Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku vitsi, Bojan on poistanut sen are you kommentin.. miksköhän 🙈 Sai liikaa tykkäyksiä tai sitten se oli vaan tarkoitettu Jerelle, ei muille. Varmaan poistaa kohta ton alkuperäisenkin kommentin.
Jo on outoa, kun sen on jo moni nähnyt ja miksi? Poisto paljastaa enemmän kuin itse postaus.
Ei ole poistanut.
Ja nyt mä taas näen sen are you kommentin. Mitä ihmettä 🙈😅
Sama kun tuuleen huutais mut älkää nyt helvetissä kommentoiko tonne ig:n mitän!!. Bojan parka jo pelästy ja poisti kommentin! Antakaa niile rauha muuten ne oikeesti pelästyy tätä hullutusta ja lopettaa pian koko keissin!!
Hyväähän suurin osa tarkoittaa mutta tämmöselle hunajakupille löytää monet myös ihan oikeet hullut jotka voi olla ihan ahdistavia stalkkerisekopäitä, todennäköisesti löytänyt jo.
Itse fanitan sata lasissa mut ihan yksikseni, en herranjumala kenellekään kehtaisi myöntää tätä fanitusta 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiku vitsi, Bojan on poistanut sen are you kommentin.. miksköhän 🙈 Sai liikaa tykkäyksiä tai sitten se oli vaan tarkoitettu Jerelle, ei muille. Varmaan poistaa kohta ton alkuperäisenkin kommentin.
Oliko se ARE YOU? siis vastaus tuohon Käärijän You are my number 1, are you? vai mihin. Jos tuohon niin voi poikaparkaa, taitaa olla ihan mustis.
Oli, juurikin siihen ja vitsi miten söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on menny päivä ihan vituralleen tän sekoilun takia täällä. Kohta menee firma alta jos tää meno jatkuu.
Sama täällä. Onneksi olen lomalla, muuten jo potkut häämöttäis.
Mä olen onneksi sanomalla ja mulle maksetaan tästä. 🙈
Modet joutuu mellastaa täällä kun palsta muuten kohta kuolee. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äähh ihanaa Bojan kommentoi Kääryleen kuvaa Instassa
Meghaninkin pitänyt käydä kuvaa kommentoimassa... Puhelimet kädessä altaalla?
Eipä siinä mitään, Käärijän valinta on. Jokainen voi toki olla siitä mitä mieltä haluaa. Jotenkin hänet tietäen odotin maanläheisempää valintaa. Ollaan samoilla nurkilla pyöritty nuoruudessa. Toki valinta nyt kertoo ihmisestä itsestäänkin jotain. Ei kukaan voi lopulta täysin tietää tai ymmärtää.
Ai samoilla nurkilla? Teoriani osoittui oikeaksi: tyttishullu on joku katkera exä
Prinssi Harryn ex? Vauuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri taitaa olla menossa Sloveniaan. Varmaan tarkoitti sitä.
Ehkä parempi niin, että Tyttis ei olisi jaloissa pyörimässä, vaikka Bojan itse mainitsi aikaisemmin Helsinkiin tulemisesta. Ja tuo Käärijän coming voi tarkoittaa menemistä tai tulemista,sitä ei koskaan tiedä.
Jos nyt älyää olla raahamatta sitä pimua mukanaan sinne, huoh. Tai et tää morsmaikuntekele ei sit itse tunge mukaan. Hyvin mahdollista, ettei raaski päästää Jereä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.
Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.
Tsot tsot!Tämä, popparit esiin, kohta pukkaa herjaa kunnolla. 😂🤡🍿
Mulla on tosi ilkeä huumorintaju ja löytäisin kyllä paljon osuvaa ja ikävää sanottavaa Meghanista, mutta herrasmiehenä olen hiljaa. Me shippaajat ollaan sen verta arvomme tuntevia ihmisiä, toisin kun missään muussa ketjussa täällä.
Nyt olet jo mies? 😂 Mene hoitoon hullu.
