Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49181/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good Lord! I can't even

https://twitter.com/escxlipse/status/1656400522071404546?s=20

Gregor, oi miksi oi miksi?

Nyt on seks ualisoitu taas pojat.

Vierailija
49182/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Casual nöpötys!!

Onko kielikylpy kielletty sana? En tiedä, onko se keskustelu saanut jäädä tänne, missä viisu haaveili pääsevänsä Käärijän ja Bojanin kielikylpyyn.😂

Joo häämatka ehkä kans, en ole 100% varma, kun hyviä juttuja hukkuu nopeasti massan sekaan. Se häämatka spekulaatio oli kyllä ihan huikeaa tykitystä :)

Mä just luin tänään läpi kaikki lukemattomat kommentit (meni kolme tuntia🙈), enkä huomannut mitään häämatkaan liittyvää kommentointia. Harmi, jos missasin jotain mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49183/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko B:n etumuksen pullotus tapahtunut ennen vai jälkeen kun Jan kouri sitä pers eestä lavalla? Vai oliko eri reissu? 🤔

Mitä, mikä, pic or didnt happen !!

Yritin etsiä mutta en löytänyt tähän hätään. Video se muistaakseni oli. Ja oli muistaakseni päivää ennen sitä K Tikkurilan keikkaa missä K taas väitettiin lähennelleen Jesseä mutta tästä ei löytynyt sitten todisteita. Jatkan etsintöjä vielä jos kukaan muu ei löydä ennen sitä.

Vierailija
49184/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Casual nöpötys!!

Onko kielikylpy kielletty sana? En tiedä, onko se keskustelu saanut jäädä tänne, missä viisu haaveili pääsevänsä Käärijän ja Bojanin kielikylpyyn.😂

Siihen liittyi hiljainen hetki ;)

Eli hiljainen hetki, kiellettyä?

Hiljainen hetki on todellakin kiellettyä.🤭

Vierailija
49185/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai jai jai, oli herkkua tuo Jokereiden Beerfestin keikka sanoituksilla! Olen vieläkin ihan fiiliksissä katsottuani sen! (en ihan alusta). Siinä oli tekstitykset koko ajan sekä sloveniaksi, että enkuksi ja näin ensimmäistä kertaa monien (käytännössä kaikkien) biisien kohdalla, mistä niissä oikein lauletaan ja missä kohdassa. 

Bojan Bojan Boojaan... on se vain taitava riimin tekijä, ihanan tunteellisia sanoituksia 💗 esim. Vse kar vem (All I know), vähän ennen puoltaväliä konserttia. Suosittelen todellakin katsomaan, tuosta ne laulun sanatkin voisi vähän helpommin oppia, ketä jaksaa kiinnostaa niitä opetella. 

Vierailija
49186/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän reaktio, kun se lukee tulleensa valituksi vuoden 2023 seksikkäimmäksi mieheksi......

https://www.tumblr.com/allforchaos/721286253744734208?source=share

Mun silmään just tällänen kroppa miehellä on muuten aika täydellinen. Ei tartte olla pyykkilauta, mutta timmi ja sopivan lihaksikas ja silloin ei haittaa vaikka olis vähän kesämahaakin tullut. 

49187/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalasia todella asiattomasti haukkuva tylyttäjä-trlolli on taas aktivoitunut. Yhtä haukkui autistiksi ja toista idiootiksi. Todella törkeää. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.

Vierailija
49188/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa vaan lista 👍

Casual nöpötys!!

Joo häämatka ehkä kans, en ole 100% varma, kun hyviä juttuja hukkuu nopeasti massan sekaan. Se häämatka spekulaatio oli kyllä ihan huikeaa tykitystä :)

Mä just luin tänään läpi kaikki lukemattomat kommentit (meni kolme tuntia🙈), enkä huomannut mitään häämatkaan liittyvää kommentointia. Harmi, jos missasin jotain mahtavaa.

