Talvi se vaan jatkuu, sais jo sää lämmetä plussan puolelle.
Eihän tuota -15 pakkasta kestä joten ei voi ulos mennä kuin pikaisesti kauppaan.
Kommentit (25)
Nyt on tammikuu. Toiveesi toteutuu ehkä 3-4 kuukauden kuluttua. Koita kestää.
Vierailija kirjoitti:
Täällä -28 astetta. Ei haittaa minua. Mulla on kylmiin olosuhteisiin tarkoitetut kengät ja lämpökerrasto. Kävin kävelyllä ja tuli lämmin. Ulkona on ihan mielettömän kaunista. :)
Paleltuiko nenä? Entä poskipäät?
Ei ihollista ihmistä ole luotu eläinturkkimaisiin olosuhteisiin. Kylmää on, viimeksi ei vaatteet auttaneet tarpeeksi.
Ei todellakaan saa tulla pluskelejä! Se aiheuttaa pääkallokelit.
Kyllä kunnon talvi = yhtäjaksoinen pakkanen täytyy olla Suomessa tammi-Helmikuun ajan. Ihanan kaunista ja pirteänraikasta ulkona. Suomen luontokin tykkää tästä.
Jos on kylmä, täytyy pukea lisää vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä -28 astetta. Ei haittaa minua. Mulla on kylmiin olosuhteisiin tarkoitetut kengät ja lämpökerrasto. Kävin kävelyllä ja tuli lämmin. Ulkona on ihan mielettömän kaunista. :)
Paleltuiko nenä? Entä poskipäät?
Ei. Mulla on kaulahuivi löysästi kasvojen suojana.
Talvessa ei ole mitään kivaa, joko pakkasta helvetillisesti tai vuorostaan lunta sataa helvetillisesti, vihaan talvea..
Ihana keli, aurinko paistaa, aurinkopaneelit tuottavat ilmaista sähköä hyvin, kun on kylmää, ulos ei tarvitse / voi mennä, joten takkaan tuli, punaviiniä lasiin ja hyvä kirja syliin.
Mä odotan myös plussakelejä. Pakkasella olo on kaikin tavoin ikävä.
Eihän talvi ole vielä edes kunnolla alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihana keli, aurinko paistaa, aurinkopaneelit tuottavat ilmaista sähköä hyvin, kun on kylmää, ulos ei tarvitse / voi mennä, joten takkaan tuli, punaviiniä lasiin ja hyvä kirja syliin.
Tulee äkkiä alkoholiongelma jos tuo on ainoa ajanviettotapa talvisin.
Odotat vaan 4 kuukautta niin kyllä se lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
3 kuukauden päästä.
Minulle olisi kelvannut se talvikeli, joka oli jouluun saakka. Nyt on vaan tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei plussaa. Nyt on parasta, kun ei ole liukasta. En kaipaa myöskään loskaa nilkkaan asti ja kelirikkoa jo heti tammikuussa.
Nyt on melko hyvä vuosi. Ei pilata sitä.
Nyt on vasta tammikuun alku. Usein helmikuukin on vielä kylmä, itse asiassa jopa keskilämmöltään saattaa olla kylmempi kuin tammikuu. Tämä on Suomi, ei Italia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi kelvannut se talvikeli, joka oli jouluun saakka. Nyt on vaan tuskaa.
Samoin. Jopa nukuin paremmin sateella.
On ennustettu varhaista kevättä. Fönn-tuulet alkavat puhaltaa.