Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko B:n etumuksen pullotus tapahtunut ennen vai jälkeen kun Jan kouri sitä pers eestä lavalla? Vai oliko eri reissu? 🤔
Frouvat hyvät, tuo on kyllä casual nöpötystä. Ei pullotusta.
Pliis, ystävät. Säästäkää B näiltä jutuilta.🙂
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ei vaan Kärde ois seitinohuesti kyrbiintynyt tuosta fan actionin ja kaverihäiden sekoittumisesta..
Koko tähän somefanitukseen.
Jep.. luultavasti jatkaa sometaukoaan nyt lomapäivinä.. mutta luultavasti kuulemme välipuheissa tilanteesta ensi viikolla, jos he salakuvaajat huomasivat :D
Musta tuntuu että K ei edes huomannut kuvaajia. Kyllä ne jotain ois jo laittaneet
Uusi ficci, nyt ei ole jatkoa keramiikkaan, vaan yksi yksinäinen juttu. Suomeksi, myöhemmin englanniksi.
Yours truly,
MangoSpritz
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out ja Estronaudat. 🤔
Joker Out (feat. Estronaudat)
Voin kuvitella tän livetaltioinnin, kun JO vetää Umazane Misliä estrogeenilla pumpatun nautalauman mylviessä taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍
Bojanin pullottava etumus, kun katse osui paidaton Käärijä -t-paitaan
Vierailija kirjoitti:
Uusi ficci, nyt ei ole jatkoa keramiikkaan, vaan yksi yksinäinen juttu. Suomeksi, myöhemmin englanniksi.
Yours truly,
MangoSpritz
"Vaan yksi yksinäinen juttu" 😭
Kiitos, kun kirjoitat!
Vierailija<br />
kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siis tieto, että Gregor lähtenyt?
Mä olen ainakin aivan pudonnut kärryiltä koko keskustelun suhteen. On tainnut palstalaisilta nyt vaan lähteä lapasesta.
JO on twiitannut Euroopan kiertueen crew jäsenet ja Gregor ei oo mukana
Ja tätä edelsi siis nuorten fanien agitoima avoin ajojahti twitterissä jossa ko henkilöä syytettiin ties mistä kuten paidan koon neuvonnasta t-paitapisteellä myymässä. Bändi ilmoitti "perehtyvänsä asiaan" ja nyt fanit saivat tahtonsa läpi ja ko henkilö ei ole 23-24 rundilla mukana. Kukaan ei tiedä onko tehnyt mitään tai mitä jos on tehnyt mutta yhteistyö ainakin kv tuurilla ei jatku JO kanssa. Uusi JO crew tili myös perustettu instaan. Twitterissä potkuja vaatinut porukka myös kuolaa uutta, nuorempaa ja söpömpää crewn jäsentä.
Tällä hetkellä näin keski-ikäisenä suht uuvuttavaa olla tän porukan kanssa samassa fandomissa. 😳
Me olemme kuulkaa pojille breath of fresh air kun he syksyllä Suomeen saapuvat. Estronaudat ei olekaan mikään toksinen canceloiva fanilauma, vaan hyvänmielen nautalauma villasukkatuliaisineen.
Täytyykö sille Janille kutoa just sukat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,umpihetsku,Callum,seksuaalinen suuntautuminen,Paidaton Olavi p ers paljaana crowdsurfaa,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla,otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,pikku kulta,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa,Rylan,Jesse, Matti,liian isot mies t isut,massu,kevätkääryle,glitteri stringi bikinit daddylle,karmit kaulassa kaapista ulos,Jokeripojat ja anopit ja apet possujunassa,horny jail,Ressu Redford,Jure valmis mihin vaan,kielimiehiä ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍Bojanin pullottava etumus, kun katse osui paidaton Käärijä -t-paitaan
Casual nöpötys
Callumin nenän römpötys
Joker Outin faneilla on varmaan vähän samanlaisia fiiliksiä kuin esimerkiksi Cheekin ja Antti Tuiskun faneilla, kun kumpikin breikkasi isommin. Euroviisujen kautta Joker Out nousi suositummaksi ja paljon uusia faneja. Helposti tulee sellaista kilpailua tai mustasukkaisuutta, kun tuntuu että uudet tyypit tulee keikoille muka tietävinään kaikesta kaiken jne. En oikeastaan osaa selittää mutta se muuttaa fanien keskusteedessa helposti tunnelmaa. Onko täällä ketään Käärijän faneja jotka ovat olleet faneja aikaisemmin ja tuntee samoin, kun kaikki haluaa repiä Käärijästä tällä hetkellä edes pienen muiston talteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out ja Estronaudat. 🤔
Joker Out (feat. Estronaudat)
🤣 ai hitto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, jos K ei lähdekään Sloveniaan? Mä en enää usko että lähtee. Mitä selvemmäksi Bojanille tulee, että kyseinen shippaustarina kusee koko ajan hänen muroihinsa ja K taas nostaa sillä suosiotaan, niin niin paljon kuin hän varmaan haluaisikin auttaa kaveriaan (muistatteko, miten K erikseen kehui ja iloitsi viisuissa, että Bojan haluaa aina auttaa kaveriaan), niin hänenkin on vain pakko sanoa ei.
