Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
49241/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nymmä rakastuin tuohon Bojaniiin, auttakaa.... Toi liven katsominen olikin näemmä täys vikaveto 🥹 🎵 🔐

Vasta nyt?😄mä yritän jo keksiä jotain vastamyrkkyjä Bojaniin, mutta lippuja Kuumaan keikallekaan ei enää saanut.

.

Ei oo vastamyrkkyä eikä siihen auta mikään! Syvenee vaan päivä päivältä! Mutta en todellakaan valita!

t. Onnellinen B-kuplassaan

Kyllä Johannes olis auttanut unohtaan. Mä tiedän.

-Johannes -jankkaaja 💙

Mä ostin just liput Kuumaan keikalle. 💙

Tää on vähän hassua kun nuorempana kävin paljon keikoilla ihan itsekseni, sitten tuli vakavampi pitkä parisuhde ja ne vaan jäi kun miekkonen ei tahtonut lähtä mihinkään. Ero tuli just ennen koronaa ja korona-aikaan en oikeen ees tahtonut mennä mihinkään. Nyt sitten tän kevään jäljiltä on ihan lähtenyt lapasesta vaikka ekana mietin että voinko mää oikeesti mennä ku oon niin vanhakin eikä ketään oo lähössä mukaan. No todellakin voin ja tahdon kaikille muillekin, jotka miettii samaa, sanoa että kannattaa rohkaistua ja mennä vaan.

Vierailija
49242/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G-herra olisi saanut tulla ihan sovituskoppiin asti näyttämään että mikä malli menis tämän estronaudan rinnanympäryksen yli parhaiten, voi voi kun riisumisessakin jo tarvitsee apua kun on tota alkavaa reumaa.. ja hupsis jos vähän kömpelösti nojaisi oveen niin sitä ei enää saisikaan auki..ja tietysti pitäisi tarkistaa G:n Seize of day-pöksyjen puuvillan laatu... Olis se niin palvelualtis asiakaspalvelija tämmöisen sääksmääkeläisen laatudominan edessä..

Grrrrrrrrrr....

Leila

Odottaako Leila sun oma maatiaislajike sillä aikaa pukukopin ulkopuolella vai onko Jokereiden fanituote-myymälän lähellä äänieristetty aviomiesparkki, jonne ohjaat hänet?😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49243/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärkeleen teinit minkä teitte vanhalle rouvalle!

Oli jo ihonväriset sloggit huumaavalla estronaudan limalla terästettynä valmiina Rekolle heitettäväksi..

Lisäksi olin myös virkannut reumaisilla käsilläni sääksmäkeläiset perinnepitsistringit "Yo no soy marinero, soy capitán" - tekstillä. Vielä käsikoru askartelukin tekstillä "Leilas Bitch". Nyt G ei tulekaan🥺, turhaan kaikki kielenheiluttelut ja iskumuuvit treenattu..

Leila

Leila, uudessa crew:ssa oli sen näköstä boitsua, että Sloggit märkänä varppina. 😜 Etenkin tuo Kiki...

Meet our new 2023-2024 European Tour team. pic.twitter.com/xNE1s1RKr1

— Joker Out Official 🌞 (@JokerOutBand) July 23, 2023

Minusta tässä Kikissä on jotain käärijämäistä näköä ja vetovoimaa 🥵. Hot

Ou nou, onko Käärijällä uusi uhka edessä? No estronautit, mites toimitaan tällaisen uudenlaisen komean ja vetovoimaisen uhan edessä?

Vierailija
49244/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taas hävettää. Oon fiilistellyt sitä Krisin pikkuveljeä (joka eilen myös kuvasi liveä) ja jotenkin vasta tajusin et sehän on ihan teinipoika, lapsi!, vasta. 18v. Ihan kauheeks mennyt tää oma tilanne, et ihastelen omia lapsiani nuorempia mieh.. poikia! interwebissä ... Anteeksi universumi.

