Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
31921/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥

Pöyhösen p*rnotehdas

Vierailija
31922/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥

Katri ja Etelhän nuoli sen vatsaa jo eilen, mut nyt tais sit olla Mattikin mukana nuolemassa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31923/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.

Eikä pelkästään Suomessa. Trendasi myös täällä Italiassa 😳

Mulle on kyllä ollut yllätys se, miten suosittu B ilmeisesti on Suomessa ihan nuorten tyttöjen keskuudessa (13-?). Olen luullut, ettei viisut nuoria kiinnosta. Onko käärijävuosi ollut poikkeus.

Häh, miten se ois yllätys, ainahan nuoret tytöt on fanittanut kauniskasvoisia poikabändiläisiä. Noi nuoret selaa tiktokia tunteja päivässä, siellä tuli varsinkin viisujen aikaan B:tä ihan joka klipissä, ei voinut välttyä. Ei oo tarvinnut viisuja ees katella.

T Dingo-fani 14 veenä.

Vierailija
31924/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D

Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.

Ensimmäistä kertaa tuntuu, että jotkin hanat aukeavat täälläkin. Itkettää oudosti, siis tämä fiilis totaalisesti petetyksi ja vedätetyksi tulemisesta. Ei tässä Käärijä sinänsä ole tärkeä, mutta kuvio palauttaa mieleen kipeitä tilanteita ja kokemuksia. Nyt löytyi näille pinnan alla kuplineille fiiliksille kuvaus. 

Vierailija
31925/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D

Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.

Mä en vaan haluis uskoo tätä. Vielä viisujen jälkeen antoi joitain haastatteluita joissa osasi hienosti pohtia syvällisiä, mutta viime aikoina on ollut aika omituista meininkiä. En oikeen jaksais katsoo tota touhua, kun selitetään yhtä, ollaan toista ja tehdään kolmatta. Eikä ikinä tiedä puhuuko Jere, Käärijä vai ehkä myrtti? Ja onhan toi outoa systemaattista ignoorausta B:tä kohtaan. Täytyis varmaan itekin ottaa etäisyyttä koko hommeliin.

Vierailija
31926/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on pettymys, miten huonoa Käärijän "huumori" on. Niin huonoa, että ymmärtää itsekin, että sitä pitää tehostaa tyhjillä v:uilla ja stanoilla.

Vierailija
31927/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näemme jo aiemmin keskustellun Lordi -ilmiön. Ensin nostetaan taivaisiin, asetetaan odotuksia tyypille ja kun ne eivät toteudu on K niin nolo ja saa koko Suomi hävetä.. Saisivat nämä ankeuttajat mennä täältä hiiteen

Oho, syväluotaava analyysi - ja aika moneen kertaan täällä toistettu. Kaikki K:ta kritisoivat ovat "ankeuttajia", vaikka kuka tahansa näkee että kyseinen tyyppi on kokenut melkoisen muodonmuutoksen kahden kuukauden sisällä.

Vierailija
31928/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy molemmat. Ja lavallakin on ne molemmat puolet, toisinaan söpöä ja mukavaa ja toisinaan rivoa.

Vierailija
31929/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.

Mulle on kyllä ollut yllätys se, miten suosittu B ilmeisesti on Suomessa ihan nuorten tyttöjen keskuudessa (13-?). Olen luullut, ettei viisut nuoria kiinnosta. Onko käärijävuosi ollut poikkeus.

Måneskinin voiton jälkeen viisuista on tullut hyvinkin cool juttu nuorison keskuudessa.

Vierailija
31930/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöyhösen p*rnotehdas

Till tosiaan on sen idoli ja esikuva. Hyi.

Vierailija
31931/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katri ja Etelhän nuoli sen vatsaa jo eilen, mut nyt tais sit olla Mattikin mukana nuolemassa :D

Antti Tuiskun manttelinperijä. Harmi, jos tälle asteelle päätyy.

Vierailija
31932/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei menisi Sloveniaan?

Vierailija
31933/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näemme jo aiemmin keskustellun Lordi -ilmiön. Ensin nostetaan taivaisiin, asetetaan odotuksia tyypille ja kun ne eivät toteudu on K niin nolo ja saa koko Suomi hävetä.. Saisivat nämä ankeuttajat mennä täältä hiiteen

Mutta Lordi ei huijannut ja vedättänyt ketään.

Vierailija
31934/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijästä tainut näissä uusissa keikoissa tulla paljon räväkempi kuin muissa keikoilla

Vierailija
31935/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa b on kateellinen k:lle. Noakin kutsui Israeliin johon b oli tykästynyt. JO voi vaan haaveilla noin isoista keikoista mitä k tekee.

Vierailija
31936/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä ei seuraa enää Bojania instassa. Uskokaa jo tai käykää kattomassa. Se ei yksinkertaisesti näe Bojanin kuvia feedissään jotta voisi tykätä niistä.

Alkaakohan tämä kyttääminen mennä jo vähän liian pitkälle?

Kyllä mulla näkyy Bojanin seuraajissa edelleen. Älkää vaan menkö huomauttamaan K lle.

Vierailija
31937/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Måneskinin voiton jälkeen viisuista on tullut hyvinkin cool juttu nuorison keskuudessa.

No ei ole. Näkeehän sen jo yleisöstä. Edes Måneskinin fanit eivät ole enää varsinaista nuorisoa.

Vierailija
31938/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes ovat ketjussa, jos eivät pidä K:sta.

Vierailija
31939/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan haluis uskoo tätä. Vielä viisujen jälkeen antoi joitain haastatteluita joissa osasi hienosti pohtia syvällisiä, mutta viime aikoina on ollut aika omituista meininkiä. En oikeen jaksais katsoo tota touhua, kun selitetään yhtä, ollaan toista ja tehdään kolmatta. Eikä ikinä tiedä puhuuko Jere, Käärijä vai ehkä myrtti? Ja onhan toi outoa systemaattista ignoorausta B:tä kohtaan. Täytyis varmaan itekin ottaa etäisyyttä koko hommeliin.

Jotenkin ehkä se håmmentää eniten että ei oikein tiedä mikä hahmo kulloinkin on äänessä ja onko niissä jutuissa mitään perää, vai vaan hahmon sanomaa. Oliko se Jere joka puhui niissä kaikissa Bojania kaipaavissa haastatteluissa, kaipaako Jere vielä häntä ja pitää ystävänään, onko se Käärijä joka ignooraa ym ym.

Vierailija
31940/123801 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K on selvästi luonnostaan hyvin hauska tyyppi, jolla on paljon nokkelaa läppää. Kuitenkin, ihmiset jotka tekevät työkseen komediaa, saati sitten improkomediaa, ovat tyypillisesti treenanneet sitä vuosia, ja silti hekin välillä heittävät vitsin, joka bombaa eli ei ole hauska tai on jopa cringe tai mauton. Saati sitten joku, jolla koomikko-osuudet perustuvat täysin omaan hauskuuteen ja hatusta heittämiseen.

Ketju on lukittu.