Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää kyllä tuosta warnerista sanoa, että on mielestäni todella huonosti hoitanut K:n markkinointia.. heillä on ainutlaatuinen a4tisti listoillaan, mutta eivät panosta häneen mitenkään. K joutuu itse hoitamaan kaiken mainostuksen yms. Esim. Alan Walker remixiä he eivät promonneet mitenkään.. K:lla on potentiaalia Euroopan tasolla, mutta Warner ei mainosta K:ta mitenkään 😬
Kaikella rakkaudella, veikkaan että Kärtsäri on hyppinyt Warnerin silmille niin monta kertaa, ettei Warnerin jehuja enää kiinnosta auttaa.
Käärijä on maininnut aika monella keikalla, kuinka on kielletty tekemästä sitä, tätä tai tuota. Tiedä sitten, onko kieltäjänä ollut Warner, manageri vai oma äiti.
Voi helvetten jos nyt köyttävät sen liian tiukkaan liekaan.
Jollain muulla on se yksinoikeus laittaa K tiukkaan liekaan 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No otetaan vaikka BC verrokiksi. Kelpo biisi ja pärjäsi tosi hyvin, mutta aika lailla ne ite loi sen hypensä somekontentillaan. Ei yle siinä juuri autellut. Sama mun mielestä Käärijän kohdalla, se vaan heittäytyi niin totaalisen all in tohon juttuun ettei sellainen vaan jää huomaamatta. Vaikka joku yle ja umk porukka kuinka yrittäis, niin ei jotain Aksel Kankaanranta tyyppistä hahmoa saa nousee esiin millään vaikka biisi ois kuinka timanttia (jota toki sekään ei sen kohdalla ollut).
Nyt on pakko myöntää että en seurannut BC yhtään enemmän kuin viisujen verran. Some ja muu jäi seuraamatta. Lopetin jo heti alkuunsa kun tuntui ettei itse viisut kiinnosta niitä lainkaan ja haastatteluissa tämän toivat aina ilmi. Eipä sitten kiinnostanut vaikka olin toki ihan iloinen että saivat hyvät yleisöpisteet mutta se siitä. Pärjäävät kyllä ihan ilman minun fanitustanikin.
Tää oli ikävää häissä. Hirveä ylimielisyys viisuorganisaatiota kohtaan. Jos vertaa JO menoon vaikka, jotka ovat luoneet niin hyvää henkeä koko viisujen ajan JA silti tekevät hyvää omaa uraa ilman viisuviittaa.
Minua ärsytti se että tullaan tavallaan minun harrastukseeni (eli viisuihin) osallistumaan ja sitten ei tunnu kuitenkaan löytyvän arvostusta itse viisuja kohtaan. Toistellaan miten sijoitus ei tärkeä, ollaan vaan promoamassa omaa musiikkia ja voitteko sitten unohtaa että ollaan koskaan osallistuttukaan. Hyvin ja ammattimaisesti hoitivat muuten jutun ei siinä mitään mutta ei henk koht kiinnosta jos omaa sanoisinko jopa intohimoa tuolla lailla kohdellaan.
Mä luulen että BC ei ois osallistunu viisuihin, jos ei ois ollu koronaa. Kun sillonhan oli välillä tilanne että ei saanut esiintyä missään niin musta tuntuu että pojat keksi osallistua viisuihin sillä asenteella että päästäänpähän ainakin esiintymään. Ja no saihan nekin tosiaan ihan hienosti nostetta uralleen siitä.
Luulen myös että niillä meni viisuorganisaation kanssa sukset ristiin kun niitä yritettiin kans suitsia vähän liikaa. Siis esim se ettei saa näyttää keskaria lavalla. Miten tommoset 20+v rokkijätkät reagoi siihen? No näyttämällä keskaria koko p*skalle.
Plus ehkä se vähättely oli myös eräänlainen backup, viisuartistit on monesti aiemmin jääneet vaan viisuartisteiksi, ehkä ne siksi koki tarpeelliseksi tuoda sen esille etteivät tahdo olla vain viisuartisteja.
Lähtökohtaisesti viisuorganisaatio tykkää artisteista jotka arvostaa viisuorganisaatiota. Samoin viisufanit. Kaikki edistää omaa uraa viisuissa myös mutta sen voi tehdä monella tapaa ja Suomessa on tää viisupelko vankka edelleen. Luulen että siitä voidaan pikkuhiljaa vapautua. Omaan makuun BC ei iskenyt musiikillisesti viisubiisiä enempää mutta arvostan kyllä nostetta jota toivat.
