Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä onkaan tuo Bojan/Zoran ja B:n puhelimen nuoluklippi? 🥲 On mennyt ihan ohi.
Here it is :)
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1674279287380230149?t=uJeK2m3ov…
Tämä se on. Jossain on myös pidempi versio.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO: Go to Pastebin.com and copy and paste your message there, it's like a public "notepad", then post the link to the message here. :)
Brilliance!
Hahahaha: https://twitter.com/fruitylobster/status/1674669498417201153?s=20
Minun täytyy kieltää itseni sosiaalisesta mediasta työaikana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesatkaa kaveria please. Tarvitsen enkä nyt löydä:
- viisujen jälkeen JO haastattelu jossa B istuu ja muut seisovat ja B vaikuttaa vaikealta kun kysytään K:sta ja Jure laittaa kädet hänen olalleen. Löysin yhden mutta siinä B on iloinen ja puhuu vapauneesti.
-jotta saan jotain iloa taas tähän shippiin, please laittakaa se Jan saunakuva jossa on kröhöm laaksoa ja kukkulaa näkösällä.
Mikä on Janin pituus? Siis Janin, ei yksityishenkilön.
Jos Kris on 192 cm, niin Jan ja Nace ovat luultavasti siinä 190 cm kieppeillä. B on 178 cm ja näyttää tosi lyhyeltä heidän rinnallaan. K on lähes minikokoinen.
Kysyjälle: Haastattelu jossa Bojan istuu. Noin kohdassa 5.10 ihastuksista ja ainakin kohdassa 7.20 mainitaan K. Haastattelijalla kokonaisuudessaan mun mielestä epäasiallisia kysymyksiä ja juttuja.
Harmi ku noi linkit on niin twitterpainotteisia, nyt menee monet jutut ohi ku niitä ei enää pysty kattomaan ilman tunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä onkaan tuo Bojan/Zoran ja B:n puhelimen nuoluklippi? 🥲 On mennyt ihan ohi.
Aargh twitter. Onko se nyt muuttunut pakolliseksi rekisteröityä vai onko joku väliaikanen juttu? Suuri osa omista suosikkilinkeistä on twitterin. Tietääkö kukaan miksi tuo on muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thanks. Wow. What is it with B and K and licking everything this year. When B was in Finland people joked here about him joining K to the countryside gig (but stayed in Helsinki). How there would have been a bit older people in the audience who would have dropped their eyes at K strutting around shirtless with his tongue out and smooth B following him in his silk shirt licking every possible thing. Didn't happen though it was a funny thought. :)
Ei näy twitter tänään, iphone puhelin?
Ei näy twitter pöytäkoneeltakaan.
Vantaan prinsessa
https://twitter.com/tellmekafka/status/1674671414438182915?t=Hkj93xqSw6…
Vierailija kirjoitti:
Ei näy twitter tänään, iphone puhelin?
Mulla näkyy, mutta on kyl tili siellä. Ei mullakaan ole tili kuin seuraamista varten, en ikinä postaa mitään, kunhan lurkkailen 😊
Iltalehti kirjoittaa vasta nyt Käärijän yksityiskeikasta, ei mitään oleellista uutta. Tämä on ehkä ollutkin jo esillä täällä. Somevaikuttaja Bianca Ingrosson instaan IL laittanut linkin. Siinä "Nej men ja var absolut på den bästä festen i mitt liv igår. Hoppas ni hade en bra midsommar älskningar. Bianca on yksi Ruotsin suosituimmista somevaikuttajista ja hän juontaa omaa televisio-ohjelmaa.
IL jutussa samat lyhyet videopätkät juhlista, jotka olleet esillä. Nyt huomasin Käärijän lopettaneen esityksensä Thank you. Ei onneksi sanonut sen jälkeen Ilove you.
Jutun lopussa kuva pariskunnasta (miljonääri ja näyttelijä), joka kuuluu prinssi Carl Philipin lähipiiriin. Osa juhlavieraista oli merkannut heidät somejulkaisuun. Kun pariskuntaa oli kiitelty, spekuloi IL, että juhlat olisi ollut heidän järjestämät.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/54fa901b-be9e-4ad3-bbaf-bb3678…
Nyt kun esiintymispalkkio oli noin hurja niin liikenisikö siitä hiukan toisille shortseille?
Joo jostain syystä ei pääse enää Twitteriin jos ei kirjaudu
Viime aikoina on näkynyt sekä Joker outin että Käärijän keikoilla, että yleisö heittää lavalle ihan hirveästi lahjoja, pehmoleluja, alusvaatteita ja muuta. Mitähän he oikein tekee kaikella tuolla tavaralla? Toivottavasti lahjoittavat edes jonnekin ettei mene roskiin, mutta eihän he nyt voi määrättömästi niitä itselläänkään säilöä. Siitä vaan herää kysymys, mitä yleisö hakee tällä jutulla? MIten juuri se sinun heittämä nalle on sen merkityksellisempi kuin mikään mukaan, samanlaisia heillä on kasoittain ennestään ja tulee joka keikalla lisää. Missä kaikki se ympäristötietoisuus ja järkevä kuluttaminen? Ostetaan tavaraa ihan vaan sen takia, että sen voi viskoa lavalle, vaikka artisti ei tosiaan tarvitse niitä, ei ole niille käyttöä ja niitä vaan kertyy. Tässä vois artistit itse ryhdistäytyä ja toivoa yleisöltä, ettei heitellä lavalle mitään enää. En vaan itse tajua, nytkin kun katsoin Krisin instassa kuvaa paljonko hänellä oli kertynyt pelkästään eiliseltä pehmoleluja yms., niin en ymmärrä... Eikö nykyään pitäisi nimenomaan vähentää turhaa kulutusta?
No joo, ei kuulu oikein aiheeseen, mutta oli pakko päästää ulos...
Minusta oudointa on heittää niitä jättinalleja. Ymmärrän vielä jotenkin sellaiset pienet Nasut ja muut, ehkä sellaisia artisti voi jopa ainakin osan säästää, mutta sanoohan järkikin että jättipehmot lahjoitetaan heti johonkin.
Ja siis toki ne rintsikatkin ovat aika outoja. :P
Kärtsä tais saada eilisellä keikalla taas semmosen neulotun version itestään, montakohan sillä niitäkin jo on :D Mut siis mun mielestä on vaan söpöä tollanen. Tosin ne rintsikat sais kyl jäädä heittämättä ku niillä ne ei ainakaan mitään tee :D Ja ylimääräset pehmothan voi antaa vaik sukulaislapsille tms. :)
Olenko tosikko, kun mua vähän vaivaa tämä vaikkakin vitsillä käyty koko-keskustelu, kun moni mies oikeasti kokee hirveää epävarmuutta varustuksestaan. Että oltaisko me mammat lietsomatta tällaista ilmiötä. Miehiä haukutaan pinnallisiksi jos ne heittää läppää t issien koosta, että uuh isot ne olla pitää. Mitä juntteja! Eikö totta? Vaan eikö tämä ole sama asia?