Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37501/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ4AnNTN

Bojan jorailemassa!

Huutais niin yhtä pottatukkaa tohon vierelle joraamaan omine muuvsseineen, ei nuo oikein ole B:n messissä.

Vierailija
37502/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä valloitti koko euroopan viisuissa joten en kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka MTV:n julkaisema päivitys enteilisi jotain esiintymistä tai osallistumista jossain muodssa EMA -gaalaan. Joka kerta kun näkee isommalta tahalta mitän tajuaa taas kuinka iso juttu Käärijä edelleen ulkomailla on. Sitä on välillä vaikea omassa pienessä mielessä tajuta, että Jere Vantaalta on ihan ihka aidosti valloittanut monet sydämet.

Kyllä tuo on ihan totta.Täälläkin törmää jatkuvasti Käärijään jollain tavalla. Ja se tuntuu aina yhtä absurdilta kuulla soitettavan suomenkielistä musiikkia täällä,missä ei ole edes paljon turisteja.Ei täällä muut suomenkieliset artistit soi.Tulee aina tosi liikuttunut ja ylpeä olo meidän Kärtsystä.

💚🌹🌹

Ja lisäisin vielä tähän sen ,että espanjalaiset ovat ainakin minun mielestä hyvin ns.sisäänpäin kääntyneitä näissä Euroviisu asioissa.Ainakin vanhempi väki arvostaa vain sitä omaa kieltä ja maata.Mutta nyt täälläkin fanitettiin Käärijää ihan kunnolla. Jatkuvasti mullekin heitettiin cha cha chata joka paikassa.Kyllä Kärtsy on ainutlaatuinen ,semmonen once in a lifetime.Varsinkin siinä vaiheessa kun sen näkee esiintyvän viimeistään rakastuu.

Ja vaikka minäkin täällä puhun yksityishenkilöistä ja reisistä niin kyllä minä ennenkaikkea arvostan näiden kaikkien poikien musiikkia ,taitoa,esiintymistä ja ammattimaisuutta,niinkuin varmasti kaikki muutkin täällä.

💚🌹🌹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37503/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaallinen Bojan

https://twitter.com/swaegky/status/1676868174107791360?s=46

En tiedä olenko jo jotenkin liian melankolisella tai yltiöromanttisella tuulella, mutta heti tuli mieleeni, että tämä näky on K:ta vastassa kun hän kuollessaan menee taivaan porteille <3

Ei kun siellä olisi se Jeesus-Bojan joka kiersi Twitterissä (Pyhän Käärijän lisäksi, olikohan jollain appilla väännetty), en löydä enää linkkiä. :/

Kiitos tästä tiedosta, melankoliani loppui juuri :D

Vierailija
37504/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://vm.tiktok.com/ZGJ4AnNTN

Bojan jorailemassa!

LOL, kommenteissa ruotsalaiset eivät kestä, että Bojan osaa lyriikoita Boten Annaan ruotsiksi.

Eikö meidän sukupolvesta kaikki osaa ne? :D

Ehkä Suomessa kun ne sanat ovat vielä ymmärrettäviä mutta tuskin Balkanilla?

Totta, mutta onhan täällä muitakin lauluja, joihin koko sukupolvi osaa sanat.. Ton ruotsinkielisen lisäksi oli se yksi portugalinkielinen kappale (nosa nosa asi voce me mata) ja joku toinenkin latino-kielinen, joihin joka ikinen minun ikäluokastani osaa sanat, vaikka emme ymmärrä sanaakaan :D En tiedä olivatko nuo muut esimerkit muualla euroopassa yhtä tunnettuja, mutta sama konsepti :D

Vierailija
37505/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos B oli ihastunut K:hon tarkoittaako se, että jere on/oli b:nin ensinmmäinen miespuolinen ihastus

Minusta B ei vaikuta yhtään heterolta, mutta toki voi olla bi ja silti lähes aina ihastua vain yhteen sukupuoleen.

