Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIkamoista vähättelyä ettei esim. pinkeillä miehillä ja Häärijällä ole ollut osaa eikä arpaa hypetyksessä tai ylipäätänsä. Ja mielestäni tuplaajat oli mukana Liverpoolissa keikoilla.
Häärijä ainakin tuntuu jo saaneen jopa osittain ihan oman fanikuntansa.
Ja ihan ansaitusti 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIkamoista vähättelyä ettei esim. pinkeillä miehillä ja Häärijällä ole ollut osaa eikä arpaa hypetyksessä tai ylipäätänsä. Ja mielestäni tuplaajat oli mukana Liverpoolissa keikoilla.
Jep! Ja Häärijön kautta saa varmemmin yhteyden K:hon, hän infoaa faneja ja vastaa kysymyksiin suht. Ahkerasti
Vierailija kirjoitti:
Tässä hieno taidetta K:stä... 🤭
https://www.tumblr.com/zomb1edude/723042698337173504/i-present-to-you-j…
Näin tän aamulla ja alkoi mukavasti kuumottaa 🔥
Tässä sille, joka ei pitänyt Kom fanitaiteesta:
https://www.tumblr.com/franky-y/723031062457057280/im-screaming?source=…
Häärijä piti, ja se on tärkeintä 💚🙏🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ficcini 2+, #5690
Jestas. Kröhöm. Kiitos. Kestää tottua lukemaan tällaista suomeksi. Enkuksi kaikki on vähän etäännyttävämpää.
Oliko niitä viuhkoja jollain?
Ymmärsinkö oikein että pidit? 😊
Itsekin olen ihan tyytyväinen. Jollain tasolla kirjoittelen juttuja, mutta en todellakaan mitään tämän tyyppistä. Oli kivaa ja mielikuvitus kyllä matkaa jo seuraavaan tapahtumapaikkaan... B&K kanssa
Hiiohoi! Juristinne laivan tyrmästä raportoi, kuuleeko tax free ja aurinkokansi?? Horny jail -selliosastolla meininki on tajuton! Laivan kannen alla kuumuus ja hiki tiivistyvät. Syljemme vettä toistemme päälle, mutta ei viilene, ei.
Bojan vastasi kansainväliseen hätäkutsuumme "Bojan we are lost, take us with you!" ja lensi Superbojanina hakemaan meitä kadotettuja sieluja. Pelastusoperaation tuoksinassa tyrmän ovi rämähti auki. Kaksi laivapoliisia heitti pää edellä sisään... Käärijän!! Bojan ryntäsi oitis antamaan tekohengitystä täysin tajuissaan olevalle Käärijälle. Avustimme hieromalla rintalastaa, ja toki verenkierto piti palauttaa muihinkin ruumiinosiin, kuten ensiapukurssin käyneinä hyvin tiesimme.
Minä lopetin työt, koska kukaan asiakkaistani ei tahdo täältä pois. Ammattitaito rapistuu, mutta Leilan kuntouttava työpajatoiminta tukee tämän uuden elämäntavan omaksumisessa loistavasti. Myös hammashoito ja kielenhuolto on täällä järjestetty huipputasoisesti!
Tää on laivan suosituin hyttikategoria, mutta toki annoimme boitsuillemme yksityissellin. Siinäkin on vain kalteriovi, tosin... Laivan perämies bunkkaa täällä öisin, ja kertoi laivamme navigoinnin olleen haastavaa viime päivät. Yhdessä hytissä on ollut täysi black out jo kolme päivää. Buffassa kiertää huolestuneita huhuja boitsujemme somehiljaisuudesta. Ei hätää ystävät, yksityisviestit sinkoilevat täällä tauotta heillä ihan body languagella!
Ja juu, ei oo mielessä muu kuin seksi, kun joku kuitenkin kysyy! Laivan keskusradio soittaa kutumusiikkina Käärijää ja Joker Out'tia repeatillä, biisin voi valita ihan fiiliksen ja temmellyksen tahdin mukaan! Käärijän erityistoiveesta valvontamonitoreissa pyörii Lil Nas X:n Industry Baby -video. Ja iltaisin Leila räppää meidät uniin, jotka ovat yhtä suloisia kuin päivämmekin täällä...
