Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n ihanaa aistillista seksikkyyttä ja tyyliä 😉
Kyllä kalsareiden mainostamisesta on vielä matkaa p*rsp*no simulaatioon. 😉
Eikös täällä todettu, että housujen availukin on karseaa ja mautonta. :)
Ilmeisestisesti karseaa ja mautonta K:lle, mutta ei Janille, jonka kohdalla se on aistillista seksikkyyttä.
K hoiti muuten (olikohan Porvoon keikalla?) tosi hyvin sen yleisöstä tulleen 'housut pois' pyynnön.
K:n aistillisesta seksikkyydestä ollaan saatu nauttia kuvakaupalla.Porin keikalla yleisö huusi "housut pois".
Kärtsä tuli lavan reunalle ja avasi ylimmän napin housuistaan.
Porukat riehuivat.
Kärtsä meni puihin ja kääntyi pois.
Sanoi samalla, että mulla on niin pienikin.
Yleisöstä kuului naisen äänellä "höpö höpö"
Jäipä nakuttanaan, että varmasti jossain K18 keikalla byysat lähtee.
Sitä odotellessa.Se nyt vielä puuttuis, jos se ottaisi housut pois, kun yleisö huutais. Ois se pelkkä sirkuspellen rooli sinetöity. Kaus ois tultu siitä, kun aloin fanittaa hänrä Bojanin ihanana kultana.
Miksi ottaisi housut pois. En usko, että ottaa keikalla housunsa pois vaikka yleisö niin huutaisi. Paidattomana on alkanut riehua jo nuorena Käärijänä ihan siitä syystä, että esiintyessä tuli paita päällä kuuma.
Eikö se ole ihan luontevaa, että jos paita riisutaan, niin myös housut lähtee.
Siis se ulkohousujen riisuminen on taidetta.
Se on hitaasti käyvää esitystä ja K18.
Olen nähnyt montakertaa. En siis käärijän esittämänä.
On sellaiset housut jalassa, jotka lähtevät yhdellä kiskaisulla pois.
Tottakai jää alkkarit tai vitsinä shortsit jalkaan.
Käärijä sanoi, että hän on odottanut, koska porukat huutaa sen housut pois.
Siinä mielessä hän meni puihin.
Pitää viedä seuraavalle keikalle tolppakengät fanilahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026 Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D
K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.
Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.
Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.
Minä en järkyttynyt, tietyllä tapaa ne on kiihottavia. Olen silti sitä mieltä, että tuollaisia voi maalata vaikka omaksi iloksi, ihan kaikkea ei tarvitse netissä muille jakaa. Taide ja erotiikka ovat ihania asioita, mutta pohdin vaan, että voiko taiteen varjolla julkaista mitä vain? Jos siinä yhdessä kuvassa olisi vaikka Orpo ja Slovenian pääministeri, niin eikö siitä olisi noussut jo suuri kohu?
En näe näissä kuvissa mitään pahaa. Mun raja menee siinä, että jollain deep fake-ohjelmalla luotaisiin todellisen näköistä materiaalia jossa kaksi elossa olevaa henkilöä touhuisivat. Olen kai liian moderni.
Ei ne muut kuvat, mutta se yksi, missä B:llä oli suussa Jeren yksityishenkilö. Ehkä tässä on myös se, että B on taas laitettu siihen alisteiseen rooliin.
Mä oon nähnyt kyllä kuvan, jossa roolit toisinpäin, kun mä vielä ihmettelin, että mites on nyt näin päin laitettu. Jokaiselle jotain näköjään. Näkispä mun poika, mitä mamma täällä kirjoittelee.
Mullakin on välillä vähän outo olo että satans mitä oikein kirjoittelen täällä kun olen sentään äiti-ihminen :D
Luin näitä sohvalla ja poika vieressä ja se vilkaisi puhelinta- tuli kiire laittaa pois..
Mulla kerran poika käveli ohi kun olin vaihteeksi sohvaan ja puhelimeen liimautuneena, ehti nähdä mitä lueskelen ja sanoi että hööhöö mikä vauva. Selittelin vain että täällä on kaikenlaisista aiheista mielenkiintoista keskustelua. Öh. 😀 No tottahan se on.
