Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä "mammaa" nyt ihan kauheena sanana pidä. Aika hauska. Ei pahantahtoinen. Mun exä kutsui mua joskus niin, ja kivampi se kun olla aina kaikkien äiti. Siis et mies sanos "Hei äiti, missä pikku Bojanin huppari on?"
Eikös Loreenia pidetty "äitinä" viisuissa: Mother. :)
Eiku tää on taas joku nuorisolaisten juttu, jos on joku nainen, jota he kattovat ylöspäin niin se on Mother. Esim. La Zarra oli monessa yhteydessä Mother.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko välillä siirtyä syyttämään vaikka Olavi Virtaa queerbaitingista, toi on niin jo läpikäyty?
EI. Apua. UUSIvirtaa!!!
😂😂 Hopeinen kuu olikin siis synonyymi paljaalle (miehen) takapuolelle?
Apua kuolen 🤣🤣🤣
Siis nytkö se mysteerianus löytyi, mistä se yksi jankkasi vetskarikuvasta lähtien?
Tää on kyllä hyvä että ilmeisesti käyt läpi juttuja vähän viiveellä, mulla aikakin oli tuo yhteys jääny huomaamatta! Eli se mysteerianus oli Olavi (Ei-Uusi)Virran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä "mammaa" nyt ihan kauheena sanana pidä. Aika hauska. Ei pahantahtoinen. Mun exä kutsui mua joskus niin, ja kivampi se kun olla aina kaikkien äiti. Siis et mies sanos "Hei äiti, missä pikku Bojanin huppari on?"
Eiku tää on taas joku nuorisolaisten juttu, jos on joku nainen, jota he kattovat ylöspäin niin se on Mother. Esim. La Zarra oli monessa yhteydessä Mother.
Joo, myös esim. Taylor Swift on monelle näistä nuoremmista JO ja Kärtsä faneista mother.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja Bojan on balkan dad, käärijä varmaan vaan Dad. Mutta molemmat myös baby girl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuma lounas tarjoilu by Kärtsä! 🔥🔥🔥🔥
Siinä on aperitiivi, alkupalat, pääruoka ja jälkkäri. Tuokaa haarukka.[/quote
Kuolaaaan .... 🤤
Voi luoja kun ton miehen sais päiväksi itselleen!Lisää
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683124836812374017
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja Bojan on balkan dad, käärijä varmaan vaan Dad. Mutta molemmat myös baby girl.
Juu ja Princess & Pookie on myös käytössä
Onko tämä palsta jollekin niin iso uhka, että niitä viestejä täytyy aamusta iltaan olla poistelemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös tunnustan, että Gregorin tyyli olla PR-henkilö bändille oli välillä aika... mielenkiintoinen. Siitä kertoo jo paljon se miten kaikki tiesivät kuka hän on. Kuinka monen muun viisuedustajan PR-henkilö oli noin "tunnettu"? Mun mielestä PR-tyypin pitäs hoitaa hommansa ammattimaisesti taustalla.
Tämä on ehkä se perimmäinen syy mistä kaikki sai alkunsa. Teinitytöt sidottiin seuraamaan G:n yksityistä instaa, jotta saivat tietoa keikoista. Lisäksi kaikki tapahtui liian kaverilliseen (G:n näkökulmasta isälliseen) sävyyn ja jotkut tuntuivat olevan huolissaan siitä että teinitytöt kehittävät parasosiaalisen suhteen häneen, tavallaan korvikkeena sille ettei heillä suoraa yhteyttä bändin jäseniin ole. Tällainen asetelma on ollut omiaan kyseenalaistamaan G:n motiiveja. Monilla on tuntunut olevan huoli siitä että bändi esitetään vääränlaisessa valossa. Että halutaan rakentaa kuvaa Beatles-hysterian kaltaisesta ilmiöstä, jossa nätit teinitytöt kiljuvat idoliensa perään, heittelevät kiimoissaan alusvaatteita lavalle ja pyörtyilevät. Toiset taas ovat tulkinneet että G kuvailee tiettyjä tyttöjä enemmän omien mieltymystensä vuoksi. Ennen Britannian kiertuetta oli jo paljon merkkejä ilmassa että olisi viisasta jättäytyä enemmän taustalle.
Niinpä.. itseasiassa mä luulin että hän jättäytyi taustalle jo siinä kohtaa kun ei aiemmin kesällä vähään aikaan jakanut mitään Joker Outiin liittyvää. Mutta sitten vaikuttikin siltä että olikin vaan lomalla sen ajan.
