Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jos pussailee tarpeeksi kaikkia bändin jäseniä yms, niin B:n ensi visiitillä voikin vetää kielareita lavalla ja perustella sen tyttikselle normipäivänä. Ai eikö. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kun on tuollainen että se möläyttelee lavalla ihan mitä sattuu niin kerran se vielä möläyttää B:sta jotain omasta mielestä vitsikästä mutta epäsopivaa niin se oli sitten siinä. En ihmettelis yhtään.
Vähän nyt häntää pystyyn. Kyllä siellä selvästi on K:lla (tai J:llä ainakin) aivot kaiken sen pelleilyn ja vitsailun alla. Mä en edes osaa kuvitella että K heittäis millään tapaa B:tä bussin alle, sen jälkeen kun tämä finaaliratkaisun jälkeen kannatteli K:ta koko käytävämatkan. Miettikää miltä se sama videonpätkä olisi näyttänyt, jos K olisikin ollut siinä kävelemässä häviön jälkeen yksin, valtava pettymys harteilla. Kuulostaa niin pieneltä jutulta että no B:hän vaan käveli vieressä ja piti olalta ja silleenhän kaverit tekee, mutta vähän kun sen näkemänsä taa kurkistaa, niin sillä on täytynyt olla K:lle aivan valtava merkitys, että häntä ei jätetty yksin silloin kun se paskalasti aukesi pahiten niskaan ja tyhjyys imaisi mukaansa. En yhtään ihmettele, että siinä annettiin jo kaulapusujakin.
Mä olen ihan siinäkin mielessä kiitollinen tuosta B:lle, että suomalaiset ei silloin pystyneet vielä K:lle kertomaan että olipa muuten helevetin hyvin vedetty, ollaan ylpeitä. B teki sen tuossa tilanteessa myös tavallaan meidän puolesta, kun K ei yhtään tiennyt millainen vastaanotto on kotimaassa.
Mielestäni J on jo heittänyt B:n bussin alle :/
If I were your boyfriend, I would never want to hurt you.
Ehkä Jere ei ymmärrä tuota(kaan). Onhan se englanniksi.
Edellä oleva englanninkielinen lause ei ole Bojanilta, ellei sitten jostain toisesta yhteydestä ole. B sanoi "If I were your boyfriend, I would never let you go."
Molemmat toki hyvin painavast sanottu.Niin painavasti kuin Justin Bieberin laulua voi siteerata
Oikein arvattu, bravissimo. Eikös tuon "alkuperäisen" lausahduksen yhteydessä Jere maininnut Justin Bieberin, verratessaan ulkonäköä.
Jos olisikin ollut vain tuosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei seuraa enää Bojania instassa. Uskokaa jo tai käykää kattomassa. Se ei yksinkertaisesti näe Bojanin kuvia feedissään jotta voisi tykätä niistä.
Kävin katsomassa ja kyllä seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runsaasti upeita kuvia vielä Tavastian keikalta!
Lisää löytyy
Ihanaa energiaa poikien välillä :)
https://pbs.twimg.com/media/Fz8c_eHWIAA_F9P?format=jpg&name=large
Kyllä tuo Bojan on sitten suloinen. Ikävä tulee, jos yhteys Suomeen katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei seuraa enää Bojania instassa. Uskokaa jo tai käykää kattomassa. Se ei yksinkertaisesti näe Bojanin kuvia feedissään jotta voisi tykätä niistä.
Milläs asialla seuraavaks kusettais porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Äh lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan tämä kyttääminen mennä jo vähän liian pitkälle?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsähän punastuu tossa pussausvideossa ihan aidosti, onpa söpöä. Ja pusukin oli ihan kunnollinen. Selvästi otettu jokeripojista kyllä mallia. Mielummin tätä ku rintsikoita.
Ainut mikä häiritsee on taas! toi yks ja sama huutaja yleisössä, joka menee ihan sekasin tilanteesta.
Samaa katsoin! Hauskaa, että joku muukin huomasi/kirjoitti tänne!
En osaa sanoa, oisinko itse kutsunu punastumiseksi (en jotenki huomaa värieroa siinä carpe diem taputus -videossakaan), mutta todellakin katsoin, että näyttää siltä, että jonkun aidon reaktion herätti hymystä päätellen:) enkä tarkoita mitään tunnejuttua tms vaan että vähän hämilleen näytti menevän jä Käärijä-naamari tippui hetkeksi!
Tää vieno hymy on musta tosi samanlainen kuin se jossa kehuu keikalla olevaa miestä hyvännäköiseksi eikä saa silmiä irti hänestä omien sanojen mukaan yms. Keväältä keikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitasko lopettaa taas Bojanin puolesta loukkaantuminen ja kaikki ihmeelliset Kauniit&Rohkeat -teoriat uhkavaatimuksista ja muista hömpötyksistä? Tälläset jutut on ihan OK ala-asteikäisten tyttöjen päiväkirjoissa, mutta ei aikuisten ihmisten elämässä.
