Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että vietät kesäpäivää rannalla muina henkilöinä ja yhtäkkiä järvestä nousee vettä valuva Bojan Cvjetićanin speedoissa
Ja rannalla hylkeen lailla makoileva Käärijä, jolla Fazerin pantteri-uimahousut, nähtyään Bojanin huudahtaa "me Jane, you Tarzan!"
😁
Meinasin tukehtua kahviin :D
Ja huutaa vielä perään soidinhuutonsa are you:n 😂😂
"KA-KOOOOK!"
Ja B taas Pavlovin koirana alkaa erittämään kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas lähtee kaikki viestit, jos joku kirjottaa vähääkään kriittisempiä kommentteja! Alkaa kyllä mennä niin maku tästä ketjusta.
Nää sun samat kitinät on kuultu niin sataan kertaan, et eipä haittaa kyllä tippaakaan jos poistuu.
K:n ja Jessen yhteiskivaa Porista! 😀
https://www.tumblr.com/hirunoka/722474488617418752/cafe-jazz-pori-8-jul…
Vierailija kirjoitti:
Jan & Bojan
https://www.instagram.com/p/CuhQdwqtqIV/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ihana pusu päälaelle, ja ruusun anto ruusulle. Ihania suukko- ja kosketuspoikia!
Vierailija kirjoitti:
Ei K ole ensimmäinen artisti jolta on ylilyöntejä tullut.Ja hänelle myös koko maailman julkisuus tuli yhdessä yössä ja se ei todellakaan ole helppoa.
Mä en nyt oikeen ymmärrä tätä Kärtsyn puheiden arvostelua.Kyllä mielipiteitä on monia ja niitä pitää ja saa esittää,mutta miksi sitä artistia pitää mennä sinne keikalle kuuntelemaan tai katsoa noita sen videoita netistä ,jos niistä tulee paha mieli? Ei kukaan pakota.
En fanita sokeasti Käärijää ,mutta tiedän millainen hän keikalla on ja silti pidän hänestä.En pitäisi siitä jos hän muuttuisi erilaiseksi vain miellyttääkseen muita.Silloin hän olisi feikki.
Mulle saa Kärtsy tulla vaikka haistattaan v itut päin naamaa ,parempi sekin kuin puhua peetä selän takana.
Juu ja mut saa kivittää. Lähdenpä ulkoilemaan
Peace out 💚🌹🌹
Puit sanoiksi sen mitä ajattelin! K on aito ihminen, joka näyttää tunteensa, eikä nuole median tms "tärkeiden" ihmisten takapuolia. Hän saa myös paljon aikaiseksi sen sijaan, että jauhaisi peetä muista ja valittaisi asioista joihin ei voi vaikuttaa. Mun mielestä roskalehtien edustajia voi tylyttää ihan vapaasti, jos he ovat myös aiheuttaneet K ja hänen läheisilleen harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele että vietät kesäpäivää rannalla muina henkilöinä ja yhtäkkiä järvestä nousee vettä valuva Bojan Cvjetićanin speedoissa
Olis rukousnauhalla ja Ave Marioilla käyttöä. Speedot ON kuumat, herranjestas. Shortsit peittää ja on mälsät.
Vielä kun perässä tulisi Jan hiukset ja uikkarit märkinä.
Itse asiassa, Jan varmaan tykkäisi uida alasti. Vaikuttaa luonnonlapselta.
Ääni tälle. Yksityishenkilöllä hän voisi meloa kätevästi lisävauhtia.
Jee, vihdoin onnistuu minulta A Sem Ti Povedalin laulaminen. :) Se on niistä Jokereiden biiseistä joista tykkään minusta hankalimpia kielen/lausumisen kannalta, siinä missä vaikka Demoni ja Novi Val ovat paljon helpompia.
https://www.instagram.com/p/CuhRAIkMRGP/
Porin keikalta hyviä videoita ja kuvia! Jesse antoi K:lle tällä kertaa pusun poskelle. :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CuhRAIkMRGP/
Porin keikalta hyviä videoita ja kuvia! Jesse antoi K:lle tällä kertaa pusun poskelle. :)
Jesse ja K ovat niin symmpis-kaksikko! <3 oikeat ystävät pitkältä ajalta.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas lähtee kaikki viestit, jos joku kirjottaa vähääkään kriittisempiä kommentteja! Alkaa kyllä mennä niin maku tästä ketjusta.