Samaa kannattaisi miettiä K:n puolella. Crew:n puolelta laitetaan omat sometilit yksityiseksi ja Käärijää koskeva tieto kulkemaan Käärijän kautta (no, ehkä Häärijän). Sitähän fanikunta tekee Suomessakin, että tutkitaan crew:n jäsenten avoimia yksityistilejä, joissa sekoittuvat tavallaan työ- ja yksityisasiat ja sitten syntyy väärinkäsityksiä. Tai sitten luodaan crew:n omalla sometunnuksilla olevat tilit, jossa on Käärijää koskevia juttuja. En minä halua tietää suvusta, tuplaajista tai managereista mitään. Ei se kiinnosta, vaan K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ne on puhunu Kärtsästä nimellä millenial grandpa. 😂
K:n pukupostaus oli kyllä lahja, joka ei lakkaa antamasta 🔥
https://twitter.com/DalysUniverse/status/1683430104465043456
Täällä on tosi huono meininki ja tunnelma nykyään tuon yhden nimimerkkikirjoittajan takia..hän on aika pisteliäs ja ilkeä. Kurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä palsta jollekin niin iso uhka, että niitä viestejä täytyy aamusta iltaan olla poistelemassa?
EI kai, mutta typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh universumi oli kuullut toiveemme nähdä Kärde puvussa... olis nyt vähän heruttanut..
Jere hoiti tämänkin just omalla tyylillään. Juuri noin ilman mitään sanoja (ei kirjoitettujakaa). Todella tyylikkäästi. Hyvin jeremäinen video. Tosi hyvin sopii vaalea puku hänelle ja viimeisenä silauksena mustat kengät mustaan pottatukkaan sopien. Jerellä on tyylitajua.[/quot
Hienoja ja älykkäitä nämä kommenttisi!
Paitsi Jeren tukka pitäisi olla taaksepäin kammattuna.
Uskon että häissä olikin, joihin osallistui Jerenä. 😀 Kaupallisen yhteistyön hoiti Käärijä, jonka oleellinen tavaranmerkki on potta.
Eli tukasta tietää milloin puhuu Jere ja milloin Käärijä😚 K ei muuten maininnut mitään et kenen häihin on menossa. Joko se A) haluaa aiheuttaa fandomissa supinaa et apua onko se itse menossa naimisiin tai B) se tietää et kaikki jo tietää kenen häät on kyseessä.
Miksi ihmeessä sen pitäisi mainita kenen häät? Tai mihin juhliin ylipäänsä on menossa? Rajottakaa nyt vähän!
Also: I can't wait for these girls to reach the age when suddenly they'll get called "ma'am".
I imagine they'll have a cardiac arrest at the very least!
Viime päivät tuntunut, että oon 42 vuotiaana jo ihan liian wanha tähän fandomiin, vaikka diggailenkin molemmista K:sta ja Jokereista. Kärtsän keikoilla olen käynyt ja siellä näkyy paljon vanhempaakin porukkaa ja Jokerien keikalle on lippu. Tällä hetkellä ei vain ole sinne kovinkaan tervetullut olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh universumi oli kuullut toiveemme nähdä Kärde puvussa... olis nyt vähän heruttanut..
Jere hoiti tämänkin just omalla tyylillään. Juuri noin ilman mitään sanoja (ei kirjoitettujakaa). Todella tyylikkäästi. Hyvin jeremäinen video. Tosi hyvin sopii vaalea puku hänelle ja viimeisenä silauksena mustat kengät mustaan pottatukkaan sopien. Jerellä on tyylitajua.[/quot
Uskon että häissä olikin, joihin osallistui Jerenä. 😀 Kaupallisen yhteistyön hoiti Käärijä, jonka oleellinen tavaranmerkki on potta.
Eli tukasta tietää milloin puhuu Jere ja milloin Käärijä😚 K ei muuten maininnut mitään et kenen häihin on menossa. Joko se A) haluaa aiheuttaa fandomissa supinaa et apua onko se itse menossa naimisiin tai B) se tietää et kaikki jo tietää kenen häät on kyseessä.
Miksi ihmeessä sen pitäisi mainita kenen häät? Tai mihin juhliin ylipäänsä on menossa? Rajottakaa nyt vähän!
