Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ongelma pukkaa. Miten mennä Jo:n keikalle, ettei päädy mihinkään JO:n tai G:n Instan tarinaan tai videoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin, että mitä Joksuilla ja Villeillä jää käteen noista keikoista? Esiintyvät yhdessä pienille yleisömäärillä ja keikkaliput aika edulliset. Saavatko katettua edes kaikkia kustannuksia?
Jan oli noille faneille eilen kuulemma kertoillut kuinka ensi vuonna tekevät isomman ulkomaankiertueen kun uusi levy on julkaistu. Ilmeisesti tämä on nyt vähän jotain ensitunnustelua ulkomaankeikkailuun.
Eikös Bn toive ollut keikkailla kesät Scandinaviassa (!!!siis se Suomi kuuluu) ja talvet etelämmässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hele. Käyn kuumana näiden ketjujen, ficien ja kuvien takia ja olin tänään ekoilla treffeillä miehen kanssa ja nyt haluaisin vaan laittaa sille viestiä että tule nyt hyvä mies panemaan minua, mutta kun sellainen olo tuli treffeillä, että tässä voisi olla jotain enemmänkin, niin ei voi ottaa riskiä että säikäyttäisi.
Olen 40v nainen. Oikeasti aikuinen, ja vielä äiti-ihminen.Hahaa😅.. mä pyysin äsken (eka kertaa reiluun 20 vuoteen) tuota omaa maatiaislajikettani strippaamaan mulle viettelevästi, niin raukka meinas mokoma tukehtua pullaansa ja pyöritteli vaan vaimorukalle silmiä, että mistä nyt taas tuulee.. en viitsinyt sanoa että taisin katsella pari Kärdeklippiä🤣
On siis semmoista erittäin alkukantaista lajiketta, hämäläistä jöröttävää alalajia.. naureskeluksi meni.. äsken kysyi että onko mulla joku mies🤣🤣
En viitsinyt mainita että shippaan kahta euroviisuheteroa homosuhteeseen, olis varmaan vienyt päivystykseen..Uskoi kun kävin vähän halimassa ja sanoin rakas, ei ole ketään muuta kun sinä, ja sinun suloiset reitesi ja ihana yksityishenkilösi. Ei ketään muuta💖🔥💖💖
Leila 🤣🤣🤣
Kiitos Leila tämä oli vähän too much information.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan mietin, että mitä Joksuilla ja Villeillä jää käteen noista keikoista? Esiintyvät yhdessä pienille yleisömäärillä ja keikkaliput aika edulliset. Saavatko katettua edes kaikkia kustannuksia?
Jan oli noille faneille eilen kuulemma kertoillut kuinka ensi vuonna tekevät isomman ulkomaankiertueen kun uusi levy on julkaistu. Ilmeisesti tämä on nyt vähän jotain ensitunnustelua ulkomaankeikkailuun.
Eikös Bn toive ollut keikkailla kesät Scandinaviassa (!!!siis se Suomi kuuluu) ja talvet etelämmässä...
Niin, miksiköhän... Tuota kommenttia on erittäin vaikea tulkita muuten kuin shippilasien läpi. :P
Sitten naurattaa kun Vauvalla on vuoden päästä ketju "Miksi kaikki nykyään kutsuvat miehen sukuel imiä yksityishenkilöksi, ällöttävää!"
Vierailija kirjoitti:
Ongelma pukkaa. Miten mennä Jo:n keikalle, ettei päädy mihinkään JO:n tai G:n Instan tarinaan tai videoon?
Vaikeaa olla varma, parasta naamioitua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää superfani on ilmeisesti se joka ekalla tavastia keikalla oli eturivissä ja sit tokalla ohitti kaikki jonottajat ja meni taas eturiviin?
Miten voi olla että toi sallittiin[/quote/
Kuopiossa kyseli eturivistä monellako keikalla ollut ja vastaus oli silloin 27. Eikös tällä pitänyt olla pari lastakin?
Tää kommentti oli sille miehelle, joka käy lähes joka K:n keikalla.
Nivalassa oli joku käynyt 30 keikalla eli lienee tämä sama. Onko tuo kyseinen mies missään somessa tai jakaako mitään materiaalia keikoilta?