Tosta Alessandra kosinnasta ja Bojanin pussailuista fanien kanssa saisi hyvän fanficin kirjoitettua, missä K ja J eroaisi, mustasukkaisuuksien puuskissa toilailis ja sit joku ystävällinen sielu toisi ne takaisin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painiottelun tilanne? kumpi on gallupissa voitolla? :D Itse äänestin B:tä.. jotnein hän vaikuttaa voimakkaalta ja on pidempi.. Mutta voisin kuvitella, että hän antaisi K:n voittaa, kun toinen oikeasti yrittää, ja on kilpailuhenkisempi :D
Tasaväkistä on tällä hetkellä:
ylös 21 B
alas 23 K
Kovaa vääntöä painimatsissa. B:ltä on jo paita lähteny, K:lla valuu housut. Hikisinä vääntävät, välillä B alla ja välillä K alla. Ovat jo hikisiä ja väsyneitä, kädet toistensa ympärillä tiukassa puristuksessa...kumpikaan ei suostu antamaan periksi...
ylös 27 B
alas 27 K
Voisiko tämän matsin tulos olla selvä ennen kello 23? Vai pitääkö matsia miettiä koko yö?
Tulos tulee viimesitään vähän ennen klo23. Yöllä ei kommentteja laittaa.
Mutta matsia aion miettiä koko yön :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n eilinen keikkapaikka näytti kammottavalta. Juuri tuollaiset paikat ovat kuumia jo pelkästään ihmismassan pakkauduttua tilaan. Keikalla yleisesti tulee varmasti jollakin tasolla biletettyä ja laulettua mukana. Äkkiäkös siinä tulee tuplakuuma ja happi alkaa loppumaan. En ylläty jos pyörtyneitä olisi. Vuosien keikkakokemuksilla eri paikoissa. Kesällä festivaalien teltat ovat pahimpia. Ihan järkyttäviä saunoja suorastaan. Nostan hattua artisteille jotka vieläpä hyppii ja pomppii lavavalojen loisteessa.
Kärtsärillä on tainnut sähköt jo kerran keikoilla mennä. Tämäkin on tullut koettua sekä palohälytys. Kerran tanssilavan keikalla (Antti Tuisku) oli sen verran kova basso, että ekassa biisissä oli kuulemma alkanut pihalla olleiden autojen varashälyttimet soimaan. Kaikenlaista sitä voi keikoilla tapahtua. Tekniikka voi pettää ja jne.
Mikähän oli paikan kapasiteetti? Näin sitä livenä hieman, ja tuli sellainen hämyinen tunnelma läpi videosta.. Siinä keikkakuvassakin ei näyttänyt isolta tilalta, mutta muuta sata ihmistä sinne oltiin varmaan pakattu :O
Mä näin jossain et sinne ois mahtunu 700.
Oho! se tila ja ihmismäärä näytti mun silmään paljon pienemmiltä, mutta en kauheesti ole keikoilla ravannut :D
Suunnilleen Tavastian verran vetää siis. Ei kai Tavastialla ole tuollaista?? On sekin niin ikivanha läävä mut toivottavasti ilmastointi pelaa.. no Turussa ainakin fasiliteetit kunnossa.
Oon kerran aiemmin käyny Tavastialla, mut siitä on ikuisuus eikä se ollu silloin ees täyteen pakattu ni miettiny itekin sitä et läkähtyyköhän sinne.
On Tavastialla yleensä törkeän kuuma. Älkää kuitenkaan pyörtyilkö. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää superfani on ilmeisesti se joka ekalla tavastia keikalla oli eturivissä ja sit tokalla ohitti kaikki jonottajat ja meni taas eturiviin?
Miten voi olla että toi sallittiin[/quote/
Kuopiossa kyseli eturivistä monellako keikalla ollut ja vastaus oli silloin 27. Eikös tällä pitänyt olla pari lastakin?
Tää kommentti oli sille miehelle, joka käy lähes joka K:n keikalla.
