Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46921/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä Käärijän ulkomaiden keikan lippuja oli myynnissä jo ennen virallisen myynnin alkua? Please, auttakaa, jos joku muistaa / tietää

Oliko Live Nationilla jossain ennakkomyyntiä siis?

Mun mielestä live nationin kautta oli tietyissä maissa ennakkomyyntiä.. UK, viro, ehkä saksa?

Vierailija
46922/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti nyt tykkää yhtään tästä pahaenteisestä somehiljaisuudesta. Mulla on tosi paha aavistus.

Fanien tai stalkkaajien ei todellakaan tarvitse olla perillä jokaisesta sekunnista Käärijän elämässä. Itse asiassa Käärijä pitää yksityiselämänsä ja asiansa erinomaisen visusti piilossa ja poissa julkisuudesta.

Eli kaikki mistä täälläkin kohkataan on sitä julkista puolta, suurin osahan on jotain keikkajuttuja. Miettikääpä, kuinka pieni osuus keikoilla on ajallisesti Käärijän elämässä? Lavalla mies on noin tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46923/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä Käärijän ulkomaiden keikan lippuja oli myynnissä jo ennen virallisen myynnin alkua? Please, auttakaa, jos joku muistaa / tietää

Oliko Live Nationilla jossain ennakkomyyntiä siis?

For the UK gigs, there was a presale two days before the general sale on the O2 priority site, for O2 and Virgin Media customers, then there was another presale on the Livenation site the day before the general sale. For Estonia there was a presale a couple days before the general sale too, I think it was on the venue's site (through Livenation) but I'm not 100% sure. I don't have much info about the rest of the shows, but you can try checking on Twitter, you may find more details about the presales on the Käärijä discord twitter account /rkaarija

Vierailija
46924/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan oli kertonut fanille, etteivät ole menossa Het Groteen 🙁

https://twitter.com/escsusan_/status/1682186774582288384?s=61&t=jMNsX7B…

Mietin vaan et saakohan ne ees paljastaa sitä et oisivat menossa. Ja siis voi olla ettei oikeesti oo, mut vois luulla et noita ei saa paljastaa etukäteen.

Alkaa näyttää huonolta. Onko joulukuu meidän seuraava toivo? Elokuun Slovenia jos ei toteudu, K Israelissa syyskuussa, JO kiertää tiiviisti Puolaa festareiden aikaan... saataisko vihdoin joulukuussa yhteiskeikka Suomeen??

Yhteiskeikkaa ei tuu.

6-11.8 ei kummallakaan tiettävästi ole keikkoja eikä 13-17.8 , jos keikkakalentereihin on uskominen.Tietty Kärtsärille ne voi taas jotain lisäillä.

Vierailija
46925/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K faneille, joiden mielestä sillä on maailman kaunein nenä (ja sillähän on) 💚

https://twitter.com/dailykaarija/status/1682374585407221760

Vierailija
46926/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaik en oo online, oon silti alright

Ja sä et saa mua kii

Mul on nyt parempaa tekemistä

En mä millää jaksa raportoida teille mun menemistä

Taikka ottaa kuvii safkoista, pihveistä mehevistä

Kuvii kolmen tähden matkoista tai uusista hepenistä

Vaikket kuule täst epelistä, oon silti ihan alright

-Käärijä, Online, 2020

Jos K kerran seisoo omien sanoitustensa takana, niin voidaan ko me tästä sitten ylianalysoida sen verran, että Klle ois ihan tyyppillisiä tällaiset yhtäkkiset sometauot?

Kyllä mun mielestä voidaan.

Ihan tervettähän se on, ettei oo kokoajan online.

Todellakin, varsinkin ihmiseltä, joka joutuu antamaan itsestään kaikille koko ajan, on ihan tervettä hetken olla jakamatta mitään.

Tekee uutta musiikkia.

Vierailija
46927/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on vähän liian pitkät sieraimet, mut muuten ihan hyvin muodostunut kiva pikkunenä. Pääasiassa itse pidän noin ihan yleisesti ihmisten neniä jotenkin vastenmielisinä. Erityisesti sieraimia, jotka nimensäkin aiheuttaa huonovointisuutta. I'm weird that way.