Nyt oon ihan tuon konsertin pauloissa, onko joku muukin olliut? Ja muistaisi, onko se Krisin pikkuveli, joka on siellä taustalla katsomassa sitä? Ainakin Ne bi smelin lopussa näkyy joku poika, noin kohdassa -55:01 (miinusta tuo aika sit huom) hänen oloisensa poika. 

https://

Ehkä, toivottavasti, tää on mun vika viesti nyt aiheesta

*poistuu peruuttaen takavasemmalle*

Vierailija
49245/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G-herra olisi saanut tulla ihan sovituskoppiin asti näyttämään että mikä malli menis tämän estronaudan rinnanympäryksen yli parhaiten, voi voi kun riisumisessakin jo tarvitsee apua kun on tota alkavaa reumaa.. ja hupsis jos vähän kömpelösti nojaisi oveen niin sitä ei enää saisikaan auki..ja tietysti pitäisi tarkistaa G:n Seize of day-pöksyjen puuvillan laatu... Olis se niin palvelualtis asiakaspalvelija tämmöisen sääksmääkeläisen laatudominan edessä..

Grrrrrrrrrr....

Leila

Odottaako Leila sun oma maatiaislajike sillä aikaa pukukopin ulkopuolella vai onko Jokereiden fanituote-myymälän lähellä äänieristetty aviomiesparkki, jonne ohjaat hänet?😂

Hän on hämäläiseen jörrikkätapaan erittäin huono shoppailija, erityisesti naisten vaateostoksille aivan mahdotonta saada mukaan..

Ei kai tässä muusta olekaan kyse kun sovittelusta? Sovitellaan vaan vähän että mikä vaate ja mikä osanen sopii minnekin paikkaan👌😘😜

Shippilaivassamme loveboatissa kaikki on sallittua🔥💕

L

Vierailija
49246/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei nyt mitään vieroittumisia ku syvemmälle vaan. Minä ainakin uin syvemmälle Janin pöksyihin 🥵 Minkähän sukunimen meidän poitsut ottaa kun naimisiin menevät.Ei ne voi Boitsun ottaa kun Kärtsy ei osaa sitä lausua.Jos ne on Mr. And Mr. Titanic.

Ihana fan art

https://www.instagram.com/p/CvDIQybqPZh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

💚🌹🌹

Vierailija
49247/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nymmä rakastuin tuohon Bojaniiin, auttakaa.... Toi liven katsominen olikin näemmä täys vikaveto 🥹 🎵 🔐

Vasta nyt?😄mä yritän jo keksiä jotain vastamyrkkyjä Bojaniin, mutta lippuja Kuumaan keikallekaan ei enää saanut.

.

Ei oo vastamyrkkyä eikä siihen auta mikään! Syvenee vaan päivä päivältä! Mutta en todellakaan valita!

t. Onnellinen B-kuplassaan

Kyllä Johannes olis auttanut unohtaan. Mä tiedän.

-Johannes -jankkaaja 💙

Hyvä tietää, että vastamyrkky toimii, pitäis vaan ne liput saada jostain. Viimeksi kun toisen tyypin tapauksessa hankin vastamyrkyn, päädyin ojasta allikkoon. Vastamyrkky oli liian tehokas.

Hän on. Tehokas. Ja upea. 💙

Jackpot.

-Johannes -jankkaaja

Vierailija
49248/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo ihonväriset sloggit huumaavalla estronaudan limalla terästettynä valmiina Rekolle heitettäväksi..

Lisäksi olin myös virkannut reumaisilla käsilläni sääksmäkeläiset perinnepitsistringit "Yo no soy marinero, soy capitán" - tekstillä. Vielä käsikoru askartelukin tekstillä "Leilas Bitch". Nyt G ei tulekaan🥺, turhaan kaikki kielenheiluttelut ja iskumuuvit treenattu..

Leila

Leila, uudessa crew:ssa oli sen näköstä boitsua, että Sloggit märkänä varppina. 😜 Etenkin tuo Kiki...

Ou nou, onko Käärijällä uusi uhka edessä? No estronautit, mites toimitaan tällaisen uudenlaisen komean ja vetovoimaisen uhan edessä?

Väitetään twitterissä tietysti että se on ikärasismiin syyllistyvä ja seniorifaneja väheksyvä juippi.

Vierailija
49249/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila

Kyllä ne estronaudan t issit senkin hoitelee.