Täältä on poistunut aivan älyttömästi kommentteja, nykyään jos lukee jälkijunassa, niin missaa monet hauskat keskustelut. 😕

Vierailija
49189/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijän reaktio, kun se lukee tulleensa valituksi vuoden 2023 seksikkäimmäksi mieheksi......

https://www.tumblr.com/allforchaos/721286253744734208?source=share

Oo tää on super söpö 😍

Vierailija
49190/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Palstalasia todella asiattomasti haukkuva tylyttäjä-trlolli on taas aktivoitunut. Yhtä haukkui autistiksi ja toista idiootiksi. Todella törkeää. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.

Palstalasia? Trlolli?

Vierailija
49191/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko B:n etumuksen pullotus tapahtunut ennen vai jälkeen kun Jan kouri sitä pers eestä lavalla? Vai oliko eri reissu? 🤔

Mitä, mikä, pic or didnt happen !!

Yritin etsiä mutta en löytänyt tähän hätään. Video se muistaakseni oli. Ja oli muistaakseni päivää ennen sitä K Tikkurilan keikkaa missä K taas väitettiin lähennelleen Jesseä mutta tästä ei löytynyt sitten todisteita. Jatkan etsintöjä vielä jos kukaan muu ei löydä ennen sitä.

Jatkanpa vielä että se linkattiin tuolloin tänne koska itsen kommentoin että kappas pojat taas tekemässä samoja juttuja jne. mutta voi olla että poistomayhemissä sekin linkki on lähtenyt taivaan tuuliin.

Vierailija
49192/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaskusuojatko te kudotte Janille? Munanlämmittimet?

Muistakaa varata riittävästi lankakeriä! Monta sataa metriä lankaa! En kudo itse, mut Seitsemän veljestä, onko hyvä lankamerkki?

Olen vain hieman huolissani. Ja samalla myös hieman innoissani.

Vierailija
49193/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Palstalasia? Trlolli?

Ehkä hän on meidän ulkomaan kirjeenvaihtaja.

Vierailija
49194/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei valistakaa tietämätöntä: mistä se varsin mainio termi Pöyhösen p*rnotehdas oikein tulee? 😃 Kun olen siihen nähnyt muuallakin pari kertaa viitattavan, niin kiinnostelee. Jotain mitä K itse sanonut?

Todella typerä nimitys eli mauton.

Tää ketjun Hyacinth Bucket ei kyllä luovuta. Täynnä vihaa ja itseinhoa. Ja teiniangstia.

Vierailija
49195/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpia meissä on tällä hetkellä enemmän?

Team Käärijä, peukku ylös

Team Bojan, peukku alas

Vierailija
49196/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyihän se eikä ollut edes vaikeata tällä kertaa. Olkaapa hyvät.

Jan ja Bojan

https://twitter.com/leopardom_/status/1682317773039443973

Vierailija
49197/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto tätä Dopaminiakin tuolta festareilta, kun saan sen vielä soimaan stereoista... 🥵

Itse kappale ja Bojan siinä

Vierailija
49198/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti K:ta nähtäis joskus vielä tässä keltaisessa asussa, vaikka keltainen onkin vissiin enemmän Häärijän väri tänä päivänä.😍

https://www.tumblr.com/rocaydran/723023367195836416/god-bless-the-yello…

Käärijä sano jossain podcastissa, ettei itse asiassa diggaa keltaisesta väristå, mut jäi vaan tavaramerkiksi. Samassa yhteydessä sanoi että turkoosi on magee.

Pliiiis manifestoidaan K:lle turkoosi bolero! Pinkkikin sopi sairaan hyvin! Turkoosi olis ihan HUIKEA kun sillä on niin upeen siniset silmät.

Vierailija
49199/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpia meissä on tällä hetkellä enemmän?

Team Käärijä, peukku ylös

Team Bojan, peukku alas

Mä oon Team Molemmat, en pysty valitsemaan :D

Vierailija
49200/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kaukaa se häiden tupakka kuva oli otettu? Ehkä kärde ei huomannut ihmisiä siellä

Et v*ttu oo tosissas.

Ketju on lukittu.