Monista asioista tässä ketjussa on siitä mieltä että on ylianalysointia ym mutta tämä vaatimus asia voi mun mielestä olla ihan totta. Kyllä se gf somea käyttää ja nähnyt varmasti niitä videoita ja spekulaatioita yms ukkonsa ja toisen miehen väleistä. Kyllä voi tulla mieleen sanoa että nyt riittää.
Ja noista Kärtsän keikoista, ei kyllä paljon rivompaan suuntaan kannattais mennä tai loppuu keikkamyynti tai ainakin hiipuu. Eilenkin keikalla kyllä osa pyöritteli vähän silmiään niiden roisimpien kommenttien kohdalla. Ja se mitä en ihan ymmärrä on sellainen ikään kuin hirveä kehujen haku, kun kyselee aina ettå katoitteko umk ja katoitteko euroviisuja olinko ihan paska yms saa nähdä onko enää ensi vuonna moista hypeä. Tai sit kantsisi mennä sinne ulkomaille, ei pystyis ainakaan noin paljon puhumaan englanniksi😂. Toki sitte suusta vois tulla ihan mitä vaan kun kielitaito on mitä on.
En usko vaatimuksiin yms. Ei ole mitään pohjaa väitteelle 🤷
Pidän K:n välipuheista, joskus on ronskimpia, joskus vähemmän. Ne joita ei miellytä, voi olla menemättä keikoille. Hänet on luotu lavalle, kyllä hänelle Suomessa tulee aina ura löytymään! Nyt hän puhuu viisuista, kun suurin osa tietää hänen sieltä, mutta ajan kuluessa puheenaiheetkin vaihtuvat. Hän käyttää itseään alentavaa huumoria paljon, mikä on minun mieleeni ok. En jokaisesta vitsistä pidä, mutta hän ei niitä minulle kirjoitakaan.
Käyttää taktisesti tuota "itsensä alentamista" hahmonsa suojissa " - oon köyhä sinkku sirkusapina - jee jee. Mikä ei edes pidä paikkaansa.
Ja oikeuttaa tuolla feikki- itsensäalentamisella toisten alentamisen. Not respect. Ei tuu hyviä viboja hänestä enää, maku menny.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämmönen välirikko olis oikeesti tapahtunut, niin se kyllä tarkoittaisi, että shippauskuvitelmat olis ollu todellisuutta ja näiden välillä olis ollu jotain muuta kuin kavereiden hassuttelua. Heteromieskamuilla ei ole mitään syytä dramaattisesti unfollata toisiaan somessa. En usko etteivätkö muka seuraa toisiaan, se on joku ig:n bugi.
Se on kyllä outoa ettei kasuaaleja tykkäyksiä B:n postauksiin enää tule mutta varmaan taas seuraavaan tulee ja sitten taas rauha maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tiktokista sen Tavastia 2:selta olevan pätkän missä K kyselee haluuko yleisö nähdä Bojanin ja puhuu siitä että B:llä on ehkä maha kipee ja K tekee kappaleen B:sta p*skalla. Kun se pätkä oli käännetty niin ei se ehkä niin kivalta esittelyltä kuulostanut. Toki tommonen se Kärtsä nyt vaan on.
Viimeksi eilenhän puhui Benjaminin paskantamisesta. Eiköhän hänen läheiset tiedä sen olevan huumoria, ja luulisi fanienkin sen verran tietävän.
Suomalaisiin tuollanen huumori uppoaa mutta voi olla että Keski-Euroopassa pyöriteltäisiin silmiä jos K sinne vielä päätyy.
Älä yleistä! näin tiktokissa Belgialaisen fanin, joka toivoi, että K opettelisi paremmin englantia, että voisi roastata yleisön kunnolla, niin kuin Suomessa. Sanoi että siellä yleisö vastaisi kahta kauheammin
Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitasko lopettaa taas Bojanin puolesta loukkaantuminen ja kaikki ihmeelliset Kauniit&Rohkeat -teoriat uhkavaatimuksista ja muista hömpötyksistä? Tälläset jutut on ihan OK ala-asteikäisten tyttöjen päiväkirjoissa, mutta ei aikuisten ihmisten elämässä.
Monista asioista tässä ketjussa on siitä mieltä että on ylianalysointia ym mutta tämä vaatimus asia voi mun mielestä olla ihan totta. Kyllä se gf somea käyttää ja nähnyt varmasti niitä videoita ja spekulaatioita yms ukkonsa ja toisen miehen väleistä. Kyllä voi tulla mieleen sanoa että nyt riittää.
Ja noista Kärtsän keikoista, ei kyllä paljon rivompaan suuntaan kannattais mennä tai loppuu keikkamyynti tai ainakin hiipuu. Eilenkin keikalla kyllä osa pyöritteli vähän silmiään niiden roisimpien kommenttien kohdalla. Ja se mitä en ihan ymmärrä on sellainen ikään kuin hirveä kehujen haku, kun kyselee aina ettå katoitteko umk ja katoitteko euroviisuja olinko ihan paska yms saa nähdä onko enää ensi vuonna moista hypeä. Tai sit kantsisi mennä sinne ulkomaille, ei pystyis ainakaan noin paljon puhumaan englanniksi😂. Toki sitte suusta vois tulla ihan mitä vaan kun kielitaito on mitä on.
