Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
42801/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Crew (Jere, Allu, Jukka) on tehnyt musiikin jota käärijä esittää. Ne biisit kai se pääasia kuitenkin on.

Nehän onkin bändin jäseniä ja musiikintekijöitä. Nyt puhutaan crewsta, joka on lähinnä avustavaa porukkaa.

Mistä sinä tiedät millainen rooli kullakin voi olla luomisprosessissa? Siellähän voi olla vaikka millaisia muusia läsnä. En ymmärrä mistä täällä ihmisillä löytyy tietämys siitä mikä on kenenkin panos toiminnassa.

Sen kyllä huomaa välispiikkejä myöten kuka on muusana!

Vierailija
42802/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIkamoista vähättelyä ettei esim. pinkeillä miehillä ja Häärijällä ole ollut osaa eikä arpaa hypetyksessä tai ylipäätänsä. Ja mielestäni tuplaajat oli mukana Liverpoolissa keikoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42803/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä tuosta warnerista sanoa, että on mielestäni todella huonosti hoitanut K:n markkinointia.. heillä on ainutlaatuinen a4tisti listoillaan, mutta eivät panosta häneen mitenkään. K joutuu itse hoitamaan kaiken mainostuksen yms. Esim. Alan Walker remixiä he eivät promonneet mitenkään.. K:lla on potentiaalia Euroopan tasolla, mutta Warner ei mainosta K:ta mitenkään 😬

Kaikella rakkaudella, veikkaan että Kärtsäri on hyppinyt Warnerin silmille niin monta kertaa, ettei Warnerin jehuja enää kiinnosta auttaa. 

No, se on vain huonoa bisnestä heiltä sitten. Eikös yritykset kuitenkin yritä tehdä rahaa, eikä ystävien teekutsuja?

Viihdebisneksessä se vanhan sedän turvonnut ego on kaikkein tärkein.

Miten kärtsä on hyppinyt warnerin silmille?

Vierailija
42804/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No otetaan vaikka BC verrokiksi. Kelpo biisi ja pärjäsi tosi hyvin, mutta aika lailla ne ite loi sen hypensä somekontentillaan. Ei yle siinä juuri autellut. Sama mun mielestä Käärijän kohdalla, se vaan heittäytyi niin totaalisen all in tohon juttuun ettei sellainen vaan jää huomaamatta. Vaikka joku yle ja umk porukka kuinka yrittäis, niin ei jotain Aksel Kankaanranta tyyppistä hahmoa saa nousee esiin millään vaikka biisi ois kuinka timanttia (jota toki sekään ei sen kohdalla ollut).

Nyt on pakko myöntää että en seurannut BC yhtään enemmän kuin viisujen verran. Some ja muu jäi seuraamatta. Lopetin jo heti alkuunsa kun tuntui ettei itse viisut kiinnosta niitä lainkaan ja haastatteluissa tämän toivat aina ilmi. Eipä sitten kiinnostanut vaikka olin toki ihan iloinen että saivat hyvät yleisöpisteet mutta se siitä. Pärjäävät kyllä ihan ilman minun fanitustanikin.

Vierailija
42805/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joku kysyi siitä ,että unohtuiko oikeasti urheilujätkä ,niin urheilucastin mukaan kuulemma unohtui ,oli ollut settilistalla ,ja siksi keikka sai Eskolta pisteet 0/5 😂

Onko tämä Urheilucast nyt joku maksullinen podcast(?) tai jotain.

Ihan ilmanen, Spotifysta löytyy. Kärtsä seikkailee oikeestaan kaikissa jaksoissa ainakin välispiikeissä. Että siitäpä loppukesäksi hommia mammoille, jos ei oo vielä tuttu. 😅

Eipä ole vielä ollut spotifyitakaan mutta kohta ilmeisesti on.

