Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37541/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on näköjään Kirkkarit aivan tukossa, K ei pääse ees alottamaan ajallaan

Mistä näit?

Vierailija
37542/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näit?

Niitten insta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37543/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te marisijat tajua, et kiroilu on osa Käärijän lavashowta ja lavapersoonaa? Kyllä se osaa ilmasta itseään kiroilemattakin kuten ollaan haastatteluista nähty.

No kyllä se nyt tossa tuohtu ihan oikeesti. Mistä mä erotan mikä on "showvittu" ja mikä "aitovittu"?

Miks ne on tarpeen erottaa...? :D

Vierailija
37544/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä perkelettä, poistettiinko tästä se kommentti jossa puhuttiin toimittajien työstä ja gf naamasta lehden kannessa. xD just olin vastaamassa siihen 

37545/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/dnklblauundgelb/status/1678151589603753984?s=20

Siinä meidän pikku päivänsäde välispiikkaa Porissa!

"Kun oli UMK aikaa ja tiedotettiin kaikille saatnanpaskalehdille Iltalehdet ja Sanomat ja muutkyrvät.....KUKAAn ei tullu siihen mun pöytään, kaikki meni siinnevitun Benkun pöytään...kerrokerrokerro...oli Robiniivittu ja Portionboysia....mä vaanvittu ryyppäsin yksin siellä pöydässä.

Mut tiedätteks te mitä? Mä tiesin et nevitunmulkut ei tiedä, mitä tulee...Fuccckyoumedia, oikeesti. Ja mä lupaan, et huomenna Iltalehes lukee et Käärijä näytti keskaria medialle. No tottavitussa näytin."

Kelatkaa missä maailmassa me eletään, se on ihan sama, mitä tämmönen pellehermanni postaa niin sinnevittu kommentoidaan "tässä käärijän tyttöystävä, tässä käärijän koira, tässä käärijän hiuksetmitäviTTUA!"

.

.Joten muistakaa, jos te seuraatte mua IGssä tai jossain niin älkää nytVITTU ottako sitä niin tosissaan. Sillä mä en ota tätä elåmää tosissaan, jos ette oo huomannu.

Ja sulla on tuovitun ankka koko ajan kädessä. "

Kellähän poloisella oli sevitun ankka kädessä 😳K vaikutti hieman tuohtuneella tuulella, nuo media ja some asia on selvästi kuohuttaneet ihan oikeasti - vaikka toki painottaakin ettei ota elämää vakavasti. Sen verran vakavasti kuitenkin, että v t u tus päässyt heräämään

Tuossa puheessa ehkä tunteet kiehahtivat, mutta toisissa klipeissä/keikka-arvosteluissa on paljon rennompi :) Porin keikalla oli erityisen hyvä tunnelma lähiaikojen keikoista :D

En kunnioita pätkääkään tuollaista kaunaista rääväsuista Käärijää tai mikä lie nyt onkaan. Omituinen pellehermanni toisiaan. Jätän lipun keikalle ostamatta. En maksa siitä että artisti terapioi itseään keikallaan ja oksentaa sen kaiken yleisöön, sekä uhoaa menneisyyden asioista. Sen kannattais selvittää päänsä.

Samoilla linjoilla. Paskaa kyllä työntää elämä muutenkin tuutista

Totta. Ei sitä jaksa enää maksavana "asiakkaana" biisien välissä kuunnella. Ehkä se on artistin mielestä mukamas huumoria,  mutta siinä on joku negatiivinen sointu menneisyydessä koetusta vääryydestä sekä kaunaisuutta jotain kohtaan. En koe rentoutuvani sellaisen artistin keikalla.

Mun mielestä on lähinnä surullista, että ihmisen itseilmaisun keinot rajoittuvat kiroiluun ja toisten tylyttämiseen, mikäli asiaan liittyy suuri tunnelataus.

On Käärijääkin kyllä tylytetty. Välillä tuntuu ettei hän osaa ihmisten mielestä tehdä, sanoa eikä postata mitään oikein. En mäkään tykkää siitä jos joka toinen sana on kirosana, mutta ei kait Käärijä nyt jokaisella keikalla noin puhu

Ei Käärijän itseilmaisun keinot rajoitu kiroiluun. Mitä tarkoitat toisten tylyttämisellä? Ketä, missä Käärijä on jotain tylyttänyt?

Käärijällä ei ole joka toinen sana kirosana. Hän kiroilee (määrältään) ihan sopivasti.

Tosiaan, kuten joku aiempaan kommentoi ei tule kirjoitetusta välispiikistä se puhuttu esille sellaisena kun se oli. Tuo sama on jossain videolla.

Vierailija
37546/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lähtee kaikki viestit, jos joku kirjottaa vähääkään kriittisempiä kommentteja! Alkaa kyllä mennä niin maku tästä ketjusta.

