Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
44421/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmm kauankohan menee, ennenkuin fanien pusuttelu puolin tai toisin menee yli ja vedetään tiukemmat rajat meet&greeteissä? Luulen et ei kauaa, koska näiden kuvien jälkeen kaikki haluaa pusukuvaan poikien kanssa. Musta näissä B näyttää jo vähän epämukavalta, eikä ihme sinänsä.

https://twitter.com/BigEdFanClub/status/1681238280652705795?t=TeAf5DeRN…

Kyllä se viimeistään siinä kohtaa loppuu ku joku yli-innokas fani yrittää väkisin pussata suulle.

Olavi ja Johannes

Vierailija
44422/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n eilinen keikkapaikka näytti kammottavalta. Juuri tuollaiset paikat ovat kuumia jo pelkästään ihmismassan pakkauduttua tilaan. Keikalla yleisesti tulee varmasti jollakin tasolla biletettyä ja laulettua mukana. Äkkiäkös siinä tulee tuplakuuma ja happi alkaa loppumaan. En ylläty jos pyörtyneitä olisi. Vuosien keikkakokemuksilla eri paikoissa. Kesällä festivaalien teltat ovat pahimpia. Ihan järkyttäviä saunoja suorastaan. Nostan hattua artisteille jotka vieläpä hyppii ja pomppii lavavalojen loisteessa. 

Kärtsärillä on tainnut sähköt jo kerran keikoilla mennä. Tämäkin on tullut koettua sekä palohälytys. Kerran tanssilavan keikalla (Antti Tuisku) oli sen verran kova basso, että ekassa biisissä oli kuulemma alkanut pihalla olleiden autojen varashälyttimet soimaan. Kaikenlaista sitä voi keikoilla tapahtua. Tekniikka voi pettää ja jne.

Mikähän oli paikan kapasiteetti? Näin sitä livenä hieman, ja tuli sellainen hämyinen tunnelma läpi videosta.. Siinä keikkakuvassakin ei näyttänyt isolta tilalta, mutta muuta sata ihmistä sinne oltiin varmaan pakattu :O

Eilen jossaki mainittiin, että 700 hlöä oli yleisössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44423/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Käyttäjä29132 kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n ihanaa aistillista seksikkyyttä ja tyyliä 😉

https://twitter.com/leopardom_/status/1680696931490709505

Kyllä kalsareiden mainostamisesta on vielä matkaa p*rsp*no simulaatioon. 😉

Eikös täällä todettu, että housujen availukin on karseaa ja mautonta. :)

Ilmeisestisesti karseaa ja mautonta K:lle, mutta ei Janille, jonka kohdalla se on aistillista seksikkyyttä.

K hoiti muuten (olikohan Porvoon keikalla?) tosi hyvin sen yleisöstä tulleen 'housut pois' pyynnön.

K:n aistillisesta seksikkyydestä ollaan saatu nauttia kuvakaupalla.

Porin keikalla yleisö huusi "housut pois".

Kärtsä tuli lavan reunalle ja avasi ylimmän napin housuistaan.

Porukat riehuivat.

Kärtsä meni puihin ja kääntyi pois.

Sanoi samalla, että mulla on niin pienikin.

Yleisöstä kuului naisen äänellä "höpö höpö"

Jäipä nakuttanaan, että varmasti jossain K18 keikalla byysat lähtee.

Sitä odotellessa.

Video on tuosta Porin keikasta nähtävillä joss ain. K sanoi aluksi tuohon 'housut pois' pyyntöön, arvanneensa, että tällainen pyyntö tuli juuri Porissa. Avasi nahkahousujen ylänapin vähän 'reteellä' otteella ja käveli lavan reunalle. Ei Käärijä mennyt mitenkään puihin. Ihan rauhallisesti kääntyi ympäri, käveli sinne deskille. Laittoi napin kiinni, sanoi ... en nyt viitti kun mulla on niin pieni muna.

Videolta on nähtävillä, miten hyvin homman hoiti hyvin luonnollisesti ilman mitään dramatiikkaa

Tämän innoittamana muokkasin hiukan Paidattoman riehujan lyriikoita 😂🙈:

Ku mä oon mestoilla, ei oo mulla estoja

Paljasta pintaa jatkoil ja etkoil

Nyt ei oo ollu liiemmi keikkoi

Mut silti rokkaan ilman housui vaik hommat seisois

Ku mä oon kylillä, otan mun housut pois (housut pois)

Ja ne huutaa laita housut jalkaan niin ku jo ois

Älä pyydä mua pukeutuu

Älä pyydä mua

Älä pyydä mua pukeutuu (Mitä mitä)

