Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kypsyttää jokereitten kuviot ja varsinkin fanikuviot niin paljon että myin lippuni eteenpäin. Jos se g on kusinen ahdistelija, en halua olla sellaisen bändin keikalla joka sellaisen touhun mahdollistaa. Jos taas se ei ole, en halua olla sellaisen fanilauman ympäröimänä, joka tällaisen jahdin on käynnistänyt.
Vaikka en nyt ketään lähtisi haukkumaan, niin ymmärrettäviä syitä.. tämä on pr-katastrofi JO:lle, toivotaan että tilanne rauhoittuu.
Tämä on nyt todella ongelmallinen tilanne nimenomaan pr-katastrofina. Oliko G ainoa pr-henkilö vai miksi kukaan ei ole antanut asiasta virallista lausuntoa nimenomaan rauhoittelumielessä? Ei se ole bändin poikien asia joutua vastailemaan raivoavien fanejen yksityisviesteihin ja selitellä tilannetta - homma voi jopa pahentua sen seurauksena. Aika nopeasti olisi pitänyt tulla lausunto ammattiedustajalta, missä olisi toistaiseksi vain todettu, että huhuista ollaan tietoisia ja asiaa selvitellään - eikä bändin jäsenet tänä aikana vastaa uteluihin/syytöksiin asian tiimoilta. Uutta tiedotetta sitten, kun asiaa on saatu kunnolla selvitettyä. Tosi ikävää, että meni näin.
Näin on jo sanottu, ei riittänyt näille Twitterissä keuhkoajille. Haluavat tosiaan henkilökohtaisesti jokaisen Jokerin tililtä käytännössä julkisen kivityksen / lynkkauksen. Jokereiden oma tili oli jo vastannut, että tietoisia ollaan ja asiaa käsitellään.
Taisi olla kylläkin Jan joka vastasi omalta tililtä. Huvittavinta on, että nyt fanit syyttävät Gregoria jopa Bojanin sairaalaan joutumisesta, ihan kuin heillä itsellään ja heidän aiheuttamallaan somekohulla ei olisi mitään osuutta asiaan.
Tää on kyllä huvittavaa. Uskon myös, että voi olla yhteys tällä sairaalareissulla ja kyseisellä Casella, mutta se on niiden meuhkaajien syy.
Samaa minä ajattelin kun näin twitterissä.. sanottiin että G on antanut heidän aikataulunsa liian täyteen keikkoja (onhan se väljempi kuin esim. k:n)... G ei järjestänyt keikkoja, hän oli pr-ihminen! Tuo lynkkaus varmaan aiheuttaa enemmän stressiä kuin keikat 😳
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.
Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan voi uskoa että Suomessa JO:n fanikunta on herkästi hermostuvaa teiniyleisöä vaan pääosin aikuisia.
Millä perusteella ajattelet näin? Ihan siis mielenkiinnolla kysyn, kun täälläkin useimmat ovat sanoneet ettei oikein ole ketään kaveria keikalle tai että voisi kellekään edes sanoa kuuntelevansa koko bändiä.
Työskentelen itse nuorten parissa ja ainakin oma tuntumani on että joker out on hyvinkin suosittu. Jäin lomille juuri ennen suomen keikkojen lipunmyyntiä ja sitä ennen oli ihan hautajaistunnelmia kun ei vielä ollut tietoa alaikäisille sallitusta keikasta. En tiedä miksi juuri suomessa tämä ei olisi nuorten suosiossa.
Kyllä artistin (ja monen muunkin julkisuuden henkilön) paras ystävä näinä aikoina on osaava viestintävastaava, joka saa kohut ja syytökset sammutettua heti alkutekijöissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kypsyttää jokereitten kuviot ja varsinkin fanikuviot niin paljon että myin lippuni eteenpäin. Jos se g on kusinen ahdistelija, en halua olla sellaisen bändin keikalla joka sellaisen touhun mahdollistaa. Jos taas se ei ole, en halua olla sellaisen fanilauman ympäröimänä, joka tällaisen jahdin on käynnistänyt.
Vaikka en nyt ketään lähtisi haukkumaan, niin ymmärrettäviä syitä.. tämä on pr-katastrofi JO:lle, toivotaan että tilanne rauhoittuu.
Tämä on nyt todella ongelmallinen tilanne nimenomaan pr-katastrofina. Oliko G ainoa pr-henkilö vai miksi kukaan ei ole antanut asiasta virallista lausuntoa nimenomaan rauhoittelumielessä? Ei se ole bändin poikien asia joutua vastailemaan raivoavien fanejen yksityisviesteihin ja selitellä tilannetta - homma voi jopa pahentua sen seurauksena. Aika nopeasti olisi pitänyt tulla lausunto ammattiedustajalta, missä olisi toistaiseksi vain todettu, että huhuista ollaan tietoisia ja asiaa selvitellään - eikä bändin jäsenet tänä aikana vastaa uteluihin/syytöksiin asian tiimoilta. Uutta tiedotetta sitten, kun asiaa on saatu kunnolla selvitettyä. Tosi ikävää, että meni näin.
Näin on jo sanottu, ei riittänyt näille Twitterissä keuhkoajille. Haluavat tosiaan henkilökohtaisesti jokaisen Jokerin tililtä käytännössä julkisen kivityksen / lynkkauksen. Jokereiden oma tili oli jo vastannut, että tietoisia ollaan ja asiaa käsitellään.
Taisi olla kylläkin Jan joka vastasi omalta tililtä. Huvittavinta on, että nyt fanit syyttävät Gregoria jopa Bojanin sairaalaan joutumisesta, ihan kuin heillä itsellään ja heidän aiheuttamallaan somekohulla ei olisi mitään osuutta asiaan.