Koska en pysty näkemään, (jos K menee sinne yksityishenkilönä) että minkälaista Bojania hyödyttävää somekontenttia siitä voisi tulla?
Miksi kahden ystävän tapaamisesta pitäisi tulla toista tai molempia hyödyttävää somekontenttia?
Okei, no puhuin siis ihan shippaavien fanien intoa ruokkivasta somekontentista. Ei kai tässä ketjussa notkujille olisi kovin ok, jos AINOA, mitä he saisivat K:n matkasta Sloveniaan olisi tiedon, että hän kävi siellä, ilman somekontenttia?
Ja jos he taas jakavat jotain, niin eikö se spekulaatio mene aina siten, että "voi että kun Bojan kaipaa sitä tätä tai tota ja hehe, mitäs Kärtsä nyt siellä taas saa, hoho".
Tai sitten Bojanin insta täyttyy Kärtsä-kommenteista, ja Käärijän toki Bojanin, mutta koska K:n imago on erilainen, häntä se hyödyttää.
En kyllä sanoisi, että K:n imagoa hyödyttää B... K:lla on aika vahva fandom ilman B:täkin.. B:n seuraajista n. puolet seuraa myös K:ta, eli hän on hyötynyt seuraajamäärissä enemmän. Toisaalta tämä on kaksiteräinen miekka, koska hän ei halua leimautua vain K:n viisukaveriksi, joka on rakastunut tähän. Somehiljaisuus on luultavasti siksi, että B voi erottaa julkista imagoaan K:sta.. B saa seuraajia kun on K:n seurassa, mutta samalla leimaa itseään K:n sidekickiksi. K tuskin saa lisäseuraajia (paitsi ehkä shippaajia, jotka löytävät K+B shipin, eivätkä kumpaakaan yksin) hengaamalla B:n kanssa. B:n vaikutus K:hon ehkä enemmän neutraali kuin K:n B:hen julkisuuskuvaa ajatellen
Ai jaa??? Mä en ainakaan ois seurannut Käärijää, enkä ois ollut hänestäenkä muusta hänen musiikistaan ollut tasan yhtään kiinnostunut ilman Bojania. Kyllä sitä pelkkää Ccc:tä pystyy kuuntelemaan stereoistakin tai viihteellä jos sitä tulee.
Tuo on yhden ihmisen kokemus, mikä tilastotieteessä on täysin hyödytön tieto. Minä taas teisin vain K:n enkä ole kuunnellut JO:lta kuin carpe diemin. Ollaanko nyt plus miinus nolla -tilanteessa tämän tutkimuksen datassa?
Ei kukaan ole väittänyt, ettei JO ole saanut faneja Kärtsän takia. Mä puhuinkin nyt siitä, että K on saanut kyllä faneja Bojan-suhteensa takia. Tosin en ole sitä enää, eikä ole moni muukaan, kunhan tajuavat, ettei niiden välillä enää jatku mikään.
Mistä voit tietää miten muut JO-fanit K:sta ajattelevat. Ehkä heistä tuli JO:n kautta K:n faneja, mutta nyt kun ovat kuunnelleet K:n musiikkia ja/tai katsoneet videoita niin ovat edelleen K:n faneja, vaikka heillä ei mitään suhdetta olisi B:n kanssa.
