Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49221/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taannoin kojulla Mikke neuvoi paidan koon suhteen (K:n fanipaidat on melko reilua sorttia). Ois vissiin pitänyt kivittää hänetkin, mutta sen sijaan kiitin avusta.

Käydään porukalla kivittämässä se. Slovenian malli käyttöön.

Vierailija
49222/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nymmä rakastuin tuohon Bojaniiin, auttakaa.... Toi liven katsominen olikin näemmä täys vikaveto 🥹 🎵 🔐

Vasta nyt?😄mä yritän jo keksiä jotain vastamyrkkyjä Bojaniin, mutta lippuja Kuumaan keikallekaan ei enää saanut.

.

Ei oo vastamyrkkyä eikä siihen auta mikään! Syvenee vaan päivä päivältä! Mutta en todellakaan valita!

t. Onnellinen B-kuplassaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49223/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taannoin kojulla Mikke neuvoi paidan koon suhteen (K:n fanipaidat on melko reilua sorttia). Ois vissiin pitänyt kivittää hänetkin, mutta sen sijaan kiitin avusta.

Käydään porukalla kivittämässä se. Slovenian malli käyttöön.

Nyt Twitter laulamaan niinku ois jo.

Vierailija
49224/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Good Lord! I can't even

https://twitter.com/escxlipse/status/1656400522071404546?s=20

Noi niiden omat on paljon paremmat kuin ne kamalat jokerialkkarit.

Ne on kyllä kamalat. Halvalla tehty. Eka pesu ja teksti irtoo ja kalsarit venyy ja rispaantuu.

Vierailija
49225/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Here's what I don't get: Some of these girls making a massive thing about Gregor (allegedly) suggesting T-shirt sizes for them - what's their effing deal? Anywhere else in the world that would be considered good service. T-shirts (and clothes in general) can be of very different actual size, even if the given size is the same. I myself am usually a size 10 (uk size) but some size 10 clothes are too small for me and I'll need a size 12 instead. Or if it's a particulary large size 10 I might need an 8. The people actually working in retail are usually quite well informed about the clothes they sell and quite often suggest which size is likely to fit by - you guessed it - looking at the customer. To be offended over this just seems weird.

That was one of the issues discussed in the twitter thread. What i gathered from the original message was that she felt uncomfortable that he looked her up and down... I too thought it might have been an overreaction. The fandom has so much power

Vierailija
49226/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

G-herra olisi saanut tulla ihan sovituskoppiin asti näyttämään että mikä malli menis tämän estronaudan rinnanympäryksen yli parhaiten, voi voi kun riisumisessakin jo tarvitsee apua kun on tota alkavaa reumaa.. ja hupsis jos vähän kömpelösti nojaisi oveen niin sitä ei enää saisikaan auki..ja tietysti pitäisi tarkistaa G:n Seize of day-pöksyjen puuvillan laatu... Olis se niin palvelualtis asiakaspalvelija tämmöisen sääksmääkeläisen laatudominan edessä..

Grrrrrrrrrr....

Leila

Vierailija
49227/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nymmä rakastuin tuohon Bojaniiin, auttakaa.... Toi liven katsominen olikin näemmä täys vikaveto 🥹 🎵 🔐

Vasta nyt?😄mä yritän jo keksiä jotain vastamyrkkyjä Bojaniin, mutta lippuja Kuumaan keikallekaan ei enää saanut.

.

Ei oo vastamyrkkyä eikä siihen auta mikään! Syvenee vaan päivä päivältä! Mutta en todellakaan valita!

Kyllä Johannes olis auttanut unohtaan. Mä tiedän.

-Johannes -jankkaaja 💙

Vierailija
49228/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärkeleen teinit minkä teitte vanhalle rouvalle!

Oli jo ihonväriset sloggit huumaavalla estronaudan limalla terästettynä valmiina Rekolle heitettäväksi..

