Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4461/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.

Vierailija
4462/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelisin hyvin mielelläni kun Bojan puhuu tuhmia slovakiaksi matalalla äänellä....

Oon täysin samaa mieltä, mutta nauratti jostain syystä tämä. Antaisin ensimmäisen kerran mahdollisuuden äänikirjoille, jos lukisi tuolla tavalla alusta loppuun. Helvettiäkö mun tarvitsee ymmärtää mitään kielestä 😂

Bojanin ääni on kyllä hot.Mulle voisi puhua ihän mitä vaan ja kielenkin voisi valita itse,kaikki käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs nyt kun ne siellä tyttiksen kanssa lukee noita kommentteja ja nauraa räkäisesti. Nehän siis tosiaan on siellä yhdessä noita postailemassa...

Aika paskapäistä Käärijältä olis nauraa faneillensa.

Kuinka niin? Jokainen julkkis tietää, että suurin osa faneista on jotain mt-tapauksia ja on ihan yleinen asia nauraa niille. Ei kukaan pysty fanejaan valitsemaan.

Fanilla meni hiekkaa pil luun alanuolihyökkäyksestä päätellen. 😆

Vierailija
4464/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!

Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!

Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!

Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.

Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.

Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.

Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin

Samanlaiset meikit kuin Käärijällä.

Vierailija
4465/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs nyt kun ne siellä tyttiksen kanssa lukee noita kommentteja ja nauraa räkäisesti. Nehän siis tosiaan on siellä yhdessä noita postailemassa...

Kuinka niin? Jokainen julkkis tietää, että suurin osa faneista on jotain mt-tapauksia ja on ihan yleinen asia nauraa niille. Ei kukaan pysty fanejaan valitsemaan.

Mut vaikka sä ootkin mt-tapaus, ei se tarkoita et me muut oltas. Oot nyt ihan vaan rauhassa. Kaikki on hyvin.

Sunlaisista puhuttiin. 😂 mä en fanita ketään, sori. 😂

Vierailija
4466/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti kumpikaan naura faneilleen räkäisesti. Jerekin kiittelee fanejaa hyvin paljon keikoillaan ja suhtautuu nöyrästi saamaansa suosioon. Samoin Bojan. Luultavasti tykkäävät itsekin tästä jutusta, heillä bondaa hyvin ja he saavat tästä itsekin vähän pientä hauskuutta omaan elämäänsä. Ja lisäksi saavat taas huomion itseensä ja 7.6. eikö ollut se dublinin toinen keikka, jonne on vielä lippuja jäljellä? Pr-hommia sanoisin, mutta sellaisia, joista itsekin tykkäävät 😅 hehän ovat vähintään hyviä ystäviä. Luultavasti fanien, milloin häät jne. kommentteihin suhtautuvat ihan vaan hymyillen tai ns. Rakkaudella. Ei räkäisesti nauraen.

Vierailija
4467/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden julkkiksen ja se sanoi samaa. Aikuiset fanit poikkeuksetta creepyja tapauksia, on mielenterveyspotilaita ja jotain nepsyjä.

Ihania nää kommentit 😂 "Minäpä tunnen yhden julkkiksen!" Nyt on kuulkaa tietoa, hys hiljaa kaikki! Täällä on siis joku joka oikeesti tuntee julk-kik-sen!!!

Vierailija
4468/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.

Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.

Tsot tsot!

Vierailija
4469/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löytyy aito tyyppi hänelle. En siis väitä että olisi gold digger...

Vierailija
4470/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan superia olla keski-ikäinen fanityttö joka kirjoittaa päivässä tänne 300 viestiä faneistaan. 🙈 jos ihmettelette niin olen autisti, meillä on tapana fanittaa täysillä ja vielä aikuisiällä. 😅🥰

Mä oon varmaan kirjoittanut saman määrän tunnissa. Olen myös asperger. Ja tosifani.

Voiko olla, että tällainen fanikäytös tosiaan liittyy autisminkirjoon. Itsellä saattaa olla jotain Aspergerin suuntaan, mutta olen oppinut pärjäämään. Olen aina ihmetellyt sitä, että mulla on taipumus hurahtaa täysillä johonkin ilmiöön. En esimerkiksi fanita vuosikausia jotain samaa tyyppiä, vaan fanitukset tulee pyörremyrskyinä, jotka kestää aikansa. Lapsella on Asperger, joten miksei mulla.

Vierailija
4471/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.

Tsot tsot!

Moi M

Vierailija
4472/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsot tsot!

Tämä, popparit esiin, kohta pukkaa herjaa kunnolla. 😂🤡🍿

Vierailija
4473/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan superia olla keski-ikäinen fanityttö joka kirjoittaa päivässä tänne 300 viestiä faneistaan. 🙈 jos ihmettelette niin olen autisti, meillä on tapana fanittaa täysillä ja vielä aikuisiällä. 😅🥰

Mä oon varmaan kirjoittanut saman määrän tunnissa. Olen myös asperger. Ja tosifani.

Voiko olla, että tällainen fanikäytös tosiaan liittyy autisminkirjoon. Itsellä saattaa olla jotain Aspergerin suuntaan, mutta olen oppinut pärjäämään. Olen aina ihmetellyt sitä, että mulla on taipumus hurahtaa täysillä johonkin ilmiöön. En esimerkiksi fanita vuosikausia jotain samaa tyyppiä, vaan fanitukset tulee pyörremyrskyinä, jotka kestää aikansa. Lapsella on Asperger, joten miksei mulla.

Kyllä on asia niin.

Vierailija
4475/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo Joker Outilla keikka silloin 7.6, mut ehkä Jere menee sit sinne keikalle. Tavastian keikat on 9.6, ni hyvinhän se Dublinissa kerkeis piipahtaa.

Eiku,Bojan lentää keikan jälkeen Suomeen, jos ei koneesta myöhästy.

Vierailija
4476/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti löytyy aito tyyppi hänelle. En siis väitä että olisi gold digger...

On löytynyt jo, tukehdu kateuteesi. 🥰

Vierailija
4477/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Joker Outilla keikka silloin 7.6, mut ehkä Jere menee sit sinne keikalle. Tavastian keikat on 9.6, ni hyvinhän se Dublinissa kerkeis piipahtaa.

Kyllä, aikoo yöpyä Jannen talossa ja peuhata tekonurmella. 🥰

Vierailija
4478/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks mä nään Connorin piilottamassa B:n passin, ettei B ehtis kiiruhtamaan K:n luokse? 🤭

Vierailija
4479/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On löytynyt jo, tukehdu kateuteesi. 🥰

suomenvenakot nautiskelee... 

Vierailija
4480/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä yli 700 kommenttia tohon K:n Instaan tullut. Ihmiset on aivan sekasin.

Ketju on lukittu.