavalla! Niin kuin joku tuon videon kommenteissakin mainitsi, Jeren kanssa olisi varmaan hauska lähteä bilettämään ja tanssimaan 😁.

Tässä pieni tanssi video ja hiuksetkin on kammattu taakesepäin 😂

https://youtube.com/shorts/zDXxZUp49x0?feature=share

Norja ja notkea kuin nuori koivu. Ihana 😅

Teinien maailmaa samassa feedissä ekan videon Kn tanssimisten jälkeen (ainakin minun feedissä) pukuposeeraus. Siinä useamman teinin kommentissa - tietenkin huumorilla - miten K oli yrittänyt tappaa heidät, kun ei ollut heillä tietoa kenen häihin oli menossa kirkkoon. Teineihin nähden puku-K tuntuu kyllä varsin daddyltä. Niin aikuisen miehekäs.

Vierailija
49571/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvä idea olisi Käärijä crewlle laittaa instansa yksityiseksi ,osallahan onkin yksityiset tilinsä julkisen lisäksi ,mutta luulenpa ,että kaikki heistä ovat otettuja ja tyytyväisiä ,kun seuraajamäärät ja kiinnostus ovat kovasti kasvaneet Jeren ansiosta ,haluavat sen osansa siitä.Ja toisekseen monella crewn jäsenellä on muitakin bisneksiä/bändejä/ projekteja ,joiden takia näkyvyydestä on heille hyötyä ,joten en usko heidän ykstyistävän tilejään ,korkeintaan tekevät yksityisen tilin rinnalle.Miettikää itse ,kaveri menestyy ,ja ykskaks kaikkien hänen ympärillään pyörivien ihmisten seuraajamäärät kasvavat tuhansilla...eivät he halua siitä luopua 😅,hekin haluavat osansa Käärijästä.

Vierailija
49572/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä K:n tiktokissa sanoi että kirkkoon mentvä tunnin päästä ja täginä oli wedding 🤭 ulkomaankin fanit spekuloivat, mutta ei mitenkään vakavasti. Alessandraa one esim. Tägätty, että nyt on puku ostettu, missä se lehmä on 😂

Vierailija
49573/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K:lla on tanssimoovsit hallussa 😂

https://www.tiktok.com/@kaarijan/video/7259035008361352474?is_from_weba…

Kaikki videot K:sta tanssimassa on jotenkin todella hellyyttäviä ja hauskoja, siis hyvällä tavalla! Niin kuin joku tuon videon kommenteissakin mainitsi, Jeren kanssa olisi varmaan hauska lähteä bilettämään ja tanssimaan 😁.

Tässä pieni tanssi video ja hiuksetkin on kammattu taakesepäin 😂

https://youtube.com/shorts/zDXxZUp49x0?feature=share

Norja ja notkea kuin nuori koivu. Ihana 😅

Teinien maailmaa samassa feedissä ekan videon Kn tanssimisten jälkeen (ainakin minun feedissä) pukuposeeraus. Siinä useamman teinin kommentissa - tietenkin huumorilla - miten K oli yrittänyt tappaa heidät, kun ei ollut heillä tietoa kenen häihin oli menossa kirkkoon. Teineihin nähden puku-K tuntuu kyllä varsin daddyltä. Niin aikuisen miehekäs.

K:n fandomia on kyllä hauska seurata eri someissa, kun riippuen tilanteesta, K on juuri tuo miehekäs mies, ja toisinaan suloinen taskuun mahtuva kääryle (ja sitten on se tumblurin puoli joka arvostaa erinäisiä kehon osia 😂) 💚 arvostan kumpaakin puolta!

Vierailija
49574/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se tiedossa kenen ne häät on

Ne oli Alessandran, hänen poikaystävänsä, Käärijän sekä Bojanin häät.

Taitais siinä mennä vihkijäkin sekaisin, kun niin monta kertaa ristiin sanottais "Tahdon!" 😅

Vierailija
49575/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä, mut minä päälle 40v. nainen en jaksas loukkaantua, jos mua joku sanos tytöksi. En vaan näe siinä mitään pahaa. Jos jollekin olen tyttö, niin sehän passaa. En pysy mukana tässä mielensäpahoittajien jne nykykulttuurissa.

Lisäksi varsinkin ulkomailla (etelässä) vaatemyyjät (usein miehet) ovat tosi suorasukaisia. En ole koskaan pahoittanut mieltäni, kun ovat säästäneet aikaani ja ehdottaneet suoraan vaikka oikeaa vastekokoa. Enkä ole se kaikista pienin varpunen ja tiedän sen itsekin. Mielestäni myyjät tekevät vain työtänsä.

