Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46901/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaik en oo online, oon silti alright

Ja sä et saa mua kii

Mul on nyt parempaa tekemistä

En mä millää jaksa raportoida teille mun menemistä

Taikka ottaa kuvii safkoista, pihveistä mehevistä

Kuvii kolmen tähden matkoista tai uusista hepenistä

Vaikket kuule täst epelistä, oon silti ihan alright

-Käärijä, Online, 2020

Jos K kerran seisoo omien sanoitustensa takana, niin voidaan ko me tästä sitten ylianalysoida sen verran, että Klle ois ihan tyyppillisiä tällaiset yhtäkkiset sometauot?

Kyllä mun mielestä voidaan.

Ihan tervettähän se on, ettei oo kokoajan online.

Vierailija
46902/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan K on valmistautumassa Tiksin keikkaan, enää vajaa 3 tuntia aikaa 😊

Ilta meneekin sitten tänään mukavasti kun Tikkurilan keikalta alkaa tulla videoo ja kuvia 👍

Onko täältä kukaan menossa? Veikkaan kyllä että lavan edessä on jo ekat valmiina odottamassa 😄

Tarvitsemme kenttäagentin! Ilmoittautuuko kukaan?

Muutama Twitteriläinen on jo barrikadeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46903/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuukohan jere muita esc osallistujia synttäreille ja bojanin tai kaikki jokerit 

Ei.

Vierailija
46904/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa, Rylan ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.

Pelkään että tämä lista on mun vastaus jos joskus käy samalla lailla kuin sille yhdelle katsojalle K:n keikalla, jolle K yhtäkkiä työnsi mikin naaman eteen ja kysyi että mitäs sulle 🤣

Vierailija
46905/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta,Olavi,Johannes,Aapo,Benjamin,Robin,Kuumaa makuuhuone,Bojanin reidet,Janin yksityishenkilö,Nace,mouruava kolli paksuilla p akaroilla ratsastaa,Olavin painiotteet Daddyn kanssa,sisäkön asu,kädenvääntö,gilf Danny,p antava BC Niko,Krisin p ylly,sukkanauhat,rintsikat lavalle,rannekoru,Ville Galle,Frederik,Pedro,Ritva,persikat,JVG,Tito,S talin,Jambo,Tauski,Harry,paljaat t isut keikalla otimme suoraan pullosta sinä,minä K ja B,Jukka näpit irti Kääryleestä jytkytä Häärylettä,kultsi puppeli mussukka,tuhmeliini,Conor,cameltoe,estrogeeni naudan riippu t issi,Antero ihanaa Jan ihanaa, Rylan ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.

Pelkään että tämä lista on mun vastaus jos joskus käy samalla lailla kuin sille yhdelle katsojalle K:n keikalla, jolle K yhtäkkiä työnsi mikin naaman eteen ja kysyi että mitäs sulle 🤣

Tulee koko litania 🤣

Vierailija
46906/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan oli kertonut fanille, etteivät ole menossa Het Groteen 🙁

https://twitter.com/escsusan_/status/1682186774582288384?s=61&t=jMNsX7B…

Mietin vaan et saakohan ne ees paljastaa sitä et oisivat menossa. Ja siis voi olla ettei oikeesti oo, mut vois luulla et noita ei saa paljastaa etukäteen.

Alkaa näyttää huonolta. Onko joulukuu meidän seuraava toivo? Elokuun Slovenia jos ei toteudu, K Israelissa syyskuussa, JO kiertää tiiviisti Puolaa festareiden aikaan... saataisko vihdoin joulukuussa yhteiskeikka Suomeen??

Yhteiskeikkaa ei tuu.

Vierailija
46907/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaik en oo online, oon silti alright

Ja sä et saa mua kii

Mul on nyt parempaa tekemistä

En mä millää jaksa raportoida teille mun menemistä

Taikka ottaa kuvii safkoista, pihveistä mehevistä

Kuvii kolmen tähden matkoista tai uusista hepenistä

Vaikket kuule täst epelistä, oon silti ihan alright

-Käärijä, Online, 2020

Jos K kerran seisoo omien sanoitustensa takana, niin voidaan ko me tästä sitten ylianalysoida sen verran, että Klle ois ihan tyyppillisiä tällaiset yhtäkkiset sometauot?

Kyllä mun mielestä voidaan.

Ihan tervettähän se on, ettei oo kokoajan online.

Todellakin, varsinkin ihmiseltä, joka joutuu antamaan itsestään kaikille koko ajan, on ihan tervettä hetken olla jakamatta mitään.

