Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on erikoistunut näihin hokemiin. Onko Kummeli tai Vesku vaikutteena. Mutta ehkä tuo v*** olisi voinut olla joku muukin. Ja Are U kohta puhki kulutettu tosiaan.
Kyllähän tuo B hottis feed kuvat huomiotta jättäminen on systemaattista. Sitä mihin se liittyy voimme vain arvailla. Jotenkin tältä osin ei normi frendi meininkiä kuitenkaan kivan tapaamisen jälkeen. Ja Benkku onkin nyt rakkaani ja piiskaa. Miksi?
Miksi ei?
Harvinaisen väsähtänyt piiskaus :D Olikohan Kärtsyllä JO:n valkoiset kalsarit?
Nike-merkkiset kalsarit oli.
No hyvä. JO:n pökät oliskin ollut supernoloa :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli twitterissä bojan-hakusanalla:
Käyttörajoitus ylitetty. Odota muutama hetki ja yritä uudelleen.
Mitä ihmettä?!?
Maailmassa on muitakin Bojaneita... esim. ainakin pari jalkapalloilijaa tiedän, että voi olla vähän turhan suuri haku kun pelkästään etunimellä haet.
No nyt on taas sellaista ylianalysointia että huoh.
Mullekin muuten twitter ilmoitti samaa ja juurikin hakusanalla B.
Voitasko lopettaa taas Bojanin puolesta loukkaantuminen ja kaikki ihmeelliset Kauniit&Rohkeat -teoriat uhkavaatimuksista ja muista hömpötyksistä? Tälläset jutut on ihan OK ala-asteikäisten tyttöjen päiväkirjoissa, mutta ei aikuisten ihmisten elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K tykännyt kyllä viime aikoina kaikista Benkun postauksista, eli kyllä sillä on ollut aikaa selata somea kiireenkin keskellä. Mutta ei Bojanin. Toivon ettei Slovenian prinssi ole yhtä hölmö kuin minä, ja katsele noita tykkäyksiä 😂 onneksi uskon ettei todellakaan käy niitä kurkkimassa.
"Poissa silmistä, poissa mielestä."
Mutta kun noin ei ollut ennen kuin Suomen visiitin jälkeen. Toki yksi pakollinen tykkäys suorista kiitoksista Jerelle ja yksi are you -kommentti, mutta muuten hiljaiseloa. Ymmärtäisin paremmin jos se hiljaisuus olisi ollut toisen osapuolen suunnasta, mutta tätä en.
Minä en nyt ymmärrä ollenkaan, mitä merkitystä sillä on tykkäileekö ne toistensa kuvista julkisesti? Ig in niille vaan yksi työkalu, millä hoitaa julkisuutta ja markkinoida omia juttuja, luoda sisältöä faneille. Eihän niiden välinen oikea yhteydenpito nyt siellä ole. Mistä me tiedetään, vaikka ne viestittelis tai jopa soittelis joka päivä toisilleen? Tai sitten ei, mutta se nyt ei todellakaan näy julkisuuteen, oli tilanne mikä tahansa.
Se, että ne viisujen aikana ja sen jälkeen oli aktiivisia toistensa somessa, oli luonnollista kun heidän välinen yhteys oli tuore ja vielä nostettu parrasvaloihin, lisäksi molemmat (erityisesti B) enemmän kuin hyötyi tästä yhteisesti julkisuudesta.[/quoteIhan varmasti ovat päivittäin yhteydessä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?!?Maailmassa on muitakin Bojaneita... esim. ainakin pari jalkapalloilijaa tiedän, että voi olla vähän turhan suuri haku kun pelkästään etunimellä haet.
Oon tuota samaa hakua käyttäny jo viisuista lähtien. Tulee kyllä kaikki maailman muutki bojanit, mutta varmistan, ettei siitä yhdestä ainoasta oikeasta Bstä mee ykskään postaus ohi.🙈 Ehkä käyn liian kuumana ja tiheästi siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K on erikoistunut näihin hokemiin. Onko Kummeli tai Vesku vaikutteena. Mutta ehkä tuo v*** olisi voinut olla joku muukin. Ja Are U kohta puhki kulutettu tosiaan.
