Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ollappa itse nuorempi, ois ihana fanittaa ihan kunnolla Käärijää ja miksei Bojaniakin. Nyt pitää yrittää pitää vähän matalampaa profiilia.
Tää pelotti mua ajatuksena kun olin "vähän turhan fiiliksissä" fiiliksissä K:n keikalla tänä keväänä, eturivissä tietysti. 30+ ja mietin että viimeisiä viedään 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noi niin tietää mitä ne tekee.. ihan tahallaan jatkaa tota hommaa. Mutta siinä on Käärijän kommentti 7.6 coming...??
Joo ei nyt ota selvää Kärtsän englannista tarkoittaako se, että Käärijä menee Sloveniaan vai Bojan tulee Suomeen silloin? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä, mutta joka tapauksessa can't wait.
Ehkä tulevat molemmat silloin, tirsk tirsk.
Tule sinä niiden puolesta ja monta kertaa. 🥰
Ihanata, ihanata, läski lätisee. 🥰
Joo Joker Outilla keikka silloin 7.6, mut ehkä Jere menee sit sinne keikalle. Tavastian keikat on 9.6, ni hyvinhän se Dublinissa kerkeis piipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelisin hyvin mielelläni kun Bojan puhuu tuhmia slovakiaksi matalalla äänellä....
Oon täysin samaa mieltä, mutta nauratti jostain syystä tämä. Antaisin ensimmäisen kerran mahdollisuuden äänikirjoille, jos lukisi tuolla tavalla alusta loppuun. Helvettiäkö mun tarvitsee ymmärtää mitään kielestä 😂
Laittakaa joku Gregorille viestiä että pyytää Bojania tekemään asmr-videoon!!!!
Miettikääs nyt kun ne siellä tyttiksen kanssa lukee noita kommentteja ja nauraa räkäisesti. Nehän siis tosiaan on siellä yhdessä noita postailemassa...
Jaaha, koulut loppui ja taso laskee. Täytyy tulla illalla takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äähh ihanaa Bojan kommentoi Kääryleen kuvaa Instassa
Meghaninkin pitänyt käydä kuvaa kommentoimassa... Puhelimet kädessä altaalla?
Eipä siinä mitään, Käärijän valinta on. Jokainen voi toki olla siitä mitä mieltä haluaa. Jotenkin hänet tietäen odotin maanläheisempää valintaa. Ollaan samoilla nurkilla pyöritty nuoruudessa. Toki valinta nyt kertoo ihmisestä itsestäänkin jotain. Ei kukaan voi lopulta täysin tietää tai ymmärtää.
Ja vielä ihan turha kommentti, mutta piti hänenkin käydä ilmoittamassa, että täällä ollaan!
Reviiriä pitää merkata 👉🐸
Jos se ois ihan varma asemastaan, tarvisiko tollasta tehä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äähh ihanaa Bojan kommentoi Kääryleen kuvaa Instassa
Meghaninkin pitänyt käydä kuvaa kommentoimassa... Puhelimet kädessä altaalla?
Eipä siinä mitään, Käärijän valinta on. Jokainen voi toki olla siitä mitä mieltä haluaa. Jotenkin hänet tietäen odotin maanläheisempää valintaa. Ollaan samoilla nurkilla pyöritty nuoruudessa. Toki valinta nyt kertoo ihmisestä itsestäänkin jotain. Ei kukaan voi lopulta täysin tietää tai ymmärtää.
Ai samoilla nurkilla? Teoriani osoittui oikeaksi: tyttishullu on joku katkera exä
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, koulut loppui ja taso laskee. Täytyy tulla illalla takas.
Hyvä, käyt vaikka täti lenkillä, ettet istu koko päivää päätelaitteen edessä. Ei tee sun kropalle tai sun pääkopalle hyvää. Morjes!
Katsotaan pystytkö olla 5 vai 10 min poissa. :D
Vierailija kirjoitti:
No nyt! AV:n savumerkit Melediiveille meni taas perille 🤩 K ja B keskustelee uuden IG kuvan kommenteis, B laittoi GIFfiä ja K sanoo et tulossa 7.6. 😭
7.6 on keskiviikko ja Tavastian keikat ovat pe/la 9-10.6 Joten olis ihanaa, jos nappaisi Bojanin lavalle kanssaan.
ÄÄÄÄK MÄ EN KESTÄ JEREN INSTAKUVAN KOMMENTTIKENTTÄÄ. Voiks joku kertoo, mitä tapahtuu 7.6.? Jere menee kattoo jokeroutin keikkaa? Bojan lentää keikan jälkeen illalla Suomeen? Ihanaa, story jatkuu vaaan... 🥰🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelisin hyvin mielelläni kun Bojan puhuu tuhmia slovakiaksi matalalla äänellä....