Lisäksi olin myös virkannut reumaisilla käsilläni sääksmäkeläiset perinnepitsistringit "Yo no soy marinero, soy capitán" - tekstillä. Vielä käsikoru askartelukin tekstillä "Leilas Bitch". Nyt G ei tulekaan🥺, turhaan kaikki kielenheiluttelut ja iskumuuvit treenattu..

Leila

Leila, uudessa crew:ssa oli sen näköstä boitsua, että Sloggit märkänä varppina. 😜 Etenkin tuo Kiki...

Meet our new 2023-2024 European Tour team. pic.twitter.com/xNE1s1RKr1

— Joker Out Official 🌞 (@JokerOutBand) July 23, 2023

Vierailija
49229/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hetkeen käynyt täällä päin viimeisin kirjoitus taitoi olla toukokuussa 23 🤔😊 Olen kuitenkin todella iloinen siitä että tämä ketju vielä on aktiiviisessa käytössä ja meidän böörijät jaksavat edelleen täällä kommunikoida. Haluaisin siis kiittää tavallaan sitä kuinka yhteisöllinen ja kulttuurillisestikkin merkittävä tästä ketjusta on tullut pienen euroviisu sankarien ystävyyden vuoksi. Puutarhurit, tarottaret, ficinkirjoittajat ja, kaikki muut olette tärkeitä ja toivon teille todella että, voisitte hyvin. Itselläni ei löydy paljoa aikaa tätä ketjua seurata tai päivitellä työni ja lapsien vuoksi mutta, lupaan että palailen katselemaan tätä aina tasaisin väliajoin ja toivon että jatkatte hyvänmielen sanoman levittämistä ja fiilistelyä mahdollisimman pitkään, olisi hieno juttu jos tämä säilyisi vielä seuraavillekin sukupolville luettavaksi tietynlaisena Käärijän viisukevään osallistujien taltioimana tarinana näin meidän tavallistentallaajien kesken.

KIITOS tämän ketjun aloittajalle

Kiitos sinulle myös sielunsisar(veli) olet tärkeä cha cha cha lot never stop, jos lapsia tulee enemmän nimeä bojaniksi tai jereksi 😊

10 years later.

Bojan ja Jere nimisten määrä 📈📈📈

Vierailija
49230/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Callup:

Tämän viikon Seiskassa on paparazzikuvat häistä ja Kärdestä ja Myrdestä

Kyllä /thumb up

Ei / thumb down

Mitäs sille kohutulle parijoogalle tapahtu? Oliko muuten listalla? 🧐

Mikäs tää kohuttu parijooga juttu on?

Joku oli Twitteriin laittanut että hänen ystävänsä työnä oli ollut kuvata Käärijä parijoogaamassa.

Ja sitten täällä arvuuteltiin että kenen kanssa joogasi. Häärijää veikkailtiin.

B&K parijoogaamassa ois kyllä kuumaa kamaa. 🔥

B on kertonut harrastavansa sitäkin, viime aikoina jäänyt vähemmälle. Liikunnan harrastus kuulemma aika vähäistä nyt...(mut onhan se lanne liikkunut mukavasti!)🤩

Taisi olla sama haastattelu, jossa kertoi, että selkää särkee koko ajan. Ihmettelin vähän. Jos en sitten taas ymmärtänyt jotain väärin.

Vierailija
49231/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Joo, nyt vasta! Kyllähän mä sitä silleen jo ihailin, mutta olin vielä irrottautumassa K&B-shipistä ja silloin kai riittävän vastamyrkytetty ... 🥵

Mä siis en odottanut tätä enää 😩

Nyt joudun katsomaan tota konserttia siis takuulla pitkin jokaista päivää ja hymyilenkin täällä jo typerästi ... 😩

Vierailija
49232/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin pahoillani siitä miten sua on kohdeltu.

Vierailija
49233/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo ihonväriset sloggit huumaavalla estronaudan limalla terästettynä valmiina Rekolle heitettäväksi..

