Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
30881/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö twitteriin laittaa nimimerkki vai oikea nimi siihen rek.kohtaan? Harkinnassa, instassa toiminut edelleen se Navigation riittävästi

Vierailija
30882/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Gregor on itse postannu sen JO:n Instaan niin ei välttämättä itseensä tägää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30883/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kun Rekolta tulisi nyt kohuavautuminen johonkin someen, että "näin kaiken, Käärijä lopeta Bojanin tunteilla leikkiminen". :P (Ei siis Rekon mahdollinen ero(tus) varmasti tähän liity mutta kuitenkin.)

Vierailija
30884/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö twitteriin laittaa nimimerkki vai oikea nimi siihen rek.kohtaan? Harkinnassa, instassa toiminut edelleen se Navigation riittävästi

Ei tarvitse olla mitään oikeita tietoja, ei ainakaan ennen. Voisi kyllä kuvitella, että Twitterillekin tulisi vastaavia sivuja kuin Installe joissa voi selata ilman tunnuksia, jos tämä politiikka jatkuu.

Vierailija
30885/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sillä merkitystä ole? Itse pistin vain etunimen.

Vierailija
30886/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se reko musta mikään symppis ollu. Ihme maaninen tuijotus

Vierailija
30887/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO: Go to Pastebin.com and copy and paste your message there, it's like a public "notepad", then post the link to the message here. :)

Brilliance!

https://pastebin.com/ebNsUCP6

Ooh kiitos LadySLO! Nyt onnistui! Ja ei voi olla totta että sinäkin olet lingvisti! Vahvistaa vaan ajatusta että haluaisin sinusta kirjekaverin :D

Siihen et tainnut vastata, mitä ajattelet itse B&K shippauksesta? Tai K:sta?

Kiitos kun näit vaivaa että sait vastauksen läpi 🌺

Kun kuulin ensimmäisen kerran Cha cha chan, muistan, että kun kappale alkoi soida, ajatukseni olivat "Wtf? Kuka tämä vihainen kaveri on?!" Mutta kappaleen lopussa olin kuin "I loooooove this song!" Yleensä minun on kuunneltava joitain kappaleita muutaman kerran, jotta alkaa pitää niistä, mutta tästä pidin siitä LOPPUUN. Harvinainen!

Sitten aloin seurata K:tä ja huomasin kuinka hauska hän on, mistä pidän kovasti, rakastan sitä kun musiikki ja huumori toimivat yhdessä.

Odotan innolla, mitä hän tekee seuraavaksi.

Minusta hän on myös erittäin söpö, ja taas kesti vähän tajuta, että se hullu kampaus ja bolere olivat minulle aluksi kuin "ehhhh", mutta sitten olen vähän kuin laittaisin kuvitteelliset lasit päähän, siivoan. ne kuvitteelliset lasit ja sitten, hei, hetkinen, tällä kaverilla on todella kuuma noiden outojen hiusten ja outojen vaatteiden alla! Hänen hymynsä on upea (ja tietysti myös silmät, kuten huskylla :D).

Olen joskus hämmentynyt tästä K vs Jere -jutusta, enkä luultavasti ymmärrä kaikkia vitsejä - selvästikin on joitain kulttuurieroja. Mutta ei se mitään. Muistan, kun amerikkalaiset ystäväni kuulivat minun puhuvan äitini kanssa kerran puhelimessa, he kysyivät minulta, mikä on vialla, miksi riitelet äitisi kanssa. Kävin vain normaalin keskustelun hänen kanssaan!!

Kuten aiemmin mainitsin, rakastan B&K:n ideaa, kaikkea niiden sisältöä ja vuorovaikutusta ja Tavastia-juttua, ja tarvitsin muutaman päivän toipua siitä. Kuten kirjaimellisesti. Mutta olen myös realisti, ja olipa heidän ajatuksensa ja tunteensa mikä tahansa, he eivät aio näyttää sitä meille niin paljon tai ollenkaan. Itse asiassa, mitä vähemmän he näyttävät, sitä enemmän uskon sen olevan heille arvokasta, eivätkä he halua, että se menee pilalle. He voivat julkaista ja tehdä asioita saadakseen huomiota, ja niin paljon kuin kaipaankin sisältöä, se on mielestäni hyvä asia pitkällä aikavälillä.

