Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää nyt hyvät ihmiset edes bändin manageri rauhaan! Osa kuvittelee kirjoitustensa perusteella tuntevansa hänet hyvinkin läheisesti ja viestejä vaihdellaan harva se päivä, huh huh.
Huh huh-jeesustelijakin heräsi! Huomenta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten pakko rekisteröityä Twitteriin. Mikään muu tässä maailmassa ei ole vielä saanut mua tekee tätä. Voi kiesus. Pitäskö tätäkin hävetä edes vähän. Luultavasti.
Mulle kävi sama instan kanssa, aikaisemmin vältellyt sitä kuin ruttoa. 🙈 Pakko käydä katsomassa päivittäin B ja K + Jokerien kuulumiset, eipä siellä juuri muuta aiheet kiinnosta. 😂 No ehkä kissavideot vähän 😺
Jep, on tullut ladattua Tiktok ja Twitteri vain ja ainoastaan tämän takia 😳 Mitenkähän tuo Jodel.... vai joko tästä jotenkin pääsis kuiville 🤦🏻
Onko olemassa jotain shippausvieroitus- ryhmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitänee odottaa vielä muutama päivä/viikko, että nähdään onko Reko menossa ulos, vai pitääkö vähän aikaa matalaa profiilia JO:hon liittyen. Pr-henkilönä hänelle olisi tärkeää osata uudistaa itseään erityisesti ulkomaiset fanit ja fanien keskimääräinen nuori ikä huomioiden. Ainakin JO -jäsenet seuraavat Rekoa edelleen ja toisinpäin, eli mikään suuri välirikko ei varmaan ole kyseessä, vaikka Reko ei jatkaisi heidän kanssaan. Tiedän, että seurausjuttujen seuraaminen on aika turhaa, mutta huomasin että K ei seuraa Rekoa ig:ssä.. en tiedä seurasiko ikinä, vai onko tämä jokin bugi. Aika monet viisuartisti seuraa Rekoa...
Eihän K seuraa Jokereistakaan muita ku Bojania.
Oho! En tiennyt että K:n seuraus on näin harvinainen herkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää nyt hyvät ihmiset edes bändin manageri rauhaan! Osa kuvittelee kirjoitustensa perusteella tuntevansa hänet hyvinkin läheisesti ja viestejä vaihdellaan harva se päivä, huh huh.
Huh huh-jeesustelijakin heräsi! Huomenta!
Pitäisi kai aloittaa heti klo 7 aamulla, kuten eräät ahkerat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten pakko rekisteröityä Twitteriin. Mikään muu tässä maailmassa ei ole vielä saanut mua tekee tätä. Voi kiesus. Pitäskö tätäkin hävetä edes vähän. Luultavasti.
Mulle kävi sama instan kanssa, aikaisemmin vältellyt sitä kuin ruttoa. 🙈 Pakko käydä katsomassa päivittäin B ja K + Jokerien kuulumiset, eipä siellä juuri muuta aiheet kiinnosta. 😂 No ehkä kissavideot vähän 😺
Jep, on tullut ladattua Tiktok ja Twitteri vain ja ainoastaan tämän takia 😳 Mitenkähän tuo Jodel.... vai joko tästä jotenkin pääsis kuiville 🤦🏻
Jooh mä olen ladannut Jodelin JA vielä kaiken huipuksi maksan siitä kun omalla alueella ei ole mitään keskustelua, ja myös TikTokin latasin. Twitter ja IG olikin entuudestaan mutta twitterin kanssa saa olla tarkkana ettei reagoi mihinkään kun se on valjastettu työkäyttöön 🙈 alkaa olla aika diippiä tämä touhu taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olis hyvä bisnesidea jollekin terapeutille. Täälläkin olisi yksi asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa jotain shippausvieroitus- ryhmää?Tässähän olis hyvä bisnesidea jollekin terapeutille. Täälläkin olisi yksi asiakas.
Mä alan kans kallistua sille kannalle että terapiaan kai sitä kohta pitää hankkiutua
Itse olen terapeutti. 🙈 En tarjoa vieroituspalveluita sattuneista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesatkaa kaveria please. Tarvitsen enkä nyt löydä:
- viisujen jälkeen JO haastattelu jossa B istuu ja muut seisovat ja B vaikuttaa vaikealta kun kysytään K:sta ja Jure laittaa kädet hänen olalleen. Löysin yhden mutta siinä B on iloinen ja puhuu vapauneesti.
-jotta saan jotain iloa taas tähän shippiin, please laittakaa se Jan saunakuva jossa on kröhöm laaksoa ja kukkulaa näkösällä.
Tiedän, että tämä ei ole presiis, mitä haet - mihin ihmeeseen se varsinainen boxerigalleria on kadonnut....mutta onhan kuuma matikanope!
https://www.instagram.com/reel/CuHQ-cnNykA/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Sauna video is here https://www.youtube.com/watch?v=6OLGoWiWhxs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa jotain shippausvieroitus- ryhmää?Tässähän olis hyvä bisnesidea jollekin terapeutille. Täälläkin olisi yksi asiakas.
Eikös täällä jossain vaiheessa ollut terapeutteja paikalla? Tosin puutarhuri terapeutinkin kanssa istunnot saattaisi pian mennä B:n viimeisimmän ig postauksen ja K:n vastauksen/vastaamattomuuden psykoanalyyttiseen tulkintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään että moni terapeutti ite hurahtanu myös
Heh, googletin jotain UMK-päivämääriä ja päädyin tähän vanhaan juttuun joka julkaistiin ennen viisufinaalia, siinä sopivasti kuvat (erikseen) Käärijästä ja Jokereista. :) https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009583626.html En muista tuota kuvaa nähneenikään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen terapeutti. 🙈 En tarjoa vieroituspalveluita sattuneista syistä.
No mutta sulla olisi ainakin ihan kokemuspohjaista tietoa asioista. Jos vaikka saisit jonkun muun ylös tästä suosta vaikka itse siellä vielä rämpisitkin😅
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- viisujen jälkeen JO haastattelu jossa B istuu ja muut seisovat ja B vaikuttaa vaikealta kun kysytään K:sta ja Jure laittaa kädet hänen olalleen. Löysin yhden mutta siinä B on iloinen ja puhuu vapauneesti.
-jotta saan jotain iloa taas tähän shippiin, please laittakaa se Jan saunakuva jossa on kröhöm laaksoa ja kukkulaa näkösällä.
Tiedän, että tämä ei ole presiis, mitä haet - mihin ihmeeseen se varsinainen boxerigalleria on kadonnut....mutta onhan kuuma matikanope!
Ei helevetti sanooko Käärijä alasti saunaan menosta että when you come finland then we go naked and do the fan fics :DD Bojan tekee facepalmin
K:n uusi stoori on symppis!
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti sanooko Käärijä alasti saunaan menosta että when you come finland then we go naked and do the fan fics :DD Bojan tekee facepalmin
Mä kuuli: "...do the crazy things"
Vierailija kirjoitti:
K:n uusi stoori on symppis!
Kiva tuo hihaton paita, samaan tyyliin kuin B:llä Tavastialla :)
Vierailija kirjoitti:
Ei näy twitter tänään, iphone puhelin?
Ei näy Samsungillakaan.
Näkyykö niille, joilla on tili?
Rekollehan vaikka kuinka moni täältä nimenomaan on lähettänyt yksityisviestejä.