Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tosta vaikutteiden ottamisesta, sinä päivänä kun B laittaa rintsikat päälleen niin silloin loppuu JO:n kuuntelu. Kyllä jämpti on niin.
No, luulen että sitä päivää ei onneksi tule; Bojan on Bojan ja Kärtsäri on Kärtsäri.Sen verran tätä romaania lukeneena luulen tietäväni, että kumpi on prinssi.
Monista asioista tässä ketjussa on siitä mieltä että on ylianalysointia ym mutta tämä vaatimus asia voi mun mielestä olla ihan totta. Kyllä se gf somea käyttää ja nähnyt varmasti niitä videoita ja spekulaatioita yms ukkonsa ja toisen miehen väleistä. Kyllä voi tulla mieleen sanoa että nyt riittää.
Ja noista Kärtsän keikoista, ei kyllä paljon rivompaan suuntaan kannattais mennä tai loppuu keikkamyynti tai ainakin hiipuu. Eilenkin keikalla kyllä osa pyöritteli vähän silmiään niiden roisimpien kommenttien kohdalla. Ja se mitä en ihan ymmärrä on sellainen ikään kuin hirveä kehujen haku, kun kyselee aina ettå katoitteko umk ja katoitteko euroviisuja olinko ihan paska yms saa nähdä onko enää ensi vuonna moista hypeä. Tai sit kantsisi mennä sinne ulkomaille, ei pystyis ainakaan noin paljon puhumaan englanniksi😂. Toki sitte suusta vois tulla ihan mitä vaan kun kielitaito on mitä on.[/quote]
Tuollainen kyttääminen sopii täysin gf:n ja tuon toksisen suhteen profiiliin, hyvin uskottavaa.
Ja eiköhän Kääryle-hype ole ohi jo vuodenvaihteessa.
Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D
Joidenkin pitäisi ketjun kommenttien perusteella pysyä senioritansseissa ja kaukana kärtsästä.
Tuntuu seiväs olevan p...ssä sen verran pahasti, että haluavat ankeuden niillekin, jotka ymmärtävät huumoria ja läpänheittoa.
Vierailija kirjoitti:
Viisukäärijä oli erinomaisesti näytelty hahmo mutta kyllä tää nykyinen rivo-Käärijä taitaa olla se todellinen Käärijä. :D
Ja hyvä niin. Mulle kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tiktokista sen Tavastia 2:selta olevan pätkän missä K kyselee haluuko yleisö nähdä Bojanin ja puhuu siitä että B:llä on ehkä maha kipee ja K tekee kappaleen B:sta p*skalla. Kun se pätkä oli käännetty niin ei se ehkä niin kivalta esittelyltä kuulostanut. Toki tommonen se Kärtsä nyt vaan on.
Viimeksi eilenhän puhui Benjaminin paskantamisesta. Eiköhän hänen läheiset tiedä sen olevan huumoria, ja luulisi fanienkin sen verran tietävän.
Suomalaisiin tuollanen huumori uppoaa mutta voi olla että Keski-Euroopassa pyöriteltäisiin silmiä jos K sinne vielä päätyy.
Älä yleistä! näin tiktokissa Belgialaisen fanin, joka toivoi, että K opettelisi paremmin englantia, että voisi roastata yleisön kunnolla, niin kuin Suomessa. Sanoi että siellä yleisö vastaisi kahta kauheammin
Joku pervo belgialainen voi halutakin paskjuttuja mutta esim Slovenian nuoria naisia tuskin innostaa
Onko Slovenia nyt taivas maan päällä, jossa asuu sievoisia kerubeita, joiden puhtoisille korville ei juntti-K:n jutut sovi? voi hyvää päivää
TAI: olet vain päättänyt inhota kaikkea K:hon liittyvää ja heijastat omia mielipiteitäsi kokonaisiin kansoihin.
Jos täällä on joku jo paljon pidempään seuraillut/fanittanut, voisi kertoa että onko K huumori ollut samanlaista aina? Jo pitkälti ennen viisuja siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä niin. Mulle kyllä kelpaa.
