Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
4441/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äähh ihanaa Bojan kommentoi Kääryleen kuvaa Instassa

Meghaninkin pitänyt käydä kuvaa kommentoimassa... Puhelimet kädessä altaalla?

Eipä siinä mitään, Käärijän valinta on. Jokainen voi toki olla siitä mitä mieltä haluaa. Jotenkin hänet tietäen odotin maanläheisempää valintaa. Ollaan samoilla nurkilla pyöritty nuoruudessa.  Toki valinta nyt kertoo ihmisestä itsestäänkin jotain. Ei kukaan voi lopulta täysin tietää tai ymmärtää. 

Ja vielä ihan turha kommentti, mutta piti hänenkin käydä ilmoittamassa, että täällä ollaan!

Reviiriä pitää merkata 👉🐸

Jos se ois ihan varma asemastaan, tarvisiko tollasta tehä?

Ei.

Vierailija
4442/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan superia olla keski-ikäinen fanityttö joka kirjoittaa päivässä tänne 300 viestiä faneistaan. 🙈 jos ihmettelette niin olen autisti, meillä on tapana fanittaa täysillä ja vielä aikuisiällä. 😅🥰

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli iski palstalle ja tästä tuli lukukelvoton jälleen. Kuten ketjussa on sanottu, tässä ketjussa ilkeyttä ja alatyylisimmät kommentit levittävät lähinnä vain trollit.  

dont feed the troll jne

Niinpä, mautonta puhua itselle tuntemattomista julkkiksista leimaten heidät homoiksi. Ja vetää tyttöystävät mukaan typeriin juttuihin.

Vierailija
4444/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin myös ettei B:n ja K:n postauksiin ja kommentteihin tulisi shippailua. Se voi alkaa ahdistaa miehiä liikaa ja lopputuloksena voisivat tämänkaltaiset harmittomat heitot jäädä heiltä tekemättä. Ja sitähän me ei tosiaankaan haluta! Jotkut sydämet menee hyvin, mutta pelkään, että noi jotkut kommentit pistää miettimään, kirjoittaako jatkossa enää mitään julkisesti. Sehän me tiedetään että yksityisesti viestittely käy kuumana, mutta kylläpä piristi nää pari julkista 😍

No tää! Ja muutenkin, c´mon, miksi heittää jotain tollasta läppää artistien instassa. Toi on yhtä kiusallista kuin lapsena se noniiin huomenna mennään pussauskoppiin-heitot.

Shippausta voi harrastaa muuallakin ja antaa heille tilaa ;)

Vierailija
4445/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli iski palstalle ja tästä tuli lukukelvoton jälleen. Kuten ketjussa on sanottu, tässä ketjussa ilkeyttä ja alatyylisimmät kommentit levittävät lähinnä vain trollit.  

dont feed the troll jne

Oletko vajaa, koko ketjuhan on trollausta alusta loppuun. 😂 vai ihan tosissasiko sinä juttujasi kirjoittelet? No me muut ei oteta ihan niin tosissaan 😂

Vierailija
4446/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin myös ettei B:n ja K:n postauksiin ja kommentteihin tulisi shippailua. Se voi alkaa ahdistaa miehiä liikaa ja lopputuloksena voisivat tämänkaltaiset harmittomat heitot jäädä heiltä tekemättä. Ja sitähän me ei tosiaankaan haluta! Jotkut sydämet menee hyvin, mutta pelkään, että noi jotkut kommentit pistää miettimään, kirjoittaako jatkossa enää mitään julkisesti. Sehän me tiedetään että yksityisesti viestittely käy kuumana, mutta kylläpä piristi nää pari julkista 😍

Kyllä ne tietää mitä tekevät. Kaikki meni sekasin tämmösestä parista sanasta, he tiesi tasan tarkkaan mihin kultasuoneen keppinsä iskevät. Ja ihan hyvä vaan meille.

Vierailija
4447/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dont feed the troll jne

Niinpä, mautonta puhua itselle tuntemattomista julkkiksista leimaten heidät homoiksi. Ja vetää tyttöystävät mukaan typeriin juttuihin.

Tämä on FANFIC ketju ketään ei ole tarkoitus leimata homoksi vaan tämä on kuvitteellista. Eikä monessa kommentissa edes puhuta shippauksesta vaan keskustellaan niitä näitä artistien kuulumisista ynnä muuta.

täällä on monta monituista kertaa sanottu että älkää vetäkö sitä tyttöystävää mukaan.

