Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Munaskusuojatko te kudotte Janille? Munanlämmittimet?
Muistakaa varata riittävästi lankakeriä! Monta sataa metriä lankaa! En kudo itse, mut Seitsemän veljestä, onko hyvä lankamerkki?
Olen vain hieman huolissani. Ja samalla myös hieman innoissani.
Pitääkö kutoa kahdet? Lepotilaa ja koko komeutta varten omansa?
Jaaha töihin herätys 5:30, eväät laittamatta, työvaatteet kattomatta, auto tankkaamatta, niin ja jäi myös siivoomatta. Ihan normaali viikonloppu siis laivassa seilaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti K:ta nähtäis joskus vielä tässä keltaisessa asussa, vaikka keltainen onkin vissiin enemmän Häärijän väri tänä päivänä.😍
https://www.tumblr.com/rocaydran/723023367195836416/god-bless-the-yello…
Käärijä sano jossain podcastissa, ettei itse asiassa diggaa keltaisesta väristå, mut jäi vaan tavaramerkiksi. Samassa yhteydessä sanoi että turkoosi on magee.
Pliiiis manifestoidaan K:lle turkoosi bolero! Pinkkikin sopi sairaan hyvin! Turkoosi olis ihan HUIKEA kun sillä on niin upeen siniset silmät.
Ainakin se ihmetteli livehaastiksessa "se huominen turkoosi matto...miks sanon koko ajan carpe diem...hihihi."
Jure menis sekasin, turkoosi on sen mieliväri.🥏
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pahasti pasmat menis B:llä sekasin, kun K sitä tällä katseella katsois. Tulisko äkillinen yskäkohtaus. Löytyykö B:stä kuvaa, jolla K:n sais sekasin.
https://pbs.twimg.com/media/F1vRH14WwAEFRrq?format=jpg&name=small
Jotain tällaista kenties?
https://
(poista väli)Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa varata riittävästi lankakeriä! Monta sataa metriä lankaa! En kudo itse, mut Seitsemän veljestä, onko hyvä lankamerkki?
Mun täytyy nyt miettiä oikein hartaasti tätä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha töihin herätys 5:30, eväät laittamatta, työvaatteet kattomatta, auto tankkaamatta, niin ja jäi myös siivoomatta. Ihan normaali viikonloppu siis laivassa seilaajalle.
👋
Täällä kans, alkamassa 9 työpäivän putki 11 päivän sisään (teen normaalisti 3 - 4 päivää viikossa), kaikki eväät ostamatta, tiskikone täyttämättä ja mitähän pyykkikoreille kuuluu... Mutta, nooo... ja kai sinne kauppaan huomennakin ehtii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti K:ta nähtäis joskus vielä tässä keltaisessa asussa, vaikka keltainen onkin vissiin enemmän Häärijän väri tänä päivänä.😍
Käärijä sano jossain podcastissa, ettei itse asiassa diggaa keltaisesta väristå, mut jäi vaan tavaramerkiksi. Samassa yhteydessä sanoi että turkoosi on magee.
Pliiiis manifestoidaan K:lle turkoosi bolero! Pinkkikin sopi sairaan hyvin! Turkoosi olis ihan HUIKEA kun sillä on niin upeen siniset silmät.
Ainakin se ihmetteli livehaastiksessa "se huominen turkoosi matto...miks sanon koko ajan carpe diem...hihihi."
Jure menis sekasin, turkoosi on sen mieliväri.🥏
Mä oon jo yövuorossa. Oon painellu työpaikan automaatin ostoeväillä viimeset 3 viikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan pahasti pasmat menis B:llä sekasin, kun K sitä tällä katseella katsois. Tulisko äkillinen yskäkohtaus. Löytyykö B:stä kuvaa, jolla K:n sais sekasin.
https://pbs.twimg.com/media/F1vRH14WwAEFRrq?format=jpg&name=small
Jotain tällaista kenties?
https://
(poista väli)
Siis noi B:n hymyt videoilla, joissa aiheena K! Spessua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh ... Pystysitkö kutomaan myös "koko komeutta" silmällä pitäen... 😛🥵
En ole hetkeen käynyt täällä päin viimeisin kirjoitus taitoi olla toukokuussa 23 🤔😊 Olen kuitenkin todella iloinen siitä että tämä ketju vielä on aktiiviisessa käytössä ja meidän böörijät jaksavat edelleen täällä kommunikoida. Haluaisin siis kiittää tavallaan sitä kuinka yhteisöllinen ja kulttuurillisestikkin merkittävä tästä ketjusta on tullut pienen euroviisu sankarien ystävyyden vuoksi. Puutarhurit, tarottaret, ficinkirjoittajat ja, kaikki muut olette tärkeitä ja toivon teille todella että, voisitte hyvin. Itselläni ei löydy paljoa aikaa tätä ketjua seurata tai päivitellä työni ja lapsien vuoksi mutta, lupaan että palailen katselemaan tätä aina tasaisin väliajoin ja toivon että jatkatte hyvänmielen sanoman levittämistä ja fiilistelyä mahdollisimman pitkään, olisi hieno juttu jos tämä säilyisi vielä seuraavillekin sukupolville luettavaksi tietynlaisena Käärijän viisukevään osallistujien taltioimana tarinana näin meidän tavallistentallaajien kesken.