Kyllähän tuo B hottis feed kuvat huomiotta jättäminen on systemaattista. Sitä mihin se liittyy voimme vain arvailla. Jotenkin tältä osin ei normi frendi meininkiä kuitenkaan kivan tapaamisen jälkeen. Ja Benkku onkin nyt rakkaani ja piiskaa. Miksi?
Miksi ei?
Harvinaisen väsähtänyt piiskaus :D Olikohan Kärtsyllä JO:n valkoiset kalsarit?
Nike-merkkiset kalsarit oli.
No hyvä. JO:n pökät oliskin ollut supernoloa :D
Olis kyllä mielenkiintoista jos jollain keikalla sais yleisöstä JO fanijuttuja :)
Vierailija kirjoitti:
Tosta vaikutteiden ottamisesta, sinä päivänä kun B laittaa rintsikat päälleen niin silloin loppuu JO:n kuuntelu. Kyllä jämpti on niin.
Kyllä! Soon sitte kerrasta poikki!
Joo twitterissä tulee heti joku blokki vastaan. Arvaatte varmaan hakusanan..
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?!?
Bojania haettiin liikaa Twitteristä ja Bojanistit laitettiin horny jailiin. :)
Mulla on muutaman päivän vanha twitter tili ja antaa hakea bojania ja saan tuloksia. En ole ainakaan liikaa ehtinyt tässä parissa päivässä hakea.
Vierailija kirjoitti:
Tosta vaikutteiden ottamisesta, sinä päivänä kun B laittaa rintsikat päälleen niin silloin loppuu JO:n kuuntelu. Kyllä jämpti on niin.
Voi voi. Jokereilla on ollut vähän kaikkea päällä, et vaan ole nähnyt näitä kuvia jostakin syystä. Itseasiassa jossakin oli kuva, missä Käärijällä ja Janilla oli molemmilla samanlaiset rintsikat päällänsä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutaman päivän vanha twitter tili ja antaa hakea bojania ja saan tuloksia. En ole ainakaan liikaa ehtinyt tässä parissa päivässä hakea.
Mulla ainakin 5 vuotta vanha tili ja antaa hakea myös Bojania. En tosin käytä sitä muuhun kuin täältä löytyvien linkkien availuun nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa on juttua K:sta helsinkiläisravintolassa ja kuva, jossa hiukset eri lailla.
Tämäkö, Wallisista?
https://www.instagram.com/reel/CuJzOaSgKGf/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Tuo kuva jotenkin vääristää Käärijän naamaa, ei se tuolta näytä.
Dorian Grayn muotokuva: viimein aika tavoitti ja ulkokuori näyttää kaiken sisäisen rumuuden?
Tuo oli muuten hemmetin väkevä filmi, se uusi filmatisointi, missä on tää kaunis miesnäyttelijä. Muistan kun randomina katselin telkkaria, että mitä paskaa tulee taas, mutta lopuksi olin vaan suu auki, että mitä just näin!!
Siinä oli muuten muutama hothot 🔥🔥 kohtaus, muun muassa tämä poikien välinen (kun Dorian oli jo "turmeltunut)
Huuuuuhh....😳😳 Sopi just tähän tylsään iltapäivään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä?!?Bojania haettiin liikaa Twitteristä ja Bojanistit laitettiin horny jailiin. :)
Onko se juristi vielä täällä? Nyt tarvitaan.
Twitterissä on varmaan jotain laajempaa häikkää, ei anna mun hakea nyt mitään. Muski tekee siellä nyt jotain. Että ei johdu bojanista. :D
I agree. Saw that too. That Iida is just a friend and T is the dark and fiery one.