Sillä siihen sanon en

Sillon siihen sanon en

Ku joku käskee pistää pöksyi päälle, siihen sanon en

Ilman housui annan yleisölle täyden panoksen

Kohta sataa sataa ropisee, vaikka ollaa alla katoksen

Huh tääl on kuuma, vaik ilmastointi huutaa

Tanssilattialle syntyy ruuhkaa ku mä hittii tuuttaan

Hittii toisen perään (Yeah)

Jengi diggaa, paitsi se yks setä, joka buuaa ku housut lentää

Ku mä oon kylillä, otan mun housut pois (housut pois)

Ja ne huutaa laita housut jalkaan niin ku jo ois

Siihen sanon en (Mitä häh)

Siihen sanon en (Mitä mitä)

Siihen sanon en

Mä oon housuton heiluja!

Vierailija
44424/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n eilinen keikkapaikka näytti kammottavalta. Juuri tuollaiset paikat ovat kuumia jo pelkästään ihmismassan pakkauduttua tilaan. Keikalla yleisesti tulee varmasti jollakin tasolla biletettyä ja laulettua mukana. Äkkiäkös siinä tulee tuplakuuma ja happi alkaa loppumaan. En ylläty jos pyörtyneitä olisi. Vuosien keikkakokemuksilla eri paikoissa. Kesällä festivaalien teltat ovat pahimpia. Ihan järkyttäviä saunoja suorastaan. Nostan hattua artisteille jotka vieläpä hyppii ja pomppii lavavalojen loisteessa. 

Kärtsärillä on tainnut sähköt jo kerran keikoilla mennä. Tämäkin on tullut koettua sekä palohälytys. Kerran tanssilavan keikalla (Antti Tuisku) oli sen verran kova basso, että ekassa biisissä oli kuulemma alkanut pihalla olleiden autojen varashälyttimet soimaan. Kaikenlaista sitä voi keikoilla tapahtua. Tekniikka voi pettää ja jne.

Mikähän oli paikan kapasiteetti? Näin sitä livenä hieman, ja tuli sellainen hämyinen tunnelma läpi videosta.. Siinä keikkakuvassakin ei näyttänyt isolta tilalta, mutta muuta sata ihmistä sinne oltiin varmaan pakattu :O

Mä näin jossain et sinne ois mahtunu 700.

Vierailija
44425/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on painiottelun tilanne? kumpi on gallupissa voitolla? :D Itse äänestin B:tä.. jotnein hän vaikuttaa voimakkaalta ja on pidempi.. Mutta voisin kuvitella, että hän antaisi K:n voittaa, kun toinen oikeasti yrittää, ja on kilpailuhenkisempi :D

Tasaväkistä on tällä hetkellä:

ylös 21 B

alas 23 K

Kovaa vääntöä painimatsissa. B:ltä on jo paita lähteny, K:lla valuu housut. Hikisinä vääntävät, välillä B alla ja välillä K alla. Ovat jo hikisiä ja väsyneitä, kädet toistensa ympärillä tiukassa puristuksessa...kumpikaan ei suostu antamaan periksi...

ylös 27 B

alas 27 K

Vierailija
44426/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liverpoolissa B selitti sitä, että kieltäytyi pussaamasta sitä yhtä fania suulle, koska ei ei halunnut sairastua ennen viisuja eikä suutele vieraita suulle.

Vierailija
44427/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on painiottelun tilanne? kumpi on gallupissa voitolla? :D Itse äänestin B:tä.. jotnein hän vaikuttaa voimakkaalta ja on pidempi.. Mutta voisin kuvitella, että hän antaisi K:n voittaa, kun toinen oikeasti yrittää, ja on kilpailuhenkisempi :D

ylös 21 B

alas 23 K

Kovaa vääntöä painimatsissa. B:ltä on jo paita lähteny, K:lla valuu housut. Hikisinä vääntävät, välillä B alla ja välillä K alla. Ovat jo hikisiä ja väsyneitä, kädet toistensa ympärillä tiukassa puristuksessa...kumpikaan ei suostu antamaan periksi...

ylös 27 B

alas 27 K

Voisiko tämän matsin tulos olla selvä ennen kello 23? Vai pitääkö matsia miettiä koko yö?

Vierailija
44428/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kantoiko B niitä oikeasti? Vaikuttaa niin absurdilta :D Mikäs siinä, jos jaksaa ja viittii, ja varmaan fanin unelma :D

Tässä juttua

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/723185523322126336/entire-joker-…

Vierailija
44429/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan juuri kansalaisaloitetta "Yksityishenkilö -sanan käyttö tulee kieltää muussa kuin Joker Outin Janiin liittyvässä käytössä"

Ja se housujen lasku kulminoi kaiken, pitihän sitä vähän peitellä, mutta jokainen näki😅RAKASTUIN

Vierailija
44430/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlen haulla näyttää ihan super pieneltä paikalta. Joskin siellä ilmeisesti on yläkatsomo istumapaikoilla.

