Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.
Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.
Tsot tsot!Moi M
En ole M, olen K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuo Meghan on niin nolo. Raukka haluaisi julkisuuteen, mutta Käärijä ei anna lupaa.
Toivottavasti löytyy aito tyyppi hänelle. En siis väitä että olisi gold digger...
On löytynyt jo, tukehdu kateuteesi. 🥰
Ei kannata lukea näitä, tulee vain paha mieli. Nauti lomasta ja laita puhelin pois!
Ota lääkkeesi, niin ei tarvitse kirjoitella. Mene ulos nauttimaan päivästä, se on sulle parasta terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löytyy aito tyyppi hänelle. En siis väitä että olisi gold digger...
En väitä, mutta sanon kuitenkin. Lopeta yksityishenkilöiden haukkuminen ja herjaaminen, v i t u n hullu.
Hei me ollaan täällä myös kaikki yksityishenkilöitä. Aika ikävästi sanottu toi v i t u n hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullulla nousee narsistinen raivo ja nyt käy jo käärijän tyttöystävän kimppuun, jota kutsuu toisen kadehtimansa naisen nimellä.
Tsot tsot!Moi M
En ole M, olen K.
Vai sittenkin F?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!
Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!
Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!
Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.
Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.
Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.
Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin
Samanlaiset meikit kuin Käärijällä.
Kohta B alkaa meikatakin muissakin yhteyksissä. Pitäisiköhän tyyliäkin sitten muuttaa vähemmän klassiseksi🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsot tsot!Moi M
En ole M, olen K.
Vai sittenkin F?
Mä olen B. Ihana ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tipuin tähän kaninkoloon reilu viikko sitten ja kyllä K&B on pelastanut mun elämän!
Elämässä on vielä hyvää ja kaunista ja ihanaa ja romantiikkaa jäljellä! Vaikka ei olisikaan totta niin silti!
Itse B on ihan liian feminiininen ja kaunispoika mun makuun, K on kyllä superhottis mut en kyllä silti hänestä näe eroottisia unia, enkä haaveile hänestä. Yhdessä ovat niin ihania että olen ihan addikti!!
Jotain aitoa tykkäämistä tässä on. Pakko olla. Ihan sama missä mielessä, ei mulle mitään väliä.
Samaa Ihanaa sykähdyttävää fiilistä oli esim. Elokuvassa Holiday ja jälkikäteen tuli ilmi että Judella ja Diazilla oli aito suhdeseikkailu siinä samalla.
Kyllähän me ihmiset ollaan isolta osata ohjelmoitu niin että tunnistetaan kun on kyse näyttelystä tai aidosta tunteesta. Ohan se tärkeä taito evolutiivisesti ihan parinmuodostuksenkin kannalta. Näin ainakin haluan uskoa.
Tässä maskuliinisempaa Bojania sulle jos vaikka saataisiin sinutkin aivopestyä Bojan-leiriin
Samanlaiset meikit kuin Käärijällä.
Kohta B alkaa meikatakin muissakin yhteyksissä. Pitäisiköhän tyyliäkin sitten muuttaa vähemmän klassiseksi🤔
Sama tyyli kuin sulla olisi paras. 😂
Ei nyt varsinaisesti mikään match made in heaven ole K ja M kuitenkaan. Et älkää huoliko.
Mun mielestä Bojan on poistanut sen "Are you"-kommentin sieltä K:n Instasta..
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on kadonnut sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Till tullut tänne viedäkseen Käärijän mennessään? Vie mukanaan ja pitää maskottina. No onneks ei oo Kärtsyli kotona huh.
Onneksi niin, ei pääse iso paha Till-setä testaamaan niitä välineitään meidän pikku Kärtsyyn. Jos niitä on vielä säkkikaupalla, niin Kärtsy ei ehdi tapaamaan Bojania ennen joulua.
Hetkellinen ketjussa sivujuonne nro 715 ketjussa, jota I didn't see it coming eilen... Kolmiodraama, kun Till tuleekin käymään Helsingissä, mitä käy Bojanille ja suunnitellulle vierailulle!
Kiitos teille nauruista taas!;D
B ja K makoilee formula lakanoissa Salkkareita katsoen, kunnes joku potkaisee oven rikki ja astuu sisälle varmoin askelein, kantaen samalla isoja säkkejä. Kun tulija nostaa katseensa, B ja K näkevät, että se on iso paha Till-setä. B ja K järkyttyvät hiukan, kun Till kaataa säkkien sisällöt lattialle. B ja K raasut, he eivät vielä ymmärrä, että iso paha Till-setä on tullut jäädäkseen.
(Joo ja tiedän kyllä, ettei musta tule ikinä kirjailijaa.🤣)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On löytynyt jo, tukehdu kateuteesi. 🥰
Ei kannata lukea näitä, tulee vain paha mieli. Nauti lomasta ja laita puhelin pois!
Ota lääkkeesi, niin ei tarvitse kirjoitella. Mene ulos nauttimaan päivästä, se on sulle parasta terapiaa.
No nyt on fiilistelyä parhaimmillaan, ketjun nimen mukaisesti :D
Aika monen kannattais mennä ulos nauttimaan päivästä, niiden myös joilla näin tunteisiin menee. Kauhee ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on kadonnut sieltä.
Ihanaa kun kyttäät online ja raportoit. 😍
Mulla on kyllä sellainen tunne että Kärtsäri ei jotenkaan oo vielä tajunnut että hänellä on yli puoli miljoonaa seuraajaa Instassa..ja .ei hänen oikein ehkä pitäis tonne mitään tuollaisia kommentteja laittaa Bojanille tms...mun mielestä Bojan taas on oikeasti jotenkin sekaisin tästä..
Vierailija kirjoitti:
Ei kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsot tsot!
Aika mielenkiintonen parisuhde, kun toinen yrittää väkisin piilotella sitä, niin sitten tunkee kommenttejaan ja naamansa esille. Somebody didn't get the memo.
Vierailija kirjoitti:
[
quote=Vierailija]Mun mielestä Bojan on poistanut sen "Are you"-kommentin sieltä K:n Instasta..
Ei kai.
Eikä muuten oo. Siellä on.
Kyllä se kommentti siellä vielä on. 927 tykkäystä
Vierailija kirjoitti:
Kärtsäri taitaa olla menossa Sloveniaan. Varmaan tarkoitti sitä.
Ehkä parempi niin, että Tyttis ei olisi jaloissa pyörimässä, vaikka Bojan itse mainitsi aikaisemmin Helsinkiin tulemisesta. Ja tuo Käärijän coming voi tarkoittaa menemistä tai tulemista,sitä ei koskaan tiedä.