Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Huh tätä Kärtsä-TikTok videoo! 🔥🔥🔥🔥
Nautitaas uudelleen vielä tästä 🔥
Vierailija kirjoitti:
Kaik loppu ,paitsi Tallinna.
Saksan keikoillakin taitaa vielä olla tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Nää lapsille suunnatut ovat ihan parhautta!
Vierailija kirjoitti:
hei, täällähän on ihanaa käärijää vuodelta 2021. Harmi, ettei kuitenkaan ole pätkää siitä "häkissä olosta":
Palveluksessanne 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainakin Kn tämän aamun Insta storyn perusteella
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Belgradin keikkatallenteesta voisi kyllä kuvitella, että Krisillä on joku paiserutto kasvoissa tms ja häntä on kielletty kuvaamasta, niin huolella kamerat häntä välttelevät!
Joo sitä ei kyl paljoo näkyny :D Yleisöä ois saanu kuvata vähemmän ja Krisiä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ainakin Kn tämän aamun Insta storyn perusteella
Ellis illan. Nyt ovat tietääkseni loppuunmyydyt, tai enää ei ainakaan saanut lippuja äsken.
Tässä taas Kärtsäriä vm 2022.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on vähän tyhjä katse tossa. Ei oo vielä oikein oppinu nykyisiä jekkuja. Näyttää naapurin Ristolta, joka yrittää näyttää kohtalokkaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munich hasn't sold out - I wonder why tickets are so expensive there (54 euro)? The prices for the rest of the dates were around 25-30 euro which seems more reasonable
Vierailija kirjoitti:
Hui. Ihan tuohon menoon minusta ei olisi. Siis tuohon yleisön menoon.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin just että olen menossa pikkujouluihin katsomaan Käärijää. Toivon ettei tee mitään Johanneksen kanssa koska K&B 💚
Onko joku muu menossa näille "syntisille" pikkujouluille, missä toki on vähän Kuumaan viattomuutta tarjolla myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tällaista on edelleen, usein ainakin ne pari ensimmäistä riviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on vähän tyhjä katse tossa. Ei oo vielä oikein oppinu nykyisiä jekkuja. Näyttää naapurin Ristolta, joka yrittää näyttää kohtalokkaalta
Ei mun naapuri ainakaan tolta näytä, ikävä kyllä. Liikkuu kädet ja kuvakulma oikeen kutsuvasti tossa. Just hyvä kun ei paljasta kaikkea kerralla, jää mielikuvitukselle hyvin tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika hyvä mayhem näyttäny olleen jo ennen UMKta ja viisuja. Kyllä mä luulen kans että ne ois ilmanki viisuja lyöneet Suomessa läpi. Millä aikataululla, sitä en kyllä osaa sanoa, mutta aivan varmasti ois. 😅
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ymmärrä tällaista touhua. Miksi keksitte kaikenlaista kahden miehen välille? Oli todella järkyttävää olla eilen Olavi Uusivirran ja Kuumaan keikalla. Eipä se paljon p*rnosta poikennut. Olavi ryntäsi Johanneksen kimppuun ja imutteli häntä pitkään kuola valuen. Haluaako joku oikeasti nähdä tuollaista? Jo on ajat muuttuneet minun nuoruudestani. Silloin olisi joutunut vankilaan tuollaisesta.
Minä haluan nähdä. Onko linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ymmärrä tällaista touhua. Miksi keksitte kaikenlaista kahden miehen välille? Oli todella järkyttävää olla eilen Olavi Uusivirran ja Kuumaan keikalla. Eipä se paljon p*rnosta poikennut. Olavi ryntäsi Johanneksen kimppuun ja imutteli häntä pitkään kuola valuen. Haluaako joku oikeasti nähdä tuollaista? Jo on ajat muuttuneet minun nuoruudestani. Silloin olisi joutunut vankilaan tuollaisesta.
Minä haluan nähdä. Onko linkkiä?
Täällä kuuluu pyytää klinkkiä
Vierailija kirjoitti:
Haluaa. Next.
Tuosta Belgradin keikkatallenteesta voisi kyllä kuvitella, että Krisillä on joku paiserutto kasvoissa tms ja häntä on kielletty kuvaamasta, niin huolella kamerat häntä välttelevät!