Me ollaan kuulkaas kohta niin cooleja ku osataan kaikki apit. 😎 (T: se joka eilen kyseli discordista)

(Paitsi se sana ei varmaan oo tuo cool enää. No, vähän on vielä tämä nuorisolaiskieli mulla jäljessä ajastaan)

Vierailija
42806/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kyllä tuosta warnerista sanoa, että on mielestäni todella huonosti hoitanut K:n markkinointia.. heillä on ainutlaatuinen a4tisti listoillaan, mutta eivät panosta häneen mitenkään. K joutuu itse hoitamaan kaiken mainostuksen yms. Esim. Alan Walker remixiä he eivät promonneet mitenkään.. K:lla on potentiaalia Euroopan tasolla, mutta Warner ei mainosta K:ta mitenkään 😬

Kaikella rakkaudella, veikkaan että Kärtsäri on hyppinyt Warnerin silmille niin monta kertaa, ettei Warnerin jehuja enää kiinnosta auttaa. 

Käärijä on maininnut aika monella keikalla, kuinka on kielletty tekemästä sitä, tätä tai tuota. Tiedä sitten, onko kieltäjänä ollut Warner, manageri vai oma äiti. 

Voi helvetten jos nyt köyttävät sen liian tiukkaan liekaan.

Vierailija
42807/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on K:n tyyppiä, kyllä ne silmät ruskeat taitaa olla tai sitten vihreät, ei saa selkoa

Vierailija
42808/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut kuullut edes BC:stä ennen tämän vuoden viisuja 🙈🙈🙈 en tiedä miten olen missannut, mutta en siis ole kiinnittänyt huomiota viisuihin yhtäänn ennen K:ta 👀

Vierailija
42809/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma lounas tarjoilu by Kärtsä! 🔥🔥🔥🔥

https://twitter.com/tbhdamii/status/1680869973277777921

Vierailija
42810/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on K:n tyyppiä, kyllä ne silmät ruskeat taitaa olla tai sitten vihreät, ei saa selkoa

Juu jatkoksi vaan K:n poikakokoelmaan.

Vierailija
42811/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ficcini 2+, #5690

Jestas. Kröhöm. Kiitos. Kestää tottua lukemaan tällaista suomeksi. Enkuksi kaikki on vähän etäännyttävämpää.

Oliko niitä viuhkoja jollain?

Vierailija
42812/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on maininnut aika monella keikalla, kuinka on kielletty tekemästä sitä, tätä tai tuota. Tiedä sitten, onko kieltäjänä ollut Warner, manageri vai oma äiti. 

Mitä kaikkea hän on muka maininnut?

Vierailija
42813/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antakaa nyt herras jestas myös ihmisille tilaa mokailla, koska siinä se varsinainen oppiminen tapahtuu! Vai miten se oli muotoiltu siinä Bojanin sanoittamassa Novi valissa?

Delajmo napake

Čisto iz vsake

Izpira se zlato

Let's make mistakes

Out of everything

Gold is being washed away

(Idea vähän katoaa tässä käännöksessä, Lady SLO osasi kääntää paremmin)

Hitsi kun molempien herrojen biisien sanoituksista saisi hienoja kirjottuja huoneentauluja. Eiköhän lisätä konferenssin salin 120 käsityönurkkauksen ohjelmaan!!

Aivan varmasti vielä hyvä tulee Käärijän crewn hommasta!

Vierailija
42814/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin joku kysyi siitä ,että unohtuiko oikeasti urheilujätkä ,niin urheilucastin mukaan kuulemma unohtui ,oli ollut settilistalla ,ja siksi keikka sai Eskolta pisteet 0/5 😂

Onko tämä Urheilucast nyt joku maksullinen podcast(?) tai jotain.