Tajuatko nyt, etten puhu JO:n faneista, vaan Käärijän faneista? Moni ei fanittais Käärijää, jos ei se ois sössöttänyt viisuissa Bojanin kanssa.
Jokerit ei mun kommenttiini liittyneet mitenkään.
ite kyllä fanitan molempia :P
Voi että sentään sinunkin luetun ymmärtämistäsi! Niin itsekin shipatessani fanitin, ja edelleen samalla lailla menossa konserttiin jne.
Mitä tekemistä sillä oli mun kommenttini kanssa, että Käärijän uusista faneista iso osa kiinnostui hänestä bromancen myötä?
Miten"iso osa" voi olla, kun K:lla on melkein 700k seuraajaa tiktokissa ja +550kn euraajaa IG:ssä.. B:llä se 200k (joista puolet tulivat K:n myötä).. reilu valtaosa K:n seuraajista ei seuraa B:tä
No en mä ainakaan kehtaisi seurata molempia, jos mun ig:n näkis mun tuttuni. Mutta onneksi eivät, koska en käyttänyt koko tiliä ennen tätä kevättä (vaikka se olikin luotuna).
...okei? tuo on SINUN tilanteesi.. Sinä peilaat oman tilanteesi satoihin tuhansiin ihmisiin ja ajattelet sen olevan kaikkien totuus.
Aika moni muukin on näissä ketjuissa sanonut, ettei pysty seuraamaan molempia siksi ig:ssä.
Ja tässä ketjussa on edustava otanta K:n ja B:n faneista? Täällä pyörii ehkä maksimissaan 100 mammaa.. K:n ja B:n fanit ovat nuoria tiktokissa, tumblurissa, twitterissä ja ig:ssä. Tämä ketju edustaa vain yhtä ei-edustavaa otantaa heidän faneistaan.
Se kirjoitetaan tumblr, ei tumblur. Moni mamma kirjoittaa myös WhatsUp, vaikka se on WhatsApp.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että K ei edes huomannut kuvaajia. Kyllä ne jotain ois jo laittaneet
Kärtsäri on sellainen et antaa kyllä palautetta. Ja varmasti on nähty "salakuvaajat". Kohta saa jotkut kuulla kunniansa. Se tekee jonku pikku videon. Kärttysen (ymmärrettävistä syistä) sellasen.
Ens viikolla on muute Olavi ja Kärtsy peräkkäisinä esiintyjinä Qstockissa. Harmillisesti kyllä eri lavoilla. 🤔 Minä just aprikoin että paljonko uskallan uhrata Olavin keikasta että saan hyvän paikan Kärden keikalle.
Kuumaakin (ja mun ikisuosikki Ville Valo!) on mutta eri päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten, jos K ei lähdekään Sloveniaan? Mä en enää usko että lähtee. Mitä selvemmäksi Bojanille tulee, että kyseinen shippaustarina kusee koko ajan hänen muroihinsa ja K taas nostaa sillä suosiotaan, niin niin paljon kuin hän varmaan haluaisikin auttaa kaveriaan (muistatteko, miten K erikseen kehui ja iloitsi viisuissa, että Bojan haluaa aina auttaa kaveriaan), niin hänenkin on vain pakko sanoa ei.
Koska en pysty näkemään, (jos K menee sinne yksityishenkilönä) että minkälaista Bojania hyödyttävää somekontenttia siitä voisi tulla?
Miksi kahden ystävän tapaamisesta pitäisi tulla toista tai molempia hyödyttävää somekontenttia?
Okei, no puhuin siis ihan shippaavien fanien intoa ruokkivasta somekontentista. Ei kai tässä ketjussa notkujille olisi kovin ok, jos AINOA, mitä he saisivat K:n matkasta Sloveniaan olisi tiedon, että hän kävi siellä, ilman somekontenttia?
Ja jos he taas jakavat jotain, niin eikö se spekulaatio mene aina siten, että "voi että kun Bojan kaipaa sitä tätä tai tota ja hehe, mitäs Kärtsä nyt siellä taas saa, hoho".
