Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
46941/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan K on valmistautumassa Tiksin keikkaan, enää vajaa 3 tuntia aikaa 😊

Ilta meneekin sitten tänään mukavasti kun Tikkurilan keikalta alkaa tulla videoo ja kuvia 👍

Onko täältä kukaan menossa? Veikkaan kyllä että lavan edessä on jo ekat valmiina odottamassa 😄

Ei taida tässä ketjussa koskaan olla keikoille menijöitä. Miksi ette mee?!?

Haluaisin ainakin itse kokea sen keikkatunnelman enkä katsoa kenenkään tallenteita, siis olisin kova K-fani.

Minä menen eu-kiertueella katsomaan K:ta! Suomessa en ole nähnyt koska keiakt ovat olleet loppuunmyytyjä, jossain maaseudulla kaukana tai festareilla, joissa liput ovat +100€ ja en menisi muita artisteja katsomaan

Ulkomaan keikat ne vasta maksavatkin. Käärijä on tehnyt paljon ilmaiskeikkoja ja osaan keikoista liput on maksaneet jotain 20-30 euroa. Keikkoja on lisäksi todella kattavasti ympäri Suomea.

Vierailija
46942/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pääasiassa ketjun satunnainen seuraaja, mutta nyt oli pakko kommentoida, tuon yhden ankeuttajan kommentin takia.

Tosi ihania olette, kun jaatte kuvia ja keikkavideoita. Mulla on ystävä tällä hetkellä vuodelevossa ja rakastaa K:n musaa ja K:ta ylipäätään. Katsellaan yhdessä näitä klippejä, kun olen kesälomalla. Kiitos siis kaikille, jotka linkkejä jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46943/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46944/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta meneekin sitten tänään mukavasti kun Tikkurilan keikalta alkaa tulla videoo ja kuvia 👍

Onko täältä kukaan menossa? Veikkaan kyllä että lavan edessä on jo ekat valmiina odottamassa 😄

Haluaisin ainakin itse kokea sen keikkatunnelman enkä katsoa kenenkään tallenteita, siis olisin kova K-fani.

Minä menen eu-kiertueella katsomaan K:ta! Suomessa en ole nähnyt koska keiakt ovat olleet loppuunmyytyjä, jossain maaseudulla kaukana tai festareilla, joissa liput ovat +100€ ja en menisi muita artisteja katsomaan

Matkustaminen ulkomaillekin maksaa.

Siinä samalla voi yhdistää pienen loman ja katsella kyseistä kaupunkia. Voi toki Suomessakin mennä vaikka sitä Rautalampea/Poria jne katselemaan. Joskus tuntuut että halvemmalla saa ulkomaanloman kuin Suomessa saman. Ja itse en ole siis menossa ulkomaan keikoille.

Vierailija
46945/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Kn musiikista välitetä, vaan ulkonäöstä ja kaikista miehistä, joita se keikoilla pussailee.

Kyllä ainakin osa välittää! kuuntelen joka päivä, ja livetallenteet on vielä parempia!

Mun mielestä selkeä liveartisti ja siksi katson tai kuuntelen mieluummin niitä livejä ihan kotonakin.

Vierailija
46946/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaan keikat ne vasta maksavatkin. Käärijä on tehnyt paljon ilmaiskeikkoja ja osaan keikoista liput on maksaneet jotain 20-30 euroa. Keikkoja on lisäksi todella kattavasti ympäri Suomea.

Ne ilmaiskeikat ja muutkin keikat yleensä ovat tupaten täynnä porukkaa, ei hänellä ole ongelmaa vetää porukkaa :D Tähän asti en ole päässyt Suomessa keikalle, mutta todellakin menen, jos logistisesti ja ajallisesti mahdollista ennen eu-keikkaa.

Vierailija
46947/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K faneille, joiden mielestä sillä on maailman kaunein nenä (ja sillähän on) 💚

https://twitter.com/dailykaarija/status/1682374585407221760

On todella kaunis nenä. Bojanillakin on kaunis nenä mutta K:n nenä on ihan täydellisen suora. Olen nenäihminen, kun täällä kerran saa olla saumaihmisiäkin. :D

Mä oon itseasiassa hammasihminen! Hampaat on ensisijaisen tärkeet (ja sekä K:lla että B:lla on ihanat hampaat!). Oon se, joka inhoo neniä.

Vierailija
46948/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lappi ja Itä-suomi on kyllä pikkuisessa paitsiossa olleet kesän aikana.

Vierailija
46949/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin klipin näin jo tämän päivän keikalta Tikkurilasta, mutta odotan lähempää kuvattuja klippejä :D

Vierailija
46950/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Monroe ja K!💚💚💚

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1682378877920768002

Taas tuossakin alla tuota pituuskommenttia. En ikinä kirjoittelisi tuommoisia.

