Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mun mielestä ehdottomasti Bee possujunaan tänään. 😄
Lyön päätäni seinään kun en ostanut lippuja kun niitä vielä oli. Tulee varmasti hottishikinen ilta.
Työterveyshuollon erikoislääkäri 🤚
Vierailija kirjoitti:
Jos Poolilla on tanssijat ja possujuna tiedossa ni toivon kyl et Suomen B ei tuu ainoan ja oikean B:n tilalle. Muuten saavat irstailla niin paljon ku huvittaa mut ei saa viedä B:n paikkaa possujunasta :D
Se olis jo liikaa. Meille kaikille. Mut erityisesti Bojanille. Siinä kohtaa hän varmaan antas lumppujunan viedä mennessään ihan kokonaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjaminin mies näyttää ihan Bojanilta.
Samaa juuri huvittuneena katselin.
Ei nyt sentään.Bojanilla on kauniimmat silmät ja hymy.
Vierailija kirjoitti:
Janin yksityishenkilöstä vielä sen verran, että mun silmään näyttäisi että siinä on myös lävistys sen viimeisen still -kuvan perusteella?
😶
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kirjanpitäjä 🤓 kun täällä piti alkaa tehdä ammattitunnustuksia
Mielikuvissani tilastoit johonkin exeliin tai vastaavaan jokaisesta K&B videosta parhaimmat aikaleimat.
Vierailija kirjoitti:
Janin yksityishenkilöstä vielä sen verran, että mun silmään näyttäisi että siinä on myös lävistys sen viimeisen still -kuvan perusteella?
herranJUMALA oikeesti? Millainen, prince albert??? *rillit huurussa menee etsii klippiä koneen ruudulle suurennettavaksi*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Poolilla on tanssijat ja possujuna tiedossa ni toivon kyl et Suomen B ei tuu ainoan ja oikean B:n tilalle. Muuten saavat irstailla niin paljon ku huvittaa mut ei saa viedä B:n paikkaa possujunasta :D
Se olis jo liikaa. Meille kaikille. Mut erityisesti Bojanille. Siinä kohtaa hän varmaan antas lumppujunan viedä mennessään ihan kokonaan....
Millainenkohan Bojan on suuttuneena.. just asking.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt tuli Kärtsältä vastaisku Bojanin lumppuilulle. Minä ja rakkaani Benjamin Peltonen. Ei olisi Bojan kannattanut, koska tänä iltana sulle selviää, who is Benjamin.🔥🔥🔥🔥
Bojanin lumppuilu,😄
Mulla on lippu Altaalle. Mietin vaan, kehtaisko täti mennä tuonne. Varmaan kuitenkin nuorta väkeä, eikä mulla ole edes seuraa.
Hei varmasti kehtaat! Mäkin olen menossa yksin, ja olen keski-ikäinen täti. Sinne vaan, mä ainakin meen!
Sopikaa nyt hyvät ihmiset treffit ja voitte sitten samalla siellä drinksun äärellä suunnitella meille sitä keski-ikäisten tätien keikkaporukkaa josta löytyy aina seuraa keikoille. 🙂
Ahaa, jaahas. Tuleeko tästä nyt sitten yhtä kuuma yö, kuin se yksi? Hitto, minun piti lukea kirjaa ja täällä sitä ollaan vakoilemassa, jos joku vilauttaisi instaliveä. Hei hei entinen elämä. Tästä kaninkolosta ei pääse pois sitten millään.
Onks tanssijoita sit näkyny tänää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että vähän viileähkö. K puolestaan on varmaan aika ärhäkkä ja vähän provosoiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
herranJUMALA oikeesti? Millainen, prince albert??? *rillit huurussa menee etsii klippiä koneen ruudulle suurennettavaksi*
En mene vannomaan kyllä eikä kuvasta saa mitenkään hyvin selvää, mutta semmoinen pieni omituinen kohollaan oleva kohta joka näyttää vähän lävistyskorun pallolta? Voi olla että kuvittelen omiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm .. hän katsoisi tiukasti silmiin ja vaatisi tiukkasanaisesti selityksiä jos niille olis tarvetta, mutta huutamassa en varsinaisesti häntä näe. Ehkä vähän semmonen hiljainen loukkaantuja ja sovittelija?
Vierailija kirjoitti:
Onks tanssijoita sit näkyny tänää?
Ei niitä välttämättä tarvii, Benkku osaa ihan yksinään pystyttää kyllä shown. On se ennenkin lavalla niin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että vähän viileähkö. K puolestaan on varmaan aika ärhäkkä ja vähän provosoiva.
Kuulemma K viskelee tavaroitakin vihasena
No niin se on twitter-tili sitten tehtynä. Tavastian aikoihin meni insta-neitsyys, nyt twitteriin ja seuraavaksi myyn varmaan sieluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene vannomaan kyllä eikä kuvasta saa mitenkään hyvin selvää, mutta semmoinen pieni omituinen kohollaan oleva kohta joka näyttää vähän lävistyskorun pallolta? Voi olla että kuvittelen omiani.
Albertti voisi olla ihan hyvin jos hahmotan muodot oikein, mutta saattaa olla joku muukin "eksoottisempi" tyyppi jossa pallo tulee tuohon kohtaan.
Benkku