Vierailija
49250/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omfg! Bojan on ollut tiputuksessa sairaalassa!?!!

Vierailija
49251/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hey, now that we have a serbian (or a slovenian?) person present, do you know if Bojan has written all the lyrics, (but not Vem da greš, it was Kris's right)?

Muutkin saa toki vastata, jos olette ottaneet selvää ja tiedätte. 

Nvgot on Krisin, muut Bojanin.

Vierailija
49252/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä siis tieto, että Gregor lähtenyt?

Mä olen ainakin aivan pudonnut kärryiltä koko keskustelun suhteen. On tainnut palstalaisilta nyt vaan lähteä lapasesta.

JO on twiitannut Euroopan kiertueen crew jäsenet ja Gregor ei oo mukana

Ja tätä edelsi siis nuorten fanien agitoima avoin ajojahti twitterissä jossa ko henkilöä syytettiin ties mistä kuten paidan koon neuvonnasta t-paitapisteellä myymässä. Bändi ilmoitti "perehtyvänsä asiaan" ja nyt fanit saivat tahtonsa läpi ja ko henkilö ei ole 23-24 rundilla mukana. Kukaan ei tiedä onko tehnyt mitään tai mitä jos on tehnyt mutta yhteistyö ainakin kv tuurilla ei jatku JO kanssa. Uusi JO crew tili myös perustettu instaan. Twitterissä potkuja vaatinut porukka myös kuolaa uutta, nuorempaa ja söpömpää crewn jäsentä.

Tällä hetkellä näin keski-ikäisenä suht uuvuttavaa olla tän porukan kanssa samassa fandomissa. 😳

Me olemme kuulkaa pojille breath of fresh air kun he syksyllä Suomeen saapuvat. Estronaudat ei olekaan mikään toksinen canceloiva fanilauma, vaan hyvänmielen nautalauma villasukkatuliaisineen.

Onko villasukkaprojekti mennyt eteenpäin? Minä ainakin olen valmis laittamaan viimeiset roponi poikien lahjoihin, mutta miten tämän homman pystyy organisoimaan.

Jos osaat kutoa, niin olen valmis maksamaan langat.Saatko yhteyttä jotenkin yksityisesti.

Vierailija
49253/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita hääunia, Mr and Mr Titanic tulee olemaan niin onnellisia. K hyväksyy nimen!💙💚

https://twitter.com/gagasgreenday/status/1683070625701670912

Vierailija
49254/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

**** Breaking news ***** Bojanin insta! 😲

Ymmärsinkö oikein? Ja just kun täällä väännettiin, ettei Kääryle jaksa! Ja mä sanoin, että on noiden Joksujenkin aiktaulut aika mahdottomia.

Toki tuossa on voinut joku pöpökin iskeä! 😷🤒

Vierailija
49255/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leila

Nyt kun sanoit... viikset ja parta, siniset silmät, jopa hiustyyli?? ei siis varmaan ole kokonainen pottatukka, mutta nuo etuhiukset menee vähän samaan malliin.. Tietenkin K:n kasvot ja karisma on lyömättömät, mutta jotain samaa niissä on :D

Vierailija
49256/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

**** Breaking news ***** Bojanin insta! 😲

Ymmärsinkö oikein? Ja just kun täällä väännettiin, ettei Kääryle jaksa! Ja mä sanoin, että on noiden Joksujenkin aiktaulut aika mahdottomia.

Toki tuossa on voinut joku pöpökin iskeä! 😷🤒

Voi toista <3 Onneks saavat nyt levätä kunnolla.

Vierailija
49257/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kärtsällä puku stoorissa.

Vierailija
49258/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh universumi oli kuullut toiveemme nähdä Kärde puvussa... olis nyt vähän heruttanut..

Vierailija
49259/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan sairas ,onneksi alkaa vapaapäivät ,ja olikohan toi se hääpuku Kärtsällä? Näytti tooosi hyvältä 😋

Vierailija
49260/123801 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja heti perään Kärtsältä kauan odotettu hää-lookki 😮 Joka ei muuten petä. . . 😵💫

Ketju on lukittu.