Älä vainoa ja herjaa yksityishenkilöitä.
Käärijäkään ei tykkäisi siitä.
*älkää vainotko ja herjatko. Monikossa.
Tosin mielestäni suurin osa näistä kommenteista ei sen tyylistä "herjaa" ole, että näppäimistö sauhuten pitäisi jotakin jätepuristin-kommentteja suoltaa. Menee jo vähän sairaan puolelle.
Sairasta meininkiä, Jere infantilisoidaan "gold digger-tyttöystävän" tossun alle viestittelemään salaa fanipoika Bojanille, nähdään paranoidisesti viesteissä merkityksiä ym...naisviha kukoistaa, oikeesti hävettää tämä viestiketju. Voiko näin kipeetä ollakaan? Miten kehtaatte vatkata aikuisten ihmisten yksityisasioita näin? Vaikka Jere on julkisuudenhahmo Käärijänä, ei se tarkoita että mitä vaan saa länkyttää ja rääppiä. Luulisi hänenkin ansaitsevan hieman kunnioitusta, mutta ei kovin kunnioittavalta vaikuta käytöksenne.
Mä oon kyllä samaa mieltä siitä, että vähän vois fanit miettiä, mitä kommenttikenttään kirjoittaa. Katsellaan hymyillen tästä sivusta heidän juttuaan ja eletään mukana. Mutta ei liian ahdistavasti suoraan heille.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt mä taas näen sen are you kommentin. Mitä ihmettä 🙈😅
Mun mielestä se näkyy siinä "esikatselutilassa" mutta ei sitten kun avaa sen kommenttikentän.
Mitä siellä kommenttikentässä sitten on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Onko ymmärtänyt oikein, että mukaan tarinaan on nyt tullut ankara Till setä ja taustalla pinnalle pyrkivä Meghan?
Tähän tarinaan on tullut ihan uutta draivia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri taitaa olla menossa Sloveniaan. Varmaan tarkoitti sitä.
Ehkä parempi niin, että Tyttis ei olisi jaloissa pyörimässä, vaikka Bojan itse mainitsi aikaisemmin Helsinkiin tulemisesta. Ja tuo Käärijän coming voi tarkoittaa menemistä tai tulemista,sitä ei koskaan tiedä.
Joo, voisi olla parempi niin, saisivat varmasti olla kahdestaan. Toisaalta, eikö Kärtsällä ole Tavastian keikka 10.6.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bojan on poistanut sen "Are you"-kommentin sieltä K:n Instasta..
Ei ole. On se siellä.
Siis mm. Tässä klipissä näkyy toi ARE YOU-vitsi jos on menny ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se ARE YOU? siis vastaus tuohon Käärijän You are my number 1, are you? vai mihin. Jos tuohon niin voi poikaparkaa, taitaa olla ihan mustis.
Olihan se. Voi pientä Bojan-parkaa. Epävarmuus koettelee, tiedettiinhän tää, ku Jere lähtee lomille sen ööö no sen yhden kanssa, nii paha mielihän siitä tulee Bojanille. Voi sitä höpönassua. Ottaisin ja rutistaisin ruttuun jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.
Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.
Tsot tsot!Moi M
En ole M, olen K.
Vai sittenkin F?
Mä olen sitten B, varattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsot tsot!Aika mielenkiintonen parisuhde, kun toinen yrittää väkisin piilotella sitä, niin sitten tunkee kommenttejaan ja naamansa esille. Somebody didn't get the memo.
Ainoa joka ei ole jotain tajunnut olet sinä. :D
Sori vaan, mutta ei kukaan väkisin mitään piilottele vaan sovittu juttu.Marieta?
Oho. Popparit esiin, mammat.
Otettu jo, julkkisnaishullu kuvittelee psykooseissaan taas keskustelavansa julkkiksen tyttöystävän kanssa. 😂😂🍿
Minä taas sairaseläkkeellä niin ei ole pelkoa. Onneksi olet lomalla, olen iloinen puolestasi!!!