Sille ei voi mitään jos joku ei erota fiktion ja faktan rajaa.

Vierailija
4448/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippausta ja erityisesti slashia (seksuaalista mies/mies ficciä, myös fiktiivistä) oli jo paljon mun nuoruudessa ysärin ja 2000-luvun vaihteessa, meno täällä on aika kevyttä verrattuna siihen mitä joskus on näissä piireissä tullut vastaan, ja parempi näin koska julkinen foorumi. Jostain syystä slash on aina ollut erityisesti (hetero) tyttöjen ja naisten harrastus.

Käärijän ja Bojanin välillä selkeästi on kemiaa ja ihastusta mutta tämä voi hyvinkin olla ihan kaverillista. Itse ollut myös mukana kansainvälisissä nuorten/nuorten aikuisten prokkiksissa ulkomailla ja sanoisin että niissä kuplissa tällaista tapahtuu useinkin, myös itselleni. Joskus tulee vaan hyvä tyyppi vastaan, jonka kanssa kemiat kohtaa täysin ja siitä pitää vaan nauttia! Joskus tämä ollut 100% kaverillista, joskus ollut myös enemmän tunnetta mukana.

Vierailija
4449/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän trollauksena sitä että tullaan haukkumaan muita kirjoittelijoita

Vierailija
4450/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs nyt kun ne siellä tyttiksen kanssa lukee noita kommentteja ja nauraa räkäisesti. Nehän siis tosiaan on siellä yhdessä noita postailemassa...

Aika paskapäistä Käärijältä olis nauraa faneillensa.

Vierailija
4451/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan superia olla keski-ikäinen fanityttö joka kirjoittaa päivässä tänne 300 viestiä faneistaan. 🙈 jos ihmettelette niin olen autisti, meillä on tapana fanittaa täysillä ja vielä aikuisiällä. 😅🥰

Mä oon varmaan kirjoittanut saman määrän tunnissa. Olen myös asperger. Ja tosifani.

Vierailija
4452/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noi niin tietää mitä ne tekee.. ihan tahallaan jatkaa tota hommaa. Mutta siinä on Käärijän kommentti 7.6 coming...??

Joo ei nyt ota selvää Kärtsän englannista tarkoittaako se, että Käärijä menee Sloveniaan vai Bojan tulee Suomeen silloin? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä, mutta joka tapauksessa can't wait.

Ehkä tulevat molemmat silloin, tirsk tirsk.

Tule sinä niiden puolesta ja monta kertaa. 🥰

Ihanata, ihanata, läski lätisee. 🥰

Koko ajan tässä samalla räplään jalkoväliä sillin hajuisilla käsillä kun selaan niiden instoja ja kirjoitan tänne. Uuuh.

Minä myös, olen superfani. Joka ilta ajattelen kärtsää ja bojaa ja unnutan. Ihanaa lukea näitä ja huomata etten ole yksin. 😍

Sama, nyt laitetaan läski lätisemään, mä en pysty ottaa iltaan, pakko laittaa kädet housuihin nyt!!! Ooooooh!! Ikinä en ole saanut yhtä hyviä orkkuja, kun miettimällä kärtsää ja bojania yhdessä. Ihanata. 🥰😍

Ysiluokkalaisella tunnit loppui jo tältä päivää? Ylilaudalta tulit mukaan ilostuttamaan menoa?

Vierailija
4453/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

dont feed the troll jne

Tämä on FANFIC ketju ketään ei ole tarkoitus leimata homoksi vaan tämä on kuvitteellista. Eikä monessa kommentissa edes puhuta shippauksesta vaan keskustellaan niitä näitä artistien kuulumisista ynnä muuta.

täällä on monta monituista kertaa sanottu että älkää vetäkö sitä tyttöystävää mukaan.

Sille ei voi mitään jos joku ei erota fiktion ja faktan rajaa.

Fanfic? Ihanaa, että täällä on jotain 15v tytyjäkin kirjoittamassa. :D

Vierailija
4454/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa noloja spämmijöitä tuolla K:n kuvassa. Antaisi nyt b:n ja k:n jutella rauhassa ja voidaan hiljaa fiilistellä vierestä. Sydämiä saa laittaa, mutta miksi muiden pitää mennä sinne kommentteihin kommentoimaan, niin että ne joutuu lopettamaan keskustelun 😔

Vierailija
4455/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt ne viestittelee K:n uuden ig-kuvan alla!