Nää sun samat kitinät on kuultu niin sataan kertaan, et eipä haittaa kyllä tippaakaan jos poistuu.
Jaa, ei sit sitä oo tarpeeks kuultu, et K on ihana, B on ihana ja Janin yksityishenkilö sitä tätä? Samat linkit kolmen sivun välein. Ja samoin toi sun oma jankutus. Hohhoijaa.
Positiivisia asioita jaksaa lukea toistolla sata kertaa helpommin kuin samaa negatiivista jurnutusta. Plus negistely vaan pilaa kaikkien tunnelman.
Mun mielestä esim. Seiskan haukkuminen on turhaa. Ei sitä lehteä tehtäisi, jos sitä ei luettaisi. Ja ketä ne lukijat ovat, no vttu ne fanit esimerkiksi. JOKAINEN tässä maassa asuva tietää, että jos olet julkisuudessa, Seiska voi tehdä susta jutun. Jos perse ei kestä merivettä, niin älä lähde uimaan. Erittäin harva suomalainen päätyy vahingossa julkkikseksi, kyllä sinne julkisuuteen pitää ihan pyrkiä. Ja tietty omalla käytöksellään pystyy myös paljon tekemään ettei mitään ihan älytöntä paskaa edes pystytä julkistamaan.
Ja vähän on ristiriitaista että ensin on kiukkuinen siitä kun lehdistö/media ei huomaa ja sitten perään kiukutellaan kun se huomaa liikaa.
Käärijä on melkein 30-vuotias musiikkialan pitkän linjan tekijä. Ei voi tulla yllärinä millaista julkisuus alalla on. Toki hän tuli sellaisella rytinällä ja poikkeuksellisen kansainvälisesti suureen suosioon, että varmasti siinä on sulattelemista. Mutta jos oli omasta mielestäänkin tehnyt jättihitin, niin jotain varmaan osasi odottaakin.
Ja mä siis tykkään ja kannustan Käärijää. En halua mitään ikävää mutta mua ärsyttää itsestään selvistä asioista valittaminen kun on kuitenkin itse valinnut että haluaa julkisuuteen = tehdä isoille massoille musiikkia = on julkisuuden henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä esim. Seiskan haukkuminen on turhaa. Ei sitä lehteä tehtäisi, jos sitä ei luettaisi. Ja ketä ne lukijat ovat, no vttu ne fanit esimerkiksi. JOKAINEN tässä maassa asuva tietää, että jos olet julkisuudessa, Seiska voi tehdä susta jutun. Jos perse ei kestä merivettä, niin älä lähde uimaan. Erittäin harva suomalainen päätyy vahingossa julkkikseksi, kyllä sinne julkisuuteen pitää ihan pyrkiä. Ja tietty omalla käytöksellään pystyy myös paljon tekemään ettei mitään ihan älytöntä paskaa edes pystytä julkistamaan.
Ja vähän on ristiriitaista että ensin on kiukkuinen siitä kun lehdistö/media ei huomaa ja sitten perään kiukutellaan kun se huomaa liikaa.
Käärijä on melkein 30-vuotias musiikkialan pitkän linjan tekijä. Ei voi tulla yllärinä millaista julkisuus alalla on. Toki hän tuli sellaisella rytinällä ja poikkeuksellisen kansainvälisesti suureen suosioon, että varmasti siinä on sulattelemista. Mutta jos oli omasta mielestäänkin tehnyt jättihitin, niin jotain varmaan osasi odottaakin.
Ja mä siis tykkään ja kannustan Käärijää. En halua mitään ikävää mutta mua ärsyttää itsestään selvistä asioista valittaminen kun on kuitenkin itse valinnut että haluaa julkisuuteen = tehdä isoille massoille musiikkia = on julkisuuden henkilö.
