Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan K crewsta oltu yhteydessä, kun tänne saa tosi varovaisesti kirjoittaa nykyään.
Joka tapauksessa, K on varmasti ihan tööt. Olen hieman huolissani.
Pienituloisena ei nyt ole varaa mennä Tikkurilan keikalle, mutta katsotaan pätkiä netistä.
Täällä on poistattajat taas vauhdissa,ei mikään K crew.
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa, Rylan ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍
B varmaan tulee Jeren synttäreille. Koska hän sanoi before i Will fanille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan K crewsta oltu yhteydessä, kun tänne saa tosi varovaisesti kirjoittaa nykyään.
Pienituloisena ei nyt ole varaa mennä Tikkurilan keikalle, mutta katsotaan pätkiä netistä.
Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa, Rylan ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?
Kasvaa vaan lista 👍
Hienoa kun jaksat uhmata! 💪 Nyt ei tule mitään uutta mieleen, mutta katsellaan...
Vierailija kirjoitti:
B varmaan tulee Jeren synttäreille. Koska hän sanoi before i Will fanille
Ainakin tällä hetkellä on tilaa tähän keikkakalenterissa. Ja olishan se hienoa, että olis esilaulaja laulattamassa Happy Birthdaytä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumpustiko Bojan eilen sen Rylanin kanssa?
Joo ihan varmasti. Ainaki jossain klipissä oli sen kainalossa.
Rylan ei oo listalla, pitää lisätä. 😅
Some ei tietysti ole totuus, mutta näytti olevan Bojanilla taas vauhti päällä Lontoossa. Muistaakohan enää kuka se K on
Musta se oli eilen tosi rauhallinen!
Pakko olla, kun heti aamusta oli palattava Sloveniaan, kun illalla on keikka. Ei paljoa ehdi juhlia.
Jep, ei varmaan kauheesti hymyilytä tollasen matkan jälkeen 😬 illalla nähdään kuinka jaksavat lavalla 💪
Joo ne juo mehukattia pillillä ja leikkii piilosta. Ja K suuttuu, ku ei saanu semmosta pikkuautoa, ku toivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumpustiko Bojan eilen sen Rylanin kanssa?
Joo ihan varmasti. Ainaki jossain klipissä oli sen kainalossa.
Rylan ei oo listalla, pitää lisätä. 😅
Some ei tietysti ole totuus, mutta näytti olevan Bojanilla taas vauhti päällä Lontoossa. Muistaakohan enää kuka se K on
Musta se oli eilen tosi rauhallinen!
Pakko olla, kun heti aamusta oli palattava Sloveniaan, kun illalla on keikka. Ei paljoa ehdi juhlia.
Jep, ei varmaan kauheesti hymyilytä tollasen matkan jälkeen 😬 illalla nähdään kuinka jaksavat lavalla 💪
Joo ne juo mehukattia pillillä ja leikkii piilosta. Ja K suuttuu, ku ei saanu semmosta pikkuautoa, ku toivo.
Oi ihku idea, kiitos huppeli puppeli murunen!💙💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tää nyt on. Joku Twitterissä sanoo että hänen ystävänsä työ tänään on kuvata kun Käärijä parijoogaa. :)
https://twitter.com/iidarawr/status/1682352298478178304?s=46&t=TU3NDIba…
Oho! Vaikka k on hiljaa somessa, niin työputki ilmeisesti jatkuu 🤯 no, ainakin jooga on rentouttavaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tää nyt on. Joku Twitterissä sanoo että hänen ystävänsä työ tänään on kuvata kun Käärijä parijoogaa. :)
https://twitter.com/iidarawr/status/1682352298478178304?s=46&t=TU3NDIba…Oho! Vaikka k on hiljaa somessa, niin työputki ilmeisesti jatkuu 🤯 no, ainakin jooga on rentouttavaa 😅
Apua mitä jos se on sitä pelättyä PARISUHDEHAASTATTELUA varten. Johonki Anna-lehteen tai Me Naiset.
Ehkä se joogaa Häärijän kans :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/iidarawr/status/1682352298478178304?s=46&t=TU3NDIba…Oho! Vaikka k on hiljaa somessa, niin työputki ilmeisesti jatkuu 🤯 no, ainakin jooga on rentouttavaa 😅
Apua mitä jos se on sitä pelättyä PARISUHDEHAASTATTELUA varten. Johonki Anna-lehteen tai Me Naiset.