Over and out, rakkaat kanssasisaret ja -veljet. I love you!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, mutta onko joku tutustunut tämän Jambon musaan? Esiintyy samassa Euran tapahtumassa missä K:kin on keskiviikkona. Millanen kaveri tää on?
https://img.ilcdn.fi/CJuz6dSiNpZ7Kdk1XoDswxYEZm8=/full-fit-in/920x0/img…
En ole tutustunut mutta näyttää olevan ruskeatukkainen ja silmäinen. Just saying.
Ja näyttäis kuuluvan tähän Kärtsän tyyppisten poikien kokoelmaan...just saying...
https://www.klangi.fi/wp-content/uploads/2022/07/jambo-ei-nabbaa-2022-K…
Näitä K:n potentiaalisia poikia nyt tupsahtelee jatkuvasti esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No otetaan vaikka BC verrokiksi. Kelpo biisi ja pärjäsi tosi hyvin, mutta aika lailla ne ite loi sen hypensä somekontentillaan. Ei yle siinä juuri autellut. Sama mun mielestä Käärijän kohdalla, se vaan heittäytyi niin totaalisen all in tohon juttuun ettei sellainen vaan jää huomaamatta. Vaikka joku yle ja umk porukka kuinka yrittäis, niin ei jotain Aksel Kankaanranta tyyppistä hahmoa saa nousee esiin millään vaikka biisi ois kuinka timanttia (jota toki sekään ei sen kohdalla ollut).
Nyt on pakko myöntää että en seurannut BC yhtään enemmän kuin viisujen verran. Some ja muu jäi seuraamatta. Lopetin jo heti alkuunsa kun tuntui ettei itse viisut kiinnosta niitä lainkaan ja haastatteluissa tämän toivat aina ilmi. Eipä sitten kiinnostanut vaikka olin toki ihan iloinen että saivat hyvät yleisöpisteet mutta se siitä. Pärjäävät kyllä ihan ilman minun fanitustanikin.
Tää oli ikävää häissä. Hirveä ylimielisyys viisuorganisaatiota kohtaan. Jos vertaa JO menoon vaikka, jotka ovat luoneet niin hyvää henkeä koko viisujen ajan JA silti tekevät hyvää omaa uraa ilman viisuviittaa.
Minua ärsytti se että tullaan tavallaan minun harrastukseeni (eli viisuihin) osallistumaan ja sitten ei tunnu kuitenkaan löytyvän arvostusta itse viisuja kohtaan. Toistellaan miten sijoitus ei tärkeä, ollaan vaan promoamassa omaa musiikkia ja voitteko sitten unohtaa että ollaan koskaan osallistuttukaan. Hyvin ja ammattimaisesti hoitivat muuten jutun ei siinä mitään mutta ei henk koht kiinnosta jos omaa sanoisinko jopa intohimoa tuolla lailla kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko Käärijän crew tekee aivan timanttista työtä! Siis oikeesti, kattokaa nyt tätä hommaa. Ei tämmöstä oo suomalaisella artistilla IKINÄ ollu.
Mitä "tämmöstä" ei oo ollut ikinä suomalaisella artistilla? Viisuajan kuviothan hoiti Ylen porukka. Tällä hetkellä on ihan normi keikkameininkiä, ei mitään sellaista mitä ei ikinä ennen ois nähty. Mitä ihmeellistä crew siis on tehnyt?
Olen eri, mutta kuinka yleistä on, että festareiden lavan edustat on keskellä kirkasta päivää ääriään myöten täynnä artistin mukana täysillä laulavaa ja tanssivaa keikkayleisöä, kuten Käärijän keikoilla on ollut?
Aika tavallista? Esim. Kuumaalla on.