En myöskään ihmettelisi, jos he suunnittelevat jotain yhdessä (jonkinlaista yhteistyötä), mutta se tulee olemaan erittäin salainen, kunnes se on valmis julkaistavaksi tai esitettäväksi. Jos olen oikeassa, he tietävät erittäin hyvin, että Tavastian kärjessä tulee olemaan vaikeaa, joten sen täytyy olla jotain todella erityistä.

Vähän lisää spekuloidakseni, minusta kaukaa katsojana vaikuttaa siltä, että he molemmat ovat varmasti tunteneet jotain (riippumatta heidän kotitilanteestaan, mitä he sanoivat tai vihjasivat aiemmin orientaatiosta). Kaikki eivät ole tienneet lapsuudesta asti, että he voivat tuntea näin samaa sukupuolta kohtaan! Sen sijaan se, ovatko he valmiita ottamaan tämän reitin, on toinen asia, oli vetovoima mikä tahansa. Miehet ovat usein hyviä sulkemaan tunteensa. Lisäksi tietysti B:n vierailulla oli alkoholia, ja minun on myönnettävä, että mietin, olivatko he koskaan yksin ja tapahtuiko mitään. ;-)

Vierailija
30888/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gregorista voi olla montaa mieltä. Itse otin hänen kommenttinsa huumorina ja hän toi ehdottomasti oman mausteensa tähän soppaan. Aika mustaa ja sarkastista huumoria kyseinen kaveri viljelee, joten ymmärrän, jos jonkun mielestä hänen juttunsa menee yli ja ne tuntuu mauttomilta. Itselläni on ikää sen verran, että katselen näitä asioita toisesta näkökulmasta, kuin esim. teini-ikäiset. Gregor on varmasti tottunut hoitamaan asiat omalla tavallaan, joten ehkä tämä kaikki tuli vähän yllätyksenä hänelle itselleenkin. Oli miten oli, niin Gregorin asemassa olevan ihmisen pitäisi olla hyvin tarkka siitä, mitä hän someen laittaa ja miten asiat ilmaisee. Kaikkea ei voi kuitenkaan piilottaa huumorin alle.

Vierailija
30889/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, onkohan tämä pysyvä muutos? Odottaako joku anonyymiä twitteriä?

Vierailija
30890/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorista voi olla montaa mieltä. Itse otin hänen kommenttinsa huumorina ja hän toi ehdottomasti oman mausteensa tähän soppaan. Aika mustaa ja sarkastista huumoria kyseinen kaveri viljelee, joten ymmärrän, jos jonkun mielestä hänen juttunsa menee yli ja ne tuntuu mauttomilta. Itselläni on ikää sen verran, että katselen näitä asioita toisesta näkökulmasta, kuin esim. teini-ikäiset. Gregor on varmasti tottunut hoitamaan asiat omalla tavallaan, joten ehkä tämä kaikki tuli vähän yllätyksenä hänelle itselleenkin. Oli miten oli, niin Gregorin asemassa olevan ihmisen pitäisi olla hyvin tarkka siitä, mitä hän someen laittaa ja miten asiat ilmaisee. Kaikkea ei voi kuitenkaan piilottaa huumorin alle.

Olen samaa mieltä. Hän on kokenut PR-päällikkö JO:n lisäksi myös eräille muille slovenialaisille artisteille, mutta hänen on vielä opittava kommunikoimaan kansainvälisten fanien, etenkin nuorempien, kanssa. Ainakin minä näen hänet sellaisena. Luulen myös, että JO:lla työskentelee sosiaalisen median tiimi, josta yleensä huomaa milloin he tai kaverit itse ovat tehneet postauksen. Luulen myös, ettei ole sattumaa, että tämän viimeisen kerran, kun G joutui vaikeuksiin fanien kanssa, Twitteriin julkaistiin koiravideoita, sitten jotain matematiikkaa, mielestäni B julkaisi myös jotain kivaa Instagramiin sinä päivänä ja sitten toinen koira (on ranta). Kuinka ohjaat teini-ikäiset pois G:stä ja väitteistä? Pentu!!! 😅😅😅 Ja se toimi upeasti.

Vierailija
30891/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis Gregoristahan liikkui myös huhuja jostain niljaisemmastakin käytöksestä. Että emme välttämättä saa tietää mitä on oikeasti tapahtunut.

Vierailija
30892/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille suomalaiselle Mirjamille tms. laittoi tosi tylyn vastauksen IG:ssä mistä sai myös kuraa niskaan.