En usko vaatimuksiin yms. Ei ole mitään pohjaa väitteelle 🤷
Pidän K:n välipuheista, joskus on ronskimpia, joskus vähemmän. Ne joita ei miellytä, voi olla menemättä keikoille. Hänet on luotu lavalle, kyllä hänelle Suomessa tulee aina ura löytymään! Nyt hän puhuu viisuista, kun suurin osa tietää hänen sieltä, mutta ajan kuluessa puheenaiheetkin vaihtuvat. Hän käyttää itseään alentavaa huumoria paljon, mikä on minun mieleeni ok. En jokaisesta vitsistä pidä, mutta hän ei niitä minulle kirjoitakaan.Käyttää taktisesti tuota "itsensä alentamista" hahmonsa suojissa " - oon köyhä sinkku sirkusapina - jee jee. Mikä ei edes pidä paikkaansa.
Ja oikeuttaa tuolla feikki- itsensäalentamisella toisten alentamisen. Not respect. Ei tuu hyviä viboja hänestä enää, maku menny.
No mitä sinä täällä fiilistelyketjussa teet? K:lla on yleisöä, joka pitää tästä huumorista ja he jatkavat hänen seuraustaan. Hip hop voit mennä muualle fanittamaan jokereita tai mistä tykkäät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkka-Pohjalainen tiesi kertoa, että Cha cha cha villitsi Provinssin yleisön niin, että Käärijä esitti sen kaksi kertaa peräkkäin. Wau!
Ainahan se sen esittää kahdesti
Sekin on tosi cringe. Kun katsot kuvasanakirjasta sanaa 'myötähäpeä', tulee Käärijän kuva.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.
Eikä pelkästään Suomessa. Trendasi myös täällä Italiassa 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K tykännyt kyllä viime aikoina kaikista Benkun postauksista, eli kyllä sillä on ollut aikaa selata somea kiireenkin keskellä. Mutta ei Bojanin. Toivon ettei Slovenian prinssi ole yhtä hölmö kuin minä, ja katsele noita tykkäyksiä 😂 onneksi uskon ettei todellakaan käy niitä kurkkimassa.
Sori mutta Benkku on minusta vähän ällö. Mulla alkaa mennä maku myös K:sta. Kaipaan enemmän sitä viisuaikaista persoonaa mutta ehkä se nyt säästetään lähipiirille. Olen B:n ihailija kyllä ja sympatiat hänen puolella. Ja joo, heidän väleistään ei ole mitään tietoa tai teoriaa mulla.
Sama juttu, että Viisu-K oli ihan huippu. Positiivinen, herkkä, ei kiroillut ja leikkikiukutellut. Vai toiko vaan B ja muu viisuporukka hänestä parhaat puolet esiin?
Ja täällä myös sympataan Bojania.
En vaan voi lakata ihmettemästä viisuK:n katoamista. Vielä enemmän mua ihmetyttää viisujen jälkeisen viikon K/Jere. Mistä hän tuli ja minne meni. Se on suorastaan mysteeri mun mielessä. Onkohan mahdollista, että K olisi saanut jostain lähipiiristään palautetta Bojan-tarinoistaan ja palauttanut maan pinnalle.
Jaahas nyt on taas Käärijän dissaaja saapunut palstalle trollaamaan. Seuraavana syklissä taitaa seurata tyttisinttäjä vai muistanko väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tiktokista sen Tavastia 2:selta olevan pätkän missä K kyselee haluuko yleisö nähdä Bojanin ja puhuu siitä että B:llä on ehkä maha kipee ja K tekee kappaleen B:sta p*skalla. Kun se pätkä oli käännetty niin ei se ehkä niin kivalta esittelyltä kuulostanut. Toki tommonen se Kärtsä nyt vaan on.
Viimeksi eilenhän puhui Benjaminin paskantamisesta. Eiköhän hänen läheiset tiedä sen olevan huumoria, ja luulisi fanienkin sen verran tietävän.
Suomalaisiin tuollanen huumori uppoaa mutta voi olla että Keski-Euroopassa pyöriteltäisiin silmiä jos K sinne vielä päätyy.
Älä yleistä! näin tiktokissa Belgialaisen fanin, joka toivoi, että K opettelisi paremmin englantia, että voisi roastata yleisön kunnolla, niin kuin Suomessa. Sanoi että siellä yleisö vastaisi kahta kauheammin
Joku pervo belgialainen voi halutakin paskjuttuja mutta esim Slovenian nuoria naisia tuskin innostaa
Vierailija kirjoitti:
Jaahas nyt on taas Käärijän dissaaja saapunut palstalle trollaamaan. Seuraavana syklissä taitaa seurata tyttisinttäjä vai muistanko väärin?
Kuinka tunnistaa eri kirjoittajat? Sana on kai vapaa jopa tässä lempiketjussasi.
Niinpä, mutta Ilkka-Pohjalaisen toimittajat yllättyivät. Seinäjoella soi tango ja Portion Boys.