Kyllä mä ymmärrän K:ta. Mua varmasti vituttaisi myös lukea lehdistä soopaa omasta yksityiselämästä ja vääristelyjä omista sanomisista. Vaikka kuinka tietää, että paskaa varmaan tulee lehtiin niin ei se silti tarkoita, että se olisi OK tai hyväksyttävää. Etenkin jos siellä kirjotetaan ja julkaistaan kuvia vielä tyttöystävästä, jonka haluaa tarkoituksella pitää omana asianaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on vähän niinku Harryn ja Meghanin case. Ei voi ottaa pelkkiä kirsikoita kakun päältä ja nauttia vaan kivoista jutuista. He luulivat että pääsevät elämään kansalaisten verorahoilla ilman että pitää näyttäytyä perheen kanssa kameroiden edessä (toki brittihovilla omintakeisia tapoja).
Tässä vähän sama silleen että et voi nauttia keikkojen vetämisestä ja tulla Suomen suosituimmaksi viihdeartistiksi ilman julkisuuden varjopuolia. Susta kirjotetaan koska ihmisiä kiinnostaa ja se MYY.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei sit sitä oo tarpeeks kuultu, et K on ihana, B on ihana ja Janin yksityishenkilö sitä tätä? Samat linkit kolmen sivun välein. Ja samoin toi sun oma jankutus. Hohhoijaa.
Tämä onkin fiilistelyketju. Luo vaikka uus ketju jos tekee mieli kitistä ja kritisoida kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää nämä ig tykkäysten seuraaminen, mutta tekopyhästi huomasin, että K on tykännyt Luken uusimmasta kuvasta aika nopeasti ;) Hekin ovat söpö parivaljakko, ja Luke puhui K:sta ihanasti viisujen aikana
Joo mäkään en tykkäyksiä seuraile, mutta tekopyhästi huomasin, että JO:n tubessa oli tykätty videokommenteissa suomalaisen fanin käärijäkommentista, mutta ei muiden :D
Siis kuka oli tykännyt, JO?
Onko nämä olleet täällä?
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253021787070532891
Käärijä vuonna 2019. Tykkään erityisesti tuosta alusta, saisikohan sen päivitettynä versiona jollain keikalla? Toki vaarana että puolet yleisöstä lakoaa.
https://www.tiktok.com/@lallinpoika/video/7253346830690307354
Ja tasan vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/guysofeurovision/716117083910471680?source=share
Tässä on nyt JO reisigalleriaa.
Otan myrskyn vastaan, mutta ei nuo Bojtsun reidet mielestäni kovin miehekkäät ole.....
Tuollaiset työmatkapyöräilyä harrastavan Ritvarouvan pänikät! (Juu, sori, sori)Jan parhaan näköinen.
Janilla ei pitäisi olla mitään syytä peitellä itseään. Samanlaiset sporttiuikkarit sille kuin B:lla! Jos siis on ihan PAKKO olla jotain jalassa.
B:lla hyvät pänikät, kaukana Ritvasta.
Rakastan tätä ketjua ja teitä!
Siellä on näköjään Kirkkarit aivan tukossa, K ei pääse ees alottamaan ajallaan
Ei K kyllä ulospäin vaikuttanut tuohtuneelta. Ei kiehuneet tunteensa. Aika viileän rauhallisesti nuo puhui ja kirosanoja oli ihan sopivasti. On ihan hyvä, että 'antaa takaisin' iltapäivälehdille ja Seiskalle. On tuosta video nähtävillä.
Käärijä ei kyllä ole kaunainen.
Luuletko, etteivät taiteilijat, esim. muusikot, kirjailijat ja runoilijat 'terapoi' itseään keikoillaan. Käärijä laulujensa sanoituksissa kuten muutkin muusikot. En ole nähnyt yhdessäkään keikkavideossa Käärijän 'oksentavan sitä kaikkea' yleisöönsä. En todellakaan. Käärijä näyttää luovan keikoilla yleisöönsä hyvän yhteyden.
Sinulla tuntuu olevan todella isot antipatiat Käärijää kohtaan. Ehkä Bojanin hyväksyt, kun tässä K&B FIILISTELYSSÄ olet mukana.