Sama! K:n monta puolta tulevat eri tilanteissa esiin ja pidä niistä kaikista. Viisuaikana haastatteluissa tuli eri puolet esille kuin lavalla, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Bojan-hakusana ollut silloin Tavastia viikonloppuna yksi Suomen haetummeista Twitterissä. Olisi kiva tietää, kuinka paljon bojanisteja tässä maassa oikein on.
Eikä pelkästään Suomessa. Trendasi myös täällä Italiassa 😳
Mulle on kyllä ollut yllätys se, miten suosittu B ilmeisesti on Suomessa ihan nuorten tyttöjen keskuudessa (13-?). Olen luullut, ettei viisut nuoria kiinnosta. Onko käärijävuosi ollut poikkeus.
Ei taida toteutua K:n elokuun reissu Sloveniaan. Eikä kyllä haittaakaan.
Mic Mac Provinssi
Vierailija kirjoitti:
Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin pitäisi ketjun kommenttien perusteella pysyä senioritansseissa ja kaukana kärtsästä.
Tuntuu seiväs olevan p...ssä sen verran pahasti, että haluavat ankeuden niillekin, jotka ymmärtävät huumoria ja läpänheittoa.
Aika huonoa on huumori paikoitellen. Toisaalta "huumoria ja läpänheittoa ymmärtävät" pystyvät melko heikosti sulattamaan muita kuin omia huumoripläjäyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tiktokista sen Tavastia 2:selta olevan pätkän missä K kyselee haluuko yleisö nähdä Bojanin ja puhuu siitä että B:llä on ehkä maha kipee ja K tekee kappaleen B:sta p*skalla. Kun se pätkä oli käännetty niin ei se ehkä niin kivalta esittelyltä kuulostanut. Toki tommonen se Kärtsä nyt vaan on.
Toivottavasti joku käänsi sen jutun Bojanille jo Suomen vierailun aikana (tai jo Tavastialla) eikä niin että se on tullut sitten vaan somessa vastaan. Itse en tiedä miten päin olisin ollut jos kääntäminen olisi minun tehtäväkseni langennut ja olisi pitänyt päin naamaa b kääntää kyseinen vitsi. Mielestäni vähän eri asia jos kyseessä olisi ollut joku muu porukkaan kuuluvista mutta toivotaan että bkin ymmärtää k huumorintajua noin pitkälle.
Tuo oli muuten itselleni ensimäinen kkkahuumori vitsi minkä k kuulin.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Huumorii on monenlaista, osa K:n jutuista on hauskoja ja osa ei kovin hauskoja. Luulen että noi vessajutut ei jaksa ens vuonna enää naurattaa sit kun ne on kuultu sataan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Janin uudessa stoorissa taitaa olla Krisin pikkuveli, awww minkä näköinen mussukka 😍
Krisillä myös 12v. pikkusisko Maja.
Tuli lueskeltua isästään Mihasta vähän lisää,
ihana perhe heillä. Ja ilmeisen lahjakas.
Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin luulen minäkin. Ja Viisukäärijä oli rooli ja iso ponnistus. Nyt alkaa olla enemmänkin Jere=Käärijä eikä siinä enää ponnistella. Massit veks maksavilta ja lonkeroa kurkkuun. Meitä kaikkia vedätettiin Viisukäärijällä oikein kunnolla.
Tässä näemme jo aiemmin keskustellun Lordi -ilmiön. Ensin nostetaan taivaisiin, asetetaan odotuksia tyypille ja kun ne eivät toteudu on K niin nolo ja saa koko Suomi hävetä.. Saisivat nämä ankeuttajat mennä täältä hiiteen
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä uutta rohkeaa ja rivoa Käärijää! Provinssissa Cha Cha Cha aikana tanssijat nuolivat Käärijän kroppaa. Miehen suuteleminen lavalla. Antakaa mulle lisää tätä. 🔥🔥🔥
Minullekin kelpaa! 🔥
En oo ennen dissannu Käärijää, vaan just päinvastoin. Joku raja on nyt vaan ylittyny mulla noita spiikkejä kuunnellessa. Kovisfiilis tulee.