Vierailija
37506/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/dnklblauundgelb/status/1678151589603753984?s=20

Siinä meidän pikku päivänsäde välispiikkaa Porissa!

"Kun oli UMK aikaa ja tiedotettiin kaikille saatnanpaskalehdille Iltalehdet ja Sanomat ja muutkyrvät.....KUKAAn ei tullu siihen mun pöytään, kaikki meni siinnevitun Benkun pöytään...kerrokerrokerro...oli Robiniivittu ja Portionboysia....mä vaanvittu ryyppäsin yksin siellä pöydässä.

Mut tiedätteks te mitä? Mä tiesin et nevitunmulkut ei tiedä, mitä tulee...Fuccckyoumedia, oikeesti. Ja mä lupaan, et huomenna Iltalehes lukee et Käärijä näytti keskaria medialle. No tottavitussa näytin."

Kelatkaa missä maailmassa me eletään, se on ihan sama, mitä tämmönen pellehermanni postaa niin sinnevittu kommentoidaan "tässä käärijän tyttöystävä, tässä käärijän koira, tässä käärijän hiuksetmitäviTTUA!"

.

.Joten muistakaa, jos te seuraatte mua IGssä tai jossain niin älkää nytVITTU ottako sitä niin tosissaan. Sillä mä en ota tätä elåmää tosissaan, jos ette oo huomannu.

Ja sulla on tuovitun ankka koko ajan kädessä. "

Kellähän poloisella oli sevitun ankka kädessä 😳K vaikutti hieman tuohtuneella tuulella, nuo media ja some asia on selvästi kuohuttaneet ihan oikeasti - vaikka toki painottaakin ettei ota elämää vakavasti. Sen verran vakavasti kuitenkin, että v t u tus päässyt heräämään

Tuossa puheessa ehkä tunteet kiehahtivat, mutta toisissa klipeissä/keikka-arvosteluissa on paljon rennompi :) Porin keikalla oli erityisen hyvä tunnelma lähiaikojen keikoista :D

En kunnioita pätkääkään tuollaista kaunaista rääväsuista Käärijää tai mikä lie nyt onkaan. Omituinen pellehermanni toisiaan. Jätän lipun keikalle ostamatta. En maksa siitä että artisti terapioi itseään keikallaan ja oksentaa sen kaiken yleisöön, sekä uhoaa menneisyyden asioista. Sen kannattais selvittää päänsä.

Tunnustatko? 😆

https://twitter.com/Joydina7/status/1678087894659891201?t=jB0eiUCsz9cDL…

Vierailija
37507/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos B oli ihastunut K:hon tarkoittaako se, että jere on/oli b:nin ensinmmäinen miespuolinen ihastus

Ainakin fanficceissä tuntuu usein toistuvan taustaoletus, että on ensimmäinen. Tai sitten B on jo "kokeneempi" ja K:lle tämä on ensimmäinen.

Vierailija
37508/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaallinen Bojan

https://twitter.com/swaegky/status/1676868174107791360?s=46

En tiedä olenko jo jotenkin liian melankolisella tai yltiöromanttisella tuulella, mutta heti tuli mieleeni, että tämä näky on K:ta vastassa kun hän kuollessaan menee taivaan porteille <3

Jos semmonen pieni huomautus, että ei oteta shippailuihin mukaan kuolemaa eikä sairastumisia edes läpällä. 🙏

Kerro tämä 9/11-kirjailijalle! Se on jo tämän hippauksen klassikko, johon jokaisen on tutustuttava nauruun kuolemisen uhalla.

Vierailija
37509/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä valloitti koko euroopan viisuissa joten en kyllä yhtään ihmettelisi, vaikka MTV:n julkaisema päivitys enteilisi jotain esiintymistä tai osallistumista jossain muodssa EMA -gaalaan. Joka kerta kun näkee isommalta tahalta mitän tajuaa taas kuinka iso juttu Käärijä edelleen ulkomailla on. Sitä on välillä vaikea omassa pienessä mielessä tajuta, että Jere Vantaalta on ihan ihka aidosti valloittanut monet sydämet.

