Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
37561/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä olleet täällä?

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891

Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354&nbsp;

Ja tasan vuosi sitten.

Ei ne Kärtsän vitsailut etu-ja takarivistä tuulesta ole temmattu. Jotenkin liikuttavaa kun miettii esim sitä Ruissin yleisömerta. 🥺

Tämä! Katsoin näitä klippejä, joissa esiintyi sydämensä pohjasta muutamalle ihmiselle 🥹💚 löysimme kultakimpaleen!

Tuossa yhdessä klipissä se lauloi ruissin aikaan viime vuonna jossain rantapuistossa Turussa... Ja tänä vuonna veti päivällä niittylavan täyteen katsojia... Melkein uskomatonta!

Vierailija
37562/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/guysofeurovision/716117083910471680?source=share

Tässä on nyt JO reisigalleriaa.

Otan myrskyn vastaan, mutta ei nuo Bojtsun reidet mielestäni kovin miehekkäät ole.....

Tuollaiset työmatkapyöräilyä harrastavan Ritvarouvan pänikät! (Juu, sori, sori)

Jan parhaan näköinen.

Janilla ei pitäisi olla mitään syytä peitellä itseään. Samanlaiset sporttiuikkarit sille kuin B:lla! Jos siis on ihan PAKKO olla jotain jalassa.

B:lla hyvät pänikät, kaukana Ritvasta.

En keksi yhtään syytä, miksi Janilla ja B:lls pitäisi olla housut jalassa uidessa.

Ps. Kiitos kuvista, joista huokuu poikien... ammattitaitoisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37563/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/guysofeurovision/716117083910471680?source=share

Tässä on nyt JO reisigalleriaa.

Otan myrskyn vastaan, mutta ei nuo Bojtsun reidet mielestäni kovin miehekkäät ole.....

Tuollaiset työmatkapyöräilyä harrastavan Ritvarouvan pänikät! (Juu, sori, sori)

Jan parhaan näköinen.

Janilla ei pitäisi olla mitään syytä peitellä itseään. Samanlaiset sporttiuikkarit sille kuin B:lla! Jos siis on ihan PAKKO olla jotain jalassa.

B:lla hyvät pänikät, kaukana Ritvasta.

Janin uikkarit olivat aivan liian väljät. No oli niissä edes teemanmukaisesti kukkia.

Vierailija
37564/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää muuten noin kuukausi siihen, kun K menee Sloveniaan. Mitäköhän matskua saamme silloin? Yöpyyköhän K Bojanin luona vai meneekö hotelliin? Jos yöpyy, niin mitäköhän kämpillä tapahtuu yön pikkutunneilla, kun muutama pina colada on jo takana?

Aika pitkälle meneviä suunnitelmia🙂ja entäs jos B asuu vanhempiensa luona.

Vierailija
37565/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kissojen ja koirien kanssa etsinyt K-spiikeistä kohtia, jotka aiheuttaisivat edes seitinohuen monalisahymyn. Twitterit, tumblirit, Instat..... Etsintä jatkuu edelleen...

Mä oon kai joku ärsyttävä pikku lumihiutale sit, kun toi piiloaggressio ei kohota.

Minä kans! En vaan tajua, mitä hauskaa noissa jutuissa on!

Vierailija
37566/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kissojen ja koirien kanssa etsinyt K-spiikeistä kohtia, jotka aiheuttaisivat edes seitinohuen monalisahymyn. Twitterit, tumblirit, Instat..... Etsintä jatkuu edelleen...

Mä oon kai joku ärsyttävä pikku lumihiutale sit, kun toi piiloaggressio ei kohota.

Masokismi näköjään kukoistaa edelleen. 

37567/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä olleet täällä?

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891

Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.

https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354&nbsp;

Ja tasan vuosi sitten.

Kiitos näistä! Ihania, jopa hellyyttäviä ovat. Mustat hiukset on ollut ainakin jo vuosi sitten. Neljän vuoden takaisessa Käärijä näyttää kovin nuorelta, ihan pojalta. On itse asiassa vuotta vanhempi kuin Bojan nyt 💛💚

Vierailija
37568/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää muuten noin kuukausi siihen, kun K menee Sloveniaan. Mitäköhän matskua saamme silloin? Yöpyyköhän K Bojanin luona vai meneekö hotelliin? Jos yöpyy, niin mitäköhän kämpillä tapahtuu yön pikkutunneilla, kun muutama pina colada on jo takana?

Manifestoin, että he esittävät Demonin kahdestaan parkkipaikalla pikku huppelissa.

Vierailija
37569/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattasko sitten vaan todeta että ei ole sun juttu?

Vierailija
37570/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan mitään, kun turvamies pitää kääryleen turvassa koko matkan ajan 😂

Vierailija
37571/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ota Käärijää enää tosissaan, jos se luopuu noista vtuista. Toi "lavatyyli" on kaksiteräinen miekka. Jossain vaiheessa voi alkaa tympiä.

Semmonen henkisen kasvun/pysähtymisen hetki tulee aika monelle 30v eteenpäin

Ja konenaurava yleisö vaan oottaa sitä vittusanaa.

Vierailija
37572/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää vaan varoa, ettei nitinä kuulu oven läpi.

Vierailija
37573/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasiko muuten alushousu-jankkaaja, että K ei pitänyt nikeja Porissa? 🧐

Vierailija
37574/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän heiltä joku vierashuone löydy, toivottavasti erillisestä siivestä. Tai sitten laittavat siskonpedin Bojanin huoneeseen.

Vierailija
37575/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa hiivitään yöllä. Ssshhhh.

Vierailija
37576/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manifestoin, että he esittävät Demonin kahdestaan parkkipaikalla pikku huppelissa.

Kiitos tästä mielikuvasta...Molemmilla kielet ulkona ja sit hitaasti käsi alas kasvoja pitkin. Ja sit vielä se B:n huuto ni huhhuh!

Vierailija
37577/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kans! En vaan tajua, mitä hauskaa noissa jutuissa on!

Ehkä teidän pitää aloittaa ihan oma terapia-ketju missä voitte vuodattaa toisillenne näitä asioita.

Vierailija
37578/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan aika tuhmaa jos K tulisi yöksi konservatiivisten lääkärivanhempien luo. Sitten illan päätteeksi B hiipisi K:n luo ja toivottaisi hyvät yöt..

Vierailija
37579/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkastus juhlissa piha meinaa ratketa liitoksistaan 💚

Vierailija
37580/123801 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ota Käärijää enää tosissaan, jos se luopuu noista vtuista. Toi "lavatyyli" on kaksiteräinen miekka. Jossain vaiheessa voi alkaa tympiä.

Semmonen henkisen kasvun/pysähtymisen hetki tulee aika monelle 30v eteenpäin

Ja konenaurava yleisö vaan oottaa sitä vittusanaa.

Kun aina sen v-sanan kohdalla idoli tarkoittaa sanoa jotain hauskaa. Muuten sitä hauskaa kohtaa kukaan ei edes tajuaisi.

Täähän siinä vähän onkin, kun se v-sana laitetaan sinne tehostamaan jotakin, mitä ei ole. Ja toisaalta hän olis hauska ilman sitä veetäkin. Siksi ihmettelen. Tykkään jäbästä ja tykkään musiikista, mutta aika tosiaan näyttää kuinka kauan tuota jaksaa kuunnella.

Ketju on lukittu.