Vierailija
46928/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan K on valmistautumassa Tiksin keikkaan, enää vajaa 3 tuntia aikaa 😊

Ilta meneekin sitten tänään mukavasti kun Tikkurilan keikalta alkaa tulla videoo ja kuvia 👍

Onko täältä kukaan menossa? Veikkaan kyllä että lavan edessä on jo ekat valmiina odottamassa 😄

Ei taida tässä ketjussa koskaan olla keikoille menijöitä. Miksi ette mee?!?

Haluaisin ainakin itse kokea sen keikkatunnelman enkä katsoa kenenkään tallenteita, siis olisin kova K-fani.

Vierailija
46929/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vähä OT (mutta K kuitenki), IGssä jari_saario (soutaa yksin Atlantilla, aika hurja tyyppi) oli koittanu läpällä soittaa CCCtä siellä keskellä ei mitään että houkuttelisko se valaita niin oli heti tullu miekkavalasparvi sinne. Näkyy sen stooreissa. 😂 Muutenki seurattavaa arvoinen tyyppi, jos tahtoo muutakin sisältöä elämälleen.

Bojan ei ehtynyt tulla kun oli oma keikka mutta laittoi miekkikset paikalle! CCC toimii missä tahansa, aina ei vaan vointietää ketä saa paikalle

Vierailija
46930/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta meneekin sitten tänään mukavasti kun Tikkurilan keikalta alkaa tulla videoo ja kuvia 👍

Onko täältä kukaan menossa? Veikkaan kyllä että lavan edessä on jo ekat valmiina odottamassa 😄

Haluaisin ainakin itse kokea sen keikkatunnelman enkä katsoa kenenkään tallenteita, siis olisin kova K-fani.

Ei täällä Kn musiikista välitetä, vaan ulkonäöstä ja kaikista miehistä, joita se keikoilla pussailee.

Vierailija
46931/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Kn musiikista välitetä, vaan ulkonäöstä ja kaikista miehistä, joita se keikoilla pussailee.

Joo, musiikki ei ole missään vaiheessa ollut tässä ketjussa aiheena. Keikkakalenteri kiinnostaa niin maan perusteellisesti, vaikka kukaan ei edes käy keikoilla.

Vierailija
46932/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen eu-kiertueella katsomaan K:ta! Suomessa en ole nähnyt koska keiakt ovat olleet loppuunmyytyjä, jossain maaseudulla kaukana tai festareilla, joissa liput ovat +100€ ja en menisi muita artisteja katsomaan

Vierailija
46933/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46934/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä menen eu-kiertueella katsomaan K:ta! Suomessa en ole nähnyt koska keiakt ovat olleet loppuunmyytyjä, jossain maaseudulla kaukana tai festareilla, joissa liput ovat +100€ ja en menisi muita artisteja katsomaan

Matkustaminen ulkomaillekin maksaa.

Vierailija
46935/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se pari on? Hohtokeilaajakaksikko? Sehän on pari.

Taidettiin päättää että Kärde ja Härde. Muutenkinhan ne on olleet viimeaikoina aika tiiviisti yhdessä. 😅

Vierailija
46936/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin osa välittää! kuuntelen joka päivä, ja livetallenteet on vielä parempia!

Vierailija
46937/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella kaunis nenä. Bojanillakin on kaunis nenä mutta K:n nenä on ihan täydellisen suora. Olen nenäihminen, kun täällä kerran saa olla saumaihmisiäkin. :D

Vierailija
46938/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloudelliset ja ennen kaikkea logistiset ongelmat on syynä. Muuten voisin mennä vaikka kaikille keikoille. Yhdelle olen kyllä päässyt. Tallenteet on sitten se mihin nyt on tyydyttävä.

Vierailija
46939/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroella pari kuvaa instassa K:n kans :)

Vierailija
46940/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustaminen ulkomaillekin maksaa.

Minulla asuu siis sukulaisia lähellä yhtä keikkapaikkaa, enkä ole nähnyt heitä vuosiin, joten järjestimme kaksi kärpästä yhdellä iskulla :) Ja siis näin paljon minä pidän K:sta, älkää minun fanitustani epäilkö! xD

Ketju on lukittu.