Mitenhän uppoaa yleisöön ulkomailla tuon suomalaisen vittuilut biisien välissä?

Siitä ei sun tarvitse huolehtia :)

Vierailija
37510/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa analysointia ja ruotimista, eikö asioita voi ottaa ihan asioina? Ei joka ikisestä kuvasta tarvitse esittää omaa mielipidettä ja tulkintaa, että mitähän tarkoittaa kun Krisin silmä on melkein puoliksi kiinni ja Bojanin vasen suupieli kaartuu ainakin puoli millimetriä ylöspäin.

Spekuloida ei saa mut edellisen sivun marisijoiden mukaan myöskään hehkutuksia ei saa olla, eli siirrytään ainoastaan faktojen toteamiseen! Minä voin alottaa.

Bojan Cvjetićanin ig-storyssa vaikuttaisi olevan vettä valuvat miehen kasvot. Kuvassa näkyy myös ranta, luultavasti sisävesistö.

It's lake Bohinj in case anyone wants to hire a private plane and rush over. :)

Was seriously considering it! 😛🛩

Pakko myöntää, minullekin tuli heti mieleen että pitääpä laittaa eurojackpot vetämään huomiseksi. Ei tämä ole tervettä.

37511/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitoon kirkkaritkin myynyt loppuun...mahtaakohan tänä kesänä olla yhtään tapahtumaa ,mikä ei myy loppuun ,kun Kärtsäri esiintyy...

Vaasa Festivali torstaipäivä (3.8) vois olla poikkeus...ensinnäkin monia ärsyttää että kaksi artistia poistettiin tältä päivältä, vaikka lipun hinta pysyy samana. Eli torstaista maksaa täyden hinnan 6 artistin näkemisestä, verrattuna pe ja la jolloin tuplasti esiintyjiä...nojaa, itse olen menossa, mutta Kärtsä esiintyy jo klo.16:45 eli turhan aikaisin mielestäni :/ 

No Joensuun Ilosaarirocissa (pe-su) ensi viikonloppuna Käärijä esiintyy lauantaina ekana klo 13-14. Koko Ilosaarirock on ikärajaton, mutta suositettu, että alle 12 vuotiaat tulisivat vanhempien /huoltajien kanssa.

Vierailija
37512/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei edes nolostua.

Vierailija
37513/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei edes nolostua.

Pitää nolostua!! Jos jotain tällä palstalla on opittu, niin nolostukaa kaikesta koko ajan jo varmuudeksi 

Vierailija
37514/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun oli UMK aikaa ja tiedotettiin kaikille saatnanpaskalehdille Iltalehdet ja Sanomat ja muutkyrvät.....KUKAAn ei tullu siihen mun pöytään, kaikki meni siinnevitun Benkun pöytään...kerrokerrokerro...oli Robiniivittu ja Portionboysia....mä vaanvittu ryyppäsin yksin siellä pöydässä.

Mut tiedätteks te mitä? Mä tiesin et nevitunmulkut ei tiedä, mitä tulee...Fuccckyoumedia, oikeesti. Ja mä lupaan, et huomenna Iltalehes lukee et Käärijä näytti keskaria medialle. No tottavitussa näytin."

Kelatkaa missä maailmassa me eletään, se on ihan sama, mitä tämmönen pellehermanni postaa niin sinnevittu kommentoidaan "tässä käärijän tyttöystävä, tässä käärijän koira, tässä käärijän hiuksetmitäviTTUA!"

.

.Joten muistakaa, jos te seuraatte mua IGssä tai jossain niin älkää nytVITTU ottako sitä niin tosissaan. Sillä mä en ota tätä elåmää tosissaan, jos ette oo huomannu.