Ei kai sen pitäisi, mutta sanoi itse tuossa videossa että kirkolla pitäis olla tunnin päästä. Tosin itse veikkaan, ettei K aina muista tai huomaa itsekään, että kuulijakunta ei tideä mihin hän on menossa ja mitä tekemässä...
T. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä, mut minä päälle 40v. nainen en jaksas loukkaantua, jos mua joku sanos tytöksi. En vaan näe siinä mitään pahaa. Jos jollekin olen tyttö, niin sehän passaa. En pysy mukana tässä mielensäpahoittajien jne nykykulttuurissa.
Lisäksi varsinkin ulkomailla (etelässä) vaatemyyjät (usein miehet) ovat tosi suorasukaisia. En ole koskaan pahoittanut mieltäni, kun ovat säästäneet aikaani ja ehdottaneet suoraan vaikka oikeaa vastekokoa. Enkä ole se kaikista pienin varpunen ja tiedän sen itsekin. Mielestäni myyjät tekevät vain työtänsä.
Mä olen mielummin tyttö kuin täti. En tiedä miksi, mutta mua inhottaa, jos joku sanoo mua tädiksi.
Todellakin. En mäkä halua mikään täti olla. Se on alentavaa ja rumaa, jos pitäisi jostain loukkaantua.
Mä oon reilusti yli 40-v enkä pahoita ollenkaan mieltäni jos mua sanotaan tytöksi. Tädittely ja teitittely sen sijaan melkein ahdistaa. Asuin pitkään Englannissa ja siellä olin "young lady" ja myöhemmin "lady". Harmi kun meillä ei oo vastaavaa sanaa.
Mamma sanaa pitäis alkaa lanseeraamaan myös palstan ulkopuolelle. 😜
Ei pitäis. Kaamee nimitys. Inhoan miehiä jotka puhuu puolisostaan mammana. 🤢
Entäs tämä, kun kuulin erään miehen puhuvan ilm.vaimostaan toiselle miehelle eukkona.Inhoan eukko/emäntä sanaa yhtä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä g kyllä oli alunperin ihan taustalla, mutta tuli toki nähdyksi niillä jokereitten euroviisuvideoilla yms. Fanit alkoivat sitten seurata sitä sankoin joukoin ja myös pommittivat viesteillä (tän ketjun alkupuolellakin on käyty paljon keskustelu siitä pitäisikö sitä sun tätä kysyä siltä tai ehdottaa sille). Se bändin suosion räjähtäminen koko mitassaan tuli selväksi vasta joskus kesäkuussa, ehkä just sillon suomen keikkojen ilmoitusten aikana, ja siinä vaiheessa ne viestittelyt ei ehkä enää olleet kumpaankaan suuntaan ihan yhtä ok kuin aiemmin. Tästä nyt syytökset osuu vain gregoriin eikä suinkaan niihin faneihin, jotka yhteydenpidon ovat aloittaneet. Sen instahan ei ole edes varsinainen työprofiili, vaikka siellä myös työhön liittyviö juttuja onkin, eikä ainakaan pelkästään joker outia koskeva tili. Siellä on esillä hänen muitakin suojattejaan ja tapahtumia, mutta myös ihan henkilökohtaista elämää. Tässä on nyt jäänyt monelta ehkä huomaamatta että he ovat olleet yhteydessä käytännössä yksityishenkilöön, mutta syyttävät häntä kuitenkin työroolissa. Hankalaa rajanvetoahan tämä on.
Millä tavalla Joker Outin suosio on muka räjähtänyt? Bändiä kuunnellaan edelleen eniten Sloveniassa, missä se oli suosittu jo ennen Euroviisujakin. Muutama pikkukeikka on heitetty parin muun viisuissa yhtä heikosti menestyneen kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sen pitäisi, mutta sanoi itse tuossa videossa että kirkolla pitäis olla tunnin päästä. Tosin itse veikkaan, ettei K aina muista tai huomaa itsekään, että kuulijakunta ei tideä mihin hän on menossa ja mitä tekemässä...
T. eri
Ja on sanonut, ettei ymmärrä miksi ihmisiä kiinnostaa tuollaiset asiat. Tuskin tuotakaan tehdessä oikeasti piti olla kirkossa tunnin päästä, eikä K ajatellut, että täällä pohditaan niitä häitä ja lähdetään jopa salakuvaamaan ja stalkkaamaan.
Siis nytkö se mysteerianus löytyi, mistä se yksi jankkasi vetskarikuvasta lähtien?