tiedän IGn , varhaisilta keikoilta on supermatskua. En kerro IG tä kun kyseessä niin harvinaislaatuinen fanikukkanen ja palstat niin täynnä kahelia porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime yön tapahtumia: Alessandra vastasi poikaystävänsä luvalla myöntävästi K:n kosintaan, K lähdössä ostamaan uutta pukua ja sormusta ja A lehmää. A vastaa kyselyihin että B on old news ja it's complicated. Joksuleirissä pohditaam kuumeisesti miten tähän hulluuteen tulisi reagoida 🤣
https://www.tiktok.com/@alessandrasmusic/video/7256835017714715931?lang…It's a weird situation
https://www.tumblr.com/jeevm/723124168999174144/we-went-from-its-a-weir…
Ja sit K sano ratsastavansa lehmälla ja A:lla 😂
https://pbs.twimg.com/media/F1RKPQNWAAg5_vB?format=jpg&name=small
Kenties ratsastaisi estrogeeninaudalla? 🐄🐂
Mun Bojan - muistiinpanoissa (ei kauhean pitkä lista, vielä) on tieto, että hänen lempikirjansa olisi Khaled Hosseinin Leijapoika (Kite runner). Onko joku lukenut kirjan tai törmännyt tällaiseen lempikirjatietoon. Taidan käydä ostamassa huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksiköhän... Tuota kommenttia on erittäin vaikea tulkita muuten kuin shippilasien läpi. :P
Olikos tuota kommenttia muuten jossain taltioituna?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mikä mua tässä voimistuvassa shippauksessa mietityttää on, että mitä jos oikeasti jommalla kummalla olisikin salattuja tunteita tai puolia, jota ei haluaisi näyttää koko maailmalle tai ole uskaltanut. Sittemmin maailma on tuonut sen esiin viihteenä. Muistan kun kauan sitten rakastuin tyttöön (olen nainen) ja tajusin olevani biseksuaali ja meidän vanha naapuri sattui vahingossa näkemään pusun. Olin siitä todella ahdistunut ja lähimmät viikot kyttäsin kauppareissuilla aina silmät selässäkin valmiina viemään äidin tai isän muuhun suuntaan jos naapuri sattuisi näkymään ja pelkäsin koko ajan, että törmäävät ja menee sanomaan. Mulla oli valmiina mietittynä uskottavia koottuja selityksiäkin. Tollaset asiat voi olla herkkiä ja yksityisiä. Ei mikään ihme jos olisi tullut halu vetäytyä jotta jutut laantuu. Täälläkin on rummutettu ja vatvottu kaikenlaista yksittäistä kommenttia. Julkkiskin on yksityinen ihminen jolla on ihan omat tunteet ja perheet.
No, ei ainakaan K:n puolelta. Olisi tämän *nolon* havaintonsa jälkeen julkaissut itsestään kuvan housut vähän auki makaamassa tuolissa, sen jälkeen kuvan, jossa siinä edessä on toinen miespuolinen henkilö takapuoli ylös häneen päin, ehdottanut miesbändille, että nämä tulevat seuraavaksi hänen makuuhuoneeseensa ja pussaillut konsertissaan ryhmänsä miesjäsentä. Että ainakin tyystin erilainen tulokulma ongelmaan, kuin itselläsi?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sanonut tekosyyksi syyskuun JO:n Suomen keikkapäivien yhteyteen esim. ulkomaanmatkan? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko B noilla pussailuillaan näyttää, että kattokaa nyt, tyttöjä pussailen!
Helvetin typerää, mutta menköön.Vielä on kesää jäljellä.
Ei todellakaan pitäisi lähteä tähän, koska kaikki "hullut" sekoaa tälläisesta.Pitäisi toden teolla varoa, jos haluaa välttyä ikävyyksiltä.Joku pöllypää keksii vielä jotain "ihqumpaa"ja sitten se on menoa.No, varoitettu on ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josko B noilla pussailuillaan näyttää, että kattokaa nyt, tyttöjä pussailen!
Helvetin typerää, mutta menköön.Vielä on kesää jäljellä.
Gregor vois kieltää kokonaan pojilta noi lähikontaktit fanien kanssa ihan turvallisuus- ja hygieniasyistä.
Vierailija kirjoitti:
Mun Bojan - muistiinpanoissa (ei kauhean pitkä lista, vielä) on tieto, että hänen lempikirjansa olisi Khaled Hosseinin Leijapoika (Kite runner). Onko joku lukenut kirjan tai törmännyt tällaiseen lempikirjatietoon. Taidan käydä ostamassa huomenna.
Ihan ok, auttaa ymmärtämään Afganistania, ihmisten toivottomuutta maassa, jossa ei ole ollut infrastruktuuria n. 50 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Luin ko. kirjan viime vuonna mieheni kanssa. Pidimme siitä todella paljon. Khaled Hosseini kirjoittaa lähinnä Afganistanin alueesta, ja oudolla tavalla kirja oli ajankohtainen viime vuonna kun luimme sitä taliban-kriisin aikaan. Kirjasta on myös elokuva. Suosittelen kirjaa! Samalta kirjailijalta kaikki kirjat ovat hyviä :)
J tajuaa mitä oon K:na tullut tehtyä :D
https://www.tumblr.com/katinkulta/723210623425593344/jere-everyone-maki…
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pukkaa myös häpeän tunnetta? Eikö se ole jo sovittu että pois semmoinen.
Hyvää yötä ja kuumia unia, ei ollut hassumpi päivä! 💚
https://64.media.tumblr.com/87839bdaf4cce908e672e286510fc1fb/6d6c4d14df…
Tuosta näyttää olevan eri lähteissä eri tietoa. Totuus on tietenkin se mitä Bojan sanoo 🙏