Tai sitten Bojanin insta täyttyy Kärtsä-kommenteista, ja Käärijän toki Bojanin, mutta koska K:n imago on erilainen, häntä se hyödyttää.
En kyllä sanoisi, että K:n imagoa hyödyttää B... K:lla on aika vahva fandom ilman B:täkin.. B:n seuraajista n. puolet seuraa myös K:ta, eli hän on hyötynyt seuraajamäärissä enemmän. Toisaalta tämä on kaksiteräinen miekka, koska hän ei halua leimautua vain K:n viisukaveriksi, joka on rakastunut tähän. Somehiljaisuus on luultavasti siksi, että B voi erottaa julkista imagoaan K:sta.. B saa seuraajia kun on K:n seurassa, mutta samalla leimaa itseään K:n sidekickiksi. K tuskin saa lisäseuraajia (paitsi ehkä shippaajia, jotka löytävät K+B shipin, eivätkä kumpaakaan yksin) hengaamalla B:n kanssa. B:n vaikutus K:hon ehkä enemmän neutraali kuin K:n B:hen julkisuuskuvaa ajatellen
Ai jaa??? Mä en ainakaan ois seurannut Käärijää, enkä ois ollut hänestäenkä muusta hänen musiikistaan ollut tasan yhtään kiinnostunut ilman Bojania. Kyllä sitä pelkkää Ccc:tä pystyy kuuntelemaan stereoistakin tai viihteellä jos sitä tulee.
Tuo on yhden ihmisen kokemus, mikä tilastotieteessä on täysin hyödytön tieto. Minä taas teisin vain K:n enkä ole kuunnellut JO:lta kuin carpe diemin. Ollaanko nyt plus miinus nolla -tilanteessa tämän tutkimuksen datassa?
Ei kukaan ole väittänyt, ettei JO ole saanut faneja Kärtsän takia. Mä puhuinkin nyt siitä, että K on saanut kyllä faneja Bojan-suhteensa takia. Tosin en ole sitä enää, eikä ole moni muukaan, kunhan tajuavat, ettei niiden välillä enää jatku mikään.
Surullista, kun aikuiset ihmiset (?) ei kykene erottamaan faktaa fiktiosta ja sitten eivät enää ole artistin faneja, kun tämä ei toteutakaan heidän fantasioitaan.
Kun erotin, en ole enää Käärijän fani. En olisi ilman Bojaniakaan ollut.
Et ollut koskaan K:n fani alunperinkään. Ilmeisesti fanitat B:tä kun edelleen roikut tässä ketjussa...?
En alunperin ollutkaan, ja olisin mennyt keikalle, jos Käärijä ois osoittanut aitoja tunteita Bojania kohtaan myös Hesan jälkeen.
Aitoja tunteita aitoja tunteita aitoja tunteita aitoja tunteita.
Kas siinä kerralla nippu aitoja tunteita -jankutusta, niin sun ei tarvitse päivä toisensa jälkeen honkottaa tuota samaa virttynyttä levyäsi. Oletko autisti?
Vierailija kirjoitti:
Jokerit kieltäytynyt jostain haastattelusta ennen tämän illan konsertin keikkaa, en kyllä voi ihmetellä. Kysymykset liittyisi varmaan aika vahvasti tiettyyn asiaan.
Laittakaa ystävällisesti linkit kaikkeen mitä luette muualta, kiitos 🌹
Vierailija kirjoitti:
Callup:
Tämän viikon Seiskassa on paparazzikuvat häistä ja Kärdestä ja Myrdestä
Kyllä /thumb up
Ei / thumb down
Callup... 🥴
Hei, muista; se on Callub!
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tätä samaa fandomia se on K:llakin... 👀
Eihän oo.
Onhan ja koko tää näihin liittyvä "kuolausskene" on mennyt ihan överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri on sellainen et antaa kyllä palautetta. Ja varmasti on nähty "salakuvaajat". Kohta saa jotkut kuulla kunniansa. Se tekee jonku pikku videon. Kärttysen (ymmärrettävistä syistä) sellasen.
No eikä tee, s..tanan i d i o o t t i, ainoa, ketä asia vielä kaivelee, olet sinä.
No ohhhoh. Kylläpä kalikka kalahti mehukkaan kipeästi!
Casual nöpötys!!