Vierailija
30893/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille suomalaiselle Mirjamille tms. laittoi tosi tylyn vastauksen IG:ssä mistä sai myös kuraa niskaan.

Musta tää oli vaan ihan oikein vastattu. Hirveä työ tehty lisäkeikoille ja sit joku tulee vielä valittamaan ja vaatimaan lisää.

Vierailija
30894/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitänee odottaa vielä muutama päivä/viikko, että nähdään onko Reko menossa ulos, vai pitääkö vähän aikaa matalaa profiilia JO:hon liittyen. Pr-henkilönä hänelle olisi tärkeää osata uudistaa itseään erityisesti ulkomaiset fanit ja fanien keskimääräinen nuori ikä huomioiden. Ainakin JO -jäsenet seuraavat Rekoa edelleen ja toisinpäin, eli mikään suuri välirikko ei varmaan ole kyseessä, vaikka Reko ei jatkaisi heidän kanssaan. Tiedän, että seurausjuttujen seuraaminen on aika turhaa, mutta huomasin että K ei seuraa Rekoa ig:ssä.. en tiedä seurasiko ikinä, vai onko tämä jokin bugi. Aika monet viisuartisti seuraa Rekoa...

Vierailija
30895/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tää oli vaan ihan oikein vastattu. Hirveä työ tehty lisäkeikoille ja sit joku tulee vielä valittamaan ja vaatimaan lisää.

No muuten ehkä mutta se että sanoo että senkun tulet vaikka Sloveniaan keikalle, just oli pari tyttöä Suomesta. Ei ole ihan niin yksinkertaista kuitenkaan monelle...

Vierailija
30896/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mut ei kai se nyt oikeestaan ees valittanut mitään, musta se oli enemmänki toteamus että harmi kun ei toista keikkaa Tampereelle vai mitä se sanokaan.

Vierailija
30897/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesatkaa kaveria please. Tarvitsen enkä nyt löydä:

- viisujen jälkeen JO haastattelu jossa B istuu ja muut seisovat ja B vaikuttaa vaikealta kun kysytään K:sta ja Jure laittaa kädet hänen olalleen. Löysin yhden mutta siinä B on iloinen ja puhuu vapauneesti.

-jotta saan jotain iloa taas tähän shippiin, please laittakaa se Jan saunakuva jossa on kröhöm laaksoa ja kukkulaa näkösällä.

Tiedän, että tämä ei ole presiis, mitä haet - mihin ihmeeseen se varsinainen boxerigalleria on kadonnut....mutta onhan kuuma matikanope!

https://www.instagram.com/reel/CuHQ-cnNykA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
30898/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitänee odottaa vielä muutama päivä/viikko, että nähdään onko Reko menossa ulos, vai pitääkö vähän aikaa matalaa profiilia JO:hon liittyen. Pr-henkilönä hänelle olisi tärkeää osata uudistaa itseään erityisesti ulkomaiset fanit ja fanien keskimääräinen nuori ikä huomioiden. Ainakin JO -jäsenet seuraavat Rekoa edelleen ja toisinpäin, eli mikään suuri välirikko ei varmaan ole kyseessä, vaikka Reko ei jatkaisi heidän kanssaan. Tiedän, että seurausjuttujen seuraaminen on aika turhaa, mutta huomasin että K ei seuraa Rekoa ig:ssä.. en tiedä seurasiko ikinä, vai onko tämä jokin bugi. Aika monet viisuartisti seuraa Rekoa...

Eihän K seuraa Jokereistakaan muita ku Bojania.

Vierailija
30899/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää nyt hyvät ihmiset edes bändin manageri rauhaan! Osa kuvittelee kirjoitustensa perusteella tuntevansa hänet hyvinkin läheisesti ja viestejä vaihdellaan harva se päivä, huh huh.

Vierailija
30900/123801 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää nyt hyvät ihmiset edes bändin manageri rauhaan! Osa kuvittelee kirjoitustensa perusteella tuntevansa hänet hyvinkin läheisesti ja viestejä vaihdellaan harva se päivä, huh huh.

Ei kai täällä kukaan ole mitään viestejä nyt lähetellytkään? Kyse oli yhdestä fanista joka keikkojen julkaistusten yhteydessä oli laittanut viestin Gregorille, siitä tässä nyt puhutaan.

Ketju on lukittu.