Nivalassa oli joku käynyt 30 keikalla eli lienee tämä sama. Onko tuo kyseinen mies missään somessa tai jakaako mitään materiaalia keikoilta?
Häärijä jakoi IGssä muistaakseni jossain vaiheessa jotain sen tyypin juttuja. Eli ainakin IG taitaa olla? Jos on siis se pitkä hoikka mies, joka on tosi monella keikalla.
Joo kävin kattoon, tyypin kuva löytyy edelleenki Häärijän IGstä mutta nicci, jonka ystävämme superfani kertoo, ei johda mihinkään. On siis varmaan vaihtanut nimeä. En jaksa enempää stalkata kun on yksityishenkilö. Siis oikea yksityishenkilö, ei se mikä teille heti tuli mieleen.
-sama
Ja sama edelleen (jatkan yksinpuhelua 😅), löyty kyllä heti sen uusi nicci kun vahingossa painoin ekan kommentoijan kuvaa. Mutta nyt mää oikeesti lopetan tän stalkkauksen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Prinssi elvyttäny suukoillaan pyörtyileviä faneja 😉
Prinssi voisi myös elvyttää suukoillaan formulalakanoissaan nukkuvan prinsessa ruususen 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JO:n eilinen keikkapaikka näytti kammottavalta. Juuri tuollaiset paikat ovat kuumia jo pelkästään ihmismassan pakkauduttua tilaan. Keikalla yleisesti tulee varmasti jollakin tasolla biletettyä ja laulettua mukana. Äkkiäkös siinä tulee tuplakuuma ja happi alkaa loppumaan. En ylläty jos pyörtyneitä olisi. Vuosien keikkakokemuksilla eri paikoissa. Kesällä festivaalien teltat ovat pahimpia. Ihan järkyttäviä saunoja suorastaan. Nostan hattua artisteille jotka vieläpä hyppii ja pomppii lavavalojen loisteessa.
Kärtsärillä on tainnut sähköt jo kerran keikoilla mennä. Tämäkin on tullut koettua sekä palohälytys. Kerran tanssilavan keikalla (Antti Tuisku) oli sen verran kova basso, että ekassa biisissä oli kuulemma alkanut pihalla olleiden autojen varashälyttimet soimaan. Kaikenlaista sitä voi keikoilla tapahtua. Tekniikka voi pettää ja jne.
Mikähän oli paikan kapasiteetti? Näin sitä livenä hieman, ja tuli sellainen hämyinen tunnelma läpi videosta.. Siinä keikkakuvassakin ei näyttänyt isolta tilalta, mutta muuta sata ihmistä sinne oltiin varmaan pakattu :O
Mä näin jossain et sinne ois mahtunu 700.
Oho! se tila ja ihmismäärä näytti mun silmään paljon pienemmiltä, mutta en kauheesti ole keikoilla ravannut :D
Suunnilleen Tavastian verran vetää siis. Ei kai Tavastialla ole tuollaista?? On sekin niin ikivanha läävä mut toivottavasti ilmastointi pelaa.. no Turussa ainakin fasiliteetit kunnossa.
Oon kerran aiemmin käyny Tavastialla, mut siitä on ikuisuus eikä se ollu silloin ees täyteen pakattu ni miettiny itekin sitä et läkähtyyköhän sinne.
On Tavastialla yleensä törkeän kuuma. Älkää kuitenkaan pyörtyilkö. :D
Kiitos infosta ja koitan olla pökräämättä :D
Mä vaan mietin, että mitä Joksuilla ja Villeillä jää käteen noista keikoista? Esiintyvät yhdessä pienille yleisömäärillä ja keikkaliput aika edulliset. Saavatko katettua edes kaikkia kustannuksia?
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin, että mitä Joksuilla ja Villeillä jää käteen noista keikoista? Esiintyvät yhdessä pienille yleisömäärillä ja keikkaliput aika edulliset. Saavatko katettua edes kaikkia kustannuksia?