Tää on kyllä huvittavaa. Uskon myös, että voi olla yhteys tällä sairaalareissulla ja kyseisellä Casella, mutta se on niiden meuhkaajien syy.
Samaa minä ajattelin kun näin twitterissä.. sanottiin että G on antanut heidän aikataulunsa liian täyteen keikkoja (onhan se väljempi kuin esim. k:n)... G ei järjestänyt keikkoja, hän oli pr-ihminen! Tuo lynkkaus varmaan aiheuttaa enemmän stressiä kuin keikat 😳
Aivan varmasti! JO on näyttänyt aina ihan tosissaan nauttivan keikkailusta ja vaikuttaneet hyvin energisiltä siitä huolimatta, että tahti ollut todella kova. Tällainen p-myrsky tietysti poistaa myös sitä esiintymisen iloa, lisää stressiä jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut alunperinkään lippuja ostaa Jokereiden musiikin takia.
Ostin kyllä, lähtökohtaisesti musiikin takia, en oikestaan minlään muun takia. Mutta en tosiaan ole niin innostunut nimenomaan keikasta että sinne ehdoin tahdoin menisin, kun nyt huomaan että en luultavasti siitä kokemuksesta nauttisi. Musaa kuuntelen edelleen siitä nautin kovasti, mutta tähän ympärille muodostunut fanikulttuuri tuntuu sellaiselta jota en yhtään kaipaa ja se näillä klubikeikoilla kuitenkin on vahvasti läsnä.
Onneksi myit sen lipun.
No tietenkin se on onni, enhän muuten olisi myynytkään. En nyt ihan tajua miksi se aiheuttaa negaa ja ylipäänsä epäilyjä musiikkimaustani jos totean etten uskokaan nauttivani tapahtumasta
Vierailija kirjoitti:
Kyllä artistin (ja monen muunkin julkisuuden henkilön) paras ystävä näinä aikoina on osaava viestintävastaava, joka saa kohut ja syytökset sammutettua heti alkutekijöissään.
Totta turiset!
Siis mitä helvettiä tää viestien poistelu taas on, oikeesti hanki elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutta eikö se ollut vain dm-vastaus jollekin fanille? Vähän eri asia kuin virallinen tiedottaminen.
Jan vastasi jonkun viestiin että asia on nyt tiedossa. En ole nähnyt mitään virallista ilmoitusta tai kannanottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa ainakin merkittävä vähemmistö ääalaikäisiä valitti siitä keikkojen ikärajasta.. en tiedä oliko kauhean paljon, mutta itselleni tuli sellainen olo että mihin hoploppiin mä oon menossa 😂
Mutta kyllä ne ikärajalliset keikatkin myi loppuun minuuteissa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten Lauri Tähkällä on yleisesti vaikuttanut syytös keväällä/alkukesästä keikkamääriin /-yleisöön, mutta edelleen olen käynyt hänen keikalla. Minulle on musiikki pääasia.
JO pojat vois vähän relata tän myrskyn kanssa. Noi huutelijat on kuitenkin ihan sekasin Bojanista ja muista, pojat vois kirjaimellisesti haistattaa niillä pitkät ja silti nää fanit jatkais niiden seuraamista. Joo, paskamyrskyä kestäis aikansa, mutta so what, antaa niiden raivota, kyllä se ohi menee.
K vois laittaa tänään jonkun kivan vapaapäivä postauksen ja olis kiva saada B:ltäkin infoa, mitä hänelle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä ne ikärajalliset keikatkin myi loppuun minuuteissa.
Aika paljon fanikuntaa näyttäisi olevan 18-25 ikähaarukassa, sit toki me vähän varttuneemmat, joita näyttää kuitenkin olevan Suomessa jonkun verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten Lauri Tähkällä on yleisesti vaikuttanut syytös keväällä/alkukesästä keikkamääriin /-yleisöön, mutta edelleen olen käynyt hänen keikalla. Minulle on musiikki pääasia.
Ei mitenkään. Keikat myydään edelleen loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin kyllä, lähtökohtaisesti musiikin takia, en oikestaan minlään muun takia. Mutta en tosiaan ole niin innostunut nimenomaan keikasta että sinne ehdoin tahdoin menisin, kun nyt huomaan että en luultavasti siitä kokemuksesta nauttisi. Musaa kuuntelen edelleen siitä nautin kovasti, mutta tähän ympärille muodostunut fanikulttuuri tuntuu sellaiselta jota en yhtään kaipaa ja se näillä klubikeikoilla kuitenkin on vahvasti läsnä.
Onneksi myit sen lipun.
No tietenkin se on onni, enhän muuten olisi myynytkään. En nyt ihan tajua miksi se aiheuttaa negaa ja ylipäänsä epäilyjä musiikkimaustani jos totean etten uskokaan nauttivani tapahtumasta
Ite mietin et miks piti tehdä noin hätiköity päätös. Keikkoihin kuítenki vielä parisen kuukautta aikaa eikä tiedä yhtään mikä tilanne silloin on. Jos ois vielä silloin tuntunu ikävältä mennä keikalle ni ois siitä lipusta silloinkin päässy eroon.
En ole edelleenkään tietoinen tästä kohusta. Mitä on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä yleistät. On äänekäs ja myrkyllinen VÄHEMMISTÖ "faneista", jotka tekevät tätä. Suurin osa faneista on täysin normaaleja ihmisiä, jotka nauttivat JO:sta ja heidän musiikistaan.