Vierailija kirjoitti:
Hiiohoi! Juristinne laivan tyrmästä raportoi, kuuleeko tax free ja aurinkokansi?? Horny jail -selliosastolla meininki on tajuton! Laivan kannen alla kuumuus ja hiki tiivistyvät. Syljemme vettä toistemme päälle, mutta ei viilene, ei.
Bojan vastasi kansainväliseen hätäkutsuumme "Bojan we are lost, take us with you!" ja lensi Superbojanina hakemaan meitä kadotettuja sieluja. Pelastusoperaation tuoksinassa tyrmän ovi rämähti auki. Kaksi laivapoliisia heitti pää edellä sisään... Käärijän!! Bojan ryntäsi oitis antamaan tekohengitystä täysin tajuissaan olevalle Käärijälle. Avustimme hieromalla rintalastaa, ja toki verenkierto piti palauttaa muihinkin ruumiinosiin, kuten ensiapukurssin käyneinä hyvin tiesimme.
Minä lopetin työt, koska kukaan asiakkaistani ei tahdo täältä pois. Ammattitaito rapistuu, mutta Leilan kuntouttava työpajatoiminta tukee tämän uuden elämäntavan omaksumisessa loistavasti. Myös hammashoito ja kielenhuolto on täällä järjestetty huipputasoisesti!
Tää on laivan suosituin hyttikategoria, mutta toki annoimme boitsuillemme yksityissellin. Siinäkin on vain kalteriovi, tosin... Laivan perämies bunkkaa täällä öisin, ja kertoi laivamme navigoinnin olleen haastavaa viime päivät. Yhdessä hytissä on ollut täysi black out jo kolme päivää. Buffassa kiertää huolestuneita huhuja boitsujemme somehiljaisuudesta. Ei hätää ystävät, yksityisviestit sinkoilevat täällä tauotta heillä ihan body languagella!
Ja juu, ei oo mielessä muu kuin seksi, kun joku kuitenkin kysyy! Laivan keskusradio soittaa kutumusiikkina Käärijää ja Joker Out'tia repeatillä, biisin voi valita ihan fiiliksen ja temmellyksen tahdin mukaan! Käärijän erityistoiveesta valvontamonitoreissa pyörii Lil Nas X:n Industry Baby -video. Ja iltaisin Leila räppää meidät uniin, jotka ovat yhtä suloisia kuin päivämmekin täällä...
Over and out, rakkaat kanssasisaret ja -veljet. I love you!
Kiitos! 🥰 Yksi lemppariviestejäni tässä ketjussa. Ja ikinä.
Myytiinkö ne nyt loppuun ne korotetutkin ulkomaan keikat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Johannes & Kuumaa nyt kuitenkin kuulu ketjuun, kun niillä on Pikkujoulu-keikka yhdessä?
https://logomo.fi/wp-content/uploads/2023/06/the-pikkujoulut-2023.jpg
Uhmalla koitan pysyykö postaus 😄
Ihanaa, uhmaa niin paljon kuin haluat. Äläkä luovuta.
Hyvä siskot ja veljet. Tehdään mitä Käärijäkin tekisi.💪
Juu annetaan mennä vaan!
Kaik loppu ,paitsi Tallinna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiiohoi! Juristinne laivan tyrmästä raportoi, kuuleeko tax free ja aurinkokansi?? Horny jail -selliosastolla meininki on tajuton! Laivan kannen alla kuumuus ja hiki tiivistyvät. Syljemme vettä toistemme päälle, mutta ei viilene, ei.
Bojan vastasi kansainväliseen hätäkutsuumme "Bojan we are lost, take us with you!" ja lensi Superbojanina hakemaan meitä kadotettuja sieluja. Pelastusoperaation tuoksinassa tyrmän ovi rämähti auki. Kaksi laivapoliisia heitti pää edellä sisään... Käärijän!! Bojan ryntäsi oitis antamaan tekohengitystä täysin tajuissaan olevalle Käärijälle. Avustimme hieromalla rintalastaa, ja toki verenkierto piti palauttaa muihinkin ruumiinosiin, kuten ensiapukurssin käyneinä hyvin tiesimme.
Minä lopetin työt, koska kukaan asiakkaistani ei tahdo täältä pois. Ammattitaito rapistuu, mutta Leilan kuntouttava työpajatoiminta tukee tämän uuden elämäntavan omaksumisessa loistavasti. Myös hammashoito ja kielenhuolto on täällä järjestetty huipputasoisesti!
Tää on laivan suosituin hyttikategoria, mutta toki annoimme boitsuillemme yksityissellin. Siinäkin on vain kalteriovi, tosin... Laivan perämies bunkkaa täällä öisin, ja kertoi laivamme navigoinnin olleen haastavaa viime päivät. Yhdessä hytissä on ollut täysi black out jo kolme päivää. Buffassa kiertää huolestuneita huhuja boitsujemme somehiljaisuudesta. Ei hätää ystävät, yksityisviestit sinkoilevat täällä tauotta heillä ihan body languagella!