Vierailija kirjoitti:
Voitasko lopettaa taas Bojanin puolesta loukkaantuminen ja kaikki ihmeelliset Kauniit&Rohkeat -teoriat uhkavaatimuksista ja muista hömpötyksistä? Tälläset jutut on ihan OK ala-asteikäisten tyttöjen päiväkirjoissa, mutta ei aikuisten ihmisten elämässä.
Monista asioista tässä ketjussa on siitä mieltä että on ylianalysointia ym mutta tämä vaatimus asia voi mun mielestä olla ihan totta. Kyllä se gf somea käyttää ja nähnyt varmasti niitä videoita ja spekulaatioita yms ukkonsa ja toisen miehen väleistä. Kyllä voi tulla mieleen sanoa että nyt riittää.
Ja noista Kärtsän keikoista, ei kyllä paljon rivompaan suuntaan kannattais mennä tai loppuu keikkamyynti tai ainakin hiipuu. Eilenkin keikalla kyllä osa pyöritteli vähän silmiään niiden roisimpien kommenttien kohdalla. Ja se mitä en ihan ymmärrä on sellainen ikään kuin hirveä kehujen haku, kun kyselee aina ettå katoitteko umk ja katoitteko euroviisuja olinko ihan paska yms saa nähdä onko enää ensi vuonna moista hypeä. Tai sit kantsisi mennä sinne ulkomaille, ei pystyis ainakaan noin paljon puhumaan englanniksi😂. Toki sitte suusta vois tulla ihan mitä vaan kun kielitaito on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä kun on tuollainen että se möläyttelee lavalla ihan mitä sattuu niin kerran se vielä möläyttää B:sta jotain omasta mielestä vitsikästä mutta epäsopivaa niin se oli sitten siinä. En ihmettelis yhtään.
Vähän nyt häntää pystyyn. Kyllä siellä selvästi on K:lla (tai J:llä ainakin) aivot kaiken sen pelleilyn ja vitsailun alla. Mä en edes osaa kuvitella että K heittäis millään tapaa B:tä bussin alle, sen jälkeen kun tämä finaaliratkaisun jälkeen kannatteli K:ta koko käytävämatkan. Miettikää miltä se sama videonpätkä olisi näyttänyt, jos K olisikin ollut siinä kävelemässä häviön jälkeen yksin, valtava pettymys harteilla. Kuulostaa niin pieneltä jutulta että no B:hän vaan käveli vieressä ja piti olalta ja silleenhän kaverit tekee, mutta vähän kun sen näkemänsä taa kurkistaa, niin sillä on täytynyt olla K:lle aivan valtava merkitys, että häntä ei jätetty yksin silloin kun se paskalasti aukesi pahiten niskaan ja tyhjyys imaisi mukaansa. En yhtään ihmettele, että siinä annettiin jo kaulapusujakin.
Mä olen ihan siinäkin mielessä kiitollinen tuosta B:lle, että suomalaiset ei silloin pystyneet vielä K:lle kertomaan että olipa muuten helevetin hyvin vedetty, ollaan ylpeitä. B teki sen tuossa tilanteessa myös tavallaan meidän puolesta, kun K ei yhtään tiennyt millainen vastaanotto on kotimaassa.
Mielestäni J on jo heittänyt B:n bussin alle :/
If I were your boyfriend, I would never want to hurt you.
Ehkä Jere ei ymmärrä tuota(kaan). Onhan se englanniksi.
Edellä oleva englanninkielinen lause ei ole Bojanilta, ellei sitten jostain toisesta yhteydestä ole. B sanoi "If I were your boyfriend, I would never let you go."
Molemmat toki hyvin painavast sanottu.Niin painavasti kuin Justin Bieberin laulua voi siteerata
Oikein arvattu, bravissimo. Eikös tuon "alkuperäisen" lausahduksen yhteydessä Jere maininnut Justin Bieberin, verratessaan ulkonäköä.
copypastaatte ton ja avaatte kun se ei tullu suorana linkkinä