Ihan ilmanen, Spotifysta löytyy. Kärtsä seikkailee oikeestaan kaikissa jaksoissa ainakin välispiikeissä. Että siitäpä loppukesäksi hommia mammoille, jos ei oo vielä tuttu. 😅

Seppänen muute sanoi tän päivän jaksossa ettei tahdo kenenkään kuuntelevan sitä. Nyt voi sitte olla ihmeissään jos mammat joukkoryntää sinne kuuntelemaan kaikki jaksot pikakelauksella. 😂

Podcasthan on sitte lähinnä urheilusta, niinku nimestä vois päätellä. Että jos omaa isoja antipatioita sitä kohtaan, voi olla aika työlästä kuunnella. On siellä toki muutakin mutta vähän pienemmällä osuudella. Nyt viime aikoina on ollu paljon Pikku-Taavetti -juttuja, se on kyllä mun suosikki. 🥰

Vierailija
42815/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ficcini 2+, #5690

Jestas. Kröhöm. Kiitos. Kestää tottua lukemaan tällaista suomeksi. Enkuksi kaikki on vähän etäännyttävämpää.

Oliko niitä viuhkoja jollain?

Palveluksessanne!

https://www.tumblr.com/musicalislife/723043422083137537/his-hair-photo-…

Vierailija
42816/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja antakaa nyt herras jestas myös ihmisille tilaa mokailla, koska siinä se varsinainen oppiminen tapahtuu! Vai miten se oli muotoiltu siinä Bojanin sanoittamassa Novi valissa?

Delajmo napake

Čisto iz vsake

Izpira se zlato

Let's make mistakes

Out of everything

Gold is being washed away

(Idea vähän katoaa tässä käännöksessä, Lady SLO osasi kääntää paremmin)

Hitsi kun molempien herrojen biisien sanoituksista saisi hienoja kirjottuja huoneentauluja. Eiköhän lisätä konferenssin salin 120 käsityönurkkauksen ohjelmaan!!

Aivan varmasti vielä hyvä tulee Käärijän crewn hommasta!

Tai siis hyvä on jo nyt!

Vierailija
42817/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No otetaan vaikka BC verrokiksi. Kelpo biisi ja pärjäsi tosi hyvin, mutta aika lailla ne ite loi sen hypensä somekontentillaan. Ei yle siinä juuri autellut. Sama mun mielestä Käärijän kohdalla, se vaan heittäytyi niin totaalisen all in tohon juttuun ettei sellainen vaan jää huomaamatta. Vaikka joku yle ja umk porukka kuinka yrittäis, niin ei jotain Aksel Kankaanranta tyyppistä hahmoa saa nousee esiin millään vaikka biisi ois kuinka timanttia (jota toki sekään ei sen kohdalla ollut).

Nyt on pakko myöntää että en seurannut BC yhtään enemmän kuin viisujen verran. Some ja muu jäi seuraamatta. Lopetin jo heti alkuunsa kun tuntui ettei itse viisut kiinnosta niitä lainkaan ja haastatteluissa tämän toivat aina ilmi. Eipä sitten kiinnostanut vaikka olin toki ihan iloinen että saivat hyvät yleisöpisteet mutta se siitä. Pärjäävät kyllä ihan ilman minun fanitustanikin.

Tää oli ikävää häissä. Hirveä ylimielisyys viisuorganisaatiota kohtaan. Jos vertaa JO menoon vaikka, jotka ovat luoneet niin hyvää henkeä koko viisujen ajan JA silti tekevät hyvää omaa uraa ilman viisuviittaa.

Vierailija
42818/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIkamoista vähättelyä ettei esim. pinkeillä miehillä ja Häärijällä ole ollut osaa eikä arpaa hypetyksessä tai ylipäätänsä. Ja mielestäni tuplaajat oli mukana Liverpoolissa keikoilla.

Häärijä ainakin tuntuu jo saaneen jopa osittain ihan oman fanikuntansa.

Vierailija
42819/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli ikävää häissä. Hirveä ylimielisyys viisuorganisaatiota kohtaan. Jos vertaa JO menoon vaikka, jotka ovat luoneet niin hyvää henkeä koko viisujen ajan JA silti tekevät hyvää omaa uraa ilman viisuviittaa.

Höh siis heissä.

Vierailija
42820/123801 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on, paitsi silmät ei taida olla ruskeat. Ikäkin passeli, 24?

Ketju on lukittu.