Voi toi Bojanin giffi, oikein sydäntä särkee 😢 onneks Kärtsä lohduttaa, ja sanoo et B on aina sen number 1.

Aww siis tää on niin ihanaa etten kestä!!! Siis iih viekö ne meitä ihan ku pässejä narussa vai mitä tässä tapahtuu! Toi B:n laittama giffi, en kestä voi pikku kultaa.. ja K lohduttaa että oot aina ykkönen. Ja 7.6. Sit Suomeen eikö?! Ette kyllä ikinä uskoisi mun ammattia ja ikää hahaha. Tää saa mun sydämen sykkimään kuin nuorena ja samalla tulee ihan hirveä ikävä omaa nuoruutta. Ollapa nuori ja tuntea rakkauden tuskallinen pisto. Tässä saa ihanasti elää heidän kauttaan omiakin vaiheitaan ja onhan tää nyt someaikakaudalla ihan 2.0 touhua tää fanitus. Tai no 10.0.

Niinpä, ettekä munkaan ikää ja ammattia arvais :D. Mutta tosiaan, viekö ne vaan meitä kun pässiä narussa, tietävät kyllä ihan tasan tarkkaan mitkä reaktiot on tollasiin kommentteihin, en nyt näe että tota muussa mielessä tehdään. Mutta kyllähän toi nyt ainakin sen todistaa että viestittelyä on kahden kesken, kun aikataulut sovittu yms. Ja mä luulen että mulle tää on ennenkaikkea todellisuuspakoa ja sellaista tunnetta siitä, että jospa itse joskus ois vielä ihastunut tms. 

Vierailija
4456/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noi niin tietää mitä ne tekee.. ihan tahallaan jatkaa tota hommaa. Mutta siinä on Käärijän kommentti 7.6 coming...??

Joo ei nyt ota selvää Kärtsän englannista tarkoittaako se, että Käärijä menee Sloveniaan vai Bojan tulee Suomeen silloin? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä, mutta joka tapauksessa can't wait.

Ehkä tulevat molemmat silloin, tirsk tirsk.

Tule sinä niiden puolesta ja monta kertaa. 🥰

Ihanata, ihanata, läski lätisee. 🥰

Koko ajan tässä samalla räplään jalkoväliä sillin hajuisilla käsillä kun selaan niiden instoja ja kirjoitan tänne. Uuuh.

Minä myös, olen superfani. Joka ilta ajattelen kärtsää ja bojaa ja unnutan. Ihanaa lukea näitä ja huomata etten ole yksin. 😍

Sama, nyt laitetaan läski lätisemään, mä en pysty ottaa iltaan, pakko laittaa kädet housuihin nyt!!! Ooooooh!! Ikinä en ole saanut yhtä hyviä orkkuja, kun miettimällä kärtsää ja bojania yhdessä. Ihanata. 🥰😍

Ysiluokkalaisella tunnit loppui jo tältä päivää? Ylilaudalta tulit mukaan ilostuttamaan menoa?

Olen keski-ikäinen täti kylläkin. Älä pilkkaa muita kirjoittajia.

Vierailija
4457/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikääs nyt kun ne siellä tyttiksen kanssa lukee noita kommentteja ja nauraa räkäisesti. Nehän siis tosiaan on siellä yhdessä noita postailemassa...

Kuinka niin? Jokainen julkkis tietää, että suurin osa faneista on jotain mt-tapauksia ja on ihan yleinen asia nauraa niille. Ei kukaan pysty fanejaan valitsemaan.

Vierailija
4458/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavan kuuloinen loma.

Vierailija
4459/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Jokainen julkkis tietää, että suurin osa faneista on jotain mt-tapauksia ja on ihan yleinen asia nauraa niille. Ei kukaan pysty fanejaan valitsemaan.

Mut vaikka sä ootkin mt-tapaus, ei se tarkoita et me muut oltas. Oot nyt ihan vaan rauhassa. Kaikki on hyvin.

Vierailija
4460/123801 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden julkkiksen ja se sanoi samaa. Aikuiset fanit poikkeuksetta creepyja tapauksia, on mielenterveyspotilaita ja jotain nepsyjä.

Ketju on lukittu.