Vierailija
44431/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama sivu taakse päin oli juttua B:n ainaisesta positiivisuudesta. Mutta eikö hän jossain antanut ymmärtää kärsivänsä helposti luulosairaudesta, eli ehkä hänessä on pientä ahdistujan vikaa kaiken valoisuuden takana. Siksikin tämä hulabaloo K:n suhteen tuntuu kurjalta, aivan varmasti on ollut haasteita käsitellä aiheeseen kohdistettua huomiota. Ja nuo haastatteluiden jäätymiset pituuteen tai parhaaseen K-muistoon liittyen tukee tätä hänen taipumustaan. Eiköhän jokaisella ole omat haasteensa yksityisesti. Ja vielä, ehkä heillä jotenkin klikkasi Jeren kanssa niin, että saivat mentyä pintaa syvemmälle kielimuurista huolimatta ja siksikin ystävyys on niin tärkeä ja selkeästi erilainen kuin muiden kanssa.

Varsinaisia luulosairaita ihmisiä en ole koskaan tuntenut, mutta tunnen useita ihmisillä joilla on ns. health anxiety ja he ovat kyllä yleisesti aika ahdistuneita ihmisiä. Siksi jäin aikanaan miettimään tuota haastattelua. Kiinnostavaa on myös, että ficeissä Bojan on todella usein hyvin ahdistunut hahmo ja toki se voi olla kokonaan mielikuvituksen tuotetta ja osittain muilta kopiointia, mutta tuntuu että moni pystyy kuvittelemaan Bojanin ahdistuneeksi iloisen ulkokuoren läpi, enkä sitä ihmettelisi. Useinhan se valitettavasti liittyy herkkyyteen ja taiteellisuuteen. 

Twitterissä kerrottin että Bojan piti eilisen keikan jälkeen ulkona hupun päässä, koska hänen hiukset oli märät ja hän luuli että hän kuolee jos on ulkona märillä hiuksilla (en tiedä onko tämä oikeasti joku balkanilainen uskomus). Lisäksi sanoi siinä yhdessä haastattelussa ettei ota edes aspiriinia ellei ole pakko.

Voi rakas 😔

Ja kyllä se on vaan tuuli, joka puissa laulaa.

Mä ajattelin, että tarkoitti vaan, että voi sairastua, jos on märillä hiuksilla ulkona, siis jos ulkona on kylmä ilma. Yritän löytää sen haastattelun, jossa mainitsi luulosairaudestaan.

Varmaan pelkäs vilustuvansa. Ite oon ainaki aina jäätymässä, jos hiki ehtii kuivua ennen suihkua tai saunaa.

For anyone wondering why Bojan is wearing a hoodie its bc his hair is wet and he says hell die if he goes out with wet hair outside

https://twitter.com/carashorcrux/status/1681084619679059968?s=61&t=jMNs…

Vierailija
44432/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos tätä jo käsitelty ?https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/723185523322126336/entire-joker-…

Näin tämän, mutta en tiennyt oliko totta :D kukaan silminnäkijä? Kolme pyörtynyttä on jo paljon? Se tila näytti todella pieneltä ja "tunkkaiselta".. ehkä ilmanvaihto ei ihan pelannut?

Mut eikös juuri se B:ltä poskisuukon saanut fani valittanut keikkapaikan järjestelyistä ja kuumuudesta. Myös Bn soijan määrästä vois päätellä olleen todella kuuma ja hikinen paikka.

Onhan toi jo artistillekin ihan karseaa että on noin kuuma. Soijan määrä ihan hillitön, ei ihme että oli vähän voipunut keikan jälkeen.

Tulee mieleen yksi Anatuden keikka jossa oli niin kuuma että meinasi pyörtyä ja idiootti henksu kieltäytyi antamasta ihmisille vettä. Kuumuudesta johtunut palohälytys keskeytti keikan ja sen jälkeen muistaakseni antoivat sitten vettäkin. Turussa oli tämä, aivan kaameaa ja harmitti. En päässyt Antin pussaukseen palkaksi 😉

Vierailija
44433/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! se tila ja ihmismäärä näytti mun silmään paljon pienemmiltä, mutta en kauheesti ole keikoilla ravannut :D

Vierailija
44434/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää superfani on ilmeisesti se joka ekalla tavastia keikalla oli eturivissä ja sit tokalla ohitti kaikki jonottajat ja meni taas eturiviin?

Miten voi olla että toi sallittiin[/quote/

Kuopiossa kyseli eturivistä monellako keikalla ollut ja vastaus oli silloin 27. Eikös tällä pitänyt olla pari lastakin?

