Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jeren ihana selkä ja...mmm...
https://twitter.com/grnpurplgrmln/status/1674724112449536003
🔥🔥🔥🔥
Löytyikin kuva Benkun poikaystävästä. Ei ole kyllä Bojanin näköinen, mut hyvännäköinen on kieltämättä. Mites muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa josta vaikka ton sampitar tyypin tasoinen fanitus on tosi outoa? En tajua tollasta fanitusta että tyyliin joka keikalle on päästävä
Eniten ihmetyttää et miten jollain riittää rahat tollaseen ramppaamiseen.
Ei ihan köyhältä vaikuta muutenkaan ko. tyyppi. Ellei sit asu esim vanhemmillaan lapsineen ...
Vierailija kirjoitti:
Missä kuva Benkun poikaystävästä?
IG jonikuj
Huom tästä ei tarvitse hermostua, ovat ihan julkisesti yhdessä ja jakavat yhteiskuvia, profiili myös julkinen.
Voi eiii, toivottavasti ei oikeesti ala nyt joku K ja B välinen taistelu siitä kumpi häröilee enemmän muiden miesten kanssa :D se nyt varsinaisesti ei ainakaan lieventäisi fanien intoa tehdä päätelmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa josta vaikka ton sampitar tyypin tasoinen fanitus on tosi outoa? En tajua tollasta fanitusta että tyyliin joka keikalle on päästävä
Tai aikaa kun sillä on kakaroitakin. Eikö se käy töissä ikinä
Vierailija kirjoitti:
Olen B & K shippailija, silti toivon tänään jotain "kostoa" Benkun kanssa, koska Slovenian B on ollut niin kylmänä :D. Hullua :D. Ps. rekisteröidyin twitteriin...huh huh.
B ollu kylmänä? Miten musta tuntuu, että tilanne on ollut Tavan keikan jälkeen nimenomaan päinvastoin?
Vierailija kirjoitti:
Missä kuva Benkun poikaystävästä?
Esim. Been instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Benjaminin mies näyttää ihan Bojanilta.
Onko suomalainen Bojan löytynyt? Heitä piti tulla vastaan joka kadunkulmassa.
On löytynyt. Työskentelee erään hyvin pienen paikkakunnan Salen kassana. Mulla on 10 km enemmän matkaa tuohon kauppaan, mutta tekisi mieli suosia sitä tästä syystä :D. En viitsi kertoa tarkempaa sijaintia.
Vierailija kirjoitti:
Voi eiii, toivottavasti ei oikeesti ala nyt joku K ja B välinen taistelu siitä kumpi häröilee enemmän muiden miesten kanssa :D se nyt varsinaisesti ei ainakaan lieventäisi fanien intoa tehdä päätelmiä
kunnon "teen susta mustasukkaisen" sota
Vierailija kirjoitti:
Löytyikin kuva Benkun poikaystävästä. Ei ole kyllä Bojanin näköinen, mut hyvännäköinen on kieltämättä. Mites muutenkaan.
Bojanin ulkonäkö on sellanen että siitä on vaikea pistää paremmaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos Bojan lumppuilee serbimiesten kanssa niin on oikein Kärdeltä iskeä vastapalloon 💪
Kärden oma syy, jos baby lumppuilee. Mitäs kohteli huonosti.
Antoi ymmärtää, mutta ei ymmärtänyt antaa?
Mä olen kirjanpitäjä 🤓 kun täällä piti alkaa tehdä ammattitunnustuksia
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä matikan opettajia? Yhtä kuumia kuin Jan?
Meikä! (Mutta en oo yhtä kuuma ku Jan ja oon harmitellu että ei kyllä työkaveritkaan oo) 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jos alkaa näin tapahtua niin tunnustan heti suoraan näkeväni toiminnassa jotain outoa xD olishan se pikkase huvittavaa että molemmat yhtäkkiä rupee tollasta touhuamaan
Millähän todennäköisyydellä jotkut tästä porukasta tuntevat tietämättään toisensa, esim. terapeutteja tai se bilsan ope ja tämä matikan ope. :)
Jos Poolilla on tanssijat ja possujuna tiedossa ni toivon kyl et Suomen B ei tuu ainoan ja oikean B:n tilalle. Muuten saavat irstailla niin paljon ku huvittaa mut ei saa viedä B:n paikkaa possujunasta :D
Kumpi esiintyy tänään eka, K vai Benkku?
Nimim. Kohta salakuuntelemaan menossa
Janin yksityishenkilöstä vielä sen verran, että mun silmään näyttäisi että siinä on myös lävistys sen viimeisen still -kuvan perusteella?