OOO! Missä Euroopan kohteissa he ovat loppuunmyyneet konsertteja? 😀
Tuossa kysyttiin festareiden lavan edustoista (Suomessa). Kyllä kansainvälisesti menestyneitä suomalaisia artisteja on vaikka kuinka paljon, kuten Nightwish.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko Käärijän crew tekee aivan timanttista työtä! Siis oikeesti, kattokaa nyt tätä hommaa. Ei tämmöstä oo suomalaisella artistilla IKINÄ ollu.
Vähän oot kyllä seurannu suomalaisia artisteja, jos tää on timanttista!
No annappa esimerkki kellä muulla on ollu tämmönen hype maailmanlaajuisesti?
Siis kansainvälinen hypehän ei ole crewn luomaa, vaan hype johtuu viisuista, jotka hoiti Ylen porukka. Crew ei osallistunut viisuihin, ei ollut tuplaajiakaan mukana. Show oli Ylen. Hypen syntymisen keskiössä oli hyvä biisi, hyvä (Ylen tuottama) lavashow tanssijoineen ja Käärijän persoona, nämä kolme asiaa (plus alkuvaiheessa myös hyvä musavideo by Yle). Legendaarinen bolerokin on Ylen puvustamon tuottama, kuten muutkin ns. edustusasut.
Crew on nyt lähinnä mukana tuossa ihan normaalissa keikkameiningissä, ja Käärijä itse tuottaa sitten vaihtelevaa sisältöä someen, toki osin myös crew kuten Mikke. Vai olenko missannut jotain olennaista crewn roolista, joku vois valistaa?
No verrataanko The Rasmukseen? (En siis missään nimessä tahdo niitä dissata, ne on myös osaamisensa aiemmin osoittaneet) Samat eväät YLE antoi myös niille. Ja Rasmuksella oli myös varmasti enemmän osaamista ja kokemusta omasta takaa. Jokin tässä Käärijän hommassa vaan nyt sitten klikkas paremmin.
Ihan yksinkertaisesti parempi (viisuihin sopivampi) biisi mutta myös K:n karisma ja kreisimpi lavashow jne.
Vierailija kirjoitti:
Ja antakaa nyt herras jestas myös ihmisille tilaa mokailla, koska siinä se varsinainen oppiminen tapahtuu! Vai miten se oli muotoiltu siinä Bojanin sanoittamassa Novi valissa?
Delajmo napake
Čisto iz vsake
Izpira se zlatoLet's make mistakes
Out of everything
Gold is being washed away
(Idea vähän katoaa tässä käännöksessä, Lady SLO osasi kääntää paremmin)Hitsi kun molempien herrojen biisien sanoituksista saisi hienoja kirjottuja huoneentauluja. Eiköhän lisätä konferenssin salin 120 käsityönurkkauksen ohjelmaan!!
Aivan varmasti vielä hyvä tulee Käärijän crewn hommasta!
"Enkä pelkääkään tätä maailmaa" olisi kyllä aika ässä kirjottuna huoneentauluna💚
Minulla on sydän edelleen särkynyt K:n ja Bojanin takia. Tuntevatkohan he itse lainkaan samoin?
Vierailija kirjoitti:
Crew (Jere, Allu, Jukka) on tehnyt musiikin jota käärijä esittää. Ne biisit kai se pääasia kuitenkin on.
Ai ok, varmaan tässä nyt eri ihmiset ymmärtää ton crew-sanan eri tavalla. Mä en oo koskaan ajatellut että crew tarkoittaisi biisien tekijöitä tai tuottajia, nehän voi vaihdellakin. Crew ois lähinnä se porukka joka hoitelee käytännön asioita esim keikoilla ja toki siis esiintyjät kuten tuplaajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No otetaan vaikka BC verrokiksi. Kelpo biisi ja pärjäsi tosi hyvin, mutta aika lailla ne ite loi sen hypensä somekontentillaan. Ei yle siinä juuri autellut. Sama mun mielestä Käärijän kohdalla, se vaan heittäytyi niin totaalisen all in tohon juttuun ettei sellainen vaan jää huomaamatta. Vaikka joku yle ja umk porukka kuinka yrittäis, niin ei jotain Aksel Kankaanranta tyyppistä hahmoa saa nousee esiin millään vaikka biisi ois kuinka timanttia (jota toki sekään ei sen kohdalla ollut).