Vierailija
46908/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, vähä OT (mutta K kuitenki), IGssä jari_saario (soutaa yksin Atlantilla, aika hurja tyyppi) oli koittanu läpällä soittaa CCCtä siellä keskellä ei mitään että houkuttelisko se valaita niin oli heti tullu miekkavalasparvi sinne. Näkyy sen stooreissa. 😂 Muutenki seurattavaa arvoinen tyyppi, jos tahtoo muutakin sisältöä elämälleen.

Valaatkin tahtoo relata / radalle välillä 😂 🐳

Vierailija
46909/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan oli kertonut fanille, etteivät ole menossa Het Groteen 🙁

https://twitter.com/escsusan_/status/1682186774582288384?s=61&t=jMNsX7B…

Mietin vaan et saakohan ne ees paljastaa sitä et oisivat menossa. Ja siis voi olla ettei oikeesti oo, mut vois luulla et noita ei saa paljastaa etukäteen.

Alkaa näyttää huonolta. Onko joulukuu meidän seuraava toivo? Elokuun Slovenia jos ei toteudu, K Israelissa syyskuussa, JO kiertää tiiviisti Puolaa festareiden aikaan... saataisko vihdoin joulukuussa yhteiskeikka Suomeen??

Yhteiskeikkaa ei tuu.

Totta kai tulee ja seon sitten maailman ihkuinta ikinä! Niin kaunista ja jumalaista ja sanoinkuvaamattoman taivaallista! 😍😍😍😍

Vierailija
46910/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saada, B&K julkinen yhteiselo oli nyt tässä. B on hypännyt isompiin ympyröihin joissa liikkuu Lewis Capaldin tasoiset artistit, ei enää K Vantaalta kiinnosta ainakaan yhteistyö ja somenäkyvyysmielessä

K tuntee Alan Walkerin ja MTV on kiinnostunut ja ehk voi olla myös MTV EMASSA syksyllä.

Aivan, molemmat jatkaa siis omilla tahoillaan, uusien yhteistyökuvioiden parissa. Ei ole enää tarvetta ruokkia B&K shippausta ja bromancea julkisesti koska siitä ei enää kumpikaan osapuoli hyödy mitään.

Johan sitä on viimeksi ruokittu ihan viime päivinä.

Millä?

Vierailija
46911/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti nyt tykkää yhtään tästä pahaenteisestä somehiljaisuudesta. Mulla on tosi paha aavistus.

Vierailija
46912/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kutsuukohan jere muita esc osallistujia synttäreille ja bojanin tai kaikki jokerit 

Ei.

Tietenkin kutsuu ja sit viel Olavin, Johanneksen, Aapon, Benjaminin, Robinin, Ville Gallen, Jambon ja ehkä Erikan sekä Bessin 💚 tarjoiltavana on ainakin persikoita!

Vierailija
46913/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jaakon häät on nyt viikonloppuna ja K on osa järkkäävää porukkaa niin voi olla ihan senkin takia hiljaisempaa somessa.

Vierailija
46914/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikeesti nyt tykkää yhtään tästä pahaenteisestä somehiljaisuudesta. Mulla on tosi paha aavistus.

Älä nyt viitti tästäkin 'huolestua', trolli.

Vierailija
46915/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estrogeeninauta kuulostaa joltain mitä Kärtsä voisi laulaa

Settilista:

Välikuolema, Mic Mac, Urheilujätkä, Estrogeeninauta, Viulunkieli, Cha Cha Cha x2

Siinä vaiheessa ku Kärtsä tekee Estrogeeninauta-biisin, me tiedetään 150% varmuudella että se käy täällä meidän kouhotuksia lukemassa.

Estrogeeninautabiisin eka versio löytyy varjoketjun sivulta 192, ei vissiin pysty täällä julkasemaan

Vierailija
46916/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä Käärijän ulkomaiden keikan lippuja oli myynnissä jo ennen virallisen myynnin alkua? Please, auttakaa, jos joku muistaa / tietää

Oliko Live Nationilla jossain ennakkomyyntiä siis?

Vierailija
46917/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46918/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitti tästäkin 'huolestua', trolli.

En oo kylläkään trolli. Täällä seilannut keväästä saakka.

Vierailija
46919/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matilla K:n aurinkolasit stooreissa! Pian alkaa show!

Vierailija
46920/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tää nyt on. Joku Twitterissä sanoo että hänen ystävänsä työ tänään on kuvata kun Käärijä parijoogaa. :)

https://twitter.com/iidarawr/status/1682352298478178304?s=46&t=TU3NDIba…

Oho! Vaikka k on hiljaa somessa, niin työputki ilmeisesti jatkuu 🤯 no, ainakin jooga on rentouttavaa 😅

Apua mitä jos se on sitä pelättyä PARISUHDEHAASTATTELUA varten. Johonki Anna-lehteen tai Me Naiset.

Ehkä se joogaa Häärijän kans :D

Ne tekee Vantaa mainosta! :)

Ketju on lukittu.