Lisäksi olin myös virkannut reumaisilla käsilläni sääksmäkeläiset perinnepitsistringit "Yo no soy marinero, soy capitán" - tekstillä. Vielä käsikoru askartelukin tekstillä "Leilas Bitch". Nyt G ei tulekaan🥺, turhaan kaikki kielenheiluttelut ja iskumuuvit treenattu..

Leila

Leila, uudessa crew:ssa oli sen näköstä boitsua, että Sloggit märkänä varppina. 😜 Etenkin tuo Kiki...

Täytyypä perehtyä..

L

Vierailija
49234/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portilta vartija soitti,että meidän koira oli ilmestynyt sinne.Oli karannut pihalta saa keploteltua joskus portin auki.No minä pitkässä t paidassa,ensimmäiset kengät mitkä vastaan tuli korkkarit jalassa lähdin juoksemaan portille.Samalla päässä pyöri housuton Olavi ja seinille paineella lentävä Boitsu.Eli nauraa räkätin itsekseni.Vartija katsoi pikkasen pitkään ja kysyi onko rouvalla kaikki hyvin.Minä vaan Sí sí ja hihittelin koiran kanssa kotiin.Jos mua tulee piipaa auto hakemaan pehmustettuun koppiin,niin tulkaa sitten auttamaan ja selittämään mistä tämä kaikki johtuu.Ohjaan lääkärit tänne palstalle.🤣 💚🌹🌹

Vierailija
49235/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Kyllä Johannes olis auttanut unohtaan. Mä tiedän.

-Johannes -jankkaaja 💙

Hyvä tietää, että vastamyrkky toimii, pitäis vaan ne liput saada jostain. Viimeksi kun toisen tyypin tapauksessa hankin vastamyrkyn, päädyin ojasta allikkoon. Vastamyrkky oli liian tehokas.

Vierailija
49236/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hetkeen käynyt täällä päin viimeisin kirjoitus taitoi olla toukokuussa 23 🤔😊 Olen kuitenkin todella iloinen siitä että tämä ketju vielä on aktiiviisessa käytössä ja meidän böörijät jaksavat edelleen täällä kommunikoida. Haluaisin siis kiittää tavallaan sitä kuinka yhteisöllinen ja kulttuurillisestikkin merkittävä tästä ketjusta on tullut pienen euroviisu sankarien ystävyyden vuoksi. Puutarhurit, tarottaret, ficinkirjoittajat ja, kaikki muut olette tärkeitä ja toivon teille todella että, voisitte hyvin. Itselläni ei löydy paljoa aikaa tätä ketjua seurata tai päivitellä työni ja lapsien vuoksi mutta, lupaan että palailen katselemaan tätä aina tasaisin väliajoin ja toivon että jatkatte hyvänmielen sanoman levittämistä ja fiilistelyä mahdollisimman pitkään, olisi hieno juttu jos tämä säilyisi vielä seuraavillekin sukupolville luettavaksi tietynlaisena Käärijän viisukevään osallistujien taltioimana tarinana näin meidän tavallistentallaajien kesken.

KIITOS tämän ketjun aloittajalle

Kiitos sinulle myös sielunsisar(veli) olet tärkeä cha cha cha lot never stop, jos lapsia tulee enemmän nimeä bojaniksi tai jereksi 😊

10 years later.

Bojan ja Jere nimisten määrä 📈📈📈

👍👍

Vierailija
49237/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
49238/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Bojan Häärijä Meikäläinen, menisiköhän nimilautakunnasta läpi...

Vierailija
49239/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila

Minusta tässä Kikissä on jotain käärijämäistä näköä ja vetovoimaa 🥵. Hot

Vierailija
49240/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, älkää menkö lukemaan noita Bojanin tekstejä, siihen itse musiikin oheen käännettynä, jos olette vähääkään pettyneitä shippilaivan antiin. Tai mihinkään muuhunkaan. 

Ketju on lukittu.