Kellähän poloisella oli sevitun ankka kädessä 😳K vaikutti hieman tuohtuneella tuulella, nuo media ja some asia on selvästi kuohuttaneet ihan oikeasti - vaikka toki painottaakin ettei ota elämää vakavasti. Sen verran vakavasti kuitenkin, että v t u tus päässyt heräämään

Tuossa puheessa ehkä tunteet kiehahtivat, mutta toisissa klipeissä/keikka-arvosteluissa on paljon rennompi :) Porin keikalla oli erityisen hyvä tunnelma lähiaikojen keikoista :D

En kunnioita pätkääkään tuollaista kaunaista rääväsuista Käärijää tai mikä lie nyt onkaan. Omituinen pellehermanni toisiaan. Jätän lipun keikalle ostamatta. En maksa siitä että artisti terapioi itseään keikallaan ja oksentaa sen kaiken yleisöön, sekä uhoaa menneisyyden asioista. Sen kannattais selvittää päänsä.

Samoilla linjoilla. Paskaa kyllä työntää elämä muutenkin tuutista

Totta. Ei sitä jaksa enää maksavana "asiakkaana" biisien välissä kuunnella. Ehkä se on artistin mielestä mukamas huumoria,  mutta siinä on joku negatiivinen sointu menneisyydessä koetusta vääryydestä sekä kaunaisuutta jotain kohtaan. En koe rentoutuvani sellaisen artistin keikalla.

Mun mielestä on lähinnä surullista, että ihmisen itseilmaisun keinot rajoittuvat kiroiluun ja toisten tylyttämiseen, mikäli asiaan liittyy suuri tunnelataus.

Sillä oli känkkäränkkäpäivä ja hirtti vähän kiinni :P

Vierailija
37515/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te marisijat tajua, et kiroilu on osa Käärijän lavashowta ja lavapersoonaa? Kyllä se osaa ilmasta itseään kiroilemattakin kuten ollaan haastatteluista nähty.

Vierailija
37516/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
37517/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Totta. Ei sitä jaksa enää maksavana "asiakkaana" biisien välissä kuunnella. Ehkä se on artistin mielestä mukamas huumoria,  mutta siinä on joku negatiivinen sointu menneisyydessä koetusta vääryydestä sekä kaunaisuutta jotain kohtaan. En koe rentoutuvani sellaisen artistin keikalla.

Mun mielestä on lähinnä surullista, että ihmisen itseilmaisun keinot rajoittuvat kiroiluun ja toisten tylyttämiseen, mikäli asiaan liittyy suuri tunnelataus.

On Käärijääkin kyllä tylytetty. Välillä tuntuu ettei hän osaa ihmisten mielestä tehdä, sanoa eikä postata mitään oikein. En mäkään tykkää siitä jos joka toinen sana on kirosana, mutta ei kait Käärijä nyt jokaisella keikalla noin puhu

Vierailija
37518/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele että vietät kesäpäivää rannalla muina henkilöinä ja yhtäkkiä järvestä nousee vettä valuva Bojan Cvjetićanin speedoissa

Olis rukousnauhalla ja Ave Marioilla käyttöä. Speedot ON kuumat, herranjestas. Shortsit peittää ja on mälsät.

Vielä kun perässä tulisi Jan hiukset ja uikkarit märkinä.

Itse asiassa, Jan varmaan tykkäisi uida alasti. Vaikuttaa luonnonlapselta.

Vierailija
37519/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

On Käärijääkin kyllä tylytetty. Välillä tuntuu ettei hän osaa ihmisten mielestä tehdä, sanoa eikä postata mitään oikein. En mäkään tykkää siitä jos joka toinen sana on kirosana, mutta ei kait Käärijä nyt jokaisella keikalla noin puhu

Ei puhu ei, osaa se olla oikeastikin hauska.

Vierailija
37520/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.

Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.

En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.

Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.

Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan

Peace out 💚🌹🌹

Ketju on lukittu.