Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks tanssijoita sit näkyny tänää?
Ei niitä välttämättä tarvii, Benkku osaa ihan yksinään pystyttää kyllä shown. On se ennenkin lavalla niin tehnyt.
meinasin vaan ettei ehk onnistu possujuna jos ei ole tanssijat mukana
Vierailija kirjoitti:
No niin se on twitter-tili sitten tehtynä. Tavastian aikoihin meni insta-neitsyys, nyt twitteriin ja seuraavaksi myyn varmaan sieluni.
Eiks meidän sielut oo jo aika lailla kaupattu tälle hommalle🙈
Vierailija kirjoitti:
Minä olen patologi. Teen teille sitten ruumiinavauksen, jotta saadaan selville, että 1. Kuolitteko nälkään shippauksen takia. 2. Saitteko sydänkohtauksen Janin yksityishenkilön takia. 3. Kävelittekö vahingossa auton alle, kun ette malttaneet olla lukematta tätä ketjua. 4. Sydänsuruun, koska B ja K lumpustelevat nykyään muiden kuin toistensa kanssa. 5. Jne.
Nää kaikki kuulostaa ihan todennäköisiltä. Ei helppo homma sullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä välttämättä tarvii, Benkku osaa ihan yksinään pystyttää kyllä shown. On se ennenkin lavalla niin tehnyt.
Ehkä ei just possujunaa, mutta on Suomen B ennenkin ryöminyt lattialla keikalla ja tullut syljetyksi esimerkiksi päälle. Hän tietää mitä tekee ja on itsevarma siinä. Kannattaa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nään sen jo silmissäni ku K ratsastaa pelkällä Benkulla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Poolilla on tanssijat ja possujuna tiedossa ni toivon kyl et Suomen B ei tuu ainoan ja oikean B:n tilalle. Muuten saavat irstailla niin paljon ku huvittaa mut ei saa viedä B:n paikkaa possujunasta :D
Se olis jo liikaa. Meille kaikille. Mut erityisesti Bojanille. Siinä kohtaa hän varmaan antas lumppujunan viedä mennessään ihan kokonaan....
Millainenkohan Bojan on suuttuneena.. just asking.
Veikkaisin, että vähän viileähkö. K puolestaan on varmaan aika ärhäkkä ja vähän provosoiva.
Kuulemma K viskelee tavaroitakin vihasena
Jotenkin helppo uskoo. Sellane pieni ärhäkkä terrieri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kirjanpitäjä 🤓 kun täällä piti alkaa tehdä ammattitunnustuksia
Mielikuvissani tilastoit johonkin exeliin tai vastaavaan jokaisesta K&B videosta parhaimmat aikaleimat.
Eikö kirjanpitäjä kirjaakaan ylös pa noja, eikun se taitaa olla joku pankkihenkilö. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahdollista mut jotenkin toivon että ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Poolilla on tanssijat ja possujuna tiedossa ni toivon kyl et Suomen B ei tuu ainoan ja oikean B:n tilalle. Muuten saavat irstailla niin paljon ku huvittaa mut ei saa viedä B:n paikkaa possujunasta :D
Se olis jo liikaa. Meille kaikille. Mut erityisesti Bojanille. Siinä kohtaa hän varmaan antas lumppujunan viedä mennessään ihan kokonaan....
Varmaan tommoi kuin toi pienempi puppy
https://www.instagram.com/p/CtwZhDyODJw/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahdollista mut jotenkin toivon että ei.
Joo siis en mäkään sitä todellakaan toivo. Mut on vaan hyvin kuviteltavissa oleva asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyikin kuva Benkun poikaystävästä. Ei ole kyllä Bojanin näköinen, mut hyvännäköinen on kieltämättä. Mites muutenkaan.
Bojanin ulkonäkö on sellanen että siitä on vaikea pistää paremmaksi
Ei hänen kasvot mitenkään kauhean erikoiset ole, mutta se sisäinen valo ja hymy. Tuollaista näkee harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kirjanpitäjä 🤓 kun täällä piti alkaa tehdä ammattitunnustuksia
Mielikuvissani tilastoit johonkin exeliin tai vastaavaan jokaisesta K&B videosta parhaimmat aikaleimat.
Ihana 😀 Oikeasti vihaan työtäni ja olen ajautunut sekä jumiutunut joten ei, en excelöi 😅
Tietyllä tavalla toivon että Kääryle ja Benkku tekee jotain räväkkää tänää (ei possujunaa) tehdäkseen Bojanin mustasukkaseks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janin yksityishenkilöstä vielä sen verran, että mun silmään näyttäisi että siinä on myös lävistys sen viimeisen still -kuvan perusteella?
herranJUMALA oikeesti? Millainen, prince albert??? *rillit huurussa menee etsii klippiä koneen ruudulle suurennettavaksi*
Missä kohtaa se lävistys on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janin yksityishenkilöstä vielä sen verran, että mun silmään näyttäisi että siinä on myös lävistys sen viimeisen still -kuvan perusteella?
herranJUMALA oikeesti? Millainen, prince albert??? *rillit huurussa menee etsii klippiä koneen ruudulle suurennettavaksi*
En mene vannomaan kyllä eikä kuvasta saa mitenkään hyvin selvää, mutta semmoinen pieni omituinen kohollaan oleva kohta joka näyttää vähän lävistyskorun pallolta? Voi olla että kuvittelen omiani.
Jos se on kukkakaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että vähän viileähkö. K puolestaan on varmaan aika ärhäkkä ja vähän provosoiva.
K kertoi jossakin haastattelussa, että hän oli nuorempana äkkipikainen ja suuttuessaan tavaratkin saivat kyytiä. Sanoi kyllä, että on rauhoittunut noista ajoista, mutta en tiedä minkä verran.
Vierailija kirjoitti:
Tietyllä tavalla toivon että Kääryle ja Benkku tekee jotain räväkkää tänää (ei possujunaa) tehdäkseen Bojanin mustasukkaseks
Kyllä, nyt tarvitaan jotain draamaa ja uusia käänteitä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen patologi. Teen teille sitten ruumiinavauksen, jotta saadaan selville, että 1. Kuolitteko nälkään shippauksen takia. 2. Saitteko sydänkohtauksen Janin yksityishenkilön takia. 3. Kävelittekö vahingossa auton alle, kun ette malttaneet olla lukematta tätä ketjua. 4. Sydänsuruun, koska B ja K lumpustelevat nykyään muiden kuin toistensa kanssa. 5. Jne.
No mulle on paraikaa käymässä kuolinsyy numero 2 sen yksityishenkilön lävistyksen takia.
Olisko täällä pappia paikalla. Mieluummin katolista koska taidan tarvita myös manauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää kaikki kuulostaa ihan todennäköisiltä. Ei helppo homma sullakaan.
Mun kohtalo on tuo 3. Olen harrastanut tuotakin pahimmassa koukkuvaiheessa, vähän noloa mut ei voi mitään. Sit yrittänyt vähän katsoa ettei kukaan vaan näe.