Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bojan on poistanut sen "Are you"-kommentin sieltä K:n Instasta..
Kyllä se vielä siellä on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bojan on poistanut sen "Are you"-kommentin sieltä K:n Instasta..
Ei kai.
Ei ole. Siellä se on eikä siinä ole mitään pahaa. Pieni muisto liverpoolista. Mä en näe tässä mitään negatiivista. Eiköhän molemmat tiedä mitä tekevät ja ovat ihan täysillä tässä mukana ja jos tuntuu ettei pää kestä niin myös tsemppaavat toisiaan. Hehän ovat valtava vertaistuki toisilleen myös. Älkää pahoittako mieltänne heidän puolesta tai huolehtiko etteiväy he ymmärrä julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.
Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.
Tsot tsot!Tämä, popparit esiin, kohta pukkaa herjaa kunnolla. 😂🤡🍿
Mulla on tosi ilkeä huumorintaju ja löytäisin kyllä paljon osuvaa ja ikävää sanottavaa Meghanista, mutta herrasmiehenä olen hiljaa. Me shippaajat ollaan sen verta arvomme tuntevia ihmisiä, toisin kun missään muussa ketjussa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Till tullut tänne viedäkseen Käärijän mennessään? Vie mukanaan ja pitää maskottina. No onneks ei oo Kärtsyli kotona huh.
Onneksi niin, ei pääse iso paha Till-setä testaamaan niitä välineitään meidän pikku Kärtsyyn. Jos niitä on vielä säkkikaupalla, niin Kärtsy ei ehdi tapaamaan Bojania ennen joulua.
Hetkellinen ketjussa sivujuonne nro 715 ketjussa, jota I didn't see it coming eilen... Kolmiodraama, kun Till tuleekin käymään Helsingissä, mitä käy Bojanille ja suunnitellulle vierailulle!
Kiitos teille nauruista taas!;D
B ja K makoilee formula lakanoissa Salkkareita katsoen, kunnes joku potkaisee oven rikki ja astuu sisälle varmoin askelein, kantaen samalla isoja säkkejä. Kun tulija nostaa katseensa, B ja K näkevät, että se on iso paha Till-setä. B ja K järkyttyvät hiukan, kun Till kaataa säkkien sisällöt lattialle. B ja K raasut, he eivät vielä ymmärrä, että iso paha Till-setä on tullut jäädäkseen.
(Joo ja tiedän kyllä, ettei musta tule ikinä kirjailijaa.🤣)
Kyllä sopisit hyvin haamukirjoittajaksi, todella älykästä tekstiä. 🥰😍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kyllä sellainen tunne että Kärtsäri ei jotenkaan oo vielä tajunnut että hänellä on yli puoli miljoonaa seuraajaa Instassa..ja .ei hänen oikein ehkä pitäis tonne mitään tuollaisia kommentteja laittaa Bojanille tms...mun mielestä Bojan taas on oikeasti jotenkin sekaisin tästä..
En näy tässä mitään sekoamista kummankaan puolelta. Mitä piilotettavaa bromancessa on edes.
Mulla on menny päivä ihan vituralleen tän sekoilun takia täällä. Kohta menee firma alta jos tää meno jatkuu.
liian veetimenoksi meni tämä ketju veeti rellestää. moi moi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.
Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.
Tsot tsot!Aika mielenkiintonen parisuhde, kun toinen yrittää väkisin piilotella sitä, niin sitten tunkee kommenttejaan ja naamansa esille. Somebody didn't get the memo.
Ainoa joka ei ole jotain tajunnut olet sinä. :D
Sori vaan, mutta ei kukaan väkisin mitään piilottele vaan sovittu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tosi ilkeä huumorintaju ja löytäisin kyllä paljon osuvaa ja ikävää sanottavaa Meghanista, mutta herrasmiehenä olen hiljaa. Me shippaajat ollaan sen verta arvomme tuntevia ihmisiä, toisin kun missään muussa ketjussa täällä.
Sama täällä, herraskaisnainen tosin. Olen kuuluisa piikikkäistä ja viiltävistä, tosin myös osuvista ja ironisista heitoistani. Mut jätetään toiseen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olet jo mies? 😂 Mene hoitoon hullu.
Älä vainoa ja herjaa yksityishenkilöitä.
Käärijäkään ei tykkäisi siitä.
Onko ymmärtänyt oikein, että mukaan tarinaan on nyt tullut ankara Till setä ja taustalla pinnalle pyrkivä Meghan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, herraskaisnainen tosin. Olen kuuluisa piikikkäistä ja viiltävistä, tosin myös osuvista ja ironisista heitoistani. Mut jätetään toiseen kertaan.
Et ole kuuluista muusta kuin julkkisten vainoamisesta ja kiusaamisesta. Meriitti sekin. :D
Eiku vitsi, Bojan on poistanut sen are you kommentin.. miksköhän 🙈 Sai liikaa tykkäyksiä tai sitten se oli vaan tarkoitettu Jerelle, ei muille. Varmaan poistaa kohta ton alkuperäisenkin kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on menny päivä ihan vituralleen tän sekoilun takia täällä. Kohta menee firma alta jos tää meno jatkuu.
Sama täällä. Onneksi olen lomalla, muuten jo potkut häämöttäis.
Vierailija kirjoitti:
Eiku vitsi, Bojan on poistanut sen are you kommentin.. miksköhän 🙈 Sai liikaa tykkäyksiä tai sitten se oli vaan tarkoitettu Jerelle, ei muille. Varmaan poistaa kohta ton alkuperäisenkin kommentin.
Kyttää ja raportoi tänne pliis!!! Mulla ei oleinstaa jahaluun tietää pliis kerro!!!!!
Tuolla yhessä toisessa ketjussa sanotaan, että Till on lyöny Archieta turpaan. Mustasukkaisuudestako? Onko K ja A ollu joskus kotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Onneksi olen lomalla, muuten jo potkut häämöttäis.
Mä olen onneksi sanomalla ja mulle maksetaan tästä. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Jo on outoa, kun sen on jo moni nähnyt ja miksi? Poisto paljastaa enemmän kuin itse postaus.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se ARE YOU? siis vastaus tuohon Käärijän You are my number 1, are you? vai mihin. Jos tuohon niin voi poikaparkaa, taitaa olla ihan mustis.
Kiitos piristyksestä. Veeti on taas vallannut ketjun.