Löysin kotoa oudon puhelimen
Huoneessa rupesi kuulumaan värinähälytys useampaan kertaan. Oma puhelin oli taskussa mutta kun sitä rupesi kuulumaan useampaan kertaan pitkin päivää niin rupesin paikallistamaan värinää. Löysin lopulta kaapin takaa kännykän, jota en ole koskaan aikaisemmin nähnyt. Tässä on värinät päällä. Puhelimessa on näppäinlukko ja siihen on tullut neljä viestiä.
Ei muuten ole miehen työpuhelin, eikä vaikuta olevan mikään kamalan uusi. Vieraita kävi viime viikolla. Kai jos tuttu olisi hukannut puhelimensa niin olisi jo ottanut yhteyttä. Sydän takoo tuhatta ja sataa.
Kommentit (69)
Mä löysin seinän sisältä, kun remontoitiin taloa. En tiedä miten on sinne joutunut.
Tuttu olisi hukannut puhelimen teidän kaappiin? Viime viikolla kävivät ja nyt värisee :)
Mä löysin kerran oudon puhelimen miehen housujen taskusta, kun laitoin housuja pyykkiin. Paljastui, että se oli kerännyt puhelimeen useiden kymmenien naisten numerot, joiden kanssa viestitteli ja paria tapailikin.
Mä löysin puhelimesta oudon kodin. Sekasin, eikun siis selasin kuvia ja siellä oli kuvia jostain asunnosta jossa en ole koskaan käynyt, ihan vieraat ihmisetkin??
No soitat kaikille käymässä olleille tutuille ja kuuntelet, koska puhelin värisee. Loogisesti se on silloin kaverin puhelin, muut vastaavat tai sitten ei.
Eiköhän tuo ole siksi, että kamera (se on piilossa) olisi yhteydessä sinua tarkkailevan ihmisen tietokoneeseen.
Tutulle kävi vähän samalla tavalla. Löysi päivällä täysin oudon puhelimen sänkynsä läheltä. Puhelimessa ei tosin ollut näppäinlukkoa, joten sai sen auki. Puhelimesta ei oikein muuta löytynyt kuin satoja kuvia, jotka oli otettu hänestä yöllä nukkumassa. Hän asui yksin.
Vierailija kirjoitti:
Tutulle kävi vähän samalla tavalla. Löysi päivällä täysin oudon puhelimen sänkynsä läheltä. Puhelimessa ei tosin ollut näppäinlukkoa, joten sai sen auki. Puhelimesta ei oikein muuta löytynyt kuin satoja kuvia, jotka oli otettu hänestä yöllä nukkumassa. Hän asui yksin.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
selviskö kuvaaja?
Mä kans kerran löysin. Lapsen kaveri oli unohtanut. Tosin sitten vaan omatoimisesti etsin siitä vanhemman yhteystiedot ja soitin, et puhelin jäi meille. Kello oli jo paljon ja sanoin et lapseni tuo sen huomenna kouluun. Olivat silloin ihan jotain alle 10 vuotiaita. Etteivät sentään hermostu kotona, et onko se kadulle tippunut vai missä on. En sillälailla tiedä oliko oikein katsoa siitä yhteystietoja ja soittaa?? Suomen tiukat lait,mutta niin tuli tehtyä. Perskuta!
Miehen rakastajattaren puhelin tippunut sinne? Vai miehen vakoilupuhelin? Vai joku muu vakoilee? No ei kai sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin kerran oudon puhelimen miehen housujen taskusta, kun laitoin housuja pyykkiin. Paljastui, että se oli kerännyt puhelimeen useiden kymmenien naisten numerot, joiden kanssa viestitteli ja paria tapailikin.
Tätä pelkään minäkin. En oikein muuta selitystä keksi ja olen miettinyt, onko käyttäytynyt oudosti. En oikeasti tiedä, pitäisikö miehelle alkaa katselemaan heti, kun tulee ovesta. Toinen vaihtoehto tietysti voi olla, että joku kävi täällä eilen, kun olin lenkillä. Mies oli toista tuntia siis yksin kotona, eikä maininnut, että vieraita olisi käynyt. Mutta silloinkin luulisi, että puhelimeen olisi soitettu?! ap
Minä löysin tieltä puhelimen, en saanut näyttöä auki. Ilmoitin puskaradiossa löytöpaikan ja hetken kuluttua se alkoi soida. Pystyin vastaamaan, kerroin osoitteen ja omistaja tuli hakemaan.
Jaa sinneko se unohtui, liekö tippunu farkkujen taskuista kun niitä riisuttiin.
M18
Jos koetat sim-korttia vaikka omassa puhelimessasi, ehkä ei kysy mitään koodia? Voisit nähdä mitä viesteissä on.
Laita nyt loputkin siitä chatgpt tarinasta minkä teetit.