No sitähän tässä on kerjätty. 😂
Ei vaan, mielenkiinnolla ootan että mitä sieltä nyt tulee. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voi olla vaikka musiikkivideo. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvaa vaan lista 👍
Siis excuse me, oon junassa ja silmät valuu vettä niin, että vieressä olijat ei tiiä, että itkenkö vai nauranko 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin tähän uskon ja tuli ekana mieleeenkin!😂
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/iidarawr/status/1682352298478178304?s=46&t=TU3NDIba…
Oiskohan tuo kaveri ees saanu tuota paljastaa, jos siis tää edes on totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai voi olla vaikka musiikkivideo. 😂
Erikan kans musavideoo :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin tähän uskon ja tuli ekana mieleeenkin!😂
No toi oiski hyvä kuitti SILLE KUVALLE närkästyneille. Jos parijoogassa ottavat sit saman asennon.. et sitähän me vaan siinä kuvassakin tehtiin vaan, nii.
Kärtsällä kimalleverkkarit ja Häärijä tiukassa, jäykässä, keltaisessa puvussa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilinen JO:n keikka oli kyllä hyvä. Novi Valin kohdalla laittoi tää striimaaja ilmeisesti kännykän (ymmärrettävästi) pois. Mut oli ihana päästä seuraan "livenä" poikia.
Mä taas luulen että siellä pätki yhteys ja siirtyikin kauemmas kuvaamaan loput. Mitä beeffiä sillä oli muuten edessä olevan tytön kanssa..? En huomannut mitenkään häiritsevää käytöstä edessä olevalta..
Minuakin mietitytti mitä se edessä oleva tyttö onnistui tekemään? Huuteliko se jotain tms.
Ihan sillä että en ole itse keikoilla käynyt (ennen tätä kesää) joten en tiedä jos tekisin jotain typerää tahattomasti. No luin sitten netistä konserttietikettiohjeita ja ainakaan itse en ole toiminut niitä vastaan joten helpotuksen huokaus.
Striimaaja kirjoitti kommenttikenttään, että hänen edessä oleva tyttö ei tunne konserttietikettiä ja "tekee itsensä liian isoksi" ja kyllähän se huitoikin paljon käsillään ja liikuskeli. Jossain kohtaa kuului kun sanoi tytölle että muutkin haluaa nähdä. Wild Youthiin oli paljon parempi näkymä ja sitten tuo tyttö tupsahti jostain eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vaik en oo online, oon silti alright
Ja sä et saa mua kii
Mul on nyt parempaa tekemistä
En mä millää jaksa raportoida teille mun menemistä
Taikka ottaa kuvii safkoista, pihveistä mehevistä
Kuvii kolmen tähden matkoista tai uusista hepenistä
Vaikket kuule täst epelistä, oon silti ihan alright-Käärijä, Online, 2020
Jos K kerran seisoo omien sanoitustensa takana, niin voidaan ko me tästä sitten ylianalysoida sen verran, että Klle ois ihan tyyppillisiä tällaiset yhtäkkiset sometauot?
Kuumaa K fanitaidetta! 🔥 Mutta ei k18 😂
https://www.tumblr.com/franky-y/723455337234120704/first-drawing-of-the…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaik en oo online, oon silti alright
Ja sä et saa mua kii
Mul on nyt parempaa tekemistä
En mä millää jaksa raportoida teille mun menemistä
Taikka ottaa kuvii safkoista, pihveistä mehevistä
Kuvii kolmen tähden matkoista tai uusista hepenistä
Vaikket kuule täst epelistä, oon silti ihan alright-Käärijä, Online, 2020
Jos K kerran seisoo omien sanoitustensa takana, niin voidaan ko me tästä sitten ylianalysoida sen verran, että Klle ois ihan tyyppillisiä tällaiset yhtäkkiset sometauot?
Ainakin minä voisin noiden sanoitusten perusteella kuvitella että on tyypillistä ja on saanut niistä kyselyitä/ihmettelyjä sen verran että on pitäny avautua paperille.