Nyt on pakko myöntää että en seurannut BC yhtään enemmän kuin viisujen verran. Some ja muu jäi seuraamatta. Lopetin jo heti alkuunsa kun tuntui ettei itse viisut kiinnosta niitä lainkaan ja haastatteluissa tämän toivat aina ilmi. Eipä sitten kiinnostanut vaikka olin toki ihan iloinen että saivat hyvät yleisöpisteet mutta se siitä. Pärjäävät kyllä ihan ilman minun fanitustanikin.
Tää oli ikävää häissä. Hirveä ylimielisyys viisuorganisaatiota kohtaan. Jos vertaa JO menoon vaikka, jotka ovat luoneet niin hyvää henkeä koko viisujen ajan JA silti tekevät hyvää omaa uraa ilman viisuviittaa.
Minua ärsytti se että tullaan tavallaan minun harrastukseeni (eli viisuihin) osallistumaan ja sitten ei tunnu kuitenkaan löytyvän arvostusta itse viisuja kohtaan. Toistellaan miten sijoitus ei tärkeä, ollaan vaan promoamassa omaa musiikkia ja voitteko sitten unohtaa että ollaan koskaan osallistuttukaan. Hyvin ja ammattimaisesti hoitivat muuten jutun ei siinä mitään mutta ei henk koht kiinnosta jos omaa sanoisinko jopa intohimoa tuolla lailla kohdellaan.
Mä luulen että BC ei ois osallistunu viisuihin, jos ei ois ollu koronaa. Kun sillonhan oli välillä tilanne että ei saanut esiintyä missään niin musta tuntuu että pojat keksi osallistua viisuihin sillä asenteella että päästäänpähän ainakin esiintymään. Ja no saihan nekin tosiaan ihan hienosti nostetta uralleen siitä.
Luulen myös että niillä meni viisuorganisaation kanssa sukset ristiin kun niitä yritettiin kans suitsia vähän liikaa. Siis esim se ettei saa näyttää keskaria lavalla. Miten tommoset 20+v rokkijätkät reagoi siihen? No näyttämällä keskaria koko p*skalle.
Plus ehkä se vähättely oli myös eräänlainen backup, viisuartistit on monesti aiemmin jääneet vaan viisuartisteiksi, ehkä ne siksi koki tarpeelliseksi tuoda sen esille etteivät tahdo olla vain viisuartisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Ja Häärijön kautta saa varmemmin yhteyden K:hon, hän infoaa faneja ja vastaa kysymyksiin suht. Ahkerasti
Samalla tavallahan Käärijäkin toimi ennen UMK:ta kun seuraajamäärät oli vielä pieniä. Häärijä on siis vähän kuin se alkuperäinen Käärijä johon kaikki ihastui.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sydän edelleen särkynyt K:n ja Bojanin takia. Tuntevatkohan he itse lainkaan samoin?
Kaipaavat ja tykkäävät, ei hätää
Crew sanan oikea merkitys: "a group of people who work closely together "
Mun mielestä esimerkiksi itse artisti, kaikki lavalla olevat, manageri, Mikke yms kaikki kuuluvat tähän crew:iin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "tämmöstä" ei oo ollut ikinä suomalaisella artistilla? Viisuajan kuviothan hoiti Ylen porukka. Tällä hetkellä on ihan normi keikkameininkiä, ei mitään sellaista mitä ei ikinä ennen ois nähty. Mitä ihmeellistä crew siis on tehnyt?
Olen eri, mutta kuinka yleistä on, että festareiden lavan edustat on keskellä kirkasta päivää ääriään myöten täynnä artistin mukana täysillä laulavaa ja tanssivaa keikkayleisöä, kuten Käärijän keikoilla on ollut?
Aika tavallista? Esim. Kuumaalla on.