Ja juu, ei oo mielessä muu kuin seksi, kun joku kuitenkin kysyy! Laivan keskusradio soittaa kutumusiikkina Käärijää ja Joker Out'tia repeatillä, biisin voi valita ihan fiiliksen ja temmellyksen tahdin mukaan! Käärijän erityistoiveesta valvontamonitoreissa pyörii Lil Nas X:n Industry Baby -video. Ja iltaisin Leila räppää meidät uniin, jotka ovat yhtä suloisia kuin päivämmekin täällä...
Over and out, rakkaat kanssasisaret ja -veljet. I love you!
Kiitos! 🥰 Yksi lemppariviestejäni tässä ketjussa. Ja ikinä.
Kannattaa ottaa kuvakaappaus muistoksi 😉
Vierailija kirjoitti:
Tuolla olisi monta ketjua,minne voisit poistelija mennä.Esim.Love Island ketjussa puhutaan seksistä HYI ja ihan oikeilla ihmisillä. Se on jännä että niin kauan kuin sinä uskoit harhoihisi poikien suhteesta,niin viestit eivät poistuneet. Liityitkö ihan yön yli johonkin l ahkoon vai mikä tuli? Mua ei haittaa vaikka kuin mesoat täällä ja hyppään sun kommentit yli,mutta tuo viestien poistatus on häiriköintiä ja hyvin itsekästä. Olisiko pieni itsetutkiskelun paikka? Mesoat monta päivää kahdella palstalla ja samalla sanot,ettei sinua kiinnosta tippaakaan. Olet kiusaaja ja toivottavasti itsekin sen huomaat.
Se ketjuhan on ihan oikea paikka sille aiheelle. Ei mitään syytä poistaa mitään.
Toivottavasti K jaksaa painaa, on meinaan semmoinen aikataulu. Ei iske flunssat tai muut pöpöt, kun stressi painaa päälle. Ja kunpa pää pysyisi kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Urheilujätkä ihan paras, miten on voinut unohtaa?
On sen paskimpia biisejä, ei yhtään menevä.
Vierailija kirjoitti:
Glasgow ja Lontoo myytiin loppuun samana päivänä, kun korotus tehtiin 💪
Nyt näyttäisi olevan kaikki muuta myyty loppuun kuin Tallinna 💚
Löytääkö kukaan enää biisiä Käärijä, sekin hyvä, siinä Jesse myös, en löydä enää yotube?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilujätkä ihan paras, miten on voinut unohtaa?
Ajatuksiin ei mahtunut muuta kuin slovenialaiset boitsut. :)
Tuli mieleen se "Miksi sanon turkoosimattoa koko ajan carpe diemiksi" -juttu. Ei mahdu Urheilujätkä päähän kun se on täynnä jo Carpe Diemiä!
Ei sillä enää oo.
Crew kattaa myös ne taustahenkilöt, esim manageri, mikke, keikkojen teknikot yms. Onhan se käärijä crew hupparikin niistä aika monella.
Näyttää että jo muutama sivu ollut ns. suht normaalia keskustelua verrattuna viime päivien menoon, toivottavasti meininki jatkuu täällä samanlaisena!
Mä tajusin just että olen menossa pikkujouluihin katsomaan Käärijää. Toivon ettei tee mitään Johanneksen kanssa koska K&B 💚
Vierailija kirjoitti:
Näyttää että jo muutama sivu ollut ns. suht normaalia keskustelua verrattuna viime päivien menoon, toivottavasti meininki jatkuu täällä samanlaisena!
Ettisitte mieluummin hyviä fotoja ja linkkejä ton tekohauskan sanahelinän sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glasgow ja Lontoo myytiin loppuun samana päivänä, kun korotus tehtiin 💪
Nyt näyttäisi olevan kaikki muuta myyty loppuun kuin Tallinna 💚
Tää on oikeasti niin huippu saavutus. Sitten talvihuilin jälkeen kevät keikkojen vuoro 👍
hei, täällähän on ihanaa käärijää vuodelta 2021. Harmi, ettei kuitenkaan ole pätkää siitä "häkissä olosta":
Kyllä mä tämän ymmärrän mutta ei sitä tarvitse tuoda esille jatkuvasti.
Ja tuo keskarin näyttö tai sen kieltäminen. Ammattilaiset aikuiset miehet niin tuommoisen kieltäminen ei pitäisi olla mikään kiukuttelun aihe. Ja eikös ne kiertänyt sen niillä punaisilla keskisormilla tai jotain. No onneksi tänä vuonna oli toisin.