Tää kommentti oli sille miehelle, joka käy lähes joka K:n keikalla.

Nivalassa oli joku käynyt 30 keikalla eli lienee tämä sama. Onko tuo kyseinen mies missään somessa tai jakaako mitään materiaalia keikoilta?

Vierailija
44435/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liverpoolissa B selitti sitä, että kieltäytyi pussaamasta sitä yhtä fania suulle, koska ei ei halunnut sairastua ennen viisuja eikä suutele vieraita suulle.

Voisi ulottaa saman käytännön poskelle pussailuun. Toki tässä on kulttuurierojakin varmaan. Suomalaiset ei ole tottunut mihinkään ilmaviin poskipusuihinkaan.

Vierailija
44436/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ylös 21 B

alas 23 K

ylös 27 B

alas 27 K

Voisiko tämän matsin tulos olla selvä ennen kello 23? Vai pitääkö matsia miettiä koko yö?

Tulos tulee viimesitään vähän ennen klo23. Yöllä ei kommentteja laittaa.

Vierailija
44437/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää superfani on ilmeisesti se joka ekalla tavastia keikalla oli eturivissä ja sit tokalla ohitti kaikki jonottajat ja meni taas eturiviin?

Kuopiossa kyseli eturivistä monellako keikalla ollut ja vastaus oli silloin 27. Eikös tällä pitänyt olla pari lastakin?

Nivalassa oli joku käynyt 30 keikalla eli lienee tämä sama. Onko tuo kyseinen mies missään somessa tai jakaako mitään materiaalia keikoilta?

Varmaan joku näistä palstan päivystävistä viisu-, riesu- ym. gaysta :D

Vierailija
44438/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! se tila ja ihmismäärä näytti mun silmään paljon pienemmiltä, mutta en kauheesti ole keikoilla ravannut :D

Ei Tavastiakaan miltään tilaihmeeltä näytä kuvien perusteella, mut silti sinne mahtuu 700 ihmistä :D

Vierailija
44439/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama sivu taakse päin oli juttua B:n ainaisesta positiivisuudesta. Mutta eikö hän jossain antanut ymmärtää kärsivänsä helposti luulosairaudesta, eli ehkä hänessä on pientä ahdistujan vikaa kaiken valoisuuden takana. Siksikin tämä hulabaloo K:n suhteen tuntuu kurjalta, aivan varmasti on ollut haasteita käsitellä aiheeseen kohdistettua huomiota. Ja nuo haastatteluiden jäätymiset pituuteen tai parhaaseen K-muistoon liittyen tukee tätä hänen taipumustaan. Eiköhän jokaisella ole omat haasteensa yksityisesti. Ja vielä, ehkä heillä jotenkin klikkasi Jeren kanssa niin, että saivat mentyä pintaa syvemmälle kielimuurista huolimatta ja siksikin ystävyys on niin tärkeä ja selkeästi erilainen kuin muiden kanssa.

Varsinaisia luulosairaita ihmisiä en ole koskaan tuntenut, mutta tunnen useita ihmisillä joilla on ns. health anxiety ja he ovat kyllä yleisesti aika ahdistuneita ihmisiä. Siksi jäin aikanaan miettimään tuota haastattelua. Kiinnostavaa on myös, että ficeissä Bojan on todella usein hyvin ahdistunut hahmo ja toki se voi olla kokonaan mielikuvituksen tuotetta ja osittain muilta kopiointia, mutta tuntuu että moni pystyy kuvittelemaan Bojanin ahdistuneeksi iloisen ulkokuoren läpi, enkä sitä ihmettelisi. Useinhan se valitettavasti liittyy herkkyyteen ja taiteellisuuteen. 

Twitterissä kerrottin että Bojan piti eilisen keikan jälkeen ulkona hupun päässä, koska hänen hiukset oli märät ja hän luuli että hän kuolee jos on ulkona märillä hiuksilla (en tiedä onko tämä oikeasti joku balkanilainen uskomus). Lisäksi sanoi siinä yhdessä haastattelussa ettei ota edes aspiriinia ellei ole pakko.

Voi rakas 😔

Ja kyllä se on vaan tuuli, joka puissa laulaa.

Mä ajattelin, että tarkoitti vaan, että voi sairastua, jos on märillä hiuksilla ulkona, siis jos ulkona on kylmä ilma. Yritän löytää sen haastattelun, jossa mainitsi luulosairaudestaan.

Se on tämä

https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/720947424295813120/bojan-cvjetičan…

Vierailija
44440/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku näistä palstan päivystävistä viisu-, riesu- ym. gaysta :D

Pitää materiaalit itsellään

Ketju on lukittu.