OOO! Missä Euroopan kohteissa he ovat loppuunmyyneet konsertteja? 😀
Tuossa kysyttiin festareiden lavan edustoista (Suomessa). Kyllä kansainvälisesti menestyneitä suomalaisia artisteja on vaikka kuinka paljon, kuten Nightwish.
Kyllä, Suomesta löytyy paljon kansainvälisesti menestyneitä artisteja. Mutta tätä ennen ei ole ollut yhtään suomenkielistä tämän tason hypetyksen aikaan saanutta artistia. Dingon ovat verranneet mutta sekin oli vain Suomessa.
Oon keikkailu paljon, on tullu Nightwishit ja vaikka ketkä nähtyä. Isoin keikka missä oon ollu täällä Suomessa, oli Metallican Sonisphere 2009, jossa oli 60 000 ihmistä kuuntelemassa.
Ja sitte tänä kesänä ekaa kertaa Käärijän keikalla. Missään, siis missään, ei oo ollu semmosta korvia huumaavaa huutoa kuin on kun porukka alkaa laulamaan CCCtä. Ja ne laulaa sen koko laulun. Kahteen kertaan. Ja toisella kertaa vielä kovempaa. 😂 Se kantsii kokea. (Ja on se keikka muutenkin ihan viihdyttävää seurattavaa 😉)
Dingon keikalla en oo sillon 80-luvulla käyny. Ois voinu olla kokemus kyllä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Hiiohoi! Juristinne laivan tyrmästä raportoi, kuuleeko tax free ja aurinkokansi?? Horny jail -selliosastolla meininki on tajuton! Laivan kannen alla kuumuus ja hiki tiivistyvät. Syljemme vettä toistemme päälle, mutta ei viilene, ei.
Bojan vastasi kansainväliseen hätäkutsuumme "Bojan we are lost, take us with you!" ja lensi Superbojanina hakemaan meitä kadotettuja sieluja. Pelastusoperaation tuoksinassa tyrmän ovi rämähti auki. Kaksi laivapoliisia heitti pää edellä sisään... Käärijän!! Bojan ryntäsi oitis antamaan tekohengitystä täysin tajuissaan olevalle Käärijälle. Avustimme hieromalla rintalastaa, ja toki verenkierto piti palauttaa muihinkin ruumiinosiin, kuten ensiapukurssin käyneinä hyvin tiesimme.
Minä lopetin työt, koska kukaan asiakkaistani ei tahdo täältä pois. Ammattitaito rapistuu, mutta Leilan kuntouttava työpajatoiminta tukee tämän uuden elämäntavan omaksumisessa loistavasti. Myös hammashoito ja kielenhuolto on täällä järjestetty huipputasoisesti!
Tää on laivan suosituin hyttikategoria, mutta toki annoimme boitsuillemme yksityissellin. Siinäkin on vain kalteriovi, tosin... Laivan perämies bunkkaa täällä öisin, ja kertoi laivamme navigoinnin olleen haastavaa viime päivät. Yhdessä hytissä on ollut täysi black out jo kolme päivää. Buffassa kiertää huolestuneita huhuja boitsujemme somehiljaisuudesta. Ei hätää ystävät, yksityisviestit sinkoilevat täällä tauotta heillä ihan body languagella!
Ja juu, ei oo mielessä muu kuin seksi, kun joku kuitenkin kysyy! Laivan keskusradio soittaa kutumusiikkina Käärijää ja Joker Out'tia repeatillä, biisin voi valita ihan fiiliksen ja temmellyksen tahdin mukaan! Käärijän erityistoiveesta valvontamonitoreissa pyörii Lil Nas X:n Industry Baby -video. Ja iltaisin Leila räppää meidät uniin, jotka ovat yhtä suloisia kuin päivämmekin täällä...
Over and out, rakkaat kanssasisaret ja -veljet. I love you!
Hahaa mahtava! Erityismaininta Industry baby -videolle 😁😅🥵🔥💜
Tässä hieno taidetta K:stä... 🤭
https://www.tumblr.com/zomb1edude/723042698337173504/i-present-to-you-j…