Vierailija
46951/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin klipin näin jo tämän päivän keikalta Tikkurilasta, mutta odotan lähempää kuvattuja klippejä :D

No jaa ihmeessä meidänkin kanssa.

Vierailija
46952/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Kn musiikista välitetä, vaan ulkonäöstä ja kaikista miehistä, joita se keikoilla pussailee.

Kyllä ainakin osa välittää! kuuntelen joka päivä, ja livetallenteet on vielä parempia!

Mun mielestä selkeä liveartisti ja siksi katson tai kuuntelen mieluummin niitä livejä ihan kotonakin.

Youtubessa keikkatallenteita on kiitettävästi, mutta joittenkin videoitten katselukerrat on melko vähäisiä, muutamia kymmeniä tai satoja kertoja. Harmi, koska monet on oikeasti hyvin kuvattuja.

Vierailija
46953/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa ihmeessä meidänkin kanssa.

ly.kaarija ig-tilillä on stooreissa pari klippiä :) varmaan tulee enemmän lähitunteina 

Vierailija
46954/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa keikkatallenteita on kiitettävästi, mutta joittenkin videoitten katselukerrat on melko vähäisiä, muutamia kymmeniä tai satoja kertoja. Harmi, koska monet on oikeasti hyvin kuvattuja.

Nämä klipit kiertää eniten varmaan tiktokissa ja twitterissä.. Ja onhan K:lta yle areenalla kaksi kokopituista keikkaa saatavilla :) niitä on katsottu paljon

Vierailija
46955/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, leikkimielinen gallup tähän väliin. Peukku ylös, jos LadySlo on Gregor ja peukku alas, jos ei ole.

Ei oo LadySlosta pahemmin kuulunu nyt ku Gregor palas lomalta, hmm :D

LadySLO is recovering from everything in an Eastern block country. ;)

Hellouu Gregor.😘

Lopeta. Tuskin Gregorin teiniajan ihastus oli John Taylor Duran Duranista. (Vai Nick?)

Ahahhahahahahahhaah can't stop laughing🤣

You mixed LadySLO or as you like to say "Gregor" with a Serbian fangirl who also writes here (aka me aka Bojan actually, as someone once mentioned😂😂😂). Oh wow it's truly hard for me to believe that someone remembers this LMAO. Btw, John wasn't my teenage crush, it was actually a few years ago because I'm in my 20s and didn't have a chance to live the 80s.🥲

Vierailija
46956/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K faneille, joiden mielestä sillä on maailman kaunein nenä (ja sillähän on) 💚

https://twitter.com/dailykaarija/status/1682374585407221760

On todella kaunis nenä. Bojanillakin on kaunis nenä mutta K:n nenä on ihan täydellisen suora. Olen nenäihminen, kun täällä kerran saa olla saumaihmisiäkin. :D

Mä oon itseasiassa hammasihminen! Hampaat on ensisijaisen tärkeet (ja sekä K:lla että B:lla on ihanat hampaat!). Oon se, joka inhoo neniä.

Kiva tietää...

Vierailija
46957/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, musiikki ei ole missään vaiheessa ollut tässä ketjussa aiheena. Keikkakalenteri kiinnostaa niin maan perusteellisesti, vaikka kukaan ei edes käy keikoilla.

Kyllähän se kiiinnostaisi. Warneria ei tosin sen vertaa että viitsisi koota niitä syksyn keikkoja sivuilleen.

Vierailija
46959/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, musiikki ei ole missään vaiheessa ollut tässä ketjussa aiheena. Keikkakalenteri kiinnostaa niin maan perusteellisesti, vaikka kukaan ei edes käy keikoilla.

Kyllähän se kiiinnostaisi. Warneria ei tosin sen vertaa että viitsisi koota niitä syksyn keikkoja sivuilleen.

Eikö se oo artistin homma koota ne omille sivuilleen? Oon ainaki ite kattonu kaikki keikat artistien omilta sivuilta, en levy-yhtiön.

Vierailija
46960/123801 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, leikkimielinen gallup tähän väliin. Peukku ylös, jos LadySlo on Gregor ja peukku alas, jos ei ole.

Ei oo LadySlosta pahemmin kuulunu nyt ku Gregor palas lomalta, hmm :D

LadySLO is recovering from everything in an Eastern block country. ;)

Hellouu Gregor.😘

Lopeta. Tuskin Gregorin teiniajan ihastus oli John Taylor Duran Duranista. (Vai Nick?)

Ahahhahahahahahhaah can't stop laughing🤣

You mixed LadySLO or as you like to say "Gregor" with a Serbian fangirl who also writes here (aka me aka Bojan actually, as someone once mentioned😂😂😂). Oh wow it's truly hard for me to believe that someone remembers this LMAO. Btw, John wasn't my teenage crush, it was actually a few years ago because I'm in my 20s and didn't have a chance to live through the 80s.🥲

Ketju on lukittu.