KIITOS tämän ketjun aloittajalle
Nymmä rakastuin tuohon Bojaniiin, auttakaa.... Toi liven katsominen olikin näemmä täys vikaveto 🥹 🎵 🔐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jure menis sekasin, turkoosi on sen mieliväri.🥏Mä oon jo yövuorossa. Oon painellu työpaikan automaatin ostoeväillä viimeset 3 viikkoa!
😂
Hjälp: JUONTAJA Sonja Kailassaaren ja näyttelijä Aku Hirviniemen lapsi on syntynyt.
Kailassaari kertoi asiasta Instagram-tilillään julkaisemassaan kuvassa. Kuvassa näkyy vihreään vilttiin kapaloitu pienokainen.
Hän on saapunut! Meidän oma pikku kesäkääryle! Kailassaari kertoo päivityksessään.
Vierailija kirjoitti:
Pärkeleen teinit minkä teitte vanhalle rouvalle!
Oli jo ihonväriset sloggit huumaavalla estronaudan limalla terästettynä valmiina Rekolle heitettäväksi..Lisäksi olin myös virkannut reumaisilla käsilläni sääksmäkeläiset perinnepitsistringit "Yo no soy marinero, soy capitán" - tekstillä. Vielä käsikoru askartelukin tekstillä "Leilas Bitch". Nyt G ei tulekaan🥺, turhaan kaikki kielenheiluttelut ja iskumuuvit treenattu..
Leila
Voi Leila, mä niin ymmärrän!
Vierailija kirjoitti:
Nymmä rakastuin tuohon Bojaniiin, auttakaa.... Toi liven katsominen olikin näemmä täys vikaveto 🥹 🎵 🔐
Vasta nyt?😄mä yritän jo keksiä jotain vastamyrkkyjä Bojaniin, mutta lippuja Kuumaan keikallekaan ei enää saanut.
.
Vierailija kirjoitti:
En ole hetkeen käynyt täällä päin viimeisin kirjoitus taitoi olla toukokuussa 23 🤔😊 Olen kuitenkin todella iloinen siitä että tämä ketju vielä on aktiiviisessa käytössä ja meidän böörijät jaksavat edelleen täällä kommunikoida. Haluaisin siis kiittää tavallaan sitä kuinka yhteisöllinen ja kulttuurillisestikkin merkittävä tästä ketjusta on tullut pienen euroviisu sankarien ystävyyden vuoksi. Puutarhurit, tarottaret, ficinkirjoittajat ja, kaikki muut olette tärkeitä ja toivon teille todella että, voisitte hyvin. Itselläni ei löydy paljoa aikaa tätä ketjua seurata tai päivitellä työni ja lapsien vuoksi mutta, lupaan että palailen katselemaan tätä aina tasaisin väliajoin ja toivon että jatkatte hyvänmielen sanoman levittämistä ja fiilistelyä mahdollisimman pitkään, olisi hieno juttu jos tämä säilyisi vielä seuraavillekin sukupolville luettavaksi tietynlaisena Käärijän viisukevään osallistujien taltioimana tarinana näin meidän tavallistentallaajien kesken.
KIITOS tämän ketjun aloittajalle
Kiitos sinulle myös sielunsisar(veli) olet tärkeä cha cha cha lot never stop, jos lapsia tulee enemmän nimeä bojaniksi tai jereksi 😊
Mulle taannoin kojulla Mikke neuvoi paidan koon suhteen (K:n fanipaidat on melko reilua sorttia). Ois vissiin pitänyt kivittää hänetkin, mutta sen sijaan kiitin avusta.
Hey, now that we have a serbian (or a slovenian?) person present, do you know if Bojan has written all the lyrics, (but not Vem da greš, it was Kris's right)?
Muutkin saa toki vastata, jos olette ottaneet selvää ja tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Good Lord! I can't even
https://twitter.com/escxlipse/status/1656400522071404546?s=20
Noi niiden omat on paljon paremmat kuin ne kamalat jokerialkkarit.
Uusin luluxa K:sta... en kestä!
https://www.tumblr.com/luluxa/723659969933737984?source=share