Nää sun samat kitinät on kuultu niin sataan kertaan, et eipä haittaa kyllä tippaakaan jos poistuu.

Jaa, ei sit sitä oo tarpeeks kuultu, et K on ihana, B on ihana ja Janin yksityishenkilö sitä tätä? Samat linkit kolmen sivun välein. Ja samoin toi sun oma jankutus. Hohhoijaa.

Positiivisia asioita jaksaa lukea toistolla sata kertaa helpommin kuin samaa negatiivista jurnutusta. Plus negistely vaan pilaa kaikkien tunnelman.

...mutta Kn keikoillahan se vaan kohottaa tunnelmaa kuulemma.

Aivan, koska hän on niin koominen henkilö, eikä sitä voi verrata näihin palstateksteihin 👹

Vierailija
37547/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä valloitti koko euroopan viisuissa joten en kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka MTV:n julkaisema päivitys enteilisi jotain esiintymistä tai osallistumista jossain muodssa EMA -gaalaan. Joka kerta kun näkee isommalta tahalta mitän tajuaa taas kuinka iso juttu Käärijä edelleen ulkomailla on. Sitä on välillä vaikea omassa pienessä mielessä tajuta, että Jere Vantaalta on ihan ihka aidosti valloittanut monet sydämet.

Kyllä tuo on ihan totta.Täälläkin törmää jatkuvasti Käärijään jollain tavalla. Ja se tuntuu aina yhtä absurdilta kuulla soitettavan suomenkielistä musiikkia täällä,missä ei ole edes paljon turisteja.Ei täällä muut suomenkieliset artistit soi.Tulee aina tosi liikuttunut ja ylpeä olo meidän Kärtsystä.

💚🌹🌹

Ja vaikka minäkin täällä puhun yksityishenkilöistä ja reisistä niin kyllä minä ennenkaikkea arvostan näiden kaikkien poikien musiikkia ,taitoa,esiintymistä ja ammattimaisuutta,niinkuin varmasti kaikki muutkin täällä.

💚🌹🌹

Joo toki!

By the way, olisko jollain lisää kuvia, mistä voidaan jatkaa tuota...ammattimaisuuden arvostamista?

Vierailija
37548/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä olleet täällä?

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891

Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354&nbsp;

Ja tasan vuosi sitten.

Ei ne Kärtsän vitsailut etu-ja takarivistä tuulesta ole temmattu. Jotenkin liikuttavaa kun miettii esim sitä Ruissin yleisömerta. 🥺

Vierailija
37549/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan aitoolla keikka myöhässä ,yhä kilometrien pituiset jonot ,ja haluavat ,että mahdollisimman moni kerkiää näkemään...niiden instassa

Vierailija
37550/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näit?

Instan mukaan edelleen kilometrien autojonot, Kärtsän pitäis aloittaa n. 19.45.

Vierailija
37551/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris käyttää todella usein Käärijä paitaa. Just se oli hänen päällänsä yhdessä Gregorin stoorissa ja haastattelussa. Kris myös viisujen aikaan kiusoitteli Bojania eniten Käärijästä joissakin haastatteluissa.

Se on ihan selvä merkki, että mies on umpirakastunut käärijään, kyllä.

Gregor, Kris vai Bojan?

Ihan kuka vaan noista, jos siltä tuntuu.

Oikea vastaus on, että ei kukaan.

Jos tälle linjalle lähdetään, niin miten voit olla varma vastauksestasi? Et kuitenkaan ole ollut paikan päällä todistamassa asiaa.

Yritin sanoa, että noista kukaan ei ole rakastunut Käärijään.

Niin ja mä kysyin, että mistä voit tietää sen? Vastaus: et mistään.

Nyt on kyllä todellista 11-vuotiaiden keskustelua.

Olen 40-vuotias, mutta silti sitä mieltä, että B oli ihastunut viisuissa Käärijään ja itseasiassa fanitti häntä jo UMK:sta asti. Jos tällainen on sinusta 11-vuotiaiden keskustelua, niin olen sitten mielelläni 11-vuotiaan tasolla.

11-vuotiaiden jutuilla tarkoitin noita kahta edellistä viestiä tässä siteeratussa osiossa:

"noista kukaan ei ole rakastunut Käärijään."

"Niin ja mä kysyin, että mistä voit tietää sen? Vastaus: et mistään."

Muuten hyvä ketju, mutta välillä on näitä lasten jorinoita tyyliin eipäsjuupas mun isä on parempi ku teidän isä, eipäs juupas itte oot.

Sun kommentti vasta typerä ja asiaton on. Turha tulla tänne pätemään ja moralisoimaan muita.

Vierailija
37552/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan jäätävästi väkeä....

Vierailija
37553/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas lähtee kaikki viestit, jos joku kirjottaa vähääkään kriittisempiä kommentteja! Alkaa kyllä mennä niin maku tästä ketjusta.