Oon täysin samaa mieltä, mutta nauratti jostain syystä tämä. Antaisin ensimmäisen kerran mahdollisuuden äänikirjoille, jos lukisi tuolla tavalla alusta loppuun. Helvettiäkö mun tarvitsee ymmärtää mitään kielestä 😂
Laittakaa joku Gregorille viestiä että pyytää Bojania tekemään asmr-videoon!!!!
Mikset itse laita!!!! Jotain oma-aloitteisuutta hei vähän nyt!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ne viestittelee K:n uuden ig-kuvan alla!
Voi toi Bojanin giffi, oikein sydäntä särkee 😢 onneks Kärtsä lohduttaa, ja sanoo et B on aina sen number 1.
Aww siis tää on niin ihanaa etten kestä!!! Siis iih viekö ne meitä ihan ku pässejä narussa vai mitä tässä tapahtuu! Toi B:n laittama giffi, en kestä voi pikku kultaa.. ja K lohduttaa että oot aina ykkönen. Ja 7.6. Sit Suomeen eikö?! Ette kyllä ikinä uskoisi mun ammattia ja ikää hahaha. Tää saa mun sydämen sykkimään kuin nuorena ja samalla tulee ihan hirveä ikävä omaa nuoruutta. Ollapa nuori ja tuntea rakkauden tuskallinen pisto. Tässä saa ihanasti elää heidän kauttaan omiakin vaiheitaan ja onhan tää nyt someaikakaudalla ihan 2.0 touhua tää fanitus. Tai no 10.0.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt kun ne siellä tyttiksen kanssa lukee noita kommentteja ja nauraa räkäisesti. Nehän siis tosiaan on siellä yhdessä noita postailemassa...
Tää kun selviää ns suurelle fanityttö/poikakunnalle..
Toivottavasti Till Lindemann tulee paluulennolla samaan hotelliin ja antaa tolle sydämilläleikkijäpojalle isällisesti raippaa!
Mä toivoisin myös ettei B:n ja K:n postauksiin ja kommentteihin tulisi shippailua. Se voi alkaa ahdistaa miehiä liikaa ja lopputuloksena voisivat tämänkaltaiset harmittomat heitot jäädä heiltä tekemättä. Ja sitähän me ei tosiaankaan haluta! Jotkut sydämet menee hyvin, mutta pelkään, että noi jotkut kommentit pistää miettimään, kirjoittaako jatkossa enää mitään julkisesti. Sehän me tiedetään että yksityisesti viestittely käy kuumana, mutta kylläpä piristi nää pari julkista 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noi niin tietää mitä ne tekee.. ihan tahallaan jatkaa tota hommaa. Mutta siinä on Käärijän kommentti 7.6 coming...??
Joo ei nyt ota selvää Kärtsän englannista tarkoittaako se, että Käärijä menee Sloveniaan vai Bojan tulee Suomeen silloin? Jotenkin veikkaan jälkimmäistä, mutta joka tapauksessa can't wait.
Ehkä tulevat molemmat silloin, tirsk tirsk.
Tule sinä niiden puolesta ja monta kertaa. 🥰
Ihanata, ihanata, läski lätisee. 🥰Koko ajan tässä samalla räplään jalkoväliä sillin hajuisilla käsillä kun selaan niiden instoja ja kirjoitan tänne. Uuuh.
Minä myös, olen superfani. Joka ilta ajattelen kärtsää ja bojaa ja unnutan. Ihanaa lukea näitä ja huomata etten ole yksin. 😍
Trolli iski palstalle ja tästä tuli lukukelvoton jälleen. Kuten ketjussa on sanottu, tässä ketjussa ilkeyttä ja alatyylisimmät kommentit levittävät lähinnä vain trollit.
dont feed the troll jne
Kärtsäri taitaa olla menossa Sloveniaan. Varmaan tarkoitti sitä.
Blaa,blaa,blaa!
On mullakin ollut monta poikkista elämän aikana mutta joo semmosta tajunnanräjyttävää vaan kerran. Seksi on vaan seksiä. Tottakai K:lla on tyttis, kuuluu juttuun että on joku kainalo olemassa ei tartte hieroa naamaan sitä silti.
K ja B yhdistää musiikki ja musiikki on monella lailla tunteiden tulkki. Lisäksi vanha sanonta "sen kenet saa, sen hylkää ja unohtaa, sitä ketä EI saa sitä aina salaisesti halajaa" pitää monesti paikkansa.
K ja B ihania ovat
Reviiriä pitää merkata 👉🐸