Mä olen mielummin tyttö kuin täti. En tiedä miksi, mutta mua inhottaa, jos joku sanoo mua tädiksi.

Todellakin. En mäkä halua mikään täti olla. Se on alentavaa ja rumaa, jos pitäisi jostain loukkaantua.

Mä oon reilusti yli 40-v enkä pahoita ollenkaan mieltäni jos mua sanotaan tytöksi. Tädittely ja teitittely sen sijaan melkein ahdistaa. Asuin pitkään Englannissa ja siellä olin "young lady" ja myöhemmin "lady". Harmi kun meillä ei oo vastaavaa sanaa.

Olin viimeksi Englannissa n. 28-vuotiaana. Silloin puhuteltiin vielä paljon honeyksi (siis apua, pakko sanoa, että meinasin kirjottaa horny 😆). Muistan, että jollain tiskillä piti näyttää henkkarit ja mies puhutteli minua ja kaveriani nimellä "miss" + sukunimi. Sanoin siihen, että actually it's mrs X, niin mies oli ihan, että ei kyllä usko tätä asiaa millään. Ehkä me suomalaiset ollaan vaan niin nuorekkaita?

T. Sama alle 40 v, jota tytöteltiin festareilla, enkä ollenkaan loukkaantunu 😁

Vierailija
49576/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museo leikki kerää Käärijä-ilmiöön ja Käärijän fanittamiseen liittyviä esineitä, kuvia, videoita ja huippuhetkiä. Myös heidän instassaan mm. Käärijä fanitaidetta ja käsitöitä. Tosin sitä kiltimpää osastoa 😅😇

https://museoleikki.fi/kaarija/

49577/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sillä lailla että meinasin vastata tuolle edelliselle eli "millä ihmeellä..." ja päivitin sivua ensin niin viestit pomppasivat ja nyt en enää löytänyt koko viestiä (se lienee poistettu) joten vastataan sitten tähän.

Aloitan lukemisen siitä mihin olen jäänyt ja monesti lainauksissa on viestejä jotka ei ole tulleet vastaan. Siitäkin tietää että viestejä poistuu. Samoin ennen kuin vaihdan seuraavalle sivulle niin päivitän sivua koska on todennäköistä että viestejä on poistunut ja siten osa jäisi lukematta jos vain siirtyisin seuraavalle sivulle. Ne siis hyppäävät sille edelliselle sivulle.

Noin minäkin olen huomannut. Lainattujen viestien alkuperäistä ei enää ole. Ja juuri tuo, että tänne tullessa päivittyy viimeinen sivu esim. pari sivua aiemmaksi. Yhden oman viestin huomasin poistuneen, niitä saattaa olla enemmänkin. Pari kertaa olen ollut täällä tilanteessa jolloin viestien poisto juuri käynnistyi ja tapahtui ryminällä ja sivut siirtyivät taaksepäin.

Moden toimet joudumme hyväksymään, vaikka aiheestakin on niistä ollut nurinaa. Ihan eri asia, että joku ryhmäläinen on ottanut omavaltaisesti oikeudekseen poistella ihan asiallisia viestejä. Näistä on useampi tänne kommentoinut.

Vierailija
49578/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Museo leikki kerää Käärijä-ilmiöön ja Käärijän fanittamiseen liittyviä esineitä, kuvia, videoita ja huippuhetkiä. Myös heidän instassaan mm. Käärijä fanitaidetta ja käsitöitä. Tosin sitä kiltimpää osastoa 😅😇

https://museoleikki.fi/kaarija/

Tänne vois joku mamma laittaa arkistoistaan muutaman hieman tuhmemman fanituotoksen.

Vierailija
49579/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kypsyttää jokereitten kuviot ja varsinkin fanikuviot niin paljon että myin lippuni eteenpäin. Jos se g on kusinen ahdistelija, en halua olla sellaisen bändin keikalla joka sellaisen touhun mahdollistaa. Jos taas se ei ole, en halua olla sellaisen fanilauman ympäröimänä, joka tällaisen jahdin on käynnistänyt.

Et tainnut alunperinkään lippuja ostaa Jokereiden musiikin takia.

Vierailija
49580/123801 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi kypsyttää jokereitten kuviot ja varsinkin fanikuviot niin paljon että myin lippuni eteenpäin. Jos se g on kusinen ahdistelija, en halua olla sellaisen bändin keikalla joka sellaisen touhun mahdollistaa. Jos taas se ei ole, en halua olla sellaisen fanilauman ympäröimänä, joka tällaisen jahdin on käynnistänyt.

No eipä siinä, varmasti löytyy lipuille ottajia, varsinkin jos on noille loppuunmyydyille keikoille.

Ketju on lukittu.