Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hautausalalla, että jos shippilaiva tuntuu vievän teiltä hengen, niin ottakaa yhteyttä ennen kupsahtamista.
Mulla on suruaika kB suhteen päättymisen takia. Jos nyt päädyn tuonne, saatan vaikka möläyttää K lle jotain asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just vajaa vuosi sitten poistin yli 10v vanhan twitter-tilini ja vannoin etten palaa, kun en jaksanut enää sitä paikkaa, meni aina vain huonompaan suuntaan se yleinen ilmapiiri ja tuntui että kaikki vain oksentavat siellä pahaa oloaan toistensa päälle. Oli myös yksi some vähemmän kytättävää, joka kyllä nosti mielenlaatua kummasti.
Ja nyt mietin, että pitääkö tässä näitten kahden tontun takia saakeli rekisteröityä uudestaan. :D
Mä juuri äsken rekisteröidyin sinne näitten kahen tontun takia :D Aiemmin ei ollu käyny pienessä mielessäkään :D
Sama :D Toivottavasti sinne tulee hyvää matskua ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä matikan opettajia? Yhtä kuumia kuin Jan?
Mä oon DI oon opiskellut matikkaa. Valitettavasti en oo mies.
Benjaminin mies näyttää ihan Bojanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos Bojan lumppuilee serbimiesten kanssa niin on oikein Kärdeltä iskeä vastapalloon 💪
Bojan on vaan kultainen noutaja. Se tuli ihan mieleen siitä yhdestä stoorista tuon saman hepun kanssa. B käy vähän ylikierroksilla.
Seksuaalisesti turhautunut?
Toivottavasti ei ala liikaa lumpustella. Päätyy vielä ties minne.
Kuka nyt pojista huolen pitää, jos Gregor on saanut potkut.
Jeren ihana selkä ja...mmm...
https://twitter.com/grnpurplgrmln/status/1674724112449536003
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hautausalalla, että jos shippilaiva tuntuu vievän teiltä hengen, niin ottakaa yhteyttä ennen kupsahtamista.
Voiko tätä paremmaksi enää pistää?
Oonko ainoa josta vaikka ton sampitar tyypin tasoinen fanitus on tosi outoa? En tajua tollasta fanitusta että tyyliin joka keikalle on päästävä
Mä olen sosiaalialalla :D Onneks täällä on erilaista osaamista näihin käänteisiin :D
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalainen Bojan löytynyt? Heitä piti tulla vastaan joka kadunkulmassa.
Sampitarin stoorissa Kärtsän reenailua ennen keikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa juuri huvittuneena katselin.
Pride viikonloppu, Käärijä ja Benjamin esiintymässä. Kyllä tästä on hullu ilta tulossa. Suomen B ei ennenkään ole lavalla mitään varomista harrastanut.
Olis hauska nähdä K:n reaktio jos joku veis sille JO fanipaidan tms. 😄
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa josta vaikka ton sampitar tyypin tasoinen fanitus on tosi outoa? En tajua tollasta fanitusta että tyyliin joka keikalle on päästävä
Mä jo aiemmin analysoin tällä omalla köhöm alan koulutuksellani, et vaikuttaa et olis jonku sortin autisti. Jotain erikoista hänessä on. Ilmeettömät kasvot jne.
Missä kuva Benkun poikaystävästä?
Niin, miksi pariterapeutti on tässä ketjussa? Ainakin siksi, että hän suhtautuu intohimoisesti suhteisiin. Kohtaamisiin, yhteyteen, rakkauteen, kaikkiin esteisiin, monitahoisuuksiin ja monimutkaisuuksiin, joita suhteisiin aina sisältyy. Siksi, että hän on kiinnostunut siitä, miten julkisuus ja some vaikuttavat tänä päivänä suhteisiin, ja miten ihmisten kaipuu rakkauteen ja onnellisuuteen ilmenee julkisuuden henkilöiden tarinoihin samastumisen kautta. Siksi, että hän pitää K:n ja B:n musiikista ja persoonallisuuksista ja karismasta, ja koska hän toivoo, että näiden välinen yhteys ja kohtaaminen, mitä kaikkea se onkaan tai ei ole, voisi säilyä. Pariterapeutti on täällä siksi, että hän on toistakymmentä vuotta kannatellut parisuhteissaan kipuilevia ja kärsiviä ihmisiä ja innostuu välillä siitä ilosta ja kukoistuksesta ja keveydestä, jota tää viisukevät on K:n ja B:n erikoisen ja erityisen kohtaamisen myötä ihmisille tuonut. Ja koska hän tietää itsekin, millaista on tuntea ristiriitaisia tunteita ja muistaa äkkiä myös millaista oli olla kolmekymppinen. Pariterapeutti ihmettelee toki itsekin vähän, miten hän on tänne päätynyt (jo heti viisujen jälkeen), mutta ei sitten toisaalta ihmettele yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos Bojan lumppuilee serbimiesten kanssa niin on oikein Kärdeltä iskeä vastapalloon 💪
Kärden oma syy, jos baby lumppuilee. Mitäs kohteli huonosti.
Veikkaan et on kauppatorillakin porukkaa tänään
Nyt menetät yöunesi, olen Helsingissä opiskellut.
No missä muualla muka voisi opiskella kriminologiaa?
Sloveniassa?