Nää sun samat kitinät on kuultu niin sataan kertaan, et eipä haittaa kyllä tippaakaan jos poistuu.

Jaa, ei sit sitä oo tarpeeks kuultu, et K on ihana, B on ihana ja Janin yksityishenkilö sitä tätä? Samat linkit kolmen sivun välein. Ja samoin toi sun oma jankutus. Hohhoijaa.

Positiivisia asioita jaksaa lukea toistolla sata kertaa helpommin kuin samaa negatiivista jurnutusta. Plus negistely vaan pilaa kaikkien tunnelman.

...mutta Kn keikoillahan se vaan kohottaa tunnelmaa kuulemma.

Aivan, koska hän on niin koominen henkilö, eikä sitä voi verrata näihin palstateksteihin 👹

aijaa, mun mielestä ihminen siinä missä muutkin

Vierailija
37554/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää muuten noin kuukausi siihen, kun K menee Sloveniaan. Mitäköhän matskua saamme silloin? Yöpyyköhän K Bojanin luona vai meneekö hotelliin? Jos yöpyy, niin mitäköhän kämpillä tapahtuu yön pikkutunneilla, kun muutama pina colada on jo takana?

Vierailija
37555/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä olleet täällä?

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891

Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354&nbsp;

Ja tasan vuosi sitten.

Ei ne Kärtsän vitsailut etu-ja takarivistä tuulesta ole temmattu. Jotenkin liikuttavaa kun miettii esim sitä Ruissin yleisömerta. 🥺

Juu, olen niin onnellinen Kärtsän puolesta, että sai kokea tämän. 💕

Vierailija
37556/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näit?

Instan mukaan edelleen kilometrien autojonot, Kärtsän pitäis aloittaa n. 19.45.

Sehän meni järjestäjällä putkeen....

Vierailija
37557/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kirkkareiden instan... Kyllä se meidän K vetää porukkaa 🥹💚 kerta toisensa jälkeen hämmästyn kuinka moni yrittää päästä katsomaan

Vierailija
37558/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris käyttää todella usein Käärijä paitaa. Just se oli hänen päällänsä yhdessä Gregorin stoorissa ja haastattelussa. Kris myös viisujen aikaan kiusoitteli Bojania eniten Käärijästä joissakin haastatteluissa.

Se on ihan selvä merkki, että mies on umpirakastunut käärijään, kyllä.

Gregor, Kris vai Bojan?

Ihan kuka vaan noista, jos siltä tuntuu.

Oikea vastaus on, että ei kukaan.

Jos tälle linjalle lähdetään, niin miten voit olla varma vastauksestasi? Et kuitenkaan ole ollut paikan päällä todistamassa asiaa.

Yritin sanoa, että noista kukaan ei ole rakastunut Käärijään.

Niin ja mä kysyin, että mistä voit tietää sen? Vastaus: et mistään.

Nyt on kyllä todellista 11-vuotiaiden keskustelua.

Olen 40-vuotias, mutta silti sitä mieltä, että B oli ihastunut viisuissa Käärijään ja itseasiassa fanitti häntä jo UMK:sta asti. Jos tällainen on sinusta 11-vuotiaiden keskustelua, niin olen sitten mielelläni 11-vuotiaan tasolla.

11-vuotiaiden jutuilla tarkoitin noita kahta edellistä viestiä tässä siteeratussa osiossa:

"noista kukaan ei ole rakastunut Käärijään."

"Niin ja mä kysyin, että mistä voit tietää sen? Vastaus: et mistään."

Muuten hyvä ketju, mutta välillä on näitä lasten jorinoita tyyliin eipäsjuupas mun isä on parempi ku teidän isä, eipäs juupas itte oot.

Sun kommentti vasta typerä ja asiaton on. Turha tulla tänne pätemään ja moralisoimaan muita.

Muakin niin sapettaa, kun ensin kyseinen tyyppi moralisoi muita ja sitten ihmettelee, että miksi hänen viestinsä poistuvat. Yhyyy, yritän vaan palauttaa maanpinnalle muita.

Vierailija
37559/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mian stoorissa söpö Bojan

https://instagram.com/stories/mianicolai/3143885901749398869?utm_source…

Tää on jotenkin niin herttaista 💚

https://twitter.com/jokaarija/status/1677306529337298948?s=20

💚🌹🌹

Kuka tuo mies on sadestoorissa. Eikös hän ole sama joka tarrasi Bojaniin omistavan ottein.

Vierailija
37560/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kissojen ja koirien kanssa etsinyt K-spiikeistä kohtia, jotka aiheuttaisivat edes seitinohuen monalisahymyn. Twitterit, tumblirit, Instat..... Etsintä jatkuu edelleen...

Mä oon kai joku ärsyttävä pikku lumihiutale sit, kun toi piiloaggressio ei kohota.

Ketju on lukittu.