On Käärijälläkin varsinkin Suomessa aika halvat liput ja kuljettaa koko kaveriporukkaa mukanaan
Miksi Bojan ei esiinny enää lyhythihaisissa, ei kai se nyt K voi liittyä?
Vierailija kirjoitti:
Toinen puoli K:n fandomia ;D
https://twitter.com/gyunikum/status/1681363371478720514?s=20
K näyttää olevan tuossa jo keski-ikäinen. Ihan taidokkaasti tehty, mutta ei näytä K:lta nuo kasvot. Keltainen väri palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026 Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D
K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.
Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.
Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.
Minä en järkyttynyt, tietyllä tapaa ne on kiihottavia. Olen silti sitä mieltä, että tuollaisia voi maalata vaikka omaksi iloksi, ihan kaikkea ei tarvitse netissä muille jakaa. Taide ja erotiikka ovat ihania asioita, mutta pohdin vaan, että voiko taiteen varjolla julkaista mitä vain? Jos siinä yhdessä kuvassa olisi vaikka Orpo ja Slovenian pääministeri, niin eikö siitä olisi noussut jo suuri kohu?
En näe näissä kuvissa mitään pahaa. Mun raja menee siinä, että jollain deep fake-ohjelmalla luotaisiin todellisen näköistä materiaalia jossa kaksi elossa olevaa henkilöä touhuisivat. Olen kai liian moderni.
Ei ne muut kuvat, mutta se yksi, missä B:llä oli suussa Jeren yksityishenkilö. Ehkä tässä on myös se, että B on taas laitettu siihen alisteiseen rooliin.
Mä oon nähnyt kyllä kuvan, jossa roolit toisinpäin, kun mä vielä ihmettelin, että mites on nyt näin päin laitettu. Jokaiselle jotain näköjään. Näkispä mun poika, mitä mamma täällä kirjoittelee.
Mullakin on välillä vähän outo olo että satans mitä oikein kirjoittelen täällä kun olen sentään äiti-ihminen :D
Luin näitä sohvalla ja poika vieressä ja se vilkaisi puhelinta- tuli kiire laittaa pois..
Mulla kerran poika käveli ohi kun olin vaihteeksi sohvaan ja puhelimeen liimautuneena, ehti nähdä mitä lueskelen ja sanoi että hööhöö mikä vauva. Selittelin vain että täällä on kaikenlaisista aiheista mielenkiintoista keskustelua. Öh. 😀 No tottahan se on.
Sitä voi antaa hyvinkin virallisen ja asiallisen kuvan tekemisistään kun sanoo just et seuraan tällaista mielenkiintoista ja ajankohtaista keskustelupalstaa tms.
Ja todellisuudessa miettii jonkun slovenialaisen 24-vuotiaan kitaristin munaskuiden kokoa, katselee viidettä kymmenettä kertaa hidastuksena kuinka Käärijä kaataa shampanjaa päälleen ja miettii miten terhakat nännit sillä klipissä onkaan ja onko kaikki ne miehet jotka pussailee toisiaan oikeesti ho moja vai ei...
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen puoli K:n fandomia ;D
https://twitter.com/gyunikum/status/1681363371478720514?s=20
K näyttää olevan tuossa jo keski-ikäinen. Ihan taidokkaasti tehty, mutta ei näytä K:lta nuo kasvot. Keltainen väri palannut.
Breaking Bad?
Jokereiden Instassa videota Liverpoolissa jonottavista. Jos en ihan väärin näe, niin jollakin iso Suomen lippu harteilla.
Vierailija kirjoitti:
Jan oli noille faneille eilen kuulemma kertoillut kuinka ensi vuonna tekevät isomman ulkomaankiertueen kun uusi levy on julkaistu. Ilmeisesti tämä on nyt vähän jotain ensitunnustelua ulkomaankeikkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Käärijälläkin varsinkin Suomessa aika halvat liput ja kuljettaa koko kaveriporukkaa mukanaan
Mä puhuinkin noista Jokereiden ja Wild Youthien yhteiskeikoista. En Käärijän suomen tai Jokereiden